quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:53 schreef Janetje het volgende:
Goed topic.

Gewoon tegenhouden en mededelen: EN NU PIJPEN HOER!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:19 schreef SadKingBilly het volgende:
Overigens, komt het iemand bekend voor dat je - als single - een meid probeert te versieren, ze vervolgens de hele avond duur (mixjes) van je drinkt, liefst samen met een vriendin, om je aan het eind van de avond mee te delen dat ze even naar de wc gaat om vervolgens gewoon weg te gaan, waarna je haar een volgende avond hetzelfde geintje bij iemand ander ziet flikken?

echt he, zeggen ja en dan aankomen met een dienblad vol kraanwaterquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:24 schreef Nawien het volgende:
En jij ziet er uit als iemand die mij ff gaat pijpen als ik wat kraanwater voor jou en je vriendinnen ga halen![]()

Damn zal wel een flinke domper zijn geweest dan de rest van dat weekend...quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:37 schreef Queen_Minny het volgende:
Ze heeft verder het hele weekend op een houtje kunnen bijten omdat wij die 50 euro op tafel wilde om af te rekenen terwijl we zelf nog moesten bijleggen.
En alleen haar vriend was lief genoeg om een drankje voor haar te halen. Van mij en mn vriend kreeg ze niks.
Wel lekker duur mee-eten en drinken en daarna pas vertellen dat je blut bent.
Van mij had ze mogen uitdrogen.
![]()

En stiekem naar zijn kont kijken zekerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:43 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Een oude leraar van mij was altijd op de grond aan het zoeken naar centjesHoe zielig ben je dan
Wij hadden een keer allemaal centjes op de grond gegooid, kijken of ie het oppakte
![]()

Als iemand mij aanspreekt met: Jij ziet er uit alsof jij drinken voor mij haalt, dan doe ik dat ehct. Dat ik moet betalen voor dat water maakt ook nog niet eens uit. Gewoon die gezichtenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
echt he, zeggen ja en dan aankomen met een dienblad vol kraanwater

Wij hadden iets veel leukers. Een fotoprinter was net nieuw en een maat van mij had er 1. Wij zo een 25 gulden briefje uitprinten en op in school op de grond leggen. Toen pakte de directeur em opquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:43 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Een oude leraar van mij was altijd op de grond aan het zoeken naar centjesHoe zielig ben je dan
Wij hadden een keer allemaal centjes op de grond gegooid, kijken of ie het oppakte
![]()

Voor haar waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Damn zal wel een flinke domper zijn geweest dan de rest van dat weekend...

Als je wat verder kijkt dan Micky Mouse en de hamburger tenten dan zou je misschien het steakhouse vinden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:28 schreef Bolter het volgende:
Aan de andere kant, naar Eurodisney en daar dan voor 400e uiteten

Wij gingen bij Macdonalds etenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:33 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Als je wat verder kijkt dan Micky Mouse en de hamburger tenten dan zou je misschien het steakhouse vinden.
Prijzig voer, maar wel goed voer en goede bediening.

Haha mijn reactie sloeg ook op de quote van degene die ik had gequotequote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:16 schreef Repeat het volgende:
25 gulden pakt een niet gier ook op lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |