Nou.. daar kan ik me soms wel invinden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:54 schreef rashudo het volgende:
Wat dacht je van het concept 'benzinegeld'![]()
Das wel heel knurfterig....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:04 schreef woutorz het volgende:
"vrienden" die naar je toe lopen als ze denken dat je bezopen bent en zeggen jij wou toch een biertje voor mij halen![]()
Vreselijk irritant als mensen zo doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:56 schreef junkiexp het volgende:
Iedereen 10 euro in de pot,en dan alleen wijn bier of fris halen.
Als je zo nodig een of ander duur exotisch kutdrankie wil moet je het zelf maar halen.
Als je enig gevoel voor fatsoen hebt leg je in zo'n situatie gewoon dubbel inquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vreselijk irritant als mensen zo doen.
In onze vriendengroep zit een meisje dat altijd passoa-jus drinkt, een jongen die altijd rode wodka-red bull drinkt en de rest bier of wijn. Dan ga je hun toch niet ineens verplichten om iets anders te gaan drinken alleen omdat jij te gierig bent om dat te kopen? Als mensen alleen iets duurs bestellen als een ander een rondje geeft kan ik er nog enigzins inkomen maar als dat hun vaste drankje is moet je er niet over mekkeren. Als zij een rondje geven zijn ze net zoveel kwijt als jij hoor.![]()
Klopt..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef Slappy het volgende:
Ik heb laast gelezen dat rijke mensen het meest gierig zijn
Mwah hoeft nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
Daarom zijn ze ook zo rijk.
Die zitten er wel tussen ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah hoeft niet
je hebt ook rijke mensen die wel vrijgevig zijn
Is het weleens in je opgekomen dat ouders uit opvoedkundig oogpunt (niet teveel verwennen, niet teveel vet & suiker elke dag, etc,) het kind niet iedere dag een ijsje geven?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zal waarschijnlijk dan aan mijn opvoeding liggen denk ik zo. Al vrat ik 40 ijsjes per dag in een vakantie. Daar is het vakantie voor. En het ging mij niet om het opvoeden of whatever, maar dat het duurste ijsje wat er daar te krijgen was omgerekend nog niet eens een euro kostte.
Regelmatig meegemaakt dat iedereen eten bestelt en ik enkel een biertje. Na een lijn meth maakt eten me misselijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:33 schreef Repeat het volgende:
"ik wil graag de tomatensoep"
"en als hoofdgerecht meneer/mevrouw?"
"niks, ik heb niet zo'n trek"
bwhahahaha![]()
gelukkig heb ik ze nog niet zo erg meegemaakt, maar dan zou ik me ook niet kunnen houden hoor
Mensen die gaan uitrekenen hoeveel rondjes ieder betaald heeft.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:48 schreef Repeat het volgende:
dat is ook zoiets; rondjes geven.
Ken ook een paar van die gasten, die altijd ja zeggen als je vraagt biertje. Dan haal je er dus 10 ofzo, kost je 20 euro, maar daarna geven zij dus nooit een rondje
gelukkig zijn veel anderen wel zo dat zij dus ook rondjes geven, maar ikzelf vind het wel een kutsysteem, omdat er dus altijd kakkerlakken tussenzitten die alleen maar profiteren
Daar ging het dus wel om. Het was de manier waarop deze situatie zich afspeelde. En de manier waarop hij het uitsprak en keek.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:23 schreef Thomas B. het volgende:
Als die vader z'n kinderen een ijsje ontzegt, doet ie dat echt niet omdat het geld kost of ze voor een caloriebom te behoeden.
Dan was dat nog steeds niet de enige overweging die die vader ervoor had. Maar dan heb jij alsnog geen recht om je ermee te bemoeien. Je zet die vader voor lul voor zn kinderen. Dat zou jij ook niet waarderen als je kids hebt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Daar ging het dus wel om. Het was de manier waarop deze situatie zich afspeelde. En de manier waarop hij het uitsprak en keek.
Tuurlijk niet. Maar het feit dat hij me bedankte zegt toch al genoeg?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:42 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan was dat nog steeds niet de enige overweging die die vader ervoor had. Maar dan heb jij alsnog geen recht om je ermee te bemoeien. Je zet die vader voor lul voor zn kinderen. Dat zou jij ook niet waarderen als je kids hebt.
dat is dan wel weer enorm grappigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:59 schreef heiden6 het volgende:
Ik was een keer met twee vrienden wat gaan drinken, na een tijdje gingen we weg, moesten we vijftig euro lappen ofzo. Ze gaven allebei geen fooi, en ik legde dan toch maar een paar euro neer, loopt een van die vrienden achter me aan naar de uitgang, en geeft me dat geld. 'Je had het laten liggen!'
heb je bij de c1000 uberhaupt wel een informatie baliequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
Het vetste zijn de mensen altijd bij de C1000 die wanneer ze klaar zijn met boodschappen doen.
Precies alles gaan narekenen of het wel klopt
En als ze dan perongeluk 10 cent meer moeten betalen gaan ze dat terugvragen bij de informatie balie
too sad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |