abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42809049
Je kent ze wel, van die vrekken, dat als je met zn allen ergens bent wezen eten of drinken, wat jij wilt, dat ze dan niet allemaal 20 euro neerleggen, maar nee, 19,50 "want ik had geen mayo bij mn patat" Of precies gaan uitrekenen voor hoeveel ze gedronken hebben ipv gewoon 20 euro neer te leggen

Laatst ook bij een vriend een bbq gehad, maar omdat hij ook geen trump heet financiert iedereen gewoon een tientje ofzo, komt er één iemand aan "mag ik een euro terug want ik heb geen bier gedronken"

En het toppunt is toch wel dit: mensen die stiekem uit hun zak een rolletje pepermunt halen en het dan zo snel mogelijk in hun mond proppen opdat niemand het ziet zodat ze een pepermuntje uitsparen.

Vreselijk!!!
pi_42809099
Dit is er trouwens eentje uit de categorie doe gezellig mee, dus amuseer mij met jouw verhalen over gierige kutmensen!
pi_42809125
dat zijn echte maaten naaiers..ze zouden hun eigen moeder nog belazeren
pi_42809138
mensen die zo doen
osdorp posse!
pi_42809142
Ik ken geen gierige kutmensen
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_42809190
Het is tot in een bepaalde mate begrijpelijk (bijvoorbeeld voor 10 euro eten, en dan 30 inleggen gaat net iets te ver), maar zeiken over 5 eurootjes
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_42809199
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:43 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik ken geen gierige kutmensen
Ik wel..... maar ik werk dan ook
pi_42809200
-dubbelpost-
Kut computer
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_42809230
wat zie ik nou precies in je avataricoon, repeat? Ik zie het niet goed
pi_42809238
nou ik leg gewoon minder bij van te voren gaan ze achteraf ook niet klagen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_42809242
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef haaahaha het volgende:
wat zie ik nou precies in je avataricoon, repeat? Ik zie het niet goed
Poep

http://forum.fok.nl/usericons/95010/drol.gif
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:47:18 #12
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_42809271
Irritante kutmensen inderdaad!
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_42809277
Ik ken ook zo iemand; die wil altijd precies betalen voor wat ze heeft gegeten; tot op de cent nauwkeurig. Enorm moeilijk, en vaak ook nog enorm genant als je daar in een restaurant zit, en kleingeld terug moet vragen omdat zij haar precieze bedrag terug wil hebben...
pi_42809297
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef postmortum het volgende:
nou ik leg gewoon minder bij van te voren gaan ze achteraf ook niet klagen

Als je in mijn gezelschap was kon je gewoon lappen
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:48:50 #15
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42809326
Er zijn mensen die bijvoorbeeld geen alcohol drinken maar altijd gewenst worden eraan mee te betalen. Voor mij hoeven ze niet mee te betalen. Ik ben namelijk niet zo gierig, dat ik verwacht dat anderen mijn deel moeten betalen.
Horrible Cunt!
pi_42809335
Ik ken iemand die zelf nooit betaald met uitgaan, maar proviteert. Dat is nog vele malen erger dan gierige mensen
pi_42809392
Ken niet echt van die mensen volgens mij gelukkig. Wel een paar die gaan lopen piepen als je ze om een peukie vraagt (en vaak zelf ook niet vies zijn van bietsen), maar mensen die om een eurotje gaan lopen zeiken als je ergens gaat eten of zuipen ga ik eik sowieso al niet mee om. Iedereen gewoon zelfde lappen en wat over is is fooi

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2006 16:52:19 ]
pi_42809403
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:49 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik ken iemand die zelf nooit betaald met uitgaan, maar proviteert. Dat is nog vele malen erger dan gierige mensen
Inderdaad, zo ken ik er ook een paar. Normaal drinken ze bier, maar wanneer iemand ze wat te drinken aanbiedt willen opeens een duur mixdrankje of zo.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_42809407
quote:
Alleen ter info: Profiteren

pi_42809408
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:48 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Als je in mijn gezelschap was kon je gewoon lappen
lol ik ga je zat zijn toch niet financieren met het door mij op een volstrekte legale economie aan het draaiende houdend geld, pauper
pi_42809411
quote:

en dan gierige mensen
pi_42809448
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef postmortum het volgende:

[..]

lol ik ga je zat zijn toch niet financieren met het door mij op een volstrekte legale economie aan het draaiende houdend geld, pauper
Dat is niet de situatie die werd geschetst.... en niet waar ik op doel....

Met je achterlijke "pauper" geroep......
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:53:23 #23
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_42809477
Als ik ergens wat ga eten en er wordt mij teveel gerekend, dan zeg ik hier zeker wat van.
Geef soms wel een fooi, maar niet als mensen me met een gore bek aankijken of slechte service geven.
pi_42809490
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

en dan gierige mensen
en dan mensen die de hele tijd spelling gaan lopen verbeteren
pi_42809503
Wat dacht je van het concept 'benzinegeld'
Their eyes opaque.
pi_42809507
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:53 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Als ik ergens wat ga eten en er wordt mij teveel gerekend, dan zeg ik hier zeker wat van.
Geef soms wel een fooi, maar niet als mensen me met een gore bek aankijken of slechte service geven.
Daar gaat het hier niet om..... zucht
pi_42809657
Dat heb ik op vakantie een keer meegemaakt, we gingen met 7 man uit eten, 6 mannen en een durske.
Wij als mannen waren eensgezind en bestelden een mixed grill schotel voor 6 personen.
Dat meisje nam dus iets anders (veel goedkoper volgens de kaart).

Wij flink bunkeren, vragen de rekening, maar dit duurde vrij lang waardoor we alvast een beetje gingen tellen wat het pp zou gaan kosten ongeveer als we het door 7 zouden delen. Madam was het daar uiteraard niet mee eens en telde uit was ze voor haarzelf moest betalen.

Wij zoiets van 'uh... ok, wat jij wil... '

Krijgen we dus die rekening, blijkt dat er ipv een mixed grill schotel voor 6 personen, eentje voor 2 personen is aangeslagen. Wij dus vet weinig betalen en zij de hele avond met een chagrijinige kop rondgelopen.
pi_42809768
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:59 schreef ruud.nl het volgende:
Dat heb ik op vakantie een keer meegemaakt, we gingen met 7 man uit eten, 6 mannen en een durske.
Wij als mannen waren eensgezind en bestelden een mixed grill schotel voor 6 personen.
Dat meisje nam dus iets anders (veel goedkoper volgens de kaart).

Wij flink bunkeren, vragen de rekening, maar dit duurde vrij lang waardoor we alvast een beetje gingen tellen wat het pp zou gaan kosten ongeveer als we het door 7 zouden delen. Madam was het daar uiteraard niet mee eens en telde uit was ze voor haarzelf moest betalen.

Wij zoiets van 'uh... ok, wat jij wil... '

Krijgen we dus die rekening, blijkt dat er ipv een mixed grill schotel voor 6 personen, eentje voor 2 personen is aangeslagen. Wij dus vet weinig betalen en zij de hele avond met een chagrijinige kop rondgelopen.
mooi
  donderdag 19 oktober 2006 @ 17:02:48 #29
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_42809788
Blegh! Zo had ik een keer een paar euro fooi ergens op tafel gegooid. Bleek later iemand van ons groepje die paar euro's weer van tafel te hebben gehaald omdat diegene het teveel vond! Jezus, dat bepaal ik goftedomme zelf wel!
Ik heb al een boek.
  Eindredactie Games donderdag 19 oktober 2006 @ 17:02:58 #30
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_42809793
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:53 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Even OP opnieuw lezen.

Eens met TS.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_42809817
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:54 schreef rashudo het volgende:
Als je ergens heengaat en je rijdt een tank van 70 euro leeg vind ik dat ook teveel om zomaar te laten zitten. Dat is gewoon veel geld en valt niet meer onder gierig...

Voor een stukje van 10 kilometer ga ik natuurlijk niet zitten bedelen bij mn inzittenden dat ik 1,35 per persoon van ze wil hebben ofzo, dan ben je wel een krent.

[ Bericht 14% gewijzigd door Repeat op 19-10-2006 17:11:37 ]
  donderdag 19 oktober 2006 @ 17:04:58 #32
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_42809849
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:53 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

en dan mensen die de hele tijd spelling gaan lopen verbeteren
Wat is daar mis mee? Leer gewoon schrijven als je jezelf tot die taalkundige kneuzen rekent.
Ik heb al een boek.
pi_42809955
benzinegeld geef ik wel altijd , is zo lullig als ze gratis voor je rijden. Dat is profiteren an een ander, maar als ze zonodig willen zuipen betalen ze het zelf maar
pi_42810030
toen ik op kamers zat had ik een 'vriend' die altijd geld tekort kwam. ik betaalde soms kleding voor hem , zn huur, z'n eten en drinken en ga maar door... maar toen ik eens een keer zonder zat kon ik nog geen euro krijgen zo sneu
pi_42810168
Als wij uit eten gaan doen we dat uitgebreid, flesje wijn,voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht, koffie met een likeurtje e.d.
Vrienden van ons gaan luxe uit eten als ze een glaasje cola bij het eten bestellen ( ), verder natuurlijk vragen om een kan kraanwater en uiteraard alleen een hoofdgerecht bestellen. Koffie is er ook niet bij want dat kan je thuis ook maken en daar is het net zo gezellig.
Die enkele keer dat wij dus samen uit eten gaan betalen wij voor onszelf en zij ook. Ik vind het een beetje onzinnig dat zij voor onze "uitspatting" ( ) moeten betalen. Maar als je allemaal een beetje hetzelfde besteld dan vind ik het niet meer dan normaal dat je gewoon wat geld bij elkaar gooit en niet over een paar eurootjes meer of minder gaat mekkeren.

Edit: Hoewel, wij hebben een vriend die dan altijd zorgt dat hij erover begint om dat geld bij elkaar te gooien, hij rekent dan af en wat over is steek hij in zijn zak. Daar zeg ik dus wel wat van. Geef dat als fooi of besteed het aan een rondje in de kroeg voor iedereen ofzo maar als je het gewoon zelf houd ben je echt een pauper.

Benzinegeld zal ik niet om vragen maar als ik met iemand meerijd (lange einden) dan zorg ik altijd wel dat ik daar of wat geld voor geef of het etentje betaal o.i.d. Vind ik ook niet meer dan normaal eigenlijk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_42810186
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:10 schreef xericax het volgende:
toen ik op kamers zat had ik een 'vriend' die altijd geld tekort kwam. ik betaalde soms kleding voor hem , zn huur, z'n eten en drinken en ga maar door... maar toen ik eens een keer zonder zat kon ik nog geen euro krijgen zo sneu
ja gaat toch geen kleding kopen voor je vriend vrouwen horen al hun geld op te maken aan kleding ja, maar wel voor hun eigen kleding
pi_42810422
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:04 schreef Rio het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Leer gewoon schrijven als je jezelf tot die taalkundige kneuzen rekent.
Mij zal je zeker geen taalfouten zien maken, maar het ging over een paar posts erboven
pi_42810474
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Als wij uit eten gaan doen we dat uitgebreid, flesje wijn,voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht, koffie met een likeurtje e.d.
Vrienden van ons gaan luxe uit eten als ze een glaasje cola bij het eten bestellen ( ), verder natuurlijk vragen om een kan kraanwater en uiteraard alleen een hoofdgerecht bestellen. Koffie is er ook niet bij want dat kan je thuis ook maken en daar is het net zo gezellig.
Die enkele keer dat wij dus samen uit eten gaan betalen wij voor onszelf en zij ook. Ik vind het een beetje onzinnig dat zij voor onze "uitspatting" ( ) moeten betalen. Maar als je allemaal een beetje hetzelfde besteld dan vind ik het niet meer dan normaal dat je gewoon wat geld bij elkaar gooit en niet over een paar eurootjes meer of minder gaat mekkeren.

Edit: Hoewel, wij hebben een vriend die dan altijd zorgt dat hij erover begint om dat geld bij elkaar te gooien, hij rekent dan af en wat over is steek hij in zijn zak. Daar zeg ik dus wel wat van. Geef dat als fooi of besteed het aan een rondje in de kroeg voor iedereen ofzo maar als je het gewoon zelf houd ben je echt een pauper.

Benzinegeld zal ik niet om vragen maar als ik met iemand meerijd (lange einden) dan zorg ik altijd wel dat ik daar of wat geld voor geef of het etentje betaal o.i.d. Vind ik ook niet meer dan normaal eigenlijk.
lekker is dat, zit je zelf aan meerdere gangen, en de rest alleen een hoofdgerecht.

Zo zat ik gisteravond ook, iedereen 3 of 4 gangen, 1 iemand alleen een hoofdgerecht, dan kijkt die bediening je ook aan alsof je een mongool bent
pi_42810609
of alleen een hoofdgerecht bestellen, en dan iets uit het hoekje Voorgerechten kiezen "want ik heb niet zo'n trek"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_42810699
"ik wil graag de tomatensoep"

"en als hoofdgerecht meneer/mevrouw?"

"niks, ik heb niet zo'n trek"

bwhahahaha gelukkig heb ik ze nog niet zo erg meegemaakt, maar dan zou ik me ook niet kunnen houden hoor
pi_42810919
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:16 schreef postmortum het volgende:

[..]

ja gaat toch geen kleding kopen voor je vriend vrouwen horen al hun geld op te maken aan kleding ja, maar wel voor hun eigen kleding
iets met liefde en blind
pi_42810955
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:40 schreef xericax het volgende:

[..]

iets met liefde en blind
liefde
pi_42811058
Of zelf elke keer vodka-redbull vragen, totdat je zelf moet betalen en dan snel een biertje voor iedereen gaan halen ow ja en zelfs niet voor iedereen

Uit 2e hand gehoord overigens, mijn vrienden drinken bier en zeiken niet om een paar euro en zo hoort het ook.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_42811138
dat is ook zoiets; rondjes geven.

Ken ook een paar van die gasten, die altijd ja zeggen als je vraagt biertje. Dan haal je er dus 10 ofzo, kost je 20 euro, maar daarna geven zij dus nooit een rondje
gelukkig zijn veel anderen wel zo dat zij dus ook rondjes geven, maar ikzelf vind het wel een kutsysteem, omdat er dus altijd kakkerlakken tussenzitten die alleen maar profiteren
pi_42811159
Toen ik jaren geleden nog rookte is het me eens overkomen dat ik aan iemand vroeg of ik een sjekkie van hem mocht draaien, zegt ie: "Kan je niet even bij iemand anders bietsen, m'n shag is bijna op"

En er zat nog ruim een kwart in
pi_42811181
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:48 schreef Repeat het volgende:

Ken ook een paar van die gasten, die altijd ja zeggen als je vraagt biertje. Dan haal je er dus 10 ofzo, kost je 20 euro, maar daarna geven zij dus nooit een rondje
gelukkig zijn veel anderen wel zo dat zij dus ook rondjes geven, maar ikzelf vind het wel een kutsysteem, omdat er dus altijd kakkerlakken tussenzitten die alleen maar profiteren
Potje maken dus.
pi_42811189
Inderdaad.

Mensen die in witte auto's met zwarte bumpers rijden .
pi_42811197
quote:

om die reden gooi toch alles bij elkaar dat je geen rondjes hoeft te geven

ik houd altijd de muntjes bij mij
pi_42811250
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:49 schreef SterkStaaltje het volgende:
Toen ik jaren geleden nog rookte is het me eens overkomen dat ik aan iemand vroeg of ik een sjekkie van hem mocht draaien, zegt ie: "Kan je niet even bij iemand anders bietsen, m'n shag is bijna op"

Bekend smoesje hoor. Hoor je ook vraagt als iemand een kaugompje neemt ofzo en hij biedt niemand verder iets aan. Dan vraag ik meestal gewoon van krijgen wij ook of wat? Zeggen ze ook vaak, ja is net mn laatste, of ik heb er nog maar 1
pi_42811347
Wij hadden een tijdje terug een nieuwe collega, die zou bij ons ingewerkt worden en na een paar weken vertrekken. Ze was continu peuken aan het bietsen, en nu zijn wij allemaal niet zo moeilijk, maar op een gegeven moment was het wel een beetje overdreven. Het principe dan, die paar peuken...

Maar ach, niets van gezegd. Op haar laatste dag neemt ze voor alle mensen bij wie ze heeft lopen bietsen een pakje mee, precies het goede merk, met de mededeling dat ze zo had lopen bietsen dat ze dat wel netjes vond.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_42811361
is idd allemaal best irritant!
omgedraaid is ook niet relax, dat als je bijvoorbeeld een pot maakt en dat sommigen echte meesterlijk veel gaan lopen zuipen omdat t toch maar gezamelijk geld is. "Moet je maar meedrinken"
God is nothing more than a teddy bear for grown ups
pi_42811381
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:26 schreef Repeat het volgende:

[..]

lekker is dat, zit je zelf aan meerdere gangen, en de rest alleen een hoofdgerecht.

Zo zat ik gisteravond ook, iedereen 3 of 4 gangen, 1 iemand alleen een hoofdgerecht, dan kijkt die bediening je ook aan alsof je een mongool bent
Daarom gaan we dus ook bijna nooit met ze uit eten.
Het ergste is ook nog wel dat ze dan ook die hele tijd met 1 glaasje cola doen bijna niks lusten en dus "rare" dingen uit hun maaltijd gaan prutsen en op de kant van het bord leggen, overal mayonaise bij vragen enz.

We hebben ze ooit eens meegenomen naar een japanner, toen hebben ze het kindermenu besteld, friet met een knakworst, omdat ze al die rare dingen niet lustten. De mexicaan durven ze niet te proberen omdat dat allemaal vast heel verg scherp is en ze geen bruine bonen lusten. Tegenwoordig nemen we ze dus maar mee naar een simpel eetcafé o.i.d. dan is het wel heel gezellig, krijgen zij herkenbaar voedsel en hoeven wij ons niet te schamen.

Maar we moeten de volgende keer op zoek naar een nieuwe tent want die waar we hun dan wel eens mee heen nemen heeft de kaart veranderd. Het afbakstokbrood met kruidenboter dat je daar altijd krijgt is veranderd in huisgemaakte tapenade met een bruin, grof stokbrood en dat "lusten ze niet". Heel erg lekker maar ook heel erg jammer want die tent was nou juist voor beide goed te doen, redelijke goede gerechten op de kaart naast de standaard schnitzel met gebakken aardappeltjes en bloemkool. (Die ook van de kaart af is.) Het is dat het zulke lieve mensen zijn maar anders...
pi_42811446
quote:

Dat heb ik ook meegemaakt bij iemand die echt altijd peuken bij mij bietste. Mijn peuken waren op dus ik denk, ik biets er 1 bij hem. Wat zegt ie? Nee sorry, ik heb er nog maar 11.

Goed, die heeft dus ook nooit meer een peuk van mij gekregen.
Big dick.
pi_42811482
Ik was een keer met twee vrienden wat gaan drinken, na een tijdje gingen we weg, moesten we vijftig euro lappen ofzo. Ze gaven allebei geen fooi, en ik legde dan toch maar een paar euro neer, loopt een van die vrienden achter me aan naar de uitgang, en geeft me dat geld. 'Je had het laten liggen!'

pi_42811531
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:59 schreef heiden6 het volgende:
Ik was een keer met twee vrienden wat gaan drinken, na een tijdje gingen we weg, moesten we vijftig euro lappen ofzo. Ze gaven allebei geen fooi, en ik legde dan toch maar een paar euro neer, loopt een van die vrienden achter me aan naar de uitgang, en geeft me dat geld. 'Je had het laten liggen!'

Op een hele vreemde manier zijn dat soort mensen toch best aandoenlijk.
Ze bedoelen het zo goed maar ze zijn zoooooooo dom.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:05:48 #56
78498 classpc
I don't like change
pi_42811660
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:55 schreef heiden6 het volgende:
Wij hadden een tijdje terug een nieuwe collega, die zou bij ons ingewerkt worden en na een paar weken vertrekken. Ze was continu peuken aan het bietsen, en nu zijn wij allemaal niet zo moeilijk, maar op een gegeven moment was het wel een beetje overdreven. Het principe dan, die paar peuken...

Maar ach, niets van gezegd. Op haar laatste dag neemt ze voor alle mensen bij wie ze heeft lopen bietsen een pakje mee, precies het goede merk, met de mededeling dat ze zo had lopen bietsen dat ze dat wel netjes vond.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:13:08 #57
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42811844
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:42 schreef Repeat het volgende:
Dit is er trouwens eentje uit de categorie doe gezellig mee, dus amuseer mij met jouw verhalen over gierige kutmensen!
Op verzoek dan.

Ik ben met wat collega's na werk gaan chillen en draai van MIJN wiet, MIJN vloe, MIJN tip en MIJN peuken een blow. Ik steek em aan neem een hijs en een ongeduldige mutherfucker vraagt of het geen tijd is om door te geven. Ik ben de gemeenste niet en geef em die blow. Ik heb iemand nog nooit zo gierig en zo snel iets tot zich zien nemen. Toen ik die blow terugkreeg was hij helemaal fijngeknepen en smaakte hij heet (smokers weten wat dat is). Kanker hufter.

OF van die mensen die altijd snoep bij mij bietsen als ik heb, en als ik dan es een snoepje vraag krijg ik gewoon nix. Ik hoop dat je stikt in dat kankersnoepje vieze choleravrek !!!!
Still Pimpin' .. Ahaaight
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:15:55 #58
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42811910
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:58 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dat heb ik ook meegemaakt bij iemand die echt altijd peuken bij mij bietste. Mijn peuken waren op dus ik denk, ik biets er 1 bij hem. Wat zegt ie? Nee sorry, ik heb er nog maar 11.

Goed, die heeft dus ook nooit meer een peuk van mij gekregen.
maar 11, ik ga pas twijfelen bij 3 peuken en dan geef ik meestal nog , inmiddels mogen ze het pakje hebben want ik rook niet meer
pi_42811927
We waren met vrienden een weekendje weg. onder andere ik had het georganiseerd. Men kon blijven tot en met de maandag. Sommige moesten de maandag werken en gingen zondag naar huis. je raadt het al; "ik ga zondag al naar huis, krijgen we dan een deel terug omdat we een nacht niet blijven?"

ik heb ze grvraagd om een eerlijke berekening van de kosten van de zondagavond. heb er nooit meer iets over gehoort.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:17:38 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42811946
ik ken 't.. sneue mensen zijn dat..
Huilen dan.
pi_42811949
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:05 schreef classpc het volgende:

[..]

Wel typisch dat dit een Marokkaanse was, en die vriend van me een Nederlander.
pi_42811999
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:13 schreef Nawien het volgende:

[..]

Op verzoek dan.

Ik ben met wat collega's na werk gaan chillen en draai van MIJN wiet, MIJN vloe, MIJN tip en MIJN peuken een blow. Ik steek em aan neem een hijs en een ongeduldige mutherfucker vraagt of het geen tijd is om door te geven. Ik ben de gemeenste niet en geef em die blow. Ik heb iemand nog nooit zo gierig en zo snel iets tot zich zien nemen. Toen ik die blow terugkreeg was hij helemaal fijngeknepen en smaakte hij heet (smokers weten wat dat is). Kanker hufter.
ahh de bekende scavenger smoker
altijd meeroken maar kopen ho maar
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:23:53 #63
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42812106
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:19 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ah dan vind je deze ook mooi wrs

Zelfde collega andere setting. Hij zei dit keer niet mee te blowen omdat hij er niet zo goed tegen kon. Dus ik draai een dikke damperd voor mij en een maat. Die hoefde hij niet, maar hij wilde wel graag wat van mijn wiet om zelf in een shekkie te draaien. Ok, vond ik wel goed. Dus ik geef em een redelijke top zodat ie 50/50 zou hebben. Vraagt die mofo gewoon om nog meer, echt, waar haal je het lef vandaan
pi_42812163
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:19 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

De welbekende vraag: gestopt met reuken of kopen?

(Reuken ja, het is reuken, niet roken. Je zegt toch ook niet noken?)
pi_42812251
quote:

[..]

Op verzoek dan.

Zo gierig inderdaad. Ik had nog een zakje wiet van 10¤. Toen ik zei zullen we even wiet halen zei die gast: "nee ik hoef niet maar een paar heisjes". Nou dan haal ik wel in me eentje, ik kwam aan op feestje en zon gast draaide er een paar (die overigens wel geld aanbiedde maar sloeg ik af). je raadt het al die andere gast die "maar een paar heijsjes hoefde" was keihard aan het meesmoken. Werd een vriend van mij ziek, wij naar ziekenhuis toe, kom ik terug loopt die mongool nog een dikke joint te roken in zijn ééntje van MIJN wiet, en is al me wiet op, fucking kneus.

Was ik in de snackbar met zon gast, ik bestel wat, zeg ik moet jij niks? Nee hij had geen geld, ik zeg ik betaal wel: besteld hij: Een grote patat speciaal, een kipburger en een frikandel met een grote milkshake aarbei, nouja prima maar was ik volgende keer met hem in de snackbar, moest ik nog pinnen zegt de ik betaal wel, bestel ik een frikandel en patat gaat die moeilijk doen, zo greedy he
pi_42812277
wat stoort er dan zo in hen dat ze zo op hun centen letten? Ten eerste kan het een gevoel van 'bijna geen geld meer hebben' zijn. Toch heb ik al voldoende voorbeelden gehoord van mensen die ook bij een droogte nog delen. Daarom attribueer ik het maar naar een dagobert-persoonlijkheid. Ofwel ergens in de opvoeding is materiële zin voor sociale zin gekomen. Of ze zijn heel erg bang voor het idee dat bij hen de kaas van de brood wordt gegeten. Maar meestal zijn het gewoon wezels met een slecht besef (of een-het-boeit-me-niet-besef) van wat ze doen.

Het verachtelijkste vind ik gewoon dat je jezelf voor gek zet bij de vrienden tijdens stappen omdat je een eurootje tekort komt. Als je eens goed nadenkt over wat geld precies is... het is niks, het is nylon en koper.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_42812337
quote:

hier kan ik me ook aan ergeren, vaak omdat het toch dezelfde zijn die de rondjes geven...

bijv op vakantie.... na bijna een weekje zeg ik: tering ik heb er alweer 500+ euro doorheen gezopen...
zegt iemand anders: ow ik nog geen 300 euro...

ja hoe zou dat nou kunnen. ik heb godver de helft van jou drank betaalt
pi_42812478
quote:

Misschien was je al de 10e die het vroeg en was ie er strontzat van.
Oh, and that's a bad miss!
pi_42812522
quote:

Toen ik die blow terugkreeg was hij helemaal fijngeknepen en smaakte hij heet (smokers weten wat dat is).
wat is dat dan? nooit gehad volgens mij, heb alleen een hekel aan natte rokers.
God is nothing more than a teddy bear for grown ups
pi_42812568
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:40 schreef Sailmaker het volgende:

[..]

ja soms heb je dat dat je niet meer normaal aan je joint kan hijsen, vooral als die bijna op is... dan is het zo ontiegelijk heet in je mond dat er eigenlijk niet meer kan roken...
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:41:05 #71
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42814212
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:29 schreef dady het volgende:

[..]

Zo gierig inderdaad. Ik had nog een zakje wiet van 10¤. Toen ik zei zullen we even wiet halen zei die gast: "nee ik hoef niet maar een paar heisjes". Nou dan haal ik wel in me eentje, ik kwam aan op feestje en zon gast draaide er een paar (die overigens wel geld aanbiedde maar sloeg ik af). je raadt het al die andere gast die "maar een paar heijsjes hoefde" was keihard aan het meesmoken. Werd een vriend van mij ziek, wij naar ziekenhuis toe, kom ik terug loopt die mongool nog een dikke joint te roken in zijn ééntje van MIJN wiet, en is al me wiet op, fucking kneus.

Was ik in de snackbar met zon gast, ik bestel wat, zeg ik moet jij niks? Nee hij had geen geld, ik zeg ik betaal wel: besteld hij: Een grote patat speciaal, een kipburger en een frikandel met een grote milkshake aarbei, nouja prima maar was ik volgende keer met hem in de snackbar, moest ik nog pinnen zegt de ik betaal wel, bestel ik een frikandel en patat gaat die moeilijk doen, zo greedy he
Allebei kapot lelijk en helaas herkenbaar . Mensen die niet willen halen maar evenveel meesmoken
pi_42814374
in onze vriendenkring noemen we dat een El Jagiera
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:48:46 #73
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42814437
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:40 schreef Sailmaker het volgende:

[..]

Dat is dat mensen zo snel hijsen nemen, dat die blow gewoon opgewarmd wordt. ALs jij em dan terugkrijgt is die tip warm als je em in je mond doet en als je die shoetoe neemt is die rook warm
Ong hetzelfde idd als wat die ene gozer zei. Vergelijkbaar met de hitte van een blow die bijna op is.

Nat roken is btw ook
pi_42816027
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:23 schreef Nawien het volgende:

[..]

Ah dan vind je deze ook mooi wrs

Zelfde collega andere setting. Hij zei dit keer niet mee te blowen omdat hij er niet zo goed tegen kon. Dus ik draai een dikke damperd voor mij en een maat. Die hoefde hij niet, maar hij wilde wel graag wat van mijn wiet om zelf in een shekkie te draaien. Ok, vond ik wel goed. Dus ik geef em een redelijke top zodat ie 50/50 zou hebben. Vraagt die mofo gewoon om nog meer, echt, waar haal je het lef vandaan
Ja sommige mensen leren het nooit.
Was ook een keer op een feest bij iemand en we zaten allemaal in de tuin. Ik zat een joint te draaien en zo'n kerel vraagt aan me, hee mag ik er ook één draaien. Ik was knetter dronken dus ik vond het allemaal wel best en anders had ik die zelf wel gedraaid als die andere op was. Dus wij die twee joints gerookt en ik ging weg... even later kom ik terug en zit die gek gewoon een joint te draaien uit z'n eigen (enorme!) zak wiet. "owow, ik dacht dat je al weg was" "jaa dat zal best gast"
pi_42816034
Met kerst:

Familieavond, je kent het wel, of niet...

Bep. personen hadden mijn oma 10 euro afgetroggelt, zogenaamd voor de wijn, die waarschijnlijk niet eens 10 euro bijelkaar gekost heeft.

Zum Kotsen.

Oke, ze vroeg zelf of ze wat bij kon dragen, maar hallo, die mensen leven niet onder de armoede grens. Vond het nogal schandalig

Paar keer uit eten geweest met een bepaald persoon. Laat iedereen eerst bestellen en bestelt dan zelf zo'n beetje het duurste van de kaart.

Uiteraard als het mijn moeders beurt was om te betalen

Eigenlijk is het zo erg dat het ook wel weer lachwekkend wordt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 21:03:04 #76
27611 The_Dogfather
It's good to be bad
pi_42816788
ik twee jaar geleden met een maat dik vuurwerk gehaald
in totaal zon 350 euro
niemand wilde meebetalen want niemand wilde vuurwerk

en toen kwam puntje bij paaltje en toen wilden ze allemaal mee afsteken
gierige hoeren!

[ Bericht 42% gewijzigd door The_Dogfather op 19-10-2006 21:03:51 (toevoegingen) ]
HERE I AM, WHAT ARE YOUR OTHER 2 WISHES
pi_42817057
Paar jaar geleden op vakantie in Kroatie zaten we savonds op het terras van de camping en naast ons zat toevallig ook een Nederlandse familie met 2 koters. Op een gegeven moment vraagt 1 van die 2 of ze een ijsje mag.... zegt die pa: Hallo, ik heb het geld niet op mijn rug groeien, en daarbij heb je er gisteren ook al 1 gehad.
Ik kijk mijn vriendin aan zo van en daarna die vent zo van Toen ben ik opgestaan, tegen dat meisje gezegt dat zij en haar zusje van mij het duurste ijsje mochten uitzoeken en de rest van de hun vakantie van mij een ijsje kregen als ze dat wilden. Zegt die pa tegen me: Dat is heel aardig van je. Waarop ik antwoorde dat dat eigenlijk zijn taak was als vader Wat een lul.

-edit-
Kroatie was in die tijd ook nog teeeering goedkoop.
Je kon beter bier drinken dan fris. ook dat was goedkoper, en nou ben ik totaal geen vrek maar dat was toch een mooie bijkomstigheid!
pi_42817504
Ik haat mensen die zo doen, die altijd maar doen alsof ze wat te kort krijgen.
Nou ben ik zelf ook iemand die graag iets van een ander krijgt, maar ben zeker niet te beroerd om zelf iets te delen, behalve dus aan van die mensen die dat zelf ook niet doen.

Ik kan er ook niet tegen als je met een groep vrienden een film zit te kijken, en er komt chips o.i.d op tafel, dat er dan zo'n gierige hoer zit te aazen op die chips, en je hem al ziet kijken voor je het neergezet hebt op de tafel. En zodra het bakje de tafel raakt is het half leeg omdat die persoon zijn opeens gigantisch geworden handen erin steekt, dat vind ik zo egoistisch.

Ik zit op scouting, en daar wordt flink wat bier gedronken. Dan wil ik zeker een streeplijst, omdat je anders zeker genaaid wordt (en dan heb ik het niet over 3, 4 of 5 euro, maar over 30 / 40 euro). Bijvoorbeeld op het laatste kamp. Ik heb keurig betaald wat ik moest betalen op het kamp zelf, en nog 5 euro extra omdat er niet zo nauwkeurig gestreept wordt, en het laatste wat ik wil is dat iemand verlies draait.

Komen ze 3 weken na het kamp nog een keer geld innen, waren ze van mening dat ik nog niet betaald had en dat ik weer moest betalen. Dat heb ik uiteraard niet gedaan, maar vervolgens noemen ze mij een zeikerige gier die niet wil betalen, maar sorry hoor, ik ga niet zomaar 25 euro extra lappen voor iets wat ik niet gedronken heb, bovendien is 25 euro voor mijn standaarden vrij veel omdat ik per maand niet zo heel veel binnen krijg...

EDIT: Hehe, [/rant]
pi_42818016
Ik vind het niet nodig om voor het gezuip van anderen te betalen, sorry als ik zelf maar 2 drankjes op een avond drink en de ander drinkt er 10, ga ik er geen 6 betalen. Dan kan ik m'n geld wel beter besteden. Valt bij mij niet onder gierig maar onder logisch. Zeker als het elke week zo gaat.
pi_42818167
Waar ik me aan kan ergeren, maar niet echt dat ik boos ben ofzo:

Je bent met z'n vijfen in een tent, iedereen haalt 1 rondje, en dan begin je weer opnieuw bij de eerste.
Maar als dan de 4e ofzo weer aan de beurt is, heeft die geen geld meer voor een rondje, terwijl ie net wel weer 3x heeft megeproviteerd...

Het is dat ze me vrienden zijn en ik dan nog maar een keer lap, maar vervelend is het wel soms, zeg dan gewoon: "ik haal zelf wel want ik heb niet meer genoeg voor een rondje dalijk".
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 19 oktober 2006 @ 21:48:49 #81
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_42818337
Ik doe alleen aan mensen die liever drinken dan rekenen.
...dass wir fliegen.
pi_42818632
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik doe alleen aan mensen die liever drinken dan rekenen.
Wat bedoel je daarmee?
pi_42818771
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:55 schreef Agiath het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Dat zijn zuipmaten er zijn om te drinken en niet hun deel uit te rekenen.
pi_42818933
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:59 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Tuurlijk komt het bier op de eerste plek, maar toch vind ik het acheraf wel vervelend dat als je uitgaat jij maar 6 euro meeneemt en toch rondjes blijft ontvangen...
pi_42818978
Dat soort mensen is echt gruwelijk irritant . Dat je in een café zit en dat zij eerder weggaan en dat ze 'per ongeluk' vergeten te betalen / te weinig betalen voor hun drankje.

Mensen die beweren dat ze je al terug hebben betaald als je hen geld hebt geleend terwijl dat niet het geval is

Mensen die je eigenlijk nooit spreekt maar in de disco / op feesten ineens wel tegen je aan kunnen praten "of je nog muntjes hebt"

Enzovoorts.
pi_42819027
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:03 schreef Agiath het volgende:

[..]

Tuurlijk komt het bier op de eerste plek, maar toch vind ik het acheraf wel vervelend dat als je uitgaat jij maar 6 euro meeneemt en toch rondjes blijft ontvangen...
ik ben het helemaal met je eens.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:18:13 #87
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_42819451
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:59 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Nou, zo letterlijk hoef je het niet te nemen, hoor.
Wat ik in wezen bedoel, is dat ik niet kan opschieten met mensen die voortdurend aan de portemonnee denken.

Wat het uitgaan betreft;
als ik een biertje ga halen vraag ik automatisch of ik voor iemand anders ook wat kan meenemen.

En mijn vrienden zijn net zo.
...dass wir fliegen.
pi_42819836
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Nou, zo letterlijk hoef je het niet te nemen, hoor.
Wat ik in wezen bedoel, is dat ik niet kan opschieten met mensen die voortdurend aan de portemonnee denken.

Wat het uitgaan betreft;
als ik een biertje ga halen vraag ik automatisch of ik voor iemand anders ook wat kan meenemen.

En mijn vrienden zijn net zo.
Ja tuurlijk zo gaat dat, alleen al jij al 3 keer een biertje voor iemand anders haalt dan verwacht je toch een keer wat terug, het hoeft niet, maar netjes vind ik dat wel
pi_42819974
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Paar jaar geleden op vakantie in Kroatie zaten we savonds op het terras van de camping en naast ons zat toevallig ook een Nederlandse familie met 2 koters. Op een gegeven moment vraagt 1 van die 2 of ze een ijsje mag.... zegt die pa: Hallo, ik heb het geld niet op mijn rug groeien, en daarbij heb je er gisteren ook al 1 gehad.
Ik kijk mijn vriendin aan zo van en daarna die vent zo van Toen ben ik opgestaan, tegen dat meisje gezegt dat zij en haar zusje van mij het duurste ijsje mochten uitzoeken en de rest van de hun vakantie van mij een ijsje kregen als ze dat wilden. Zegt die pa tegen me: Dat is heel aardig van je. Waarop ik antwoorde dat dat eigenlijk zijn taak was als vader Wat een lul.
Dat meen je niet

Dus jij het lef om als minderjarige/net meerderjarige de kinderen van iemand anders op te voeden Die man is bezig om z'n kinderen een beetje op te voeden en dan spring jij er zo doorheen
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:31:51 #90
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_42820018
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:27 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ja tuurlijk zo gaat dat, alleen al jij al 3 keer een biertje voor iemand anders haalt dan verwacht je toch een keer wat terug, het hoeft niet, maar netjes vind ik dat wel
Ja, zulke vrienden heb ik dus niet...
...dass wir fliegen.
pi_42820177
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, zulke vrienden heb ik dus niet...
Die heeft niemand, dat zijn namelijk geen vrienden.

Voor vrienden meet je niet af, de ene keer betaal jij meer de andere keer de ander. De ene keer zit jij ruim in de centen, de andere keer de ander. Uiteindelijk komt het allemaal goed.
pi_42820601
ken er zelf ook een paar

Als we gaan stappen ben ik altijd samen met 1 kameraad degene die de drankjes haalt en dan tegelijkertijd ook nog eens de BOB. Dat is opzich niet zo'n probleem, ik heb het geluk dat ik wat ruimer met de centen zit dan anderen. maar om zelf nou na een zaterdagavond met een portemonee te zitten die 50-60 euro lichter is terwijl ik alleen maar spa-rood drink (na 3 maanden boppen komt cola echt je neus uit ) en anderen die aan de vodka-redbull zitten met 5 euro op een avond klaar zijn dat vind ik toch wel een beetje overdreven worden. Vooral om dan die avond nog te horen dat ze binnenkort een nintendo wii gaan aanschaffen

misschien toch maar eens een pot invoeren
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:50:05 #93
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42820713
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:30 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat meen je niet

Dus jij het lef om als minderjarige/net meerderjarige de kinderen van iemand anders op te voeden Die man is bezig om z'n kinderen een beetje op te voeden en dan spring jij er zo doorheen
dat dacht ik dus ook iig..
Huilen dan.
pi_42825878
ik doe dus uit principe niet mee aan rondjes, ik heb het niet zo ruim, en ben altijd bang dat ik dan het laatste rondje niet meer haal. en dan wordt je nog raar aangekenen ook terwijl ik alleen maar eerlijk wil zijn.
pi_42825971
quote:
Op zich redelijk triest van je, man.
skallemapattes
pi_42826143
Ik kots op mensen die gierig zijn Gelukkig zijn mijn meeste vrienden niet zo. Een (joodse) vriend heb ik het echt af moeten leren.

Wat ook triest is dat als je geld uitleent aan mensen voor eten en het is bijvoorbeeld 19.80 dat je later ook echt 20 euro kwijt en ze die 20 cent terugwillen (joh als iemand het echt wil krijg je het wel... ik zou er zelf nooit om durven vragen) Ik heb een hekel aan mensen die moeilijk doen om geld.

Ik moet zeggen dat de vooroordelen wel waar zijn; buitenlandse collega's van mij doen nooit moeilijk over geld terwijl die wel vaak relatief arm zijn opgegroeit.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 02:05:31 #97
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42826161
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 52% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:59 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_42826184
quote:

-edit-
Kroatie was in die tijd ook nog teeeering goedkoop.
Je kon beter bier drinken dan fris. ook dat was goedkoper, en nou ben ik totaal geen vrek maar dat was toch een mooie bijkomstigheid!
Waar bemoei jij je in hemelsnaam mee. Kinderen moeten ook leren dat ze niet alles krijgen waar ze om zeuren.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 02:09:54 #99
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42826196

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:59 ]
Zerg schreef:
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 02:13:37 #100
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42826232

[ Bericht 32% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:59 ]
Zerg schreef:
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:20:13 #101
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42828035
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:38 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja sommige mensen leren het nooit.
Was ook een keer op een feest bij iemand en we zaten allemaal in de tuin. Ik zat een joint te draaien en zo'n kerel vraagt aan me, hee mag ik er ook één draaien. Ik was knetter dronken dus ik vond het allemaal wel best en anders had ik die zelf wel gedraaid als die andere op was. Dus wij die twee joints gerookt en ik ging weg... even later kom ik terug en zit die gek gewoon een joint te draaien uit z'n eigen (enorme!) zak wiet. "owow, ik dacht dat je al weg was" "jaa dat zal best gast"
Dat is ook lelijk. Zonde dat er smokers zijn met zo een mentaliteit
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:22:33 #102
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42828062
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:35 schreef FJD het volgende:

[..]

Die heeft niemand, dat zijn namelijk geen vrienden.

Voor vrienden meet je niet af, de ene keer betaal jij meer de andere keer de ander. De ene keer zit jij ruim in de centen, de andere keer de ander. Uiteindelijk komt het allemaal goed.
Zeker, zo weet je ook wie je vrienden zijn. Zo had een maat van mij een paar jaar geleden veel geld. Vaak deden we dingen op zijn kosten, vond hij niet erg, zo lang we het maar naar ons zin hadden. Nu zit hij wat krapper bij kas en hij weet gewoon dat hij op ons kan rekenen als hij geld nodig heeft, waar die ook dankbaar gebruik van maakt, en terecht
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:31:40 #103
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_42828184
Een topic naar mijn hart dit. Al is het mijn allerlaatste euro, ik deel hem.
Ik heb al een boek.
pi_42828372
quote:
Euhm right, toen ik van de zomer 1000km moest rijden voorde vakantie, vond ik wel dat mn vrienden maar mee moesten betalen aan de benzine. Ik bedoel, ik ga geen 150euro aan benzine zelf betalen. Dat doe je dan met zn 4en imo als je samen op vakantie gaat. Verder kan t me niet zoveel schelen.. Maar in die vakantie vond ik wel dat ze mee moesten betalen
(toen was de benzine ¤1,50/L) Ik vind profiteurs kutter
Maar verder, ach bij uit eten gaan kan ik wel wat geld missen voor fooi, mits de bedienden aardig zijn.
En bij uitgaan, dan euh haal je gewoon gewoon bier voor iedereen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:53:35 #105
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42828499
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:55 schreef heiden6 het volgende:

Dat is wel extreem tof.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:09:31 #106
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_42828751
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:53 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat is wel extreem tof.
Nee, dat is niet meer dan normaal
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:33:35 #107
3542 Gia
User under construction
pi_42829211
Om beurten rondjes geven. Mensen die als ze zelf aan de beurt zijn bier drinken en als iemand anders aan de beurt is ineens zin hebben in een trappistje of spatje.
Of met om beurten met stelletjes. Man bestelt voor iedereen, maar zijn vrouw hoeft niets. De vrouw hoeft alleen iets als een ander stel aan de beurt is.

Walgelijk.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:34:37 #108
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42829237
Wat is er mis mee om in krappe tijden toch mee te gaan naar een eetcafeetje omdat dat gezellig is maar vervolgens wel een beetje op je gerechtkeuze te letten en dat dus gewoon dat bedrag op tafel te leggen?

Ik heb meer respect voor iemand die in een dergelijke situatie voor deze keuze kiest dan iemand die de 25ste al compleet blut is of dan maar alleen thuis blijft zitten omdat hij een groepsdruk opgelegd voelt. Gierige profiteurs zijn een ander verhaal maar dit is wel erg eenzijdig.
Vampire Romance O+
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:37:11 #109
3542 Gia
User under construction
pi_42829289
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:34 schreef MouseOver het volgende:
Wat is er mis mee om in krappe tijden toch mee te gaan naar een eetcafeetje omdat dat gezellig is maar vervolgens wel een beetje op je gerechtkeuze te letten en dat dus gewoon dat bedrag op tafel te leggen?

Ik heb meer respect voor iemand die in een dergelijke situatie voor deze keuze kiest dan iemand die de 25ste al compleet blut is of dan maar alleen thuis blijft zitten omdat hij een groepsdruk opgelegd voelt. Gierige profiteurs zijn een ander verhaal maar dit is wel erg eenzijdig.
Nee, dat vind ik ook. Je moet niet verplicht zijn mee te lappen. Iedereen moet de keuze hebben om voor zichzelf te betalen.

Gaat er volgens mij om dat als er gelapt is om vervolgens 1 euro terug te vragen omdat je opgelet hebt en zeker weet dat je één biertje minder gedronken hebt dan de rest. Dat is zielig. Dan moet je niet mee lappen en gewoon elke keer zelf voor jezelf gaan bestellen.
pi_42829701
Wij hadden een meisje bij ons in de vriendengroep,en als je daar bij in de auto zat berekende ze benzinegeld en afschrijving,echt te gestoord voor worden.

Voor de rest gaat het bij ons heel makkelijk,we zitten bijvoorbeeld met zijn 10-en in de kroeg,rekening is op het eind 93 euro,en iedereen gooit 10 euro neer.

7 euro voor de kroegbaas,die moet ook eten.

Zo hoort het toch?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:02:08 #111
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42829812
Zijn er soms wat mensen 'going Dutch' vergeten? Ieder voor zich betalen aan het eind, dat kan toch gewoon?

Als de 1 biefstuk en 6 bier wil, en de ander een salade en 2 wijn, dan hoef je toch niet allebei evenveel te betalen, of heb ik het dan mis? Ik zie daar niks gierigs in, die indruk krijg ik echter wel.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:04:21 #112
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_42829857
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:02 schreef Yildiz het volgende:
Zijn er soms wat mensen 'going Dutch' vergeten? Ieder voor zich betalen aan het eind, dat kan toch gewoon?

Als de 1 biefstuk en 6 bier wil, en de ander een salade en 2 wijn, dan hoef je toch niet allebei evenveel te betalen, of heb ik het dan mis? Ik zie daar niks gierigs in, die indruk krijg ik echter wel.
Lees het topic eens door.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:18:31 #113
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_42830201
Tijdens mn studie hadden we er 1 bij die altijd 2 rondjes voor de rekening weg ging en niets betaalde. Echt zo heel sneeky vragen hoeveel hij ongeveer moet lappen, niks neerleggen en dan weggaan.

Bij het afrekenen verbaast zijn dat we 20 euro minder hadden dan verwacht. Na 2keer zag je iedereen opletten of hij wel echt geld neer had gelegd. Toen kwam hi jeen stuk minder in de kroeg
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_42830536
quote:

Al die uitdrukking met "dutch" erin komen ook voort uit het feit dat Nederlanders als gierig bekend staan
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:36:18 #115
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42830618
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:32 schreef Repeat het volgende:

[..]

Al die uitdrukking met "dutch" erin komen ook voort uit het feit dat Nederlanders als gierig bekend staan
We moeten er trots op zijn!
  Moderator vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:52:45 #116
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_42831010
Ow ja, zo ken ik er ook een. Hij is nog te gierig dat 'ie kijkt. Jezus man, en ergeren dat ik me daarop deed. Nu niet meer, ik betaal gewoon niets meer, en als ik het wel doe, betalen we ieder ons eigen deel.

Het toppunt was nog wel dat hij jaren geleden een auto had, samen met zijn moeder. Daar reed hij dan in, hij kwam daarmee naar een gezamenlijke vriend van ons, etc. Anyway, ik kwam van mijn (nu ex)vriendin af, die in oosten des lands woonde, en reed daarheen, want ze hadden gebeld of ik ook langskwam. Nou goed zo gezegd zo gedaan, maar het was laat op de avond, en mijn lampje van de benzine ging aan, ten teken dat ik echt heel nodig moest gaan tanken.

Dus ik kom daar aan met de gedachte van "naar huis is 4 km, dat haal ik wel, en dan ga ik morgen wel tanken". Ik kon dus nog wel een paar km rijden. Let wel, als we ergens heengingen, deden we dat met MIJN auto, als we gewoon een stukkie gingen rijden, gingen we met MIJN auto etc etc. Als ik in die tijd 3x bij hem in de auto heb gezeten lieg ik er 2x bij.

Nou goed, dus ik kom daar binnen, en ik ga zitten, en op een gegeven moment hadden we wat honger. Zoals vaker 's avonds gingen we dan patat halen die IK ook altijd ging halen met mijn auto, hij ging dan wel mee. Afijn, hij stelt het idee voor om patat te gaan halen wat ik prima vond. Omdat ik echte letterlijk elke x ging, mijn tank bijna leeg was, en hij ook met zijn auto daar was zei ik van "kun jij dan rijden, want ik rijd op damp zowat, m'n lampje is aan".

En wat zegt hij dan ?! "Pfff, daar kun je echt nog wel mee op en neer naar de patat-kraam". Dat trok ik niet waarop ik pissed werd, precies heb gezegd wat ik van 'm dacht met z'n gierige gedoe. Vervolgens ben ik wel naar de friettent gegaan, want ik wist wat we allemaal wilden hebben, maar ik heb voor hem niets meegenomen.

Toen ik terug kwam zat hij dus te wachten, maar hij kreeg niets en vroeg van "waar is dat van mij?" Ik zeg van "heb ik je niet meegenomen gierige kuttekop, als je wat wil stap je maar in je eigen auto en dan ga je zelf maar". Toen was ie boos en ging ie naar huis

Diezelfde gozer heeft het een paar jaar later gepresteerd om op mijn verjaardag te komen (hij weet goed wanneer ik jarig ben) zonder cadeau. Nu boeit me dat to-taal niet, bedoel, ik vier mijn verjaardag niet voor de cadeaus. Cadeaus is bij ons meestal geld, dus eigenlijk krijg ik elk jaar de tientjes terug die ik andere mensen geef en vice versa.

Anyway, hij komt aan, en zegt doodleuk "ja ik heb niets meegenomen want ik had geen geld in huis". Let wel, hij kwam op de fiets, en de manier waarop hij fiets komt hij dan letterlijk langs een pinautomaat. Nogmaals, het gaat me niet om dat tientje, maar om de kutsmoes van hem, terwijl het hem duidelijk ging om het feit dat ie geen geld wilde geven. DAT is waar ik me aan stoorde.

Dit is niet iets van 2, 3x dat dit voor is gekomen. Ja deze voorbeelden wel, maar in al de jaren die ik hem ken zijn er ontelbare situaties geweest waarop hij probeerde zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Als je een x geen geld bij je hebt, dat kan gebeuren, maar niet constant. Hij heeft het ook gepresteerd om in een kroeg de ene keer dat hij meer gedronken had dan ik wel 50/50 te betalen, maar de week erna, toen ik 2 cola meer had gehad dan hem te zeggen van "nix ervan, jij hebt meer gedronken dan ik, dat kost me extra geld". Toen heb ik mijn eigen gedeelte betaald trouwens en ben ik gegaan.

Kolerelijer.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:54:06 #117
3542 Gia
User under construction
pi_42831050
quote:

Gaat erom wat je vantevoren afspreekt. Als je afspreekt om te lappen, dan kan het zijn dat de één meer betaalt dan hij/zij persoonlijk genuttigd heeft. Lappen moet ook niet verplicht zijn. Natuurlijk mag je voor jezelf betalen, maar dan moet je daar wel consequent in zijn en niet toch een drankje aannemen van een ander.

Verder gaat het hier om het achteraf terugvragen van één euro of zo.
pi_42831117
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:52 schreef CoolGuy het volgende:

Kolerelijer.
Dat van die auto is echt schandelijk gewoon
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:22:47 #119
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_42831767
Jezus, wat chillen jullie hier met fokking aasgieren man.
Dat soort mensen moet ik echt niet in mijn buurt hebben, ik zou helemaal gek worden.
Vooral de verhalen van Nawien zijn erg herkenbaar.
pi_42832154
Een beetje off topic, maar het betreft ook gierige kutmensen. Waar ik ook zo een hekel aan heb is als je mensen geld uitleent, dat je ZELF dan weer om het geld moet vragen terwijl je HEN een GUNST doet. Alsof je vergeet dat je geld geleent hebt, Echt bullshit! Ik vind het echt fucked up om zelf om het geld te vragen, en doe dat meestal dan ook niet (tenzij groot bedrag). Maar moet je de volgende keer ook niet aankomen bij mij om te lenen.
pi_42832231
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:39 schreef 455H07E het volgende:
Een beetje off topic, maar het betreft ook gierige kutmensen. Waar ik ook zo een hekel aan heb is als je mensen geld uitleent, dat je ZELF dan weer om het geld moet vragen terwijl je HEN een GUNST doet. Alsof je vergeet dat je geld geleent hebt, Echt bullshit! Ik vind het echt fucked up om zelf om het geld te vragen, en doe dat meestal dan ook niet (tenzij groot bedrag). Maar moet je de volgende keer ook niet aankomen bij mij om te lenen.
ook erg idd, ik heb altijd het geld de eerstvolgende keer weer bij mee, maar in de meeste gevallen nog op de avond zelf

* Repeat houdt niet van schulden.
pi_42832728
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:22 schreef MrSASO het volgende:
Jezus, wat chillen jullie hier met fokking aasgieren man.
Dat soort mensen moet ik echt niet in mijn buurt hebben, ik zou helemaal gek worden.
Vooral de verhalen van Nawien zijn erg herkenbaar.
Dat verbaast mij dus ook. Als ik 1 keer bij iemand merk dat hij of zij zo op de centen is dat het kennelijk nodig is om mij een oor aan te naaien, of wil struikelen over een Euro, dan gebeurt dat daarna echt nooit meer. Het is me de irritatie gewoon niet waard. Ze zoeken maar lekker iemand anders om iets mee te gaan doen.
Big dick.
pi_42832917
Wij hadden een gozer in de vriendengroep en als we gingen stappen gaf hij bijna nooit een rondje.
Op een gegeven moment gaf hij dan toch een rondje, maar wel met de mededeling:
"Alleen maar bier, wijn of fris, want de rest vind ik te duur!". En dan ondertussen wel steeds een baco of zo bestellen als iemand anders een rondje geeft.... De eikel.

Mensen die de TS beschrijft ken ik er ook zat van! Zoooo irritant!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:13:55 #124
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42833044
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 13:09 schreef Typmuts het volgende:
Wij hadden een gozer in de vriendengroep en als we gingen stappen gaf hij bijna nooit een rondje.
Op een gegeven moment gaf hij dan toch een rondje, maar wel met de mededeling:
"Alleen maar bier, wijn of fris, want de rest vind ik te duur!". En dan ondertussen wel steeds een baco of zo bestellen als iemand anders een rondje geeft.... De eikel.

Mensen die de TS beschrijft ken ik er ook zat van! Zoooo irritant!
yak
Vampire Romance O+
pi_42833296
Ik heb eigenlijk maar 1 vriend die zo altijd was.

Het toppunt was wel dat we op vakantie uit eten waren geweest en hij 10 cent teveel had betaald.
Waarna hij de hele avond bij iedereen aan hun kop heeft lopen zeuren totdat iemand hem die 10 cent gaf.

Maar in de kroeg houdt bij ons iedereen ongeveer bij hoeveel ze gedronken hebben. Voor mij maakt die paar euro meer of minder niet zo uit eigenlijk. De ene keer betaal je wat teveel, en de andere keer wat te weinig. lekker boeiend.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:23:12 #126
122866 Loeri
Loeri Sloeri!
pi_42836961
Bij ons gaat het gelukkig niet zo, ene keer heeft de een wat meer geld, volgende keer de andere. Niet moeilijk doen.
1 vriendin daarintegen, studeert sinds kort weer en is dus in inkomen behoorlijk gedaald. Nu is zij van mening dat ze aaaaaltijd zoveel meer voor ons heeft betaald dat ze nu dus gewoon niks meer hoeft te geven. Wel alle rondjes aannemen en niks terug geven
Heb er wat van gezegd, maar het lijkt nog niet echt te helpen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:31:36 #127
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42840896

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:59 ]
Zerg schreef:
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:05:29 #128
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42841709
mensen die nooit rondjes geven, die zijn pas irritant. als je geen geld heb vind ik het geen probleem om je eens een biertje te geven, maar ga niet elke keer ja zeggen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:40:08 #129
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42842492
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 01:35 schreef lesley het volgende:
ik doe dus uit principe niet mee aan rondjes, ik heb het niet zo ruim, en ben altijd bang dat ik dan het laatste rondje niet meer haal. en dan wordt je nog raar aangekenen ook terwijl ik alleen maar eerlijk wil zijn.
kijk! dat vind ik dus een goede zaak!
pi_42843591
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:57 schreef junkiexp het volgende:
Wij hadden een meisje bij ons in de vriendengroep,en als je daar bij in de auto zat berekende ze benzinegeld en afschrijving,echt te gestoord voor worden.
Afschrijving, omg
pi_42844945
Meegemaakt in mijn studententijd: een klasgenoot woonde in een veel te ruim appartement. Daar waren we dus vaak om te eten en te studeren. Een jaar lager zat een maat uit zijn dorp en die at vaak mee en lag bijna altijd bij hem over de vloer. Hij kookte wel af en toe maar was ook goed in het laatste ressie ff opmaken.
Koopt die vent een GSM, het was 1997 en dus nog erg nieuw. Zit die jongen die in het appartement woonde er even mee te prullen, zegt die vent: "niet ermee bellen, ik waarschuw maar 1 keer voordta ik sla!". Die jongen las hem dus direct de les, hij was niet van plan te gaan bellen en dan nog, hij had elke dag die vent op bezoek en profiteerde ook van gas water en licht.
pi_42845565
elke keer als we met een groep naar de kroeg gaan op vrijdagmiddag is het weer zover. altijd zijn er wer strongmongolen die snel weggaan zonder te betalen of te weinig geld in de pot stoppen. nu vind ik het niet erg om een keer wat extra's te betalen, maar keer op keer...

of zit je in de kroeg, feestje. komt er een 'vriend' aan, vraagt of je even bier haalt. ik ben de ergste niet dus haal even een paar bier (ook voor zijn vrienden die ik niet ken, maar enfin). later nog een keer. na een tijdje vraag ik of de persoon in kwestie nu even een biertje haalt. begint meneer ineens te zeiken ik kon het gewoon niet geloven. ik koop godverdomme een paar bier en krijg niet eens 1 biertje terug de persoon in kwestie krijgt nooit meer iets

of mensen die bij een feestje / gezamelijk eten zo snel mogelijk hun eigen bord volgooien (en dan ook direct over vol) met het gevolg dat er niet genoeg eten is voor de anderen.

hebberts, profiteurs, egoisten
you and I ain't done Zeke!
pi_42845827
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:21 schreef MouseInteractive het volgende:

[..]

Afschrijving, omg
Dat is voor mij ook wel het dieptepunt van dit topic, afschrijving.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:33:33 #134
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42846006
Groepsetentjes: prima om dan de rekening te splitsen. Ik doe daar niet moeilijk over. Behalve dan als de verhouding volkomen scheef is omdat anderen een compleet bacchanaal begonnen zijn (lees: bij alle Fokmeets), terwijl ik bijvoorbeeld 1 cola light en een koffie heb besteld. Dan zit je gewoon andermans gelag te betalen. Beter is dan om een tussenrekening te maken en als er dan nog mensen willen doorzuipen, dan voor eigen rekening
Niks gierigs aan hoor.
pi_42846115
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Echt idioot,maar het is echt waar.

Het was ook nog een boodschappenwagentje van 10 jaar oud ofzo .
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:39:35 #136
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42846149
Ik heb ook wel iemand in mijn vriendenkring die echt supergierig is.
Mijn pinpas was een keer stuk en die vriendin wilde heel graag even wat drinken in een cafe. In totaal 2 drankjes de man genuttigd. Van te voren had ik gezegd, dat ik geen geld had. Maar dat was geen probleem. En zij wilde echt heel graag nog iets drinken. Wat bleek, vroeg ze nadien dus 3,60 terug voor die twee kutglaasjes bier...Ook wacht ze met uitgaan netzoalng tot ieder een rondje heeft gegeven. O wee als het niet uitkomt en een van ons heeft niet getrakteerd (maar zij wel). Dan stelt ze quasi onopvallend voor: 'aaaah, we doen nog eentje voor het slapen gaan'. Behalve als zij natuurljk degene is die minder of geen rondje gaf. Dan is ze natuurlijk heel moe en is de avond voorbij.
pi_42846271
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:33 schreef Aventura het volgende:
Groepsetentjes: prima om dan de rekening te splitsen. Ik doe daar niet moeilijk over. Behalve dan als de verhouding volkomen scheef is omdat anderen een compleet bacchanaal begonnen zijn (lees: bij alle Fokmeets), terwijl ik bijvoorbeeld 1 cola light en een koffie heb besteld. Dan zit je gewoon andermans gelag te betalen. Beter is dan om een tussenrekening te maken en als er dan nog mensen willen doorzuipen, dan voor eigen rekening
Niks gierigs aan hoor.
Logisch. Ik houd niet zo van een pot omdat ik graag gewoon bestel wat ik lekker vind, en meestal duurder uit ben dan de meesten.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:50:05 #138
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_42846459

Wat een verhalen Ik zou helemaal gek worden.
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:52:15 #139
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42846527
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Logisch. Ik houd niet zo van een pot omdat ik graag gewoon bestel wat ik lekker vind, en meestal duurder uit ben dan de meesten.
Natuurlijk, omgekeerd werkt het ook zo.. soms heb ik een dure smaak, als het te gek wordt bied ik uit mezelf aan om wat meer bij te dragen. Gelukkig gaat dit bij de meeste mensen die ik ken helemaal vanzelf.

Maar ongelofelijk, de verhalen die ik hier lees Gaan janken om een paar centen of actief een bijdrage ontduiken voor een dienst of product waarvan je wel hebt geprofiteerd, dat is gewoon zielig. En dat alles voor een paar zielige rotcenten...
Pfft, ik heb liever wat minder euro's in mijn zak dan dat al mijn 'vrienden' me een krent vinden.
pi_42846651
Iedereen 10 euro in de pot,en dan alleen wijn bier of fris halen.

Als je zo nodig een of ander duur exotisch kutdrankie wil moet je het zelf maar halen.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:59:09 #141
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42846730

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:59 ]
Zerg schreef:
pi_42847867
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef junkiexp het volgende:

Als je zo nodig een of ander duur exotisch kutdrankie wil moet je het zelf maar halen.
Kijk, dit soort proletengedrag is dus echt zeer storend.
pi_42849540
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:59 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat vind ik ook weer niet altijd even slim, drank halen voor allemaal mensen die je niet kent. Da's gewoon geld weggooien, want van die mensen krijg je fucking nooit iets terug. Daar ben ik dus ook mee gestopt. .
naja, het was 1 biertje... dan ben ik de beroerdste niet. en ik hoef het van die persoon ook evt nog niet eens terug. maar als iemand die ik ken een paar keer vraagt of ik even pils haal, en dan even later een grote bek openscheurt als ik het vraag word ik echt helemaal gek
you and I ain't done Zeke!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:42:55 #144
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42849966
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

m'n vader heeft zo ook nog verhalen idd

hij had vroeger een kennis en ze gingen overal met mijn vader's auto heen.. en toen was de auto 's kaduuk en gingen ze met zijn auto, en serieus, en hij berekent niet alleen het benzine geld (erg genoeg want hij hoefde nooit m'n vader te betalen) maar ook nog eens afschrijvingskosten

laatste keer dat ie met m'n vader meegereden heeft
Huilen dan.
pi_42850018
Helemaal mee eens!
als er iets is waar ik een hekel aan heb zijn dat wel gierige en egoistische mensen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42850126
mijn vrienden zijn allemaal sloebers, ze hebben nooit geld, terwijl ik nooit in geldproblemen ben en niet eens werk heb
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:57:39 #147
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42850341

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:59 ]
Zerg schreef:
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:01:32 #148
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42850463
Je ziet iemand al helemaal zitten met zijn calculatortje thuis
Volgens mij hebben die mensen een soort van sociale of autistische stoornis, waardoor ze die schaamte niet voelen. Anders kan ik zulk waanzinnig gedrag ook niet verklaren.
pi_42850622
Nog zoiets: mensen die naar een kutkroeg willen omdat het bier er 20 cent goedkoper is
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:08:59 #150
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_42850670
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:30 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat meen je niet

Helemaal mee eens, zéér asociaal om dat te doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door TC03 op 20-10-2006 23:15:46 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_42858506
quote:
Nou.. daar kan ik me soms wel invinden.
Tot voor kort ging ik altijd met een vriendin uit; ik mét rijbewijs, zij zónder. Dus ik was de lul Bob.
Ik vraag nooit geld, alleen of ze een glaasje Spa Blauw voor me willen betalen

Toen gingen we één keer met haar zus meerijden.. wou die zus ineens geld zien! Toen ze vroeg of iedereen 1,50 euro wou betalen, heb ik zeer stoicijns uit het raam gekeken.. moiiii eem'n hee!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:01:41 #152
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_42859372
Probeer het altijd zoveel mogelijk "te verekenen" en dat lukt aardig
(dan betaal ik wat meer, soms wat minder enz enz.. niet zeiken om een euro)

Alleen heb ik er soms in de kroeg weleens last van, dan krijg ik constant wat in m'n klauwen geduwd zonder dat ik de tijd heb wat te bestellen .. Dat levert soms wel een soort van schuldgevoel op
pi_42859425
"vrienden" die naar je toe lopen als ze denken dat je bezopen bent en zeggen jij wou toch een biertje voor mij halen
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:10:03 #154
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_42859552
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 12:04 schreef woutorz het volgende:
"vrienden" die naar je toe lopen als ze denken dat je bezopen bent en zeggen jij wou toch een biertje voor mij halen
Das wel heel knurfterig....
pi_42861366
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef junkiexp het volgende:

Vreselijk irritant als mensen zo doen.
In onze vriendengroep zit een meisje dat altijd passoa-jus drinkt, een jongen die altijd rode wodka-red bull drinkt en de rest bier of wijn. Dan ga je hun toch niet ineens verplichten om iets anders te gaan drinken alleen omdat jij te gierig bent om dat te kopen? Als mensen alleen iets duurs bestellen als een ander een rondje geeft kan ik er nog enigzins inkomen maar als dat hun vaste drankje is moet je er niet over mekkeren. Als zij een rondje geven zijn ze net zoveel kwijt als jij hoor.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:19:57 #156
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42862253
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

In onze vriendengroep zit een meisje dat altijd passoa-jus drinkt, een jongen die altijd rode wodka-red bull drinkt en de rest bier of wijn. Dan ga je hun toch niet ineens verplichten om iets anders te gaan drinken alleen omdat jij te gierig bent om dat te kopen? Als mensen alleen iets duurs bestellen als een ander een rondje geeft kan ik er nog enigzins inkomen maar als dat hun vaste drankje is moet je er niet over mekkeren. Als zij een rondje geven zijn ze net zoveel kwijt als jij hoor.
Als je enig gevoel voor fatsoen hebt leg je in zo'n situatie gewoon dubbel in
Vampire Romance O+
pi_42862317
Ik heb laast gelezen dat rijke mensen het meest gierig zijn
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_42863374
Mocht het dan ook een keer voorkomen dat ik geld moet lenen ofzo, 40 euro ofzo, en ik betaal het terug betaal ik ook altijd wel wat extra, 5 of 10 euro ofzo.. En als ik dan veel geld heb en iemand moet wat lenen kunnen ze ook altijd bij mij terecht, geen probleem. Zolang ze maar niet gaan zeiken van. 'Ik heb toch al betaald?'

En met uitgaan idd, als je net een paar euro tekort komt, wat erop neer zou komen dat iedereen 20 cent in moet leggen ofzo, ja, dan betaalt altijd iemand wel even die 3 euro ofzo, maar sommige die dat ook echt nooit doen ofzo.. Nou boeit die 3 euro me echt niks, maar wel het gebaar wat erachter zit.

Maar verder veel herkenbare verhalen hier idd..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_42863526
Zal waarschijnlijk dan aan mijn opvoeding liggen denk ik zo. Al vrat ik 40 ijsjes per dag in een vakantie. Daar is het vakantie voor. En het ging mij niet om het opvoeden of whatever, maar dat het duurste ijsje wat er daar te krijgen was omgerekend nog niet eens een euro kostte.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:47:40 #160
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42863996
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef Slappy het volgende:
Klopt..

meestal zijn ze zo gefocussed op hun centjes..
Huilen dan.
pi_42864016
Daarom zijn ze ook zo rijk.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:52:26 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42864075
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
Daarom zijn ze ook zo rijk.
Mwah hoeft niet

je hebt ook rijke mensen die wel vrijgevig zijn
Huilen dan.
pi_42864163
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mwah hoeft niet

je hebt ook rijke mensen die wel vrijgevig zijn
Die zitten er wel tussen ja.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:03:18 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42864316
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zal waarschijnlijk dan aan mijn opvoeding liggen denk ik zo. Al vrat ik 40 ijsjes per dag in een vakantie. Daar is het vakantie voor. En het ging mij niet om het opvoeden of whatever, maar dat het duurste ijsje wat er daar te krijgen was omgerekend nog niet eens een euro kostte.
Is het weleens in je opgekomen dat ouders uit opvoedkundig oogpunt (niet teveel verwennen, niet teveel vet & suiker elke dag, etc,) het kind niet iedere dag een ijsje geven?
Niet elke ouder stelt het op prijs dat wildvreemden het kind een zoete vette caloriebom vol smaak-en kleurstoffen aanbieden
pi_42864595
Oke, maar wat krijgen die kinderen dan thuis, als ze op vakantie niet eens een ijsje krijgen? Water en brood?
pi_42864858
Jij weet de zaak ook wel te verdraaien zeg. Het gaat er gewoon om dat je de manier van opvoeding van die ouders niet moet gaan lopen ondermijnen. Als die vader z'n kinderen een ijsje ontzegt, doet ie dat echt niet omdat het geld kost of ze voor een caloriebom te behoeden. Hij wil zn kinderen leren dat ze niet altijd maar krijgen wat ze willen. Wie ben jij om je met de opvoeding van zijn kinderen te gaan lopen bemoeien. Ik zou vrij pissig op je zijn als ik die pa was.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2006 16:24:39 ]
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:23:30 #167
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_42864868
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:33 schreef Repeat het volgende:
"ik wil graag de tomatensoep"

"en als hoofdgerecht meneer/mevrouw?"

"niks, ik heb niet zo'n trek"

bwhahahaha gelukkig heb ik ze nog niet zo erg meegemaakt, maar dan zou ik me ook niet kunnen houden hoor
Regelmatig meegemaakt dat iedereen eten bestelt en ik enkel een biertje. Na een lijn meth maakt eten me misselijk.
quote:

Mensen die gaan uitrekenen hoeveel rondjes ieder betaald heeft. Ging de OP niet over zoiets?
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_42865051
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:23 schreef Thomas B. het volgende:
Als die vader z'n kinderen een ijsje ontzegt, doet ie dat echt niet omdat het geld kost of ze voor een caloriebom te behoeden.
Daar ging het dus wel om. Het was de manier waarop deze situatie zich afspeelde. En de manier waarop hij het uitsprak en keek.
pi_42865312
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:30 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Daar ging het dus wel om. Het was de manier waarop deze situatie zich afspeelde. En de manier waarop hij het uitsprak en keek.
Dan was dat nog steeds niet de enige overweging die die vader ervoor had. Maar dan heb jij alsnog geen recht om je ermee te bemoeien. Je zet die vader voor lul voor zn kinderen. Dat zou jij ook niet waarderen als je kids hebt.
pi_42865345
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:42 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dan was dat nog steeds niet de enige overweging die die vader ervoor had. Maar dan heb jij alsnog geen recht om je ermee te bemoeien. Je zet die vader voor lul voor zn kinderen. Dat zou jij ook niet waarderen als je kids hebt.
Tuurlijk niet. Maar het feit dat hij me bedankte zegt toch al genoeg?
pi_42865872
ik had het zelf laatst andersom.. Met een groep mensen paar biertjes gedronken ergens en 2 bitterballen gegeten. Ik en een paar anderen moeten vroeg weg, dus ik gooi 10 euro neer op de tafel en wil weglopen.. Zegt zon meisje "ben je gek?! Je hebt alleen maar een paar biertjes op! " Best lief hoor, maar ik ben niet arm ofzow met geld lenen etc ben ik ook niet zo moeilijk; onder de 5 euro telt niet
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:59 schreef heiden6 het volgende:

dat is dan wel weer enorm grappig
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:50:09 #172
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42866846
Haha ! goed topic.

Eensch, eens uitrekenen hoeveel we moeten betalen ....

Flikker op alsof dat wat boeit als het lekker / gezellig was.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:53:56 #173
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42866922
Het vetste zijn de mensen altijd bij de C1000 die wanneer ze klaar zijn met boodschappen doen.

Precies alles gaan narekenen of het wel klopt

En als ze dan perongeluk 10 cent meer moeten betalen gaan ze dat terugvragen bij de informatie balie

too sad
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_42866955
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
Het vetste zijn de mensen altijd bij de C1000 die wanneer ze klaar zijn met boodschappen doen.

En als ze dan perongeluk 10 cent meer moeten betalen gaan ze dat terugvragen bij de informatie balie

too sad
heb je bij de c1000 uberhaupt wel een informatie balie
pi_42867034
Een informatiebalie in een supermarkt? Wat geven ze daar voor een informatie dan?
pi_42867113
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:53 schreef Maikuuul het volgende:

too sad
bestaat dat?
heb nog nooit iemand in de supermarkt met een rekenmachine gezien...
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:02:48 #177
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42867163
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
Een informatiebalie in een supermarkt? Wat geven ze daar voor een informatie dan?
Daar kan je de sigaretten en shit kopen.

Jawel sommigen nemen een rekenmachine mee, of gaan een half uur bij zoeen soort tafeltje staan en zie je ze rekenen
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_42867570
Dan zie ik echt zo'n huisvrouw voor me die iedere dag boodschappen gaat doen en vervolgens op de sita weer naar huis...
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:21:40 #179
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_42867593
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:02 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Daar kan je de sigaretten en shit kopen.

Jawel sommigen nemen een rekenmachine mee, of gaan een half uur bij zoeen soort tafeltje staan en zie je ze rekenen
Komt omdat die kassaknurften nogal eens wat fout doen
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:22:39 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_42867621
Heeft een vriendin van me ook.
Ja maar ik had niet zo'n duur vlees
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:40:14 #181
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42868002
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:20 schreef Thomas B. het volgende:
Dan zie ik echt zo'n huisvrouw voor me die iedere dag boodschappen gaat doen en vervolgens op de sita weer naar huis...
Idd met witte helm met gare stickers, en slippers natuurlijk

en ze hebben thuis volgens mij zoeen vieze bruine bank en hun man mét baard ligt dan de ganse dag te sloape !
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_42868043
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:40 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

en ze hebben thuis volgens mij zoeen vieze bruine bank en hun man mét baard ligt dan de ganse dag te sloape !
Een typische stadsvrouw uit het Wite Vrouweveld
pi_42868562
Welkom in Nederland
Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
pi_42868983
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:40 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

nee, of d'r man is allang bij d'r weg of hij is havenarbeider of staat achter de lopende band
pi_42877100
Ik heb gewoon een taxi meter geinstalleerd .
pi_42877822
Ik ken er eentje en die vergeet altijd haar portomonnee als ze mee uit gaat. En d'r vriend altijd alles maar braaf voorschieten, ik ben daar na 1 keer al mee gekapt.
Toen hadden we lekker gegeten bij de Bazaar, is het tijd om de rekening te betalen. "Oeps jongens. Ik heb mijn portomonnee in mijn andere tas laten zitten hihi. Schieten jullie het even voor? je krijgt het terug!" En dan maanden later pas het geld krijgen.
Ze kan ook om alles verschrikkelijk boos worden, en dan zeggen "Je kan het goed maken met een bioscoopje." !

Als zij jarig is vraagt ze ook altijd behoorlijk prijzige dingen, ze gaat zelfs gewoon mee om te checken of je het wel koopt. (Sieraden, DVD's die net uit zijn, boeken)
Maar als je zelf jarig bent komt ze met een of ander zelfgemaakt flutkadootje aan. Kaarsjes, vriendschapsbandjes (!Het kind is 19!) of tekeningen. !

In het begin dacht ik dat ze gewoon weinig verdiende ofzo, maar ze is gewoon verschrikkelijk gierig, en schaamt zich er niet voor om haar vrienden gewoon uit te buiten. En dan vind ze het raar dat ze ze allemaal kwijt raakt.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  zondag 22 oktober 2006 @ 08:56:08 #187
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42879725
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 01:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik ken er eentje en die vergeet altijd haar portomonnee als ze mee uit gaat. En d'r vriend altijd alles maar braaf voorschieten, ik ben daar na 1 keer al mee gekapt.
Toen hadden we lekker gegeten bij de Bazaar, is het tijd om de rekening te betalen. "Oeps jongens. Ik heb mijn portomonnee in mijn andere tas laten zitten hihi. Schieten jullie het even voor? je krijgt het terug!" En dan maanden later pas het geld krijgen.
Ze kan ook om alles verschrikkelijk boos worden, en dan zeggen "Je kan het goed maken met een bioscoopje." !

Als zij jarig is vraagt ze ook altijd behoorlijk prijzige dingen, ze gaat zelfs gewoon mee om te checken of je het wel koopt. (Sieraden, DVD's die net uit zijn, boeken)
Maar als je zelf jarig bent komt ze met een of ander zelfgemaakt flutkadootje aan. Kaarsjes, vriendschapsbandjes (!Het kind is 19!) of tekeningen. !

In het begin dacht ik dat ze gewoon weinig verdiende ofzo, maar ze is gewoon verschrikkelijk gierig, en schaamt zich er niet voor om haar vrienden gewoon uit te buiten. En dan vind ze het raar dat ze ze allemaal kwijt raakt.
Huilen dan.
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:53:08 #188
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42882396

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:47:00 ]
Zerg schreef:
pi_42884401
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 12:53 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Volgende keer voor haar verjaardag dus ook niks meer kopen, en vóórdat je gaat eten vragen of ze d'r portemonnee even wil laten zien. En die bios betaalt ze maar lekker zelf.
Nou, we (ik en nog een paar kenissen) hadden haar zo een beetje geconfronteerd met deze acties, zij helemaal beledigt en verdrietig naar huis enzo.
Belt ze na een paar uur haar vriendje op, dat ze zichzelf helemaal kapot gesneden heeft en dat ze straks d'r polsen door gaat snijden.
Nouja, om een lang verhaal kort te maken: Niemand begrijpt haar, haar leven is zo hectisch, ze is absoluut niet gierig en denkt altijd aan anderen maar niemand wil dat inzien! En haar vriendje is de enige die haar nog begrijpt. Sindsdien durft die arme jongen helemaal nooit meer iets van haar gedrag te zeggen, laat staan bij d'r weg te gaan, uit angst dat ze zichzelf iets aan doet.
Het erge van dit verhaal is nog, dat de vorige partner van haar vriend zelfmoord heeft gepleegd. Daar maakte ze dus even goed misbruik van.

Ik heb haar na deze verknipte stunt uit mijn leven gedelete.

(Vorige week zag ik een wederzijdse kennis. Ik quote: "Ja, met E. (dat gierige wijf) gaat het niet zo goed. Haar leven ligt momenteel een beetje overhoop, zei ze, dus ik heb d'r maar even opgevrolijkt met een leuk nieuw truitje. Die wilde ze zo graag." Dus.)
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_42885602
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:51 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

verhaal over een parasiet
lekker laten snijden als het weer zo ver is
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:28:52 #191
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42885978

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:47:00 ]
Zerg schreef:
pi_42887299
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:41 schreef Repeat het volgende:
Je kent ze wel, van die vrekken, dat als je met zn allen ergens bent wezen eten of drinken, wat jij wilt, dat ze dan niet allemaal 20 euro neerleggen, maar nee, 19,50 "want ik had geen mayo bij mn patat" Of precies gaan uitrekenen voor hoeveel ze gedronken hebben ipv gewoon 20 euro neer te leggen

Laatst ook bij een vriend een bbq gehad, maar omdat hij ook geen trump heet financiert iedereen gewoon een tientje ofzo, komt er één iemand aan "mag ik een euro terug want ik heb geen bier gedronken"

En het toppunt is toch wel dit: mensen die stiekem uit hun zak een rolletje pepermunt halen en het dan zo snel mogelijk in hun mond proppen opdat niemand het ziet zodat ze een pepermuntje uitsparen.

Vreselijk!!!
Ik ben het volkomen met je OP eens tot dit stukje... koop dan je eigen pepermuntjes pauper
Ik support gevallen topclubs!
pi_42887813
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:20 schreef Prego het volgende:

[..]

lekker laten snijden als het weer zo ver is
Inderdaad, als je dat gedrag beloont met aandacht blijft ze aan de gang.
pi_42887823
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ja lekker kortzichtig weer,alleen zuipen hun dan een drankje van 6 euro,en ik een vaasje van 2 euro.
Schiet niet echt op hè.

En nu hebben wij ook de mazzel dat iedereen wijn,bier,of cola drinkt.

En als het eens iemand anders haalt ie zijn eigen drankje maar,of legt gelijk het geld in de pot.
Ik ben niet gierig,maar ik werk niet voor anderen .
pi_42887834
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Kijk, dit soort proletengedrag is dus echt zeer storend.
?
pi_42893208
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:11 schreef Fetai het volgende:

[..]

Ik ben het volkomen met je OP eens tot dit stukje... koop dan je eigen pepermuntjes pauper
Delen is jou niet bekend?

Maar dan nog, ze weten dat ze fout zitten omdat ze het zo snel pakken en zo snel mogelijk in hun mond stoppen en het pakje weer opbergen.
pi_42894371
quote:
dat concept is met de huidige prijzen niet eens gek
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_42895411
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef Slappy het volgende:
klopt die kakkers zijn meestal de echte centenneukers.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_42896263
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

klopt die kakkers zijn meestal de echte centenneukers.
Ach, het was iets anders. In het artikel ging het over geven aan goede doelen. Rijke mensen geven een lager percentage van hun inkomen aan goede doelen. 1% ten opzichte van de gemiddelde Nederlander 1,1% en arme mensen 1,4%. Maar het is wel een verschil of jij 1% geeft van 2,5 miljoen euro of 1,1% van 30000 euro.

Ik merk wel dat rijkere mensen minder geld verspillen en slimmer/bewuster met geld omgaan. Gieriger zijn ze niet (ten minste, in mijn omgeving niet)
pi_42896361
Ik had eens geld geleend aan een vriend van mij en deze betaalde mij de dag erop netjes terug. Echter, er ontbrak 5 cent (toen was de gulden er nog) en ik vroeg zonder pardon om die 5 cent. Hij was erg verbaasd en zei dat het wel erg krenterig van mij was om als vrienden onder elkaar moeilijk te doen over 5 cent meer of minder terwijl hij regelmatig ook bier voor mij had betaald enzovoort. Goed, gelijk had hij wel een beetje, maar toch: recht hebben op 5 cent is recht hebben op 5 cent.
pi_42896384
zowiezo lui die altijd huilen om geld , zelfde gast jankt dat ie geen bezinegeld kreeg en als hij van iemand geld leent en diegene vraagt het terug zegt ie wat boeien die paar euros
pi_42896452
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:57 schreef FuifDuif het volgende:
Ik had eens geld geleend aan een vriend van mij en deze betaalde mij de dag erop netjes terug. Echter, er ontbrak 5 cent (toen was de gulden er nog) en ik vroeg zonder pardon om die 5 cent. Hij was erg verbaasd en zei dat het wel erg krenterig van mij was om als vrienden onder elkaar moeilijk te doen over 5 cent meer of minder terwijl hij regelmatig ook bier voor mij had betaald enzovoort. Goed, gelijk had hij wel een beetje, maar toch: recht hebben op 5 cent is recht hebben op 5 cent.
5 guldencent terug vragen
pi_42896479
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 20:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

5 guldencent terug vragen
Ja, ik had er niet bij stil gestaan.
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:12:19 #204
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42896857

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:47:00 ]
Zerg schreef:
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:18:07 #205
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42897035
Er moet een keurmerk komen voor KLB topics met daadwerkelijk een valide klacht...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:22:10 #206
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42897166
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:51 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Belt ze na een paar uur haar vriendje op, dat ze zichzelf helemaal kapot gesneden heeft en dat ze straks d'r polsen door gaat snijden.
Leuk cadeau voor haar volgende verjaardag: nieuwe scherpe keukenmesjes. 1 euro bij de blokker.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:21:14 #207
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42901795
al die mensen die FD serieus nemen
Huilen dan.
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:35:44 #208
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_42902320
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:52 schreef Repeat het volgende:

[..]

Bekend smoesje hoor. Hoor je ook vraagt als iemand een kaugompje neemt ofzo en hij biedt niemand verder iets aan. Dan vraag ik meestal gewoon van krijgen wij ook of wat? Zeggen ze ook vaak, ja is net mn laatste, of ik heb er nog maar 1
Dan krijg je in mijn geval te horen: kindjes die vragen worden overgeslagen. Bedelaar...
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:37:47 #209
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_42906079
De meeste verhalen hier zijn heel herkenbaar.

Vorig jaar ging ik met mn vriend, een vriendin en haar vriend een weekendje naar Disneyland Parijs.
Met de bus ernaar toe, erg gezellig.
Toen we halverwege even 10 minuten de benen konden strekken en wat te eten of drinken halen bood mijn vriend aan te halen en hij zou t wel betalen.
Prima, hij komt terug met een paar broodjes kaas en wat te drinken en doet verder niet moeilijk.

We komen aan en gaan natuurlijk het park op. Daar betaalde ik wel eens wat, mn vriend en haar vriend.
Madam betaalde niks.
S'avonds gingen we lekker uit eten in t steakhouse. Madam bestelde een T-bone steak(het duurste op de kaart), en wilde per se een fles wijn bij 't eten.
Prima idee, lekker een flesje wijn, dus we bestellen een flesje wijn en ons eten.
Tuurlijk namen we ook een lekker voor gerechtje, een toetje, een bakkie koffie en nog een paar drankjes.
Toen we de rekening vroegen zagen we dat het totaal plaatje zo rond de 400 euro was.
Stonden we niet gek van te kijken, het was een duur restaurant en we hadden ook aardig dure gerechten besteld, plus de drank.
We hadden t ook leuk dus t boeide ons niet. Ik lap 100 euro, mijn vriend ook, en haar vriend. Dus we kijken haar aan met de blik van " waar blijft jouw deel?" Toen vertelde die trut dat ze maar 50 euro bij zich had en daar het hele weekend mee moest doen

Ze heeft verder het hele weekend op een houtje kunnen bijten omdat wij die 50 euro op tafel wilde om af te rekenen terwijl we zelf nog moesten bijleggen.
En alleen haar vriend was lief genoeg om een drankje voor haar te halen. Van mij en mn vriend kreeg ze niks.
Wel lekker duur mee-eten en drinken en daarna pas vertellen dat je blut bent.
Van mij had ze mogen uitdrogen.

En een paar maanden geleden ging ik naar Dusseldorf.
Ik wilde graag mee, maar zat krap bij kas. Een vriend van me ging ook en zei dat ik mee kon rijden.
Hij vroeg geen cent, ik vind het niet meer dan normaal dat ik m 50 euro gaf voor de benzine.

Een paar kuteuro's boeien me niet, dat komt later wel eens goed. Maar als het om grote bedragen gaat ben ik toch wel moeilijker.
pi_42908359
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:37 schreef Queen_Minny het volgende:

Heel verhaal

Wat een dom wijf, er staan (neem ik aan) toch echt prijzen op de kaart. Wie eet er nou eerst en zegt daarna dat ie' geen geld heeft.
pi_42909102
Ik moet zeggen dat het tegenovergestelde (wat ik ben) ook niet alles is. Ik krijg nog steeds 50 euro van bepaalde personen. Ook heel leuk.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2006 04:13:09 ]
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:59:15 #212
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42911910

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:47:00 ]
Zerg schreef:
pi_42912155
quote:

disney verhaal.
ik had van haar een t-bone steak gemaakt!

tenzij ze erg lekker was ofc
Maar zo is het wel, toch?
  maandag 23 oktober 2006 @ 23:17:57 #214
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42913748
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:59 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Fijn, ja. En als je er op een gegeven moment om gaan vragen, gaan ze je ook nog belachelijk maken alsof je een zeikerd bent.
hoe herkenbaar, heb ik ook een een aantal keer gehad.
ik leen gewoon niets meer uit, omdat ik het ook niet terugkrijg van bepaalde mensen, dan ben je wel ineens een klootzak omdat je niet meer leent. opzich boeit mij die 60 cent voor een blikkie niet, maar als het eens per 2 weken is word het wel heel veel. en als je het dan vraagt is het, ach man, het is maar 60 cent!
  maandag 23 oktober 2006 @ 23:19:43 #215
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42913810
Ikzelf maak het nooit mee eigelijk.

Mn ouders gingen met kenissen en vrienden etc wat eten in de pizzeria. Iedereen zou een bepaald bedrag neerleggen en dan zou het precies kloppen met nog een aardige tip erboven natuurlijk. Het kwam dus niet uit en er was veel te weinig geld op tafel en niemand wou zeggen wie te weinig had neergelegd. Kwam er op neer dat mn pa het allemaal kon betalen. Dit maakt m dan niet zoveel uit, maar het gaat om het idee ..
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 23 oktober 2006 @ 23:23:27 #216
151344 Queen_Minny
pi_42913922
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 11:10 schreef DraYtje het volgende:

[..]

ik had van haar een t-bone steak gemaakt!

tenzij ze erg lekker was ofc
Ze ziet er niet verkeerd uit, maar ze is t naaien en dumpen verhaal, anders trekt ze je bankrekening leeg.
Ik heb die griet ook niks meer van me laten horen, ik hou niet van dat soort mensen.

En je eigen geld terug moeten vragen is ook kut.
Als je iets leent geef je het toch zo snel mogelijk terug?
Tenminste, dat doe ik altijd.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 10:37:33 #217
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42914486
Als ik de verhalen hier zo lees, dan moet ik toch tot een bepaalde conclusie komen. Sommige mensen hebben nooit de waarde van geld geleerd. Waarschijnlijk hebben mensen altijd voor hun alles betaald en zijn dat zo gewend.
Horrible Cunt!
pi_42917668
Goh, wat een herkenbaar topic..

Een vriend van mij was vroeger ook extreem gierig (en nog wel);
Als we met een groep uitgingen altijd "vers geperste jus" drinken maar nooit iets terug geven. De eerste 5 keer valt dat niet op want het is een grote groep en niet iedereen doet dezelfde avond een rondje (man of 30). Maar na een paar maanden valt het op dat telkens een half uur voor het afrekenen meneer foetsie is. Blek hij in zijn eentje in een snackbar te zitten eten (terwijl we altijd na het stappen naar de turk gingen waar meneer dan wel graag mee wilde eten maar "geen geld meer had".)

Bleek toen wij hem ermee confronteerden dat hij dus nooit (nooit!) geld bij zich had op een avond behalve voor dat patatje dat hij - alleen - ging zitten eten. Hij vond het doodnormaal van ons te drinken "want de meesten van jullie hebben toch al een baantje"
Daarna gewoon gestopt met hem drankjes geven, bij een rondje vroegen we hem niet. Ging hij op een gegeven moment zelf vragen om wat te drinken "want je doet toch een rondje? Waarom krijg ik dan niet?"

Hem verteld dat wanneer hij zelf eens een paar rondjes zou geven dat vanzelf weer zou komen. Wat doet hij vervolgens, voor iedereen cola halen "want ik heb niet zoveel geld" (terwijl hij voor een zaterdag bij zijn pa werken meer kreeg dan sommigen van ons voor een hele week). En vervolgens zelf bij rondjes weer jus vragen "omdat hij geen prik meer drinkt"

Zelfs nu (ruim 10 jaar later) als je daar komt en er komt al wat op tafel dan is het in een bakje en niet de hele zak (want anders heb ik morgenavond niets meer) en hij heeft altijd het goedkoopste van het goedkoopste in huis voor visite. Zelf drinkt hij natuurlijk wel duur. En dan verbaast zijn dat je ook geen rekening meer met zijn wensen houdt als hij eens op bezoek is.

Een surfmaat van me heeft er ook een handje van om ervan uit te gaan dat ik wel altijd de benzine betaal. Ik vraag normaal gesproken nooit om benzinegeld voor een klein stukje (hoewel het toch 80 km is, met mijn auto 10 euro benzine) maar op een gegeven moment ging het opvallen dat hij altijd belde om te gaan surfen "en of ik hem kwam halen". Daarom eens gezegd zodra hij belde dat ik weinig benzine in de auto had en als hij wilde surfen hij maar een keer benzine moest betalen. Vond hij geen probleem. Hoor ik later op de surfzaak waar ik veel kom dat hij daar heeft lopen klagen over dat geld! "Ik moest zelf de benzine betalen want hij had niet eens benzine in de auto hoe kan hij dat nou vragen ik verdien al zo weinig"

Maar er wel vanuit gaan dat ik (toendertijd zat ik in de WW en had ik dus tijd, maar geen geld, genoeg) alles wel betaal van de benzine tot 6 euro parkeergeld en eten en drinken voor onderweg.
Die mag dus in het vervolg met de fiets..

Een van mijn zwagers kan het overigens ook goed; hij stelde zelf voor om te gaan snowboarden in duitsland op een doordeweekse dag, mee heen en terug rijden naar Bottrop en dan heel verbaasd kijken wanner hij 25 euro benzinegeld bij moet betalen én zelf de toegang. Vond hij heel raar "hoezo, heb jij dan geen geld bij je?"

Overigens moet ik zeggen dat ik nooit meedoe met een pot omdat ik heel weinig drink op een avond (een cola, een wijntje en een glas water meestal) en niet zoals de rest van de groep 20 biertjes per uur. Ik ben ook vrijwel altijd de bob. Geen probleem, allemaal prima maar wanneer mensen het raar vinden dat ik geen 50 euro lap voor drie drankjes houdt het bij mij een beetje op. Ik kijk nooit op een paar centen, zeker niet bij vrienden, maar het is niet de bedoeling dat ik aan het eind van een avond 100 euro armer ben en een ander met een volle knip weer naar huis gaat..

Hoewel ik lang niet altijd een hijs van een jonko meeneem zorg ik er wel voor dat wanneer ze gaan draaien ik af en toe ook en zakje hasj op tafel kan gooien zo van "draai maar een keer van mij, vorige keer heb ik van jou gerookt"

Overigens, komt het iemand bekend voor dat je - als single - een meid probeert te versieren, ze vervolgens de hele avond duur (mixjes) van je drinkt, liefst samen met een vriendin, om je aan het eind van de avond mee te delen dat ze even naar de wc gaat om vervolgens gewoon weg te gaan, waarna je haar een volgende avond hetzelfde geintje bij iemand ander ziet flikken?

[ Bericht 11% gewijzigd door SadKingBilly op 25-10-2006 12:28:30 ]
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:39:02 #219
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42918314
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:19 schreef SadKingBilly het volgende:
Goh, wat een herkenbaar topic..

Een vriend van mij was vroeger ook extreem gierig (en nog wel);
Als we met een groep uitgingen altijd "vers geperste jus" drinken maar nooit iets terug geven. De eerste 5 keer valt dat niet op want het is een grote groep en niet iedereen doet dezelfde avond een rondje (man of 30). Maar na een paar maanden valt het op dat telkens een half uur voor het afrekenen meneer foetsie is. Blek hij in zijn eentje in een snackbar te zitten eten (terwijl we altijd na het stappen naar de turk gingen waar meneer dan wel graag mee wilde eten maar "geen geld meer had".)

Bleek toen wij hem ermee confronteerden dat hij dus nooit (nooit!) geld bij zich had op een avond behalve voor dat patatje dat hij - alleen - ging zitten eten. Hij vond het doodnormaal van ons te drinken "want de meesten van jullie hebben toch al een baantje"
Daarna gewoon gestopt met hem drankjes geven, bij een rondje vroegen we hem niet. Ging hij op een gegeven moment zelf vragen om wat te drinken "want je doet toch een rondje? Waarom krijg ik dan niet?"

