Poepquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef haaahaha het volgende:
wat zie ik nou precies in je avataricoon, repeat? Ik zie het niet goed
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef postmortum het volgende:
nou ik leg gewoon minder bij van te voren gaan ze achteraf ook niet klagen
Inderdaad, zo ken ik er ook een paar. Normaal drinken ze bier, maar wanneer iemand ze wat te drinken aanbiedt willen opeens een duur mixdrankje of zo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:49 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik ken iemand die zelf nooit betaald met uitgaan, maar proviteert. Dat is nog vele malen erger dan gierige mensen
Alleen ter info: Profiterenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:49 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik ken iemand die zelf nooit betaald met uitgaan, maar proviteert. Dat is nog vele malen erger dan gierige mensen
lol ik ga je zat zijn toch niet financieren met het door mij op een volstrekte legale economie aan het draaiende houdend geld, pauperquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je in mijn gezelschap was kon je gewoon lappen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:49 schreef KansloosForEver het volgende:
Dat is niet de situatie die werd geschetst.... en niet waar ik op doel....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
lol ik ga je zat zijn toch niet financieren met het door mij op een volstrekte legale economie aan het draaiende houdend geld, pauper![]()
Daar gaat het hier niet om..... zuchtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:53 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Als ik ergens wat ga eten en er wordt mij teveel gerekend, dan zeg ik hier zeker wat van.
Geef soms wel een fooi, maar niet als mensen me met een gore bek aankijken of slechte service geven.
mooiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:59 schreef ruud.nl het volgende:
Dat heb ik op vakantie een keer meegemaakt, we gingen met 7 man uit eten, 6 mannen en een durske.
Wij als mannen waren eensgezind en bestelden een mixed grill schotel voor 6 personen.![]()
Dat meisje nam dus iets anders (veel goedkoper volgens de kaart).
Wij flink bunkeren, vragen de rekening, maar dit duurde vrij lang waardoor we alvast een beetje gingen tellen wat het pp zou gaan kosten ongeveer als we het door 7 zouden delen. Madam was het daar uiteraard niet mee eens en telde uit was ze voor haarzelf moest betalen.
Wij zoiets van 'uh... ok, wat jij wil...'
Krijgen we dus die rekening, blijkt dat er ipv een mixed grill schotel voor 6 personen, eentje voor 2 personen is aangeslagen. Wij dus vet weinig betalen en zij de hele avond met een chagrijinige kop rondgelopen.![]()
Even OP opnieuw lezen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:53 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Als ik ergens wat ga eten en er wordt mij teveel gerekend, dan zeg ik hier zeker wat van.
Geef soms wel een fooi, maar niet als mensen me met een gore bek aankijken of slechte service geven.
Als je ergens heengaat en je rijdt een tank van 70 euro leeg vind ik dat ook teveel om zomaar te laten zitten. Dat is gewoon veel geld en valt niet meer onder gierig...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:54 schreef rashudo het volgende:
Wat dacht je van het concept 'benzinegeld'![]()
Wat is daar mis mee? Leer gewoon schrijven als je jezelf tot die taalkundige kneuzen rekent.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
en dan mensen die de hele tijd spelling gaan lopen verbeteren
ja gaat toch geen kleding kopen voor je vriendquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:10 schreef xericax het volgende:
toen ik op kamers zat had ik een 'vriend' die altijd geld tekort kwam. ik betaalde soms kleding voor hem , zn huur, z'n eten en drinken en ga maar door... maar toen ik eens een keer zonder zat kon ik nog geen euro krijgenzo sneu
Mij zal je zeker geen taalfouten zien maken, maar het ging over een paar posts erbovenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:04 schreef Rio het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Leer gewoon schrijven als je jezelf tot die taalkundige kneuzen rekent.
lekker is dat, zit je zelf aan meerdere gangen, en de rest alleen een hoofdgerecht.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Als wij uit eten gaan doen we dat uitgebreid, flesje wijn,voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht, koffie met een likeurtje e.d.
Vrienden van ons gaan luxe uit eten als ze een glaasje cola bij het eten bestellen (), verder natuurlijk vragen om een kan kraanwater en uiteraard alleen een hoofdgerecht bestellen. Koffie is er ook niet bij want dat kan je thuis ook maken en daar is het net zo gezellig.
![]()
Die enkele keer dat wij dus samen uit eten gaan betalen wij voor onszelf en zij ook. Ik vind het een beetje onzinnig dat zij voor onze "uitspatting" () moeten betalen. Maar als je allemaal een beetje hetzelfde besteld dan vind ik het niet meer dan normaal dat je gewoon wat geld bij elkaar gooit en niet over een paar eurootjes meer of minder gaat mekkeren.
Edit: Hoewel, wij hebben een vriend die dan altijd zorgt dat hij erover begint om dat geld bij elkaar te gooien, hij rekent dan af en wat over is steek hij in zijn zak.Daar zeg ik dus wel wat van.
Geef dat als fooi of besteed het aan een rondje in de kroeg voor iedereen ofzo maar als je het gewoon zelf houd ben je echt een pauper.
Benzinegeld zal ik niet om vragen maar als ik met iemand meerijd (lange einden) dan zorg ik altijd wel dat ik daar of wat geld voor geef of het etentje betaal o.i.d. Vind ik ook niet meer dan normaal eigenlijk.![]()
iets met liefde en blindquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja gaat toch geen kleding kopen voor je vriendvrouwen horen al hun geld op te maken aan kleding ja, maar wel voor hun eigen kleding
![]()
liefdequote:
Potje maken dus.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:48 schreef Repeat het volgende:
dat is ook zoiets; rondjes geven.
Ken ook een paar van die gasten, die altijd ja zeggen als je vraagt biertje. Dan haal je er dus 10 ofzo, kost je 20 euro, maar daarna geven zij dus nooit een rondje
gelukkig zijn veel anderen wel zo dat zij dus ook rondjes geven, maar ikzelf vind het wel een kutsysteem, omdat er dus altijd kakkerlakken tussenzitten die alleen maar profiteren
om die reden gooi toch alles bij elkaar dat je geen rondjes hoeft te gevenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:48 schreef Repeat het volgende:
Ken ook een paar van die gasten, die altijd ja zeggen als je vraagt biertje. Dan haal je er dus 10 ofzo, kost je 20 euro, maar daarna geven zij dus nooit een rondje
gelukkig zijn veel anderen wel zo dat zij dus ook rondjes geven, maar ikzelf vind het wel een kutsysteem, omdat er dus altijd kakkerlakken tussenzitten die alleen maar profiteren
Bekend smoesje hoor. Hoor je ook vraagt als iemand een kaugompje neemt ofzo en hij biedt niemand verder iets aan. Dan vraag ik meestal gewoon van krijgen wij ook of wat? Zeggen ze ook vaak, ja is net mn laatste, of ik heb er nog maar 1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:49 schreef SterkStaaltje het volgende:
Toen ik jaren geleden nog rookte is het me eens overkomen dat ik aan iemand vroeg of ik een sjekkie van hem mocht draaien, zegt ie: "Kan je niet even bij iemand anders bietsen, m'n shag is bijna op"
En er zat nog ruim een kwart in![]()
Daarom gaan we dus ook bijna nooit met ze uit eten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
lekker is dat, zit je zelf aan meerdere gangen, en de rest alleen een hoofdgerecht.
Zo zat ik gisteravond ook, iedereen 3 of 4 gangen, 1 iemand alleen een hoofdgerecht, dan kijkt die bediening je ook aan alsof je een mongool bent
Dat heb ik ook meegemaakt bij iemand die echt altijd peuken bij mij bietste. Mijn peuken waren op dus ik denk, ik biets er 1 bij hem. Wat zegt ie? Nee sorry, ik heb er nog maar 11.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:49 schreef SterkStaaltje het volgende:
Toen ik jaren geleden nog rookte is het me eens overkomen dat ik aan iemand vroeg of ik een sjekkie van hem mocht draaien, zegt ie: "Kan je niet even bij iemand anders bietsen, m'n shag is bijna op"
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:59 schreef heiden6 het volgende:
Ik was een keer met twee vrienden wat gaan drinken, na een tijdje gingen we weg, moesten we vijftig euro lappen ofzo. Ze gaven allebei geen fooi, en ik legde dan toch maar een paar euro neer, loopt een van die vrienden achter me aan naar de uitgang, en geeft me dat geld. 'Je had het laten liggen!'
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:55 schreef heiden6 het volgende:
Wij hadden een tijdje terug een nieuwe collega, die zou bij ons ingewerkt worden en na een paar weken vertrekken. Ze was continu peuken aan het bietsen, en nu zijn wij allemaal niet zo moeilijk, maar op een gegeven moment was het wel een beetje overdreven. Het principe dan, die paar peuken...
Maar ach, niets van gezegd. Op haar laatste dag neemt ze voor alle mensen bij wie ze heeft lopen bietsen een pakje mee, precies het goede merk, met de mededeling dat ze zo had lopen bietsen dat ze dat wel netjes vond.
Op verzoek dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:42 schreef Repeat het volgende:
Dit is er trouwens eentje uit de categorie doe gezellig mee, dus amuseer mij met jouw verhalen over gierige kutmensen!
maar 11, ik ga pas twijfelen bij 3 peuken en dan geef ik meestal nogquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:58 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook meegemaakt bij iemand die echt altijd peuken bij mij bietste. Mijn peuken waren op dus ik denk, ik biets er 1 bij hem. Wat zegt ie? Nee sorry, ik heb er nog maar 11.![]()
Goed, die heeft dus ook nooit meer een peuk van mij gekregen.
Wel typisch dat dit een Marokkaanse was, en die vriend van me een Nederlander.quote:
ahh de bekende scavenger smokerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:13 schreef Nawien het volgende:
[..]
Op verzoek dan.
Ik ben met wat collega's na werk gaan chillen en draai van MIJN wiet, MIJN vloe, MIJN tip en MIJN peuken een blow. Ik steek em aan neem een hijs en een ongeduldige mutherfucker vraagt of het geen tijd is om door te geven. Ik ben de gemeenste niet en geef em die blow. Ik heb iemand nog nooit zo gierig en zo snel iets tot zich zien nemen. Toen ik die blow terugkreeg was hij helemaal fijngeknepen en smaakte hij heet (smokers weten wat dat is). Kanker hufter.
Ah dan vind je deze ook mooi wrsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:19 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ahh de bekende scavenger smoker
altijd meeroken maar kopen ho maar
De welbekende vraag: gestopt met reuken of kopen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:19 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ahh de bekende scavenger smoker
altijd meeroken maar kopen ho maar
Zo gierig inderdaad. Ik had nog een zakje wiet van 10¤. Toen ik zei zullen we even wiet halen zei die gast: "nee ik hoef niet maar een paar heisjes". Nou dan haal ik wel in me eentje, ik kwam aan op feestje en zon gast draaide er een paar (die overigens wel geld aanbiedde maar sloeg ik af). je raadt het al die andere gast die "maar een paar heijsjes hoefde" was keihard aan het meesmoken. Werd een vriend van mij ziek, wij naar ziekenhuis toe, kom ik terug loopt die mongool nog een dikke joint te roken in zijn ééntje van MIJN wiet, en is al me wiet op, fucking kneus.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:13 schreef Nawien het volgende:
[..]
Op verzoek dan.
Ik ben met wat collega's na werk gaan chillen en draai van MIJN wiet, MIJN vloe, MIJN tip en MIJN peuken een blow. Ik steek em aan neem een hijs en een ongeduldige mutherfucker vraagt of het geen tijd is om door te geven. Ik ben de gemeenste niet en geef em die blow. Ik heb iemand nog nooit zo gierig en zo snel iets tot zich zien nemen. Toen ik die blow terugkreeg was hij helemaal fijngeknepen en smaakte hij heet (smokers weten wat dat is). Kanker hufter.
hier kan ik me ook aan ergeren, vaak omdat het toch dezelfde zijn die de rondjes geven...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:48 schreef Repeat het volgende:
Misschien was je al de 10e die het vroeg en was ie er strontzat van.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:49 schreef SterkStaaltje het volgende:
wat is dat dan? nooit gehad volgens mij, heb alleen een hekel aan natte rokers.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:13 schreef Nawien het volgende:
Toen ik die blow terugkreeg was hij helemaal fijngeknepen en smaakte hij heet (smokers weten wat dat is).
ja soms heb je dat dat je niet meer normaal aan je joint kan hijsen, vooral als die bijna op is... dan is het zo ontiegelijk heet in je mond dat er eigenlijk niet meer kan roken...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:40 schreef Sailmaker het volgende:
[..]
wat is dat dan? nooit gehad volgens mij, heb alleen een hekel aan natte rokers.
Allebei kapot lelijk en helaas herkenbaarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:29 schreef dady het volgende:
[..]
Zo gierig inderdaad. Ik had nog een zakje wiet van 10¤. Toen ik zei zullen we even wiet halen zei die gast: "nee ik hoef niet maar een paar heisjes". Nou dan haal ik wel in me eentje, ik kwam aan op feestje en zon gast draaide er een paar (die overigens wel geld aanbiedde maar sloeg ik af). je raadt het al die andere gast die "maar een paar heijsjes hoefde" was keihard aan het meesmoken. Werd een vriend van mij ziek, wij naar ziekenhuis toe, kom ik terug loopt die mongool nog een dikke joint te roken in zijn ééntje van MIJN wiet, en is al me wiet op, fucking kneus.
Was ik in de snackbar met zon gast, ik bestel wat, zeg ik moet jij niks? Nee hij had geen geld, ik zeg ik betaal wel: besteld hij: Een grote patat speciaal, een kipburger en een frikandel met een grote milkshake aarbei, nouja prima maar was ik volgende keer met hem in de snackbar, moest ik nog pinnen zegt de ik betaal wel, bestel ik een frikandel en patat gaat die moeilijk doen, zo greedy he
Dat is dat mensen zo snel hijsen nemen, dat die blow gewoon opgewarmd wordt. ALs jij em dan terugkrijgt is die tip warm als je em in je mond doet en als je die shoetoe neemt is die rook warmquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:40 schreef Sailmaker het volgende:
[..]
wat is dat dan? nooit gehad volgens mij, heb alleen een hekel aan natte rokers.
Ja sommige mensen leren het nooit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ah dan vind je deze ook mooi wrs![]()
Zelfde collega andere setting. Hij zei dit keer niet mee te blowen omdat hij er niet zo goed tegen kon. Dus ik draai een dikke damperd voor mij en een maat. Die hoefde hij niet, maar hij wilde wel graag wat van mijn wiet om zelf in een shekkie te draaien. Ok, vond ik wel goed. Dus ik geef em een redelijke top zodat ie 50/50 zou hebben. Vraagt die mofo gewoon om nog meer, echt, waar haal je het lef vandaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |