abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42809049
Je kent ze wel, van die vrekken, dat als je met zn allen ergens bent wezen eten of drinken, wat jij wilt, dat ze dan niet allemaal 20 euro neerleggen, maar nee, 19,50 "want ik had geen mayo bij mn patat" Of precies gaan uitrekenen voor hoeveel ze gedronken hebben ipv gewoon 20 euro neer te leggen

Laatst ook bij een vriend een bbq gehad, maar omdat hij ook geen trump heet financiert iedereen gewoon een tientje ofzo, komt er één iemand aan "mag ik een euro terug want ik heb geen bier gedronken"

En het toppunt is toch wel dit: mensen die stiekem uit hun zak een rolletje pepermunt halen en het dan zo snel mogelijk in hun mond proppen opdat niemand het ziet zodat ze een pepermuntje uitsparen.

Vreselijk!!!
pi_42809099
Dit is er trouwens eentje uit de categorie doe gezellig mee, dus amuseer mij met jouw verhalen over gierige kutmensen!
pi_42809125
dat zijn echte maaten naaiers..ze zouden hun eigen moeder nog belazeren
pi_42809138
mensen die zo doen
osdorp posse!
pi_42809142
Ik ken geen gierige kutmensen
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_42809190
Het is tot in een bepaalde mate begrijpelijk (bijvoorbeeld voor 10 euro eten, en dan 30 inleggen gaat net iets te ver), maar zeiken over 5 eurootjes
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_42809199
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:43 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik ken geen gierige kutmensen
Ik wel..... maar ik werk dan ook
pi_42809200
-dubbelpost-
Kut computer
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_42809230
wat zie ik nou precies in je avataricoon, repeat? Ik zie het niet goed
pi_42809238
nou ik leg gewoon minder bij van te voren gaan ze achteraf ook niet klagen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_42809242
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:45 schreef haaahaha het volgende:
wat zie ik nou precies in je avataricoon, repeat? Ik zie het niet goed
Poep

http://forum.fok.nl/usericons/95010/drol.gif
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:47:18 #12
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_42809271
Irritante kutmensen inderdaad!
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_42809277
Ik ken ook zo iemand; die wil altijd precies betalen voor wat ze heeft gegeten; tot op de cent nauwkeurig. Enorm moeilijk, en vaak ook nog enorm genant als je daar in een restaurant zit, en kleingeld terug moet vragen omdat zij haar precieze bedrag terug wil hebben...
pi_42809297
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef postmortum het volgende:
nou ik leg gewoon minder bij van te voren gaan ze achteraf ook niet klagen

Als je in mijn gezelschap was kon je gewoon lappen
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:48:50 #15
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42809326
Er zijn mensen die bijvoorbeeld geen alcohol drinken maar altijd gewenst worden eraan mee te betalen. Voor mij hoeven ze niet mee te betalen. Ik ben namelijk niet zo gierig, dat ik verwacht dat anderen mijn deel moeten betalen.
Horrible Cunt!
pi_42809335
Ik ken iemand die zelf nooit betaald met uitgaan, maar proviteert. Dat is nog vele malen erger dan gierige mensen
pi_42809392
Ken niet echt van die mensen volgens mij gelukkig. Wel een paar die gaan lopen piepen als je ze om een peukie vraagt (en vaak zelf ook niet vies zijn van bietsen), maar mensen die om een eurotje gaan lopen zeiken als je ergens gaat eten of zuipen ga ik eik sowieso al niet mee om. Iedereen gewoon zelfde lappen en wat over is is fooi

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2006 16:52:19 ]
pi_42809403
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:49 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik ken iemand die zelf nooit betaald met uitgaan, maar proviteert. Dat is nog vele malen erger dan gierige mensen
Inderdaad, zo ken ik er ook een paar. Normaal drinken ze bier, maar wanneer iemand ze wat te drinken aanbiedt willen opeens een duur mixdrankje of zo.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_42809407
quote:
Alleen ter info: Profiteren

pi_42809408
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:48 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Als je in mijn gezelschap was kon je gewoon lappen
lol ik ga je zat zijn toch niet financieren met het door mij op een volstrekte legale economie aan het draaiende houdend geld, pauper
pi_42809411
quote:

en dan gierige mensen
pi_42809448
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef postmortum het volgende:

[..]

lol ik ga je zat zijn toch niet financieren met het door mij op een volstrekte legale economie aan het draaiende houdend geld, pauper
Dat is niet de situatie die werd geschetst.... en niet waar ik op doel....

