abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:20:13 #101
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42828035
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:38 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja sommige mensen leren het nooit.
Was ook een keer op een feest bij iemand en we zaten allemaal in de tuin. Ik zat een joint te draaien en zo'n kerel vraagt aan me, hee mag ik er ook één draaien. Ik was knetter dronken dus ik vond het allemaal wel best en anders had ik die zelf wel gedraaid als die andere op was. Dus wij die twee joints gerookt en ik ging weg... even later kom ik terug en zit die gek gewoon een joint te draaien uit z'n eigen (enorme!) zak wiet. "owow, ik dacht dat je al weg was" "jaa dat zal best gast"
Dat is ook lelijk. Zonde dat er smokers zijn met zo een mentaliteit
Still Pimpin' .. Ahaaight
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:22:33 #102
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42828062
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:35 schreef FJD het volgende:

[..]

Die heeft niemand, dat zijn namelijk geen vrienden.

Voor vrienden meet je niet af, de ene keer betaal jij meer de andere keer de ander. De ene keer zit jij ruim in de centen, de andere keer de ander. Uiteindelijk komt het allemaal goed.
Zeker, zo weet je ook wie je vrienden zijn. Zo had een maat van mij een paar jaar geleden veel geld. Vaak deden we dingen op zijn kosten, vond hij niet erg, zo lang we het maar naar ons zin hadden. Nu zit hij wat krapper bij kas en hij weet gewoon dat hij op ons kan rekenen als hij geld nodig heeft, waar die ook dankbaar gebruik van maakt, en terecht
Still Pimpin' .. Ahaaight
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:31:40 #103
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_42828184
Een topic naar mijn hart dit. Al is het mijn allerlaatste euro, ik deel hem.
Ik heb al een boek.
pi_42828372
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:54 schreef rashudo het volgende:
Wat dacht je van het concept 'benzinegeld'
Euhm right, toen ik van de zomer 1000km moest rijden voorde vakantie, vond ik wel dat mn vrienden maar mee moesten betalen aan de benzine. Ik bedoel, ik ga geen 150euro aan benzine zelf betalen. Dat doe je dan met zn 4en imo als je samen op vakantie gaat. Verder kan t me niet zoveel schelen.. Maar in die vakantie vond ik wel dat ze mee moesten betalen
(toen was de benzine ¤1,50/L) Ik vind profiteurs kutter
Maar verder, ach bij uit eten gaan kan ik wel wat geld missen voor fooi, mits de bedienden aardig zijn.
En bij uitgaan, dan euh haal je gewoon gewoon bier voor iedereen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:53:35 #105
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42828499
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:55 schreef heiden6 het volgende:
Wij hadden een tijdje terug een nieuwe collega, die zou bij ons ingewerkt worden en na een paar weken vertrekken. Ze was continu peuken aan het bietsen, en nu zijn wij allemaal niet zo moeilijk, maar op een gegeven moment was het wel een beetje overdreven. Het principe dan, die paar peuken...

Maar ach, niets van gezegd. Op haar laatste dag neemt ze voor alle mensen bij wie ze heeft lopen bietsen een pakje mee, precies het goede merk, met de mededeling dat ze zo had lopen bietsen dat ze dat wel netjes vond.
Dat is wel extreem tof.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:09:31 #106
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_42828751
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:53 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat is wel extreem tof.
Nee, dat is niet meer dan normaal
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:33:35 #107
3542 Gia
User under construction
pi_42829211
Om beurten rondjes geven. Mensen die als ze zelf aan de beurt zijn bier drinken en als iemand anders aan de beurt is ineens zin hebben in een trappistje of spatje.
Of met om beurten met stelletjes. Man bestelt voor iedereen, maar zijn vrouw hoeft niets. De vrouw hoeft alleen iets als een ander stel aan de beurt is.

Walgelijk.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:34:37 #108
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42829237
Wat is er mis mee om in krappe tijden toch mee te gaan naar een eetcafeetje omdat dat gezellig is maar vervolgens wel een beetje op je gerechtkeuze te letten en dat dus gewoon dat bedrag op tafel te leggen?

Ik heb meer respect voor iemand die in een dergelijke situatie voor deze keuze kiest dan iemand die de 25ste al compleet blut is of dan maar alleen thuis blijft zitten omdat hij een groepsdruk opgelegd voelt. Gierige profiteurs zijn een ander verhaal maar dit is wel erg eenzijdig.
Vampire Romance O+
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:37:11 #109
3542 Gia
User under construction
pi_42829289
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:34 schreef MouseOver het volgende:
Wat is er mis mee om in krappe tijden toch mee te gaan naar een eetcafeetje omdat dat gezellig is maar vervolgens wel een beetje op je gerechtkeuze te letten en dat dus gewoon dat bedrag op tafel te leggen?

Ik heb meer respect voor iemand die in een dergelijke situatie voor deze keuze kiest dan iemand die de 25ste al compleet blut is of dan maar alleen thuis blijft zitten omdat hij een groepsdruk opgelegd voelt. Gierige profiteurs zijn een ander verhaal maar dit is wel erg eenzijdig.
Nee, dat vind ik ook. Je moet niet verplicht zijn mee te lappen. Iedereen moet de keuze hebben om voor zichzelf te betalen.

Gaat er volgens mij om dat als er gelapt is om vervolgens 1 euro terug te vragen omdat je opgelet hebt en zeker weet dat je één biertje minder gedronken hebt dan de rest. Dat is zielig. Dan moet je niet mee lappen en gewoon elke keer zelf voor jezelf gaan bestellen.
pi_42829701
Wij hadden een meisje bij ons in de vriendengroep,en als je daar bij in de auto zat berekende ze benzinegeld en afschrijving,echt te gestoord voor worden.

Voor de rest gaat het bij ons heel makkelijk,we zitten bijvoorbeeld met zijn 10-en in de kroeg,rekening is op het eind 93 euro,en iedereen gooit 10 euro neer.

7 euro voor de kroegbaas,die moet ook eten.

Zo hoort het toch?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:02:08 #111
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42829812
Zijn er soms wat mensen 'going Dutch' vergeten? Ieder voor zich betalen aan het eind, dat kan toch gewoon?

Als de 1 biefstuk en 6 bier wil, en de ander een salade en 2 wijn, dan hoef je toch niet allebei evenveel te betalen, of heb ik het dan mis? Ik zie daar niks gierigs in, die indruk krijg ik echter wel.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:04:21 #112
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_42829857
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:02 schreef Yildiz het volgende:
Zijn er soms wat mensen 'going Dutch' vergeten? Ieder voor zich betalen aan het eind, dat kan toch gewoon?

Als de 1 biefstuk en 6 bier wil, en de ander een salade en 2 wijn, dan hoef je toch niet allebei evenveel te betalen, of heb ik het dan mis? Ik zie daar niks gierigs in, die indruk krijg ik echter wel.
Lees het topic eens door.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:18:31 #113
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_42830201
Tijdens mn studie hadden we er 1 bij die altijd 2 rondjes voor de rekening weg ging en niets betaalde. Echt zo heel sneeky vragen hoeveel hij ongeveer moet lappen, niks neerleggen en dan weggaan.

Bij het afrekenen verbaast zijn dat we 20 euro minder hadden dan verwacht. Na 2keer zag je iedereen opletten of hij wel echt geld neer had gelegd. Toen kwam hi jeen stuk minder in de kroeg
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_42830536
quote:

Al die uitdrukking met "dutch" erin komen ook voort uit het feit dat Nederlanders als gierig bekend staan
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:36:18 #115
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42830618
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:32 schreef Repeat het volgende:

[..]

Al die uitdrukking met "dutch" erin komen ook voort uit het feit dat Nederlanders als gierig bekend staan
We moeten er trots op zijn!
  Moderator vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:52:45 #116
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_42831010
Ow ja, zo ken ik er ook een. Hij is nog te gierig dat 'ie kijkt. Jezus man, en ergeren dat ik me daarop deed. Nu niet meer, ik betaal gewoon niets meer, en als ik het wel doe, betalen we ieder ons eigen deel.

Het toppunt was nog wel dat hij jaren geleden een auto had, samen met zijn moeder. Daar reed hij dan in, hij kwam daarmee naar een gezamenlijke vriend van ons, etc. Anyway, ik kwam van mijn (nu ex)vriendin af, die in oosten des lands woonde, en reed daarheen, want ze hadden gebeld of ik ook langskwam. Nou goed zo gezegd zo gedaan, maar het was laat op de avond, en mijn lampje van de benzine ging aan, ten teken dat ik echt heel nodig moest gaan tanken.

Dus ik kom daar aan met de gedachte van "naar huis is 4 km, dat haal ik wel, en dan ga ik morgen wel tanken". Ik kon dus nog wel een paar km rijden. Let wel, als we ergens heengingen, deden we dat met MIJN auto, als we gewoon een stukkie gingen rijden, gingen we met MIJN auto etc etc. Als ik in die tijd 3x bij hem in de auto heb gezeten lieg ik er 2x bij.

Nou goed, dus ik kom daar binnen, en ik ga zitten, en op een gegeven moment hadden we wat honger. Zoals vaker 's avonds gingen we dan patat halen die IK ook altijd ging halen met mijn auto, hij ging dan wel mee. Afijn, hij stelt het idee voor om patat te gaan halen wat ik prima vond. Omdat ik echte letterlijk elke x ging, mijn tank bijna leeg was, en hij ook met zijn auto daar was zei ik van "kun jij dan rijden, want ik rijd op damp zowat, m'n lampje is aan".

En wat zegt hij dan ?! "Pfff, daar kun je echt nog wel mee op en neer naar de patat-kraam". Dat trok ik niet waarop ik pissed werd, precies heb gezegd wat ik van 'm dacht met z'n gierige gedoe. Vervolgens ben ik wel naar de friettent gegaan, want ik wist wat we allemaal wilden hebben, maar ik heb voor hem niets meegenomen.

Toen ik terug kwam zat hij dus te wachten, maar hij kreeg niets en vroeg van "waar is dat van mij?" Ik zeg van "heb ik je niet meegenomen gierige kuttekop, als je wat wil stap je maar in je eigen auto en dan ga je zelf maar". Toen was ie boos en ging ie naar huis

Diezelfde gozer heeft het een paar jaar later gepresteerd om op mijn verjaardag te komen (hij weet goed wanneer ik jarig ben) zonder cadeau. Nu boeit me dat to-taal niet, bedoel, ik vier mijn verjaardag niet voor de cadeaus. Cadeaus is bij ons meestal geld, dus eigenlijk krijg ik elk jaar de tientjes terug die ik andere mensen geef en vice versa.

Anyway, hij komt aan, en zegt doodleuk "ja ik heb niets meegenomen want ik had geen geld in huis". Let wel, hij kwam op de fiets, en de manier waarop hij fiets komt hij dan letterlijk langs een pinautomaat. Nogmaals, het gaat me niet om dat tientje, maar om de kutsmoes van hem, terwijl het hem duidelijk ging om het feit dat ie geen geld wilde geven. DAT is waar ik me aan stoorde.

Dit is niet iets van 2, 3x dat dit voor is gekomen. Ja deze voorbeelden wel, maar in al de jaren die ik hem ken zijn er ontelbare situaties geweest waarop hij probeerde zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Als je een x geen geld bij je hebt, dat kan gebeuren, maar niet constant. Hij heeft het ook gepresteerd om in een kroeg de ene keer dat hij meer gedronken had dan ik wel 50/50 te betalen, maar de week erna, toen ik 2 cola meer had gehad dan hem te zeggen van "nix ervan, jij hebt meer gedronken dan ik, dat kost me extra geld". Toen heb ik mijn eigen gedeelte betaald trouwens en ben ik gegaan.

Kolerelijer.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:54:06 #117
3542 Gia
User under construction
pi_42831050
quote:

Gaat erom wat je vantevoren afspreekt. Als je afspreekt om te lappen, dan kan het zijn dat de één meer betaalt dan hij/zij persoonlijk genuttigd heeft. Lappen moet ook niet verplicht zijn. Natuurlijk mag je voor jezelf betalen, maar dan moet je daar wel consequent in zijn en niet toch een drankje aannemen van een ander.

Verder gaat het hier om het achteraf terugvragen van één euro of zo.
pi_42831117
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 11:52 schreef CoolGuy het volgende:

Kolerelijer.
Dat van die auto is echt schandelijk gewoon
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:22:47 #119
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_42831767
Jezus, wat chillen jullie hier met fokking aasgieren man.
Dat soort mensen moet ik echt niet in mijn buurt hebben, ik zou helemaal gek worden.
Vooral de verhalen van Nawien zijn erg herkenbaar.
pi_42832154
Een beetje off topic, maar het betreft ook gierige kutmensen. Waar ik ook zo een hekel aan heb is als je mensen geld uitleent, dat je ZELF dan weer om het geld moet vragen terwijl je HEN een GUNST doet. Alsof je vergeet dat je geld geleent hebt, Echt bullshit! Ik vind het echt fucked up om zelf om het geld te vragen, en doe dat meestal dan ook niet (tenzij groot bedrag). Maar moet je de volgende keer ook niet aankomen bij mij om te lenen.
pi_42832231
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:39 schreef 455H07E het volgende:
Een beetje off topic, maar het betreft ook gierige kutmensen. Waar ik ook zo een hekel aan heb is als je mensen geld uitleent, dat je ZELF dan weer om het geld moet vragen terwijl je HEN een GUNST doet. Alsof je vergeet dat je geld geleent hebt, Echt bullshit! Ik vind het echt fucked up om zelf om het geld te vragen, en doe dat meestal dan ook niet (tenzij groot bedrag). Maar moet je de volgende keer ook niet aankomen bij mij om te lenen.
ook erg idd, ik heb altijd het geld de eerstvolgende keer weer bij mee, maar in de meeste gevallen nog op de avond zelf

* Repeat houdt niet van schulden.
pi_42832728
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:22 schreef MrSASO het volgende:
Jezus, wat chillen jullie hier met fokking aasgieren man.
Dat soort mensen moet ik echt niet in mijn buurt hebben, ik zou helemaal gek worden.
Vooral de verhalen van Nawien zijn erg herkenbaar.
Dat verbaast mij dus ook. Als ik 1 keer bij iemand merk dat hij of zij zo op de centen is dat het kennelijk nodig is om mij een oor aan te naaien, of wil struikelen over een Euro, dan gebeurt dat daarna echt nooit meer. Het is me de irritatie gewoon niet waard. Ze zoeken maar lekker iemand anders om iets mee te gaan doen.
Big dick.
pi_42832917
Wij hadden een gozer in de vriendengroep en als we gingen stappen gaf hij bijna nooit een rondje.
Op een gegeven moment gaf hij dan toch een rondje, maar wel met de mededeling:
"Alleen maar bier, wijn of fris, want de rest vind ik te duur!". En dan ondertussen wel steeds een baco of zo bestellen als iemand anders een rondje geeft.... De eikel.

Mensen die de TS beschrijft ken ik er ook zat van! Zoooo irritant!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:13:55 #124
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42833044
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 13:09 schreef Typmuts het volgende:
Wij hadden een gozer in de vriendengroep en als we gingen stappen gaf hij bijna nooit een rondje.
Op een gegeven moment gaf hij dan toch een rondje, maar wel met de mededeling:
"Alleen maar bier, wijn of fris, want de rest vind ik te duur!". En dan ondertussen wel steeds een baco of zo bestellen als iemand anders een rondje geeft.... De eikel.

Mensen die de TS beschrijft ken ik er ook zat van! Zoooo irritant!
yak
Vampire Romance O+
pi_42833296
Ik heb eigenlijk maar 1 vriend die zo altijd was.

Het toppunt was wel dat we op vakantie uit eten waren geweest en hij 10 cent teveel had betaald.
Waarna hij de hele avond bij iedereen aan hun kop heeft lopen zeuren totdat iemand hem die 10 cent gaf.

Maar in de kroeg houdt bij ons iedereen ongeveer bij hoeveel ze gedronken hebben. Voor mij maakt die paar euro meer of minder niet zo uit eigenlijk. De ene keer betaal je wat teveel, en de andere keer wat te weinig. lekker boeiend.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:23:12 #126
122866 Loeri
Loeri Sloeri!
pi_42836961
Bij ons gaat het gelukkig niet zo, ene keer heeft de een wat meer geld, volgende keer de andere. Niet moeilijk doen.
1 vriendin daarintegen, studeert sinds kort weer en is dus in inkomen behoorlijk gedaald. Nu is zij van mening dat ze aaaaaltijd zoveel meer voor ons heeft betaald dat ze nu dus gewoon niks meer hoeft te geven. Wel alle rondjes aannemen en niks terug geven
Heb er wat van gezegd, maar het lijkt nog niet echt te helpen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:31:36 #127
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42840896
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:59 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:05:29 #128
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42841709
mensen die nooit rondjes geven, die zijn pas irritant. als je geen geld heb vind ik het geen probleem om je eens een biertje te geven, maar ga niet elke keer ja zeggen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:40:08 #129
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42842492
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 01:35 schreef lesley het volgende:
ik doe dus uit principe niet mee aan rondjes, ik heb het niet zo ruim, en ben altijd bang dat ik dan het laatste rondje niet meer haal. en dan wordt je nog raar aangekenen ook terwijl ik alleen maar eerlijk wil zijn.
kijk! dat vind ik dus een goede zaak!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_42843591
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 10:57 schreef junkiexp het volgende:
Wij hadden een meisje bij ons in de vriendengroep,en als je daar bij in de auto zat berekende ze benzinegeld en afschrijving,echt te gestoord voor worden.
Afschrijving, omg
pi_42844945
Meegemaakt in mijn studententijd: een klasgenoot woonde in een veel te ruim appartement. Daar waren we dus vaak om te eten en te studeren. Een jaar lager zat een maat uit zijn dorp en die at vaak mee en lag bijna altijd bij hem over de vloer. Hij kookte wel af en toe maar was ook goed in het laatste ressie ff opmaken.
Koopt die vent een GSM, het was 1997 en dus nog erg nieuw. Zit die jongen die in het appartement woonde er even mee te prullen, zegt die vent: "niet ermee bellen, ik waarschuw maar 1 keer voordta ik sla!". Die jongen las hem dus direct de les, hij was niet van plan te gaan bellen en dan nog, hij had elke dag die vent op bezoek en profiteerde ook van gas water en licht.
pi_42845565
elke keer als we met een groep naar de kroeg gaan op vrijdagmiddag is het weer zover. altijd zijn er wer strongmongolen die snel weggaan zonder te betalen of te weinig geld in de pot stoppen. nu vind ik het niet erg om een keer wat extra's te betalen, maar keer op keer...

of zit je in de kroeg, feestje. komt er een 'vriend' aan, vraagt of je even bier haalt. ik ben de ergste niet dus haal even een paar bier (ook voor zijn vrienden die ik niet ken, maar enfin). later nog een keer. na een tijdje vraag ik of de persoon in kwestie nu even een biertje haalt. begint meneer ineens te zeiken ik kon het gewoon niet geloven. ik koop godverdomme een paar bier en krijg niet eens 1 biertje terug de persoon in kwestie krijgt nooit meer iets

of mensen die bij een feestje / gezamelijk eten zo snel mogelijk hun eigen bord volgooien (en dan ook direct over vol) met het gevolg dat er niet genoeg eten is voor de anderen.

hebberts, profiteurs, egoisten
you and I ain't done Zeke!
pi_42845827
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:21 schreef MouseInteractive het volgende:

[..]

Afschrijving, omg
Dat is voor mij ook wel het dieptepunt van dit topic, afschrijving.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:33:33 #134
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42846006
Groepsetentjes: prima om dan de rekening te splitsen. Ik doe daar niet moeilijk over. Behalve dan als de verhouding volkomen scheef is omdat anderen een compleet bacchanaal begonnen zijn (lees: bij alle Fokmeets), terwijl ik bijvoorbeeld 1 cola light en een koffie heb besteld. Dan zit je gewoon andermans gelag te betalen. Beter is dan om een tussenrekening te maken en als er dan nog mensen willen doorzuipen, dan voor eigen rekening
Niks gierigs aan hoor.
pi_42846115
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Echt idioot,maar het is echt waar.

Het was ook nog een boodschappenwagentje van 10 jaar oud ofzo .
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:39:35 #136
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42846149
Ik heb ook wel iemand in mijn vriendenkring die echt supergierig is.
Mijn pinpas was een keer stuk en die vriendin wilde heel graag even wat drinken in een cafe. In totaal 2 drankjes de man genuttigd. Van te voren had ik gezegd, dat ik geen geld had. Maar dat was geen probleem. En zij wilde echt heel graag nog iets drinken. Wat bleek, vroeg ze nadien dus 3,60 terug voor die twee kutglaasjes bier...Ook wacht ze met uitgaan netzoalng tot ieder een rondje heeft gegeven. O wee als het niet uitkomt en een van ons heeft niet getrakteerd (maar zij wel). Dan stelt ze quasi onopvallend voor: 'aaaah, we doen nog eentje voor het slapen gaan'. Behalve als zij natuurljk degene is die minder of geen rondje gaf. Dan is ze natuurlijk heel moe en is de avond voorbij.
pi_42846271
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:33 schreef Aventura het volgende:
Groepsetentjes: prima om dan de rekening te splitsen. Ik doe daar niet moeilijk over. Behalve dan als de verhouding volkomen scheef is omdat anderen een compleet bacchanaal begonnen zijn (lees: bij alle Fokmeets), terwijl ik bijvoorbeeld 1 cola light en een koffie heb besteld. Dan zit je gewoon andermans gelag te betalen. Beter is dan om een tussenrekening te maken en als er dan nog mensen willen doorzuipen, dan voor eigen rekening
Niks gierigs aan hoor.
Logisch. Ik houd niet zo van een pot omdat ik graag gewoon bestel wat ik lekker vind, en meestal duurder uit ben dan de meesten.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:50:05 #138
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_42846459

Wat een verhalen Ik zou helemaal gek worden.
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:52:15 #139
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42846527
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Logisch. Ik houd niet zo van een pot omdat ik graag gewoon bestel wat ik lekker vind, en meestal duurder uit ben dan de meesten.
Natuurlijk, omgekeerd werkt het ook zo.. soms heb ik een dure smaak, als het te gek wordt bied ik uit mezelf aan om wat meer bij te dragen. Gelukkig gaat dit bij de meeste mensen die ik ken helemaal vanzelf.

Maar ongelofelijk, de verhalen die ik hier lees Gaan janken om een paar centen of actief een bijdrage ontduiken voor een dienst of product waarvan je wel hebt geprofiteerd, dat is gewoon zielig. En dat alles voor een paar zielige rotcenten...
Pfft, ik heb liever wat minder euro's in mijn zak dan dat al mijn 'vrienden' me een krent vinden.
pi_42846651
Iedereen 10 euro in de pot,en dan alleen wijn bier of fris halen.

Als je zo nodig een of ander duur exotisch kutdrankie wil moet je het zelf maar halen.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:59:09 #141
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42846730

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:59 ]
Zerg schreef:
pi_42847867
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef junkiexp het volgende:
Iedereen 10 euro in de pot,en dan alleen wijn bier of fris halen.

Als je zo nodig een of ander duur exotisch kutdrankie wil moet je het zelf maar halen.
Kijk, dit soort proletengedrag is dus echt zeer storend.
pi_42849540
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:59 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat vind ik ook weer niet altijd even slim, drank halen voor allemaal mensen die je niet kent. Da's gewoon geld weggooien, want van die mensen krijg je fucking nooit iets terug. Daar ben ik dus ook mee gestopt. .
naja, het was 1 biertje... dan ben ik de beroerdste niet. en ik hoef het van die persoon ook evt nog niet eens terug. maar als iemand die ik ken een paar keer vraagt of ik even pils haal, en dan even later een grote bek openscheurt als ik het vraag word ik echt helemaal gek
you and I ain't done Zeke!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:42:55 #144
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42849966
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

m'n vader heeft zo ook nog verhalen idd

hij had vroeger een kennis en ze gingen overal met mijn vader's auto heen.. en toen was de auto 's kaduuk en gingen ze met zijn auto, en serieus, en hij berekent niet alleen het benzine geld (erg genoeg want hij hoefde nooit m'n vader te betalen) maar ook nog eens afschrijvingskosten

laatste keer dat ie met m'n vader meegereden heeft
Huilen dan.
pi_42850018
Helemaal mee eens!
als er iets is waar ik een hekel aan heb zijn dat wel gierige en egoistische mensen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42850126
mijn vrienden zijn allemaal sloebers, ze hebben nooit geld, terwijl ik nooit in geldproblemen ben en niet eens werk heb
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:57:39 #147
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42850341

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:46:59 ]
Zerg schreef:
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:01:32 #148
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42850463
Je ziet iemand al helemaal zitten met zijn calculatortje thuis
Volgens mij hebben die mensen een soort van sociale of autistische stoornis, waardoor ze die schaamte niet voelen. Anders kan ik zulk waanzinnig gedrag ook niet verklaren.
pi_42850622
Nog zoiets: mensen die naar een kutkroeg willen omdat het bier er 20 cent goedkoper is
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:08:59 #150
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_42850670
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:30 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat meen je niet

Dus jij het lef om als minderjarige/net meerderjarige de kinderen van iemand anders op te voeden Die man is bezig om z'n kinderen een beetje op te voeden en dan spring jij er zo doorheen
Helemaal mee eens, zéér asociaal om dat te doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door TC03 op 20-10-2006 23:15:46 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')