Hem verteld dat wanneer hij zelf eens een paar rondjes zou geven dat vanzelf weer zou komen. Wat doet hij vervolgens, voor iedereen cola halen "want ik heb niet zoveel geld" (terwijl hij voor een zaterdag bij zijn pa werken meer kreeg dan sommigen van ons voor een hele week). En vervolgens zelf bij rondjes weer jus vragen "omdat hij geen prik meer drinkt"

Zelfs nu (ruim 10 jaar later) als je daar komt en er komt al wat op tafel dan is het in een bakje en niet de hele zak (want anders heb ik morgenavond niets meer) en hij heeft altijd het goedkoopste van het goedkoopste in huis voor visite. Zelf drinkt hij natuurlijk wel duur. En dan verbaast zijn dat je ook geen rekening meer met zijn wensen houdt als hij eens op bezoek is.
ik had voor hem de hoop alllaaaaang op gegeven, als vrienden van mij zoiets zouden doen zou ik er echt iets van zeggen en als t daarna doorgaat mag ie iig zelf dokken
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_42919174
ik had zo iemand al gruwelijk hard afgezeken, tegen dat soort gedrag kan ik echt niet.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:06:08 #221
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_42919240
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:41 schreef Repeat het volgende:

Vreselijk!!!
Met dank aan het bezuinigingsbeleid van onze liberale vrienden..
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_42920955
quote:
Overigens, komt het iemand bekend voor dat je - als single - een meid probeert te versieren, ze vervolgens de hele avond duur (mixjes) van je drinkt, liefst samen met een vriendin, om je aan het eind van de avond mee te delen dat ze even naar de wc gaat om vervolgens gewoon weg te gaan, waarna je haar een volgende avond hetzelfde geintje bij iemand ander ziet flikken?
!

Dan ben je ook wel triest, als je dat laat gebeuren.
pi_42921621
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:05 schreef heiden6 het volgende:

[..]

!

Dan ben je ook wel triest, als je dat laat gebeuren.
lol, dat is inderdaad mij niet overkomen (een drankje, ok, twee misschien maar dan wil ik wel eens wat terug zien) maar de bar waar ik veel kom zie ik dat een paar van die sletjes (maar wel lekkere sletjes, daarom komen ze er ook mee weg denk ik) dat vrijwel iedere zaterdag doen..
-
-
pi_42922419
Goed topic.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_42923270
quote:

Dan moet je ook wel vrij wanhopig zijn me dunkt, maar ik zou nooit zoveel geld aan een meisje uitgeven, pleur op zeg, als ze je echt leuk zou vinden hoeft ze echt niet heel de avond gratis te drinken (zeker niet het duurste van het duurste)...
pi_42923676
Als ik in de kroeg sta, bestel ik altijd per 11 bier tegelijk. Hebben ze van die bierplanken voor.
Dan gewoon al mn vrienden een pilsje geven, blijven meestal wel een paar pinten over, die zijn voor even later. Maar de rest doet dat ook, zodra het bier op is haalt er vanzelf wel iemand spontaan weer een nieuwe plank.
Als je uitgaat moet je niet zo op je centjes aan letten, anders kan je beter huilend thuis in bed gaan liggen met zes halveliters Schültebrau om je heen, hopend op vrienden en een sociaal leven.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_42924213
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:53 schreef Janetje het volgende:
Goed topic.
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_42924484
quote:
Gewoon tegenhouden en mededelen: EN NU PIJPEN HOER!
pi_42946488
Oh, wat dacht je trouwens van mensen die naar een american bbq komen met alleen een blikje cola en twee worstjes "omdat ik niet zo'n honger heb" om vervolgens zich helemaal te buiten te gaan aan de vruchtenbowl, salades, biefstuk en ijs van andere mensen..

(american bbq houdt bij ons in dat je niet alleen voor jezelf meeneemt maar dat vantevoren wordt besproken wie wat meeneemt zodat alles er wel is en iedereen ongeveer hetzelfde uitgeeft, en ALS je dan alleen voor jezelf zorgt je ook met je vingers van het voer van anderen afblijft..
-
-
pi_42947206
Paar jaar geleden met paar man nieuwjaar gevierd. Eén iemand organiseerde het en zorgde dat hapjes, drankjes enz. aanwezig zouden zijn. Hele gezellige avond gehad verder alles goed geregeld. Komt degene die het geregeld had een week later aan iederen vragen of je hem nog 50 eurocent wilden geven. Want hij had zelf over de hele avond 6 euro zelf bij moeten leggen. Pff triest om gewoon aan mensen nog 50 cent te durven vragen
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:35:16 #231
76108 bluuf
Powershell fan
pi_42953146
Een vriend van me die krijgt vaak vrijkaartjes voor clubs in Amsterdam.
Een andere vriend van mij (die ook erg goed bevriend is met die andere) had laatst 2 van die kaartjes nodig : kon hij gewoon 10 euro gaan lappen voor die kaartjes (terwijl die ander ze gewoon gratis had gekregen)... Geld vragen aan vrienden voor kaartjes die jij gratis krijgt

En een kennis van was vroeger echt een profiteur, die liep ook gewoon op te scheppen dat hij een heel weekend lam was en uit was geweest en maar 10 euro had uitgegeven : het is maar waar je trots op bent.

En over meisjes die uitgaan om te profiteren : een aantal jaar geleden stond ik in een kroeg, komt er een meisje op me aflopen (ze was met een grote groep meisjes) en zegt zo : "jij ziet eruit alsof je drinken voor ons gaat halen" (en nee, ik ben uiteraard geen drinken voor ze gaan halen).
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:24:02 #232
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42954748
En jij ziet er uit als iemand die mij ff gaat pijpen als ik wat kraanwater voor jou en je vriendinnen ga halen
pi_42954894
Wat een genante verhalen! Ik ga eens even bedenken wat ik hier kan vertellen. Meestal ban ik dit soort herinneringen, anders erger ik me groen en geel...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:28:03 #234
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42954906
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:24 schreef Nawien het volgende:
En jij ziet er uit als iemand die mij ff gaat pijpen als ik wat kraanwater voor jou en je vriendinnen ga halen
echt he, zeggen ja en dan aankomen met een dienblad vol kraanwater
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:36:23 #235
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42955185

[ Bericht 48% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:47:01 ]
Zerg schreef:
pi_42955389
Hetzelfde met van die lui die altijd van andere roken.
Ah doe mij een sigaretje dan, NEE... haal gvd zelf sigaretten, je hebt een vaste baan, je vriendin ook en je kan auto rijden, haal dan gvd ook je eigen peuken.

(natuurlijk deel je soms uit maar sommige mensen maken er echt een gewoonte van)
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:10:39 #237
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42956383
soms ben ik trouwens ook weleens de gier. als we met een vriendengroep naar b.v. de (zuip) kermis gaan, en iedereen moet 10/15 muntjes inleggen hou ik het meestal in me zak. die anderen hebben een zuiptempo wat mij wat te hoog ligt. dan geef ik gewoon met een rondje een muntje aan degene die de pot heeft, 1 biertje voor een ander okee, maar ik 10 bier, en hun de overige 5 gaat ook weer wat ver.
pi_42957159
quote:

Ze heeft verder het hele weekend op een houtje kunnen bijten omdat wij die 50 euro op tafel wilde om af te rekenen terwijl we zelf nog moesten bijleggen.
En alleen haar vriend was lief genoeg om een drankje voor haar te halen. Van mij en mn vriend kreeg ze niks.
Wel lekker duur mee-eten en drinken en daarna pas vertellen dat je blut bent.
Van mij had ze mogen uitdrogen.
Damn zal wel een flinke domper zijn geweest dan de rest van dat weekend...
pi_42957590
Een oude leraar van mij was altijd op de grond aan het zoeken naar centjes Hoe zielig ben je dan Wij hadden een keer allemaal centjes op de grond gegooid, kijken of ie het oppakte
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:53:42 #240
76108 bluuf
Powershell fan
pi_42957944
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:43 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Een oude leraar van mij was altijd op de grond aan het zoeken naar centjes Hoe zielig ben je dan Wij hadden een keer allemaal centjes op de grond gegooid, kijken of ie het oppakte
En stiekem naar zijn kont kijken zeker

Maar weer ontopic :
Waar ik ook niet tegen kan zijn bijvoorbeeld van die stelletjes bij de MAC en BK waarbij men apart gaat bestellen en afrekenen (sinds wanneer ben je te gierig om voor je eigen vriendin te betalen).
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:59:13 #241
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42958136
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

echt he, zeggen ja en dan aankomen met een dienblad vol kraanwater
Als iemand mij aanspreekt met: Jij ziet er uit alsof jij drinken voor mij haalt, dan doe ik dat ehct. Dat ik moet betalen voor dat water maakt ook nog niet eens uit. Gewoon die gezichten
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:02:28 #242
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42958247
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:43 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wij hadden iets veel leukers. Een fotoprinter was net nieuw en een maat van mij had er 1. Wij zo een 25 gulden briefje uitprinten en op in school op de grond leggen. Toen pakte de directeur em op Hij was boos, want hij zag ons lachen natuurlijk. Toen moest die maat nablijven, en LANG !!
pi_42958702
Een 2 Euro muntstuk op de vloer in de supermarkt lijmen is ook leuk.
pi_42958724
25 gulden pakt een niet gier ook op lijkt me
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:18:56 #245
154880 Bolter
Awesomeness
pi_42960427
Ik probeer iig altijd evenveel of méér uit te geven. Dunno, zijn een hoop mensen die gewoon te sneu zijn met rondjes geven. Goed topic trouwens!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:19:07 #246
151344 Queen_Minny
pi_42960429
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:31 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Damn zal wel een flinke domper zijn geweest dan de rest van dat weekend...
Voor haar waarschijnlijk wel.
Maar ik laat mijn weekend niet verpesten door een griet met meer geld dan werkende hersencellen ( en geld heeft ze duidelijk niet).
Ik en mn vriend hebben t erg naar ons zin gehad.

De ouderwetse knip aan een touwtje blijft ook leuk.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:28:24 #247
154880 Bolter
Awesomeness
pi_42960654
Aan de andere kant, naar Eurodisney en daar dan voor 400e uiteten
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:33:24 #248
151344 Queen_Minny
pi_42960773
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:28 schreef Bolter het volgende:
Als je wat verder kijkt dan Micky Mouse en de hamburger tenten dan zou je misschien het steakhouse vinden.
Prijzig voer, maar wel goed voer en goede bediening.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:47:04 #249
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42961100
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:33 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Als je wat verder kijkt dan Micky Mouse en de hamburger tenten dan zou je misschien het steakhouse vinden.
Prijzig voer, maar wel goed voer en goede bediening.
Wij gingen bij Macdonalds eten

Boeiend, daar hebje tenminste normale prijzen, 6 euro voor een menu ofzo.

Die belachelijk kleine pizza's met een mini frietje en een kleine cola voor 10 euro

Die popcorn daar roeleert btw wel hard
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 26 oktober 2006 @ 19:10:47 #250
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42961720
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 17:16 schreef Repeat het volgende:
25 gulden pakt een niet gier ook op lijkt me
Haha mijn reactie sloeg ook op de quote van degene die ik had gequote
Ik zou 25 gulden ook oprapen hoor als ik het zag. Ik heb zelfs een keer 5 euro opgeraapt die ik vond op de grond bij de koffie automaten
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 19:17:49 #251
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_42961891
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:10 schreef Nawien het volgende:

[..]

Ik zou 25 gulden ook oprapen hoor als ik het zag. Ik heb zelfs een keer 5 euro opgeraapt die ik vond op de grond bij de koffie automaten
Sloeber
pi_42961978
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:28 schreef Bolter het volgende:
das ook wel zo natuurlijk... het is voer... in een pretpark En 400 euro is een hoop geld
pi_42962020
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:10 schreef Nawien het volgende:

[..]

Ik had toen ik 14 ofzo was een klasgenootje die bijna iedere pauze op de grond bij de koffieautomaat lag om geld te zoeken
pi_42963628
Ik vond dinsdag 75 euro op de parkeerplaats naast mijn auto. Verder geen auto's te bekennen. Ik pak niet snel op van de grond maar hiervoor heb ik toch maar even gebukt. Toch weer een week boodschappen ;')
-
-
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:29:30 #255
76108 bluuf
Powershell fan
pi_42968697
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 20:20 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik vond dinsdag 75 euro op de parkeerplaats naast mijn auto. Verder geen auto's te bekennen. Ik pak niet snel op van de grond maar hiervoor heb ik toch maar even gebukt. Toch weer een week boodschappen ;')
Al ligt er een euro naast mijn auto, dan raap ik het ook nog wel op hoor zolang niemand kijkt).
Maar in een kroeg buk ik echt niet voor minder als 5 euro (of ik moet zelf degene zijn die mijn geld heeft laten vallen), en die 5 euro is dan ook echt het minimum (en dan raap ik het ook heel sneaky op, zodat het niet opvalt en ik geen schande vang).

Jaren terug had ik ook een date met een meisje wat ook echt een sloeber bleek te zijn. Ik sta met haar in een kroeg, ik rook mijn sigaret en wil deze net uitmaken (sigaret was bij de letters Marlboro). Vraagt dat meisje of ze die sigaret op mag roken. Dus ik bied nog een sigaret aan maar nee, mevrouwtje stond erop om die sigaret (die naar mijn idee al op was) op te roken. Zo gezegd zo gedaan, zij rookte die sigaret van de letters marlboro tot het filter (en dat was voor mij zo'n gigantische afknapper dat ik naar mijn auto ben gegaan en naar huis ben gereden).

Wat ook "leuk" is....
... als je met "vrienden" een potje maakt en dat degene die de pot beheerd ineens naar huis is terwijl er nog voor minstens 20 euro in de pot zat.

... een vriend van me die snuift redelijk wat met uitgaan. Nou houdt de rest van de groep ook wel van een snuifje op zijn tijd (1x in de 3-6 maanden, nog steeds fout, maar goed), dus is dat geen probleem. Wij waren uit en een aantal vrienden vroegen aan degene die vrij regelmatig neemt of hij wat te snuiven bij zich had. Hij zegt dat hij niets heeft en toen ik later met een maat nog even wat bij hem ging drinken na het uitgaan bleek meneer een paar sealtjes te hebben : zeg dan gewoon eerlijk tegen je vrienden dat je wel hebt maar geen zin hebt om te delen, ga er niet over lopen liegen.

... ik ging tot een tijd terug vrij regelmatig stappen met een oud klasgenoot van me : elke keer hetzelfde verhaal, zijn geld kon ie na 3en pinnen blablabla, dus ik de hele avond sponsoren en om 3 uur stond zijn geld er (uiteraard) niet op.
En dan een keertje opbellen om te vragen of ik uitga, dus ik zeg dat ik blut ben, komt hij vervolgens met dat het niet uitmaakt omdat ik altijd hem sponsor : belt die knakker om half 12 af dat hij toch niet gaat. (ben nu toch klaar met die gast net zoals de rest van mijn vrienden aangezien hij elke keer de meisjes probeerde te versieren waar wij mee bezig waren op dat moment : dat doe je gewoon niet bij vrienden).

Ook gierig zijn de kelners die in somige kroegen en clubs rondlopen, proberen je te naaien met wisselgeld, gaan bedelen om fooi, te gierig voor woorden gewoon.

En een maat van me die gaat vaak naar buiten om in de dixi te pissen omdat hij geen zin heeft om de wc te betalen (net zo gierig als mensen die proberen in de drukte langs de toiletjuffrouw te glippen zodat ze niet hoeven te betalen)
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:03:15 #256
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_42969873
wat ook kut is:

als je een meisje tracteert op een etentje/whatever, die (nog) niet je vriendin zijn,
die het dan nodig achten alles terug te betalen. Had ik een meisje een etentje betaald...
gaan we daarna uit en dan moet mevrouw alles betalen, WANT jij blablablabla... al die mensen
kijken je dan ook aan van: waarom laat jij een dame betalen

als ik wil trakteren, hoef ik daar niet iets voor terug.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:06:54 #257
76108 bluuf
Powershell fan
pi_42969965
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:03 schreef GSbrder het volgende:
wat ook kut is:

als je een meisje tracteert op een etentje/whatever, die (nog) niet je vriendin zijn,
die het dan nodig achten alles terug te betalen. Had ik een meisje een etentje betaald...
gaan we daarna uit en dan moet mevrouw alles betalen, WANT jij blablablabla... al die mensen
kijken je dan ook aan van: waarom laat jij een dame betalen

als ik wil trakteren, hoef ik daar niet iets voor terug.
Ik haat het juist als ze het vertikken om te betalen (ik val op onafhankelijke vrouwen).
En niet dat ik gierig ben, maar als ik met een meisje date en zij bied geen enkele keer aan om te betalen ben ik er klaar mee.
Daarentegen, als ik met een meisje date en zij bied aan om te betalen dan vertik ik het om haar te laten betalen en betaal ik alles (het gaat om het gebaar dat zij niet van jou probeert te profiteren).
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:13:22 #258
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_42970152
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:06 schreef bluuf het volgende:

[..]

Ik haat het juist als ze het vertikken om te betalen (ik val op onafhankelijke vrouwen).
En niet dat ik gierig ben, maar als ik met een meisje date en zij bied geen enkele keer aan om te betalen ben ik er klaar mee.
Daarentegen, als ik met een meisje date en zij bied aan om te betalen dan vertik ik het om haar te laten betalen en betaal ik alles (het gaat om het gebaar dat zij niet van jou probeert te profiteren).
hmm hmm.. ja, dat ben ik wel met je eens.. ik val ook niet op van die leachers,
maar in dit geval ging het om gewone vrienden (iig op dat moment) die op de een of andere manier
iets terug te doen.
Ik zei dus tegen haar dat ik haar mee uit eten nam. Het was dus niet zo dat zij het voorstelde, ik trakteerde haar gewoon. Dan kan ze daarna best een x een biertje aanbieden aan me, maar niet bij elk leeg glas die ik in m'n handen had een nieuwe me toe te stoppen. Het gaat om het gebaar, zoals jij dat zei
pi_42970226
Ik vind dat pissen ook te duur hoor

ik moet echt 8 keer op een avond ofzo, das toch weer 4 euro

en ik pis gewoon veel lekkerder in de buitenlucht.
pi_42970628
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:29 schreef bluuf het volgende:
En een maat van me die gaat vaak naar buiten om in de dixi te pissen omdat hij geen zin heeft om de wc te betalen (net zo gierig als mensen die proberen in de drukte langs de toiletjuffrouw te glippen zodat ze niet hoeven te betalen)
nee, weet je wat gierig is? dat je in een uitgaansgelegenheid moet betalen voor het toilet. ik betaal verdomme al twee euro voor een pilsje, moet ik ook nog 50ct betalen om het weer uit te pissen. officieel mogen ze zelfs geen geld vragen, maar ja, ik vind het ook zo sneu voor de toiletjuffrouw om uit te leggen dat ik echt niet hoef te betalen.
pi_42970697
Dan vraag je of iemand even de entréé voor je wilt betalen want je hebt het niet contant en dan zegt die gene meteen: O dan kom ik het wel maandag bij je ophalen.
WTF.

Nog iets, ik doe niet moeilijk over sigaretten uitdelen, van mij part rook je me hele pakje leeg.. maar als mensen sigaretten TERUG gaan vragen terwijl zij alleen maar zowat van mij roken en dan ook nog eens onder het motto: Ja maar ik heb haast geen geld
JA? dus, dan rook je niet en dan rook je al helemaal niet van andere
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:30:35 #262
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42970727
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:29 schreef Jett het volgende:
Dan vraag je of iemand even de entréé voor je wilt betalen want je hebt het niet contant en dan zegt die gene meteen: O dan kom ik het wel maandag bij je ophalen.
WTF.
Misschien had die iemand al eerdere ervaringen met je
Vampire Romance O+
pi_42970765
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:30 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Misschien had die iemand al eerdere ervaringen met je
geld zat en ik ben gewoon niet gierig.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:40:15 #264
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_42970967
hahahaha... als iedereen nou ff gewoon doet, en niet loopt te nuilen over
die paar tientjes. Maar goed, zo lang er gierige mensen blijven, heb ik ook nog wel leuke dingen om over ze te vertellen:

Ik heb ALTIJD kauwgom, gewoon, ik vind het lekker om iets in m'n bek te hebben dat niet stinkt.
maar ik was het een keer vergeten, vroeg ik het aan een klasgenoot van me, die per week een half pakje van mij leent. "nee sorry, ik heb er nog maar 5"

Mensen die voor het uitgaan maar 10 euro pinnen, dan als ze eenmaal binnen zijn echt schrikken van hoe snel het er door heen gaat en dan na een uurtje van je gaan lenen: "jaa, ik heb nu echt geen zin om nog een x naar de pinautomaat te lopen"

Mensen die als er een gezamelijk cadeau wordt geregeld altijd lopen te zeiken over hoe duur het wel niet is, en dat het allemaal toch ook wel wat goedkoper kan... WTF? Koop dan zelf wat!

Mensen die wat van je lenen ( tientje maar ofzo) en dan de hele tijd lopen te beloven dat ze het terug zullen geven, maar niet doen... Dan kan je nog beter je bek dr over dicht houden ipv
"oooooo, sorry, ik heb dr echt niet meer over na gedacht"
pi_42970986
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:27 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

nee, weet je wat gierig is? dat je in een uitgaansgelegenheid moet betalen voor het toilet. ik betaal verdomme al twee euro voor een pilsje, moet ik ook nog 50ct betalen om het weer uit te pissen. officieel mogen ze zelfs geen geld vragen, maar ja, ik vind het ook zo sneu voor de toiletjuffrouw om uit te leggen dat ik echt niet hoef te betalen.
Ik had een keer ergens een paar drankjes gedronken, betaald, moest nog even naar de plee. Ik had geen kleingeld meer bij me, ook al ga ik sowieso niet betalen om te pissen, slaat nergens op, je bent daar klant. Kom ik daar aan bij de plee, incl tafeltje met een schoteltje, je kent dat wel. Maar er zit niemand. Ik besteed er geen aandacht aan en ga pissen, op de terugweg zit er ineens een of andere ouwe tang die mij begint toe te snauwen dat ik nog moet betalen. Ik zei dat ze daar maar eerder mee had moeten komen, en niet achteraf, dat dat sowieso geen verplichting was, en dat ik ook nog eens geen kleingeld bij me had. "Ja, ga maar wisselen." Je denkt toch zeker niet dat ik met mijn jas aan tien minuten in de rij ga staan in een tent waar ik net een paar tientjes heb uitgegeven, om geld te wisselen, wat ik vervolgens beneden bij de plee ga brengen? Stik maar in je stuivers, onbeschofte hoer.
pi_42971380
Toiletten bij horecagelegenheden zijn echt asociaal... was bij een kroeg gaan pissen waar we al de hele avond waren. Dus bij het verlaten van de toiletten gooi ik wat geld op het schoteltje. Toen zei die kuttoiletjuffrouw samen met diegene met wie ze stond te praten (een of andere plebejer) dat ik alleen maar op het schoteltje getikt had.... Ik moest maar wisselen en dan terugkomen om te betalen... ben nog nooit zo pissig geweest
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:56:54 #267
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42971551
ik raap al het geld op wat ik vind, geld is geld. 1/2/5/10 cent laat ik wel liggen, maar 20/50/1/2 pak ik wel.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:02:40 #268
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42971756
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:40 schreef GSbrder het volgende:
hahahaha... als iedereen nou ff gewoon doet, en niet loopt te nuilen over
die paar tientjes
een paar tientje (20 tot 40 euro) is veel voor mij hoor, voor iedereen.
pi_42972236
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Op een avond is een paar tientjes verschil veel, maar op jaarbasis boeit dat toch niet? Ik heb mij daar echt nooit druk om gemaakt, ook vroeger niet.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 02:37:11 #270
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_42974765
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:02 schreef Rio het volgende:
Blegh! Zo had ik een keer een paar euro fooi ergens op tafel gegooid. Bleek later iemand van ons groepje die paar euro's weer van tafel te hebben gehaald omdat diegene het teveel vond! Jezus, dat bepaal ik goftedomme zelf wel!
Herkenbaar! Dan leg je zelf iets extra's in en dan pakt iemand anders het weg omdat ie geen fooi wil geven. Heb ik echt een enorme hekel aan
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_42975452
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 02:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Herkenbaar! Dan leg je zelf iets extra's in en dan pakt iemand anders het weg omdat ie geen fooi wil geven. Heb ik echt een enorme hekel aan
Ja, dat is wel heel ernstig, heb ik ook wel eens meegemaakt.
pi_42975458
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:52 schreef DaDude1987 het volgende:
Toiletten bij horecagelegenheden zijn echt asociaal... was bij een kroeg gaan pissen waar we al de hele avond waren. Dus bij het verlaten van de toiletten gooi ik wat geld op het schoteltje. Toen zei die kuttoiletjuffrouw samen met diegene met wie ze stond te praten (een of andere plebejer) dat ik alleen maar op het schoteltje getikt had.... Ik moest maar wisselen en dan terugkomen om te betalen... ben nog nooit zo pissig geweest
Wat laat jij je naaien zeg.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_42975460
ik ben niet gierig, ik geef alleen geen cent aan zwervers. Verder strooi ik met geld
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:13:32 #274
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42976050
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 04:20 schreef Blivox het volgende:

[..]

Wat laat jij je naaien zeg.
inderdaad.. pwnd door de toiletjuffrouw
Vampire Romance O+
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:18:22 #275
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42976079
Toiletten bij een uitgaansgelegenheid horen een service te zijn naar mijn mening. Als je de hele avond in 1 plek verblijft dump je waarschijnlijk een groot deeel van je weeksalaris daar. Ik denk dat jou het recht geeft om gebruik te maken van de plee.
Horrible Cunt!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:04:34 #276
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42977529
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:17 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Op een avond is een paar tientjes verschil veel, maar op jaarbasis boeit dat toch niet? Ik heb mij daar echt nooit druk om gemaakt, ook vroeger niet.
Waarschijnlijk verdien ik per jaar wat jij in een maand of 2 verdient. En ik weet zeker dat het mij wel meer dan die 20 -40 euro per jaar kost. Elke week 5 euro*50 weken=250 euro.
pi_42979052
Ik vind het ook gierig, betalen voor de wc als je er al heel de avond veel geld uitgeeft, maar aan de andere kant is het wel matig voor die vrouw die daar zit. Die pacht meestel die plee van die toko en mag dan de inkomsten houden, dus als niemand betaald krijgt zij ook geen geld. Maar ik vind wel dat het bij de service moet inzitten, maar dit is lastig omdat die 2 dus los van elkaar staan...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:15:37 #278
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42980532
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:17 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Sloeber
Whehe je moet maar zo denken, sommige mensen werken daar een uur voor. Dan valt het best mee met het sloebergehalte
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:28:22 #279
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_42980898
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:15 schreef Nawien het volgende:

[..]

Whehe je moet maar zo denken, sommige mensen werken daar een uur voor. Dan valt het best mee met het sloebergehalte
Ik hoef geen uur te werken voor 5 euro. Een kwartiertje of 20 minuten dacht ik
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:06:25 #280
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42982001
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:28 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik hoef geen uur te werken voor 5 euro. Een kwartiertje of 20 minuten dacht ik
Ik ook niet, maar sommige mensen wel. Denk ook aan de anderen gevalletje jitz !
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:10:08 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42982105
idd, mateloos irritant. Dat soort mensen ken ik ook en die probeer ik zoveel mogelijk te vermijden. Zeker erg irritant als je met dat soort lui op vakantie bent. Op vakantie doe ik gewoon een bedrag in een pot, de anderen doen dat ook en daar doen we het mee tot het op is. We doen toch allemaal ongeveer dezelfde dingen, lekker boeiend verder. En als jij eens een keer trakteert, dan trakteert die ander volgende keer wel weer een keer.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:18:39 #282
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_42982349
De hele vakantie aan de sterke drank gezeten a 5 euro per drankje maar daar gaf iedereen ook gewoon een rondje, 1 iemand wel wat minder omdat die alleen maar bier dronk dus dat was wel te begrijpen dan.

Heb eigenlijk geen gierige vrienden

Als we uitgaan en we krijgen de rekening pleurt iedereen wat op tafel en als het bedrag er ligt dan is het gewoon goed en zeiken we er ook niet meer over
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:20:30 #283
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_42982402
Over een euro moet je niet gaan zeiken, maar als je met een groep ergens gaat eten en de ene persoon neemt bijvoorbeeld 1 pizza en 1 drankje, terwijl een ander er nog sla bij neemt, 3 of 4 drankjes en nog een toetje dan moet je dat gewoon eerlijk kunnen verrekenen.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:44:34 #284
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_42983139
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Voor mij is het meer dan voor jou (scholier, 16) maar als je gewoon een leuke tijd hebt met vrienden, dan loop je daar toch niet over te zeiken? Een paar tientjes zijn bij mij dr 2, 20 euro dus, en daar moet ik toch bijna 2 avondjes voor vakkenvullen... Maar dat maakt mij niet uit. Ik ga het niet aan wildvreemden ronddelen, maar zoiets heb je voor je vrienden toch wel over?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:50:13 #285
109065 sungaMsunitraM
pi_42983308
2 avondjes per week vakkenvullen om bier voor je vrienden van te betalen?
Ik vind dat nogal wat.

Een keer een 2 tientjes daar moet je niet over zeiken maar zodra het structureel wordt, waarom zou je daar dan niks van mogen zeggen?

Degenen die het hardst roepen dat je niet moet zeuren en dat iedereen ff moet lappen voor de pot zijn meestal degenen die ook het meeste zuipen.
Degenen die het rustiger aan doen zijn vaak ook degenen die niet zo heel snel hun bek durven open te trekken is mijn idee.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:51:34 #286
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_42983355
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
2 avondjes per week vakkenvullen om bier voor je vrienden van te betalen?
Ik vind dat nogal wat.
Heb je gelezen waar het over ging?

Edit: misschien onduidelijk geweest
ik had een vriendin van me getrakteerd op een etentje, en DAAR hoefde ik niet iets voor terug,
dus vind ik dan 20 euro niet veel (zo goedkoop eet je nergens )
maar een avondje uitgaan met vrienden vind ik 1 x 10 euro betalen ook niet zo veel, paar keer vaker
ook nog te doen, maar als mensen sporadisch geld lenen, wordt het irritant
sorry voor de onduidelijkheid

[ Bericht 44% gewijzigd door GSbrder op 27-10-2006 13:57:18 ]
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:57:45 #287
109065 sungaMsunitraM
pi_42983551
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:51 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Heb je gelezen waar het over ging?
Ja over 2 tientjes maar of dat per weekend of per jaar, eenmalig of structureel is kon ik niet uit je post opmaken.

Edit: als het om een etentje met een persoon van het andere geslacht gaat dan liggen de zaken ook totaal anders!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:00:01 #288
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_42983620
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]
als het om een etentje met een persoon van het andere geslacht gaat dan liggen de zaken ook totaal anders!
hahahaha.. okeey, zijn we het daar over eens.. in dat geval hoefde ik dus NIET er iets voor terug
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:07:34 #289
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_42983811
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:06 schreef Nawien het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar sommige mensen wel. Denk ook aan de anderen gevalletje jitz !
Zal ik dat dan maar eens doen?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:17:20 #290
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42984098
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:07 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Zal ik dat dan maar eens doen?
Ja aardig
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:06:13 #291
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_42985625
Nog 10 posts en het topic is vol.
Duikt wat te veel op in My AT...
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_42992763
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:06 schreef ThinkTank het volgende:
Kut hee, nu zit hij er ineens wéér in!
pi_42993648
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:06 schreef ThinkTank het volgende:
ik open toch een deel 2, je het niet kan laten ook daar weer in te posten, waardoor dat ook weer in je at komt
pi_42993877
Otto.nl losers die een TV-flatscreenplasmamodernding eisen voor 99 Euro.
pi_42993938
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:20 schreef HPoi het volgende:
Otto.nl losers die een TV-flatscreenplasmamodernding eisen voor 99 Euro.
die zijn dom en gierig, helemaal erg.
pi_42994295
Keer meegemaakt met een gierige vriend van ons.

Een maat haalt wat te drinken in de kroeg en geeft ons netjes allemaal een pilsje gaat die gierige vriend( Een andere vriend dus ) naar een meisje toe die die leuk vindt en geeft dat biertje aan der(die hij zelf gehad had voor hemzelf) zegt hij tegen der kijk heb ik voor je gehaald smerige inhaal van hem krijgen we nooit wat

wel zielig

[ Bericht 9% gewijzigd door Richard_dubbelB op 27-10-2006 20:50:11 ]
pi_42994493
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:36 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Keer meegemaakt met een gierige vriend van ons.

Een maat haalt wat te drinken in de kroeg en geeft ons netjes allemaal een pilsje gaat die gierige vriend naar een meisje toe die die leuk vindt en geeft dat biertje aan der kijk heb ik voor je gehaald smerige inhaal van hem krijgen we nooit wat

wel zielig
ik snap em niet ligt het misschien aan je warrige taalgebruik?
pi_42994698
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:42 schreef Repeat het volgende:

[..]

ik snap em niet ligt het misschien aan je warrige taalgebruik?
Heb hem aangepast wellicht dat je hem nu wel begrijpt
pi_42994744
nu snap ik em, dat is ook wel erg slecht idd
pi_42995812
Ik snap em nu ook! Men dat was wel effe 3X lezen.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:37:24 #301
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42995923

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:47:01 ]
Zerg schreef:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')