Met je achterlijke "pauper" geroep......
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:53:23 #23
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_42809477
Als ik ergens wat ga eten en er wordt mij teveel gerekend, dan zeg ik hier zeker wat van.
Geef soms wel een fooi, maar niet als mensen me met een gore bek aankijken of slechte service geven.
pi_42809490
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

en dan gierige mensen
en dan mensen die de hele tijd spelling gaan lopen verbeteren
pi_42809503
Wat dacht je van het concept 'benzinegeld'
Their eyes opaque.
pi_42809507
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:53 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Als ik ergens wat ga eten en er wordt mij teveel gerekend, dan zeg ik hier zeker wat van.
Geef soms wel een fooi, maar niet als mensen me met een gore bek aankijken of slechte service geven.
Daar gaat het hier niet om..... zucht
pi_42809657
Dat heb ik op vakantie een keer meegemaakt, we gingen met 7 man uit eten, 6 mannen en een durske.
Wij als mannen waren eensgezind en bestelden een mixed grill schotel voor 6 personen.
Dat meisje nam dus iets anders (veel goedkoper volgens de kaart).

Wij flink bunkeren, vragen de rekening, maar dit duurde vrij lang waardoor we alvast een beetje gingen tellen wat het pp zou gaan kosten ongeveer als we het door 7 zouden delen. Madam was het daar uiteraard niet mee eens en telde uit was ze voor haarzelf moest betalen.

Wij zoiets van 'uh... ok, wat jij wil... '

Krijgen we dus die rekening, blijkt dat er ipv een mixed grill schotel voor 6 personen, eentje voor 2 personen is aangeslagen. Wij dus vet weinig betalen en zij de hele avond met een chagrijinige kop rondgelopen.
pi_42809768
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:59 schreef ruud.nl het volgende:
Dat heb ik op vakantie een keer meegemaakt, we gingen met 7 man uit eten, 6 mannen en een durske.
Wij als mannen waren eensgezind en bestelden een mixed grill schotel voor 6 personen.
Dat meisje nam dus iets anders (veel goedkoper volgens de kaart).

Wij flink bunkeren, vragen de rekening, maar dit duurde vrij lang waardoor we alvast een beetje gingen tellen wat het pp zou gaan kosten ongeveer als we het door 7 zouden delen. Madam was het daar uiteraard niet mee eens en telde uit was ze voor haarzelf moest betalen.

Wij zoiets van 'uh... ok, wat jij wil... '

Krijgen we dus die rekening, blijkt dat er ipv een mixed grill schotel voor 6 personen, eentje voor 2 personen is aangeslagen. Wij dus vet weinig betalen en zij de hele avond met een chagrijinige kop rondgelopen.
mooi
  donderdag 19 oktober 2006 @ 17:02:48 #29
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_42809788
Blegh! Zo had ik een keer een paar euro fooi ergens op tafel gegooid. Bleek later iemand van ons groepje die paar euro's weer van tafel te hebben gehaald omdat diegene het teveel vond! Jezus, dat bepaal ik goftedomme zelf wel!
Ik heb al een boek.
  Eindredactie Games donderdag 19 oktober 2006 @ 17:02:58 #30
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_42809793
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:53 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Even OP opnieuw lezen.

Eens met TS.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_42809817
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:54 schreef rashudo het volgende:
Wat dacht je van het concept 'benzinegeld'
Als je ergens heengaat en je rijdt een tank van 70 euro leeg vind ik dat ook teveel om zomaar te laten zitten. Dat is gewoon veel geld en valt niet meer onder gierig...

Voor een stukje van 10 kilometer ga ik natuurlijk niet zitten bedelen bij mn inzittenden dat ik 1,35 per persoon van ze wil hebben ofzo, dan ben je wel een krent.

[ Bericht 14% gewijzigd door Repeat op 19-10-2006 17:11:37 ]
  donderdag 19 oktober 2006 @ 17:04:58 #32
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_42809849
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:53 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

en dan mensen die de hele tijd spelling gaan lopen verbeteren
Wat is daar mis mee? Leer gewoon schrijven als je jezelf tot die taalkundige kneuzen rekent.
Ik heb al een boek.
pi_42809955
benzinegeld geef ik wel altijd , is zo lullig als ze gratis voor je rijden. Dat is profiteren an een ander, maar als ze zonodig willen zuipen betalen ze het zelf maar
pi_42810030
toen ik op kamers zat had ik een 'vriend' die altijd geld tekort kwam. ik betaalde soms kleding voor hem , zn huur, z'n eten en drinken en ga maar door... maar toen ik eens een keer zonder zat kon ik nog geen euro krijgen zo sneu
pi_42810168
Als wij uit eten gaan doen we dat uitgebreid, flesje wijn,voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht, koffie met een likeurtje e.d.
Vrienden van ons gaan luxe uit eten als ze een glaasje cola bij het eten bestellen ( ), verder natuurlijk vragen om een kan kraanwater en uiteraard alleen een hoofdgerecht bestellen. Koffie is er ook niet bij want dat kan je thuis ook maken en daar is het net zo gezellig.
Die enkele keer dat wij dus samen uit eten gaan betalen wij voor onszelf en zij ook. Ik vind het een beetje onzinnig dat zij voor onze "uitspatting" ( ) moeten betalen. Maar als je allemaal een beetje hetzelfde besteld dan vind ik het niet meer dan normaal dat je gewoon wat geld bij elkaar gooit en niet over een paar eurootjes meer of minder gaat mekkeren.

