abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42858506
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:54 schreef rashudo het volgende:
Wat dacht je van het concept 'benzinegeld'
Nou.. daar kan ik me soms wel invinden.
Tot voor kort ging ik altijd met een vriendin uit; ik mét rijbewijs, zij zónder. Dus ik was de lul Bob.
Ik vraag nooit geld, alleen of ze een glaasje Spa Blauw voor me willen betalen

Toen gingen we één keer met haar zus meerijden.. wou die zus ineens geld zien! Toen ze vroeg of iedereen 1,50 euro wou betalen, heb ik zeer stoicijns uit het raam gekeken.. moiiii eem'n hee!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:01:41 #152
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_42859372
Probeer het altijd zoveel mogelijk "te verekenen" en dat lukt aardig
(dan betaal ik wat meer, soms wat minder enz enz.. niet zeiken om een euro)

Alleen heb ik er soms in de kroeg weleens last van, dan krijg ik constant wat in m'n klauwen geduwd zonder dat ik de tijd heb wat te bestellen .. Dat levert soms wel een soort van schuldgevoel op
pi_42859425
"vrienden" die naar je toe lopen als ze denken dat je bezopen bent en zeggen jij wou toch een biertje voor mij halen
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:10:03 #154
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_42859552
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 12:04 schreef woutorz het volgende:
"vrienden" die naar je toe lopen als ze denken dat je bezopen bent en zeggen jij wou toch een biertje voor mij halen
Das wel heel knurfterig....
pi_42861366
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef junkiexp het volgende:
Iedereen 10 euro in de pot,en dan alleen wijn bier of fris halen.

Als je zo nodig een of ander duur exotisch kutdrankie wil moet je het zelf maar halen.
Vreselijk irritant als mensen zo doen.
In onze vriendengroep zit een meisje dat altijd passoa-jus drinkt, een jongen die altijd rode wodka-red bull drinkt en de rest bier of wijn. Dan ga je hun toch niet ineens verplichten om iets anders te gaan drinken alleen omdat jij te gierig bent om dat te kopen? Als mensen alleen iets duurs bestellen als een ander een rondje geeft kan ik er nog enigzins inkomen maar als dat hun vaste drankje is moet je er niet over mekkeren. Als zij een rondje geven zijn ze net zoveel kwijt als jij hoor.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:19:57 #156
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42862253
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Vreselijk irritant als mensen zo doen.
In onze vriendengroep zit een meisje dat altijd passoa-jus drinkt, een jongen die altijd rode wodka-red bull drinkt en de rest bier of wijn. Dan ga je hun toch niet ineens verplichten om iets anders te gaan drinken alleen omdat jij te gierig bent om dat te kopen? Als mensen alleen iets duurs bestellen als een ander een rondje geeft kan ik er nog enigzins inkomen maar als dat hun vaste drankje is moet je er niet over mekkeren. Als zij een rondje geven zijn ze net zoveel kwijt als jij hoor.
Als je enig gevoel voor fatsoen hebt leg je in zo'n situatie gewoon dubbel in
Vampire Romance O+
pi_42862317
Ik heb laast gelezen dat rijke mensen het meest gierig zijn
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_42863374
Mocht het dan ook een keer voorkomen dat ik geld moet lenen ofzo, 40 euro ofzo, en ik betaal het terug betaal ik ook altijd wel wat extra, 5 of 10 euro ofzo.. En als ik dan veel geld heb en iemand moet wat lenen kunnen ze ook altijd bij mij terecht, geen probleem. Zolang ze maar niet gaan zeiken van. 'Ik heb toch al betaald?'

En met uitgaan idd, als je net een paar euro tekort komt, wat erop neer zou komen dat iedereen 20 cent in moet leggen ofzo, ja, dan betaalt altijd iemand wel even die 3 euro ofzo, maar sommige die dat ook echt nooit doen ofzo.. Nou boeit die 3 euro me echt niks, maar wel het gebaar wat erachter zit.

Maar verder veel herkenbare verhalen hier idd..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_42863526
Zal waarschijnlijk dan aan mijn opvoeding liggen denk ik zo. Al vrat ik 40 ijsjes per dag in een vakantie. Daar is het vakantie voor. En het ging mij niet om het opvoeden of whatever, maar dat het duurste ijsje wat er daar te krijgen was omgerekend nog niet eens een euro kostte.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:47:40 #160
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42863996
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef Slappy het volgende:
Ik heb laast gelezen dat rijke mensen het meest gierig zijn
Klopt..

meestal zijn ze zo gefocussed op hun centjes..
Huilen dan.
pi_42864016
Daarom zijn ze ook zo rijk.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:52:26 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42864075
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
Daarom zijn ze ook zo rijk.
Mwah hoeft niet

je hebt ook rijke mensen die wel vrijgevig zijn
Huilen dan.
pi_42864163
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mwah hoeft niet

je hebt ook rijke mensen die wel vrijgevig zijn
Die zitten er wel tussen ja.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:03:18 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42864316
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zal waarschijnlijk dan aan mijn opvoeding liggen denk ik zo. Al vrat ik 40 ijsjes per dag in een vakantie. Daar is het vakantie voor. En het ging mij niet om het opvoeden of whatever, maar dat het duurste ijsje wat er daar te krijgen was omgerekend nog niet eens een euro kostte.
Is het weleens in je opgekomen dat ouders uit opvoedkundig oogpunt (niet teveel verwennen, niet teveel vet & suiker elke dag, etc,) het kind niet iedere dag een ijsje geven?
Niet elke ouder stelt het op prijs dat wildvreemden het kind een zoete vette caloriebom vol smaak-en kleurstoffen aanbieden
pi_42864595
Oke, maar wat krijgen die kinderen dan thuis, als ze op vakantie niet eens een ijsje krijgen? Water en brood?
pi_42864858
Jij weet de zaak ook wel te verdraaien zeg. Het gaat er gewoon om dat je de manier van opvoeding van die ouders niet moet gaan lopen ondermijnen. Als die vader z'n kinderen een ijsje ontzegt, doet ie dat echt niet omdat het geld kost of ze voor een caloriebom te behoeden. Hij wil zn kinderen leren dat ze niet altijd maar krijgen wat ze willen. Wie ben jij om je met de opvoeding van zijn kinderen te gaan lopen bemoeien. Ik zou vrij pissig op je zijn als ik die pa was.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2006 16:24:39 ]
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:23:30 #167
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_42864868
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:33 schreef Repeat het volgende:
"ik wil graag de tomatensoep"

"en als hoofdgerecht meneer/mevrouw?"

"niks, ik heb niet zo'n trek"

bwhahahaha gelukkig heb ik ze nog niet zo erg meegemaakt, maar dan zou ik me ook niet kunnen houden hoor
Regelmatig meegemaakt dat iedereen eten bestelt en ik enkel een biertje. Na een lijn meth maakt eten me misselijk.
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:48 schreef Repeat het volgende:
dat is ook zoiets; rondjes geven.

Ken ook een paar van die gasten, die altijd ja zeggen als je vraagt biertje. Dan haal je er dus 10 ofzo, kost je 20 euro, maar daarna geven zij dus nooit een rondje
gelukkig zijn veel anderen wel zo dat zij dus ook rondjes geven, maar ikzelf vind het wel een kutsysteem, omdat er dus altijd kakkerlakken tussenzitten die alleen maar profiteren
Mensen die gaan uitrekenen hoeveel rondjes ieder betaald heeft. Ging de OP niet over zoiets?
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_42865051
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:23 schreef Thomas B. het volgende:
Als die vader z'n kinderen een ijsje ontzegt, doet ie dat echt niet omdat het geld kost of ze voor een caloriebom te behoeden.
Daar ging het dus wel om. Het was de manier waarop deze situatie zich afspeelde. En de manier waarop hij het uitsprak en keek.
pi_42865312
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:30 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Daar ging het dus wel om. Het was de manier waarop deze situatie zich afspeelde. En de manier waarop hij het uitsprak en keek.
Dan was dat nog steeds niet de enige overweging die die vader ervoor had. Maar dan heb jij alsnog geen recht om je ermee te bemoeien. Je zet die vader voor lul voor zn kinderen. Dat zou jij ook niet waarderen als je kids hebt.
pi_42865345
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:42 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dan was dat nog steeds niet de enige overweging die die vader ervoor had. Maar dan heb jij alsnog geen recht om je ermee te bemoeien. Je zet die vader voor lul voor zn kinderen. Dat zou jij ook niet waarderen als je kids hebt.
Tuurlijk niet. Maar het feit dat hij me bedankte zegt toch al genoeg?
pi_42865872
ik had het zelf laatst andersom.. Met een groep mensen paar biertjes gedronken ergens en 2 bitterballen gegeten. Ik en een paar anderen moeten vroeg weg, dus ik gooi 10 euro neer op de tafel en wil weglopen.. Zegt zon meisje "ben je gek?! Je hebt alleen maar een paar biertjes op! " Best lief hoor, maar ik ben niet arm ofzow met geld lenen etc ben ik ook niet zo moeilijk; onder de 5 euro telt niet
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:59 schreef heiden6 het volgende:
Ik was een keer met twee vrienden wat gaan drinken, na een tijdje gingen we weg, moesten we vijftig euro lappen ofzo. Ze gaven allebei geen fooi, en ik legde dan toch maar een paar euro neer, loopt een van die vrienden achter me aan naar de uitgang, en geeft me dat geld. 'Je had het laten liggen!'

dat is dan wel weer enorm grappig
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:50:09 #172
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42866846
Haha ! goed topic.

Eensch, eens uitrekenen hoeveel we moeten betalen ....

Flikker op alsof dat wat boeit als het lekker / gezellig was.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:53:56 #173
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42866922
Het vetste zijn de mensen altijd bij de C1000 die wanneer ze klaar zijn met boodschappen doen.

Precies alles gaan narekenen of het wel klopt

En als ze dan perongeluk 10 cent meer moeten betalen gaan ze dat terugvragen bij de informatie balie

too sad
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_42866955
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
Het vetste zijn de mensen altijd bij de C1000 die wanneer ze klaar zijn met boodschappen doen.

Precies alles gaan narekenen of het wel klopt

En als ze dan perongeluk 10 cent meer moeten betalen gaan ze dat terugvragen bij de informatie balie

too sad
heb je bij de c1000 uberhaupt wel een informatie balie
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_42867034
Een informatiebalie in een supermarkt? Wat geven ze daar voor een informatie dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')