bestaat dat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
Het vetste zijn de mensen altijd bij de C1000 die wanneer ze klaar zijn met boodschappen doen.
Precies alles gaan narekenen of het wel klopt
En als ze dan perongeluk 10 cent meer moeten betalen gaan ze dat terugvragen bij de informatie balie
too sad
Daar kan je de sigaretten en shit kopen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
Een informatiebalie in een supermarkt? Wat geven ze daar voor een informatie dan?
Komt omdat die kassaknurften nogal eens wat fout doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar kan je de sigaretten en shit kopen.
Jawel sommigen nemen een rekenmachine mee, of gaan een half uur bij zoeen soort tafeltje staan en zie je ze rekenen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:20 schreef Thomas B. het volgende:
Dan zie ik echt zo'n huisvrouw voor me die iedere dag boodschappen gaat doen en vervolgens op de sita weer naar huis...
Een typische stadsvrouw uit het Wite Vrouweveldquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd met witte helm met gare stickers, en slippers natuurlijk
en ze hebben thuis volgens mij zoeen vieze bruine bank en hun man mét baard ligt dan de ganse dag te sloape !
nee, of d'r man is allang bij d'r weg of hij is havenarbeider of staat achter de lopende bandquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd met witte helm met gare stickers, en slippers natuurlijk
en ze hebben thuis volgens mij zoeen vieze bruine bank en hun man mét baard ligt dan de ganse dag te sloape !
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik ken er eentje en die vergeet altijd haar portomonnee als ze mee uit gaat.En d'r vriend altijd alles maar braaf voorschieten, ik ben daar na 1 keer al mee gekapt.
Toen hadden we lekker gegeten bij de Bazaar, is het tijd om de rekening te betalen. "Oeps jongens.Ik heb mijn portomonnee in mijn andere tas laten zitten hihi. Schieten jullie het even voor? je krijgt het terug!" En dan maanden later pas het geld krijgen.
Ze kan ook om alles verschrikkelijk boos worden, en dan zeggen "Je kan het goed maken met een bioscoopje."!
Als zij jarig is vraagt ze ook altijd behoorlijk prijzige dingen, ze gaat zelfs gewoon mee om te checken of je het wel koopt. (Sieraden, DVD's die net uit zijn, boeken)
Maar als je zelf jarig bent komt ze met een of ander zelfgemaakt flutkadootje aan. Kaarsjes, vriendschapsbandjes (!Het kind is 19!) of tekeningen.!
In het begin dacht ik dat ze gewoon weinig verdiende ofzo, maar ze is gewoon verschrikkelijk gierig, en schaamt zich er niet voor om haar vrienden gewoon uit te buiten. En dan vind ze het raar dat ze ze allemaal kwijt raakt.
Nou, we (ik en nog een paar kenissen) hadden haar zo een beetje geconfronteerd met deze acties, zij helemaal beledigt en verdrietig naar huis enzo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgende keer voor haar verjaardag dus ook niks meer kopen, en vóórdat je gaat eten vragen of ze d'r portemonnee even wil laten zien. En die bios betaalt ze maar lekker zelf.
Ik ben het volkomen met je OP eens tot dit stukje... koop dan je eigen pepermuntjes pauperquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:41 schreef Repeat het volgende:
Je kent ze wel, van die vrekken, dat als je met zn allen ergens bent wezen eten of drinken, wat jij wilt, dat ze dan niet allemaal 20 euro neerleggen, maar nee, 19,50 "want ik had geen mayo bij mn patat"Of precies gaan uitrekenen voor hoeveel ze gedronken hebben ipv gewoon 20 euro neer te leggen
Laatst ook bij een vriend een bbq gehad, maar omdat hij ook geen trump heet financiert iedereen gewoon een tientje ofzo, komt er één iemand aan "mag ik een euro terug want ik heb geen bier gedronken"
En het toppunt is toch wel dit: mensen die stiekem uit hun zak een rolletje pepermunt halen en het dan zo snel mogelijk in hun mond proppen opdat niemand het ziet zodat ze een pepermuntje uitsparen.
Vreselijk!!!
Inderdaad, als je dat gedrag beloont met aandacht blijft ze aan de gang.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:20 schreef Prego het volgende:
[..]
lekker laten snijden als het weer zo ver is
Ja lekker kortzichtig weer,alleen zuipen hun dan een drankje van 6 euro,en ik een vaasje van 2 euro.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vreselijk irritant als mensen zo doen.
In onze vriendengroep zit een meisje dat altijd passoa-jus drinkt, een jongen die altijd rode wodka-red bull drinkt en de rest bier of wijn. Dan ga je hun toch niet ineens verplichten om iets anders te gaan drinken alleen omdat jij te gierig bent om dat te kopen? Als mensen alleen iets duurs bestellen als een ander een rondje geeft kan ik er nog enigzins inkomen maar als dat hun vaste drankje is moet je er niet over mekkeren. Als zij een rondje geven zijn ze net zoveel kwijt als jij hoor.![]()
?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kijk, dit soort proletengedrag is dus echt zeer storend.
Delen is jou niet bekend?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:11 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik ben het volkomen met je OP eens tot dit stukje... koop dan je eigen pepermuntjes pauper![]()
dat concept is met de huidige prijzen niet eens gekquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:54 schreef rashudo het volgende:
Wat dacht je van het concept 'benzinegeld'![]()
klopt die kakkers zijn meestal de echte centenneukers.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef Slappy het volgende:
Ik heb laast gelezen dat rijke mensen het meest gierig zijn
Ach, het was iets anders. In het artikel ging het over geven aan goede doelen. Rijke mensen geven een lager percentage van hun inkomen aan goede doelen. 1% ten opzichte van de gemiddelde Nederlander 1,1% en arme mensen 1,4%. Maar het is wel een verschil of jij 1% geeft van 2,5 miljoen euro of 1,1% van 30000 euro.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt die kakkers zijn meestal de echte centenneukers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |