abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42896384
zowiezo lui die altijd huilen om geld , zelfde gast jankt dat ie geen bezinegeld kreeg en als hij van iemand geld leent en diegene vraagt het terug zegt ie wat boeien die paar euros
pi_42896452
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:57 schreef FuifDuif het volgende:
Ik had eens geld geleend aan een vriend van mij en deze betaalde mij de dag erop netjes terug. Echter, er ontbrak 5 cent (toen was de gulden er nog) en ik vroeg zonder pardon om die 5 cent. Hij was erg verbaasd en zei dat het wel erg krenterig van mij was om als vrienden onder elkaar moeilijk te doen over 5 cent meer of minder terwijl hij regelmatig ook bier voor mij had betaald enzovoort. Goed, gelijk had hij wel een beetje, maar toch: recht hebben op 5 cent is recht hebben op 5 cent.
5 guldencent terug vragen
pi_42896479
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 20:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

5 guldencent terug vragen
Ja, ik had er niet bij stil gestaan.
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:12:19 #204
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42896857
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:47:00 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:18:07 #205
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42897035
Er moet een keurmerk komen voor KLB topics met daadwerkelijk een valide klacht...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:22:10 #206
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42897166
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:51 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Belt ze na een paar uur haar vriendje op, dat ze zichzelf helemaal kapot gesneden heeft en dat ze straks d'r polsen door gaat snijden.
Leuk cadeau voor haar volgende verjaardag: nieuwe scherpe keukenmesjes. 1 euro bij de blokker.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:21:14 #207
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42901795
al die mensen die FD serieus nemen
Huilen dan.
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:35:44 #208
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_42902320
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:52 schreef Repeat het volgende:

[..]

Bekend smoesje hoor. Hoor je ook vraagt als iemand een kaugompje neemt ofzo en hij biedt niemand verder iets aan. Dan vraag ik meestal gewoon van krijgen wij ook of wat? Zeggen ze ook vaak, ja is net mn laatste, of ik heb er nog maar 1
Dan krijg je in mijn geval te horen: kindjes die vragen worden overgeslagen. Bedelaar...
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:37:47 #209
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_42906079
De meeste verhalen hier zijn heel herkenbaar.

Vorig jaar ging ik met mn vriend, een vriendin en haar vriend een weekendje naar Disneyland Parijs.
Met de bus ernaar toe, erg gezellig.
Toen we halverwege even 10 minuten de benen konden strekken en wat te eten of drinken halen bood mijn vriend aan te halen en hij zou t wel betalen.
Prima, hij komt terug met een paar broodjes kaas en wat te drinken en doet verder niet moeilijk.

We komen aan en gaan natuurlijk het park op. Daar betaalde ik wel eens wat, mn vriend en haar vriend.
Madam betaalde niks.
S'avonds gingen we lekker uit eten in t steakhouse. Madam bestelde een T-bone steak(het duurste op de kaart), en wilde per se een fles wijn bij 't eten.
Prima idee, lekker een flesje wijn, dus we bestellen een flesje wijn en ons eten.
Tuurlijk namen we ook een lekker voor gerechtje, een toetje, een bakkie koffie en nog een paar drankjes.
Toen we de rekening vroegen zagen we dat het totaal plaatje zo rond de 400 euro was.
Stonden we niet gek van te kijken, het was een duur restaurant en we hadden ook aardig dure gerechten besteld, plus de drank.
We hadden t ook leuk dus t boeide ons niet. Ik lap 100 euro, mijn vriend ook, en haar vriend. Dus we kijken haar aan met de blik van " waar blijft jouw deel?" Toen vertelde die trut dat ze maar 50 euro bij zich had en daar het hele weekend mee moest doen

Ze heeft verder het hele weekend op een houtje kunnen bijten omdat wij die 50 euro op tafel wilde om af te rekenen terwijl we zelf nog moesten bijleggen.
En alleen haar vriend was lief genoeg om een drankje voor haar te halen. Van mij en mn vriend kreeg ze niks.
Wel lekker duur mee-eten en drinken en daarna pas vertellen dat je blut bent.
Van mij had ze mogen uitdrogen.

En een paar maanden geleden ging ik naar Dusseldorf.
Ik wilde graag mee, maar zat krap bij kas. Een vriend van me ging ook en zei dat ik mee kon rijden.
Hij vroeg geen cent, ik vind het niet meer dan normaal dat ik m 50 euro gaf voor de benzine.

Een paar kuteuro's boeien me niet, dat komt later wel eens goed. Maar als het om grote bedragen gaat ben ik toch wel moeilijker.
pi_42908359
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:37 schreef Queen_Minny het volgende:

Heel verhaal

Wat een dom wijf, er staan (neem ik aan) toch echt prijzen op de kaart. Wie eet er nou eerst en zegt daarna dat ie' geen geld heeft.
pi_42909102
Ik moet zeggen dat het tegenovergestelde (wat ik ben) ook niet alles is. Ik krijg nog steeds 50 euro van bepaalde personen. Ook heel leuk.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2006 04:13:09 ]
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:59:15 #212
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42911910
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:47:00 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_42912155
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:37 schreef Queen_Minny het volgende:

disney verhaal.
ik had van haar een t-bone steak gemaakt!

tenzij ze erg lekker was ofc
Maar zo is het wel, toch?
  maandag 23 oktober 2006 @ 23:17:57 #214
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42913748
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:59 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Fijn, ja. En als je er op een gegeven moment om gaan vragen, gaan ze je ook nog belachelijk maken alsof je een zeikerd bent.
hoe herkenbaar, heb ik ook een een aantal keer gehad.
ik leen gewoon niets meer uit, omdat ik het ook niet terugkrijg van bepaalde mensen, dan ben je wel ineens een klootzak omdat je niet meer leent. opzich boeit mij die 60 cent voor een blikkie niet, maar als het eens per 2 weken is word het wel heel veel. en als je het dan vraagt is het, ach man, het is maar 60 cent!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 23 oktober 2006 @ 23:19:43 #215
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42913810
Ikzelf maak het nooit mee eigelijk.

Mn ouders gingen met kenissen en vrienden etc wat eten in de pizzeria. Iedereen zou een bepaald bedrag neerleggen en dan zou het precies kloppen met nog een aardige tip erboven natuurlijk. Het kwam dus niet uit en er was veel te weinig geld op tafel en niemand wou zeggen wie te weinig had neergelegd. Kwam er op neer dat mn pa het allemaal kon betalen. Dit maakt m dan niet zoveel uit, maar het gaat om het idee ..
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 23 oktober 2006 @ 23:23:27 #216
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_42913922
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 11:10 schreef DraYtje het volgende:

[..]

ik had van haar een t-bone steak gemaakt!

tenzij ze erg lekker was ofc
Ze ziet er niet verkeerd uit, maar ze is t naaien en dumpen verhaal, anders trekt ze je bankrekening leeg.
Ik heb die griet ook niks meer van me laten horen, ik hou niet van dat soort mensen.

En je eigen geld terug moeten vragen is ook kut.
Als je iets leent geef je het toch zo snel mogelijk terug?
Tenminste, dat doe ik altijd.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 10:37:33 #217
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42914486
Als ik de verhalen hier zo lees, dan moet ik toch tot een bepaalde conclusie komen. Sommige mensen hebben nooit de waarde van geld geleerd. Waarschijnlijk hebben mensen altijd voor hun alles betaald en zijn dat zo gewend.
Horrible Cunt!
pi_42917668
Goh, wat een herkenbaar topic..

Een vriend van mij was vroeger ook extreem gierig (en nog wel);
Als we met een groep uitgingen altijd "vers geperste jus" drinken maar nooit iets terug geven. De eerste 5 keer valt dat niet op want het is een grote groep en niet iedereen doet dezelfde avond een rondje (man of 30). Maar na een paar maanden valt het op dat telkens een half uur voor het afrekenen meneer foetsie is. Blek hij in zijn eentje in een snackbar te zitten eten (terwijl we altijd na het stappen naar de turk gingen waar meneer dan wel graag mee wilde eten maar "geen geld meer had".)

Bleek toen wij hem ermee confronteerden dat hij dus nooit (nooit!) geld bij zich had op een avond behalve voor dat patatje dat hij - alleen - ging zitten eten. Hij vond het doodnormaal van ons te drinken "want de meesten van jullie hebben toch al een baantje"
Daarna gewoon gestopt met hem drankjes geven, bij een rondje vroegen we hem niet. Ging hij op een gegeven moment zelf vragen om wat te drinken "want je doet toch een rondje? Waarom krijg ik dan niet?"

Hem verteld dat wanneer hij zelf eens een paar rondjes zou geven dat vanzelf weer zou komen. Wat doet hij vervolgens, voor iedereen cola halen "want ik heb niet zoveel geld" (terwijl hij voor een zaterdag bij zijn pa werken meer kreeg dan sommigen van ons voor een hele week). En vervolgens zelf bij rondjes weer jus vragen "omdat hij geen prik meer drinkt"

Zelfs nu (ruim 10 jaar later) als je daar komt en er komt al wat op tafel dan is het in een bakje en niet de hele zak (want anders heb ik morgenavond niets meer) en hij heeft altijd het goedkoopste van het goedkoopste in huis voor visite. Zelf drinkt hij natuurlijk wel duur. En dan verbaast zijn dat je ook geen rekening meer met zijn wensen houdt als hij eens op bezoek is.

Een surfmaat van me heeft er ook een handje van om ervan uit te gaan dat ik wel altijd de benzine betaal. Ik vraag normaal gesproken nooit om benzinegeld voor een klein stukje (hoewel het toch 80 km is, met mijn auto 10 euro benzine) maar op een gegeven moment ging het opvallen dat hij altijd belde om te gaan surfen "en of ik hem kwam halen". Daarom eens gezegd zodra hij belde dat ik weinig benzine in de auto had en als hij wilde surfen hij maar een keer benzine moest betalen. Vond hij geen probleem. Hoor ik later op de surfzaak waar ik veel kom dat hij daar heeft lopen klagen over dat geld! "Ik moest zelf de benzine betalen want hij had niet eens benzine in de auto hoe kan hij dat nou vragen ik verdien al zo weinig"

Maar er wel vanuit gaan dat ik (toendertijd zat ik in de WW en had ik dus tijd, maar geen geld, genoeg) alles wel betaal van de benzine tot 6 euro parkeergeld en eten en drinken voor onderweg.
Die mag dus in het vervolg met de fiets..

Een van mijn zwagers kan het overigens ook goed; hij stelde zelf voor om te gaan snowboarden in duitsland op een doordeweekse dag, mee heen en terug rijden naar Bottrop en dan heel verbaasd kijken wanner hij 25 euro benzinegeld bij moet betalen én zelf de toegang. Vond hij heel raar "hoezo, heb jij dan geen geld bij je?"

Overigens moet ik zeggen dat ik nooit meedoe met een pot omdat ik heel weinig drink op een avond (een cola, een wijntje en een glas water meestal) en niet zoals de rest van de groep 20 biertjes per uur. Ik ben ook vrijwel altijd de bob. Geen probleem, allemaal prima maar wanneer mensen het raar vinden dat ik geen 50 euro lap voor drie drankjes houdt het bij mij een beetje op. Ik kijk nooit op een paar centen, zeker niet bij vrienden, maar het is niet de bedoeling dat ik aan het eind van een avond 100 euro armer ben en een ander met een volle knip weer naar huis gaat..

Hoewel ik lang niet altijd een hijs van een jonko meeneem zorg ik er wel voor dat wanneer ze gaan draaien ik af en toe ook en zakje hasj op tafel kan gooien zo van "draai maar een keer van mij, vorige keer heb ik van jou gerookt"

Overigens, komt het iemand bekend voor dat je - als single - een meid probeert te versieren, ze vervolgens de hele avond duur (mixjes) van je drinkt, liefst samen met een vriendin, om je aan het eind van de avond mee te delen dat ze even naar de wc gaat om vervolgens gewoon weg te gaan, waarna je haar een volgende avond hetzelfde geintje bij iemand ander ziet flikken?

[ Bericht 11% gewijzigd door SadKingBilly op 25-10-2006 12:28:30 ]
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:39:02 #219
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42918314
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:19 schreef SadKingBilly het volgende:
Goh, wat een herkenbaar topic..

Een vriend van mij was vroeger ook extreem gierig (en nog wel);
Als we met een groep uitgingen altijd "vers geperste jus" drinken maar nooit iets terug geven. De eerste 5 keer valt dat niet op want het is een grote groep en niet iedereen doet dezelfde avond een rondje (man of 30). Maar na een paar maanden valt het op dat telkens een half uur voor het afrekenen meneer foetsie is. Blek hij in zijn eentje in een snackbar te zitten eten (terwijl we altijd na het stappen naar de turk gingen waar meneer dan wel graag mee wilde eten maar "geen geld meer had".)

Bleek toen wij hem ermee confronteerden dat hij dus nooit (nooit!) geld bij zich had op een avond behalve voor dat patatje dat hij - alleen - ging zitten eten. Hij vond het doodnormaal van ons te drinken "want de meesten van jullie hebben toch al een baantje"
Daarna gewoon gestopt met hem drankjes geven, bij een rondje vroegen we hem niet. Ging hij op een gegeven moment zelf vragen om wat te drinken "want je doet toch een rondje? Waarom krijg ik dan niet?"

Hem verteld dat wanneer hij zelf eens een paar rondjes zou geven dat vanzelf weer zou komen. Wat doet hij vervolgens, voor iedereen cola halen "want ik heb niet zoveel geld" (terwijl hij voor een zaterdag bij zijn pa werken meer kreeg dan sommigen van ons voor een hele week). En vervolgens zelf bij rondjes weer jus vragen "omdat hij geen prik meer drinkt"

Zelfs nu (ruim 10 jaar later) als je daar komt en er komt al wat op tafel dan is het in een bakje en niet de hele zak (want anders heb ik morgenavond niets meer) en hij heeft altijd het goedkoopste van het goedkoopste in huis voor visite. Zelf drinkt hij natuurlijk wel duur. En dan verbaast zijn dat je ook geen rekening meer met zijn wensen houdt als hij eens op bezoek is.
ik had voor hem de hoop alllaaaaang op gegeven, als vrienden van mij zoiets zouden doen zou ik er echt iets van zeggen en als t daarna doorgaat mag ie iig zelf dokken
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_42919174
ik had zo iemand al gruwelijk hard afgezeken, tegen dat soort gedrag kan ik echt niet.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:06:08 #221
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_42919240
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:41 schreef Repeat het volgende:
Je kent ze wel, van die vrekken, dat als je met zn allen ergens bent wezen eten of drinken, wat jij wilt, dat ze dan niet allemaal 20 euro neerleggen, maar nee, 19,50 "want ik had geen mayo bij mn patat" Of precies gaan uitrekenen voor hoeveel ze gedronken hebben ipv gewoon 20 euro neer te leggen

Laatst ook bij een vriend een bbq gehad, maar omdat hij ook geen trump heet financiert iedereen gewoon een tientje ofzo, komt er één iemand aan "mag ik een euro terug want ik heb geen bier gedronken"

En het toppunt is toch wel dit: mensen die stiekem uit hun zak een rolletje pepermunt halen en het dan zo snel mogelijk in hun mond proppen opdat niemand het ziet zodat ze een pepermuntje uitsparen.

Vreselijk!!!
Met dank aan het bezuinigingsbeleid van onze liberale vrienden..
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_42920955
quote:
Overigens, komt het iemand bekend voor dat je - als single - een meid probeert te versieren, ze vervolgens de hele avond duur (mixjes) van je drinkt, liefst samen met een vriendin, om je aan het eind van de avond mee te delen dat ze even naar de wc gaat om vervolgens gewoon weg te gaan, waarna je haar een volgende avond hetzelfde geintje bij iemand ander ziet flikken?
!

Dan ben je ook wel triest, als je dat laat gebeuren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_42921621
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:05 schreef heiden6 het volgende:

[..]

!

Dan ben je ook wel triest, als je dat laat gebeuren.
lol, dat is inderdaad mij niet overkomen (een drankje, ok, twee misschien maar dan wil ik wel eens wat terug zien) maar de bar waar ik veel kom zie ik dat een paar van die sletjes (maar wel lekkere sletjes, daarom komen ze er ook mee weg denk ik) dat vrijwel iedere zaterdag doen..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_42922419
Goed topic.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_42923270
quote:

Dan moet je ook wel vrij wanhopig zijn me dunkt, maar ik zou nooit zoveel geld aan een meisje uitgeven, pleur op zeg, als ze je echt leuk zou vinden hoeft ze echt niet heel de avond gratis te drinken (zeker niet het duurste van het duurste)...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')