Edit: Hoewel, wij hebben een vriend die dan altijd zorgt dat hij erover begint om dat geld bij elkaar te gooien, hij rekent dan af en wat over is steek hij in zijn zak. Daar zeg ik dus wel wat van. Geef dat als fooi of besteed het aan een rondje in de kroeg voor iedereen ofzo maar als je het gewoon zelf houd ben je echt een pauper.

Benzinegeld zal ik niet om vragen maar als ik met iemand meerijd (lange einden) dan zorg ik altijd wel dat ik daar of wat geld voor geef of het etentje betaal o.i.d. Vind ik ook niet meer dan normaal eigenlijk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_42810186
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:10 schreef xericax het volgende:
toen ik op kamers zat had ik een 'vriend' die altijd geld tekort kwam. ik betaalde soms kleding voor hem , zn huur, z'n eten en drinken en ga maar door... maar toen ik eens een keer zonder zat kon ik nog geen euro krijgen zo sneu
ja gaat toch geen kleding kopen voor je vriend vrouwen horen al hun geld op te maken aan kleding ja, maar wel voor hun eigen kleding
pi_42810422
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:04 schreef Rio het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Leer gewoon schrijven als je jezelf tot die taalkundige kneuzen rekent.
Mij zal je zeker geen taalfouten zien maken, maar het ging over een paar posts erboven
pi_42810474
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Als wij uit eten gaan doen we dat uitgebreid, flesje wijn,voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht, koffie met een likeurtje e.d.
Vrienden van ons gaan luxe uit eten als ze een glaasje cola bij het eten bestellen ( ), verder natuurlijk vragen om een kan kraanwater en uiteraard alleen een hoofdgerecht bestellen. Koffie is er ook niet bij want dat kan je thuis ook maken en daar is het net zo gezellig.
Die enkele keer dat wij dus samen uit eten gaan betalen wij voor onszelf en zij ook. Ik vind het een beetje onzinnig dat zij voor onze "uitspatting" ( ) moeten betalen. Maar als je allemaal een beetje hetzelfde besteld dan vind ik het niet meer dan normaal dat je gewoon wat geld bij elkaar gooit en niet over een paar eurootjes meer of minder gaat mekkeren.

Edit: Hoewel, wij hebben een vriend die dan altijd zorgt dat hij erover begint om dat geld bij elkaar te gooien, hij rekent dan af en wat over is steek hij in zijn zak. Daar zeg ik dus wel wat van. Geef dat als fooi of besteed het aan een rondje in de kroeg voor iedereen ofzo maar als je het gewoon zelf houd ben je echt een pauper.

Benzinegeld zal ik niet om vragen maar als ik met iemand meerijd (lange einden) dan zorg ik altijd wel dat ik daar of wat geld voor geef of het etentje betaal o.i.d. Vind ik ook niet meer dan normaal eigenlijk.
lekker is dat, zit je zelf aan meerdere gangen, en de rest alleen een hoofdgerecht.

Zo zat ik gisteravond ook, iedereen 3 of 4 gangen, 1 iemand alleen een hoofdgerecht, dan kijkt die bediening je ook aan alsof je een mongool bent
pi_42810609
of alleen een hoofdgerecht bestellen, en dan iets uit het hoekje Voorgerechten kiezen "want ik heb niet zo'n trek"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_42810699
"ik wil graag de tomatensoep"

"en als hoofdgerecht meneer/mevrouw?"

"niks, ik heb niet zo'n trek"

bwhahahaha gelukkig heb ik ze nog niet zo erg meegemaakt, maar dan zou ik me ook niet kunnen houden hoor
pi_42810919
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:16 schreef postmortum het volgende:

[..]

ja gaat toch geen kleding kopen voor je vriend vrouwen horen al hun geld op te maken aan kleding ja, maar wel voor hun eigen kleding
iets met liefde en blind
pi_42810955
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:40 schreef xericax het volgende:

[..]

iets met liefde en blind
liefde
pi_42811058
Of zelf elke keer vodka-redbull vragen, totdat je zelf moet betalen en dan snel een biertje voor iedereen gaan halen ow ja en zelfs niet voor iedereen

Uit 2e hand gehoord overigens, mijn vrienden drinken bier en zeiken niet om een paar euro en zo hoort het ook.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_42811138
dat is ook zoiets; rondjes geven.

Ken ook een paar van die gasten, die altijd ja zeggen als je vraagt biertje. Dan haal je er dus 10 ofzo, kost je 20 euro, maar daarna geven zij dus nooit een rondje
gelukkig zijn veel anderen wel zo dat zij dus ook rondjes geven, maar ikzelf vind het wel een kutsysteem, omdat er dus altijd kakkerlakken tussenzitten die alleen maar profiteren
pi_42811159
Toen ik jaren geleden nog rookte is het me eens overkomen dat ik aan iemand vroeg of ik een sjekkie van hem mocht draaien, zegt ie: "Kan je niet even bij iemand anders bietsen, m'n shag is bijna op"

En er zat nog ruim een kwart in
pi_42811181
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:48 schreef Repeat het volgende:

Ken ook een paar van die gasten, die altijd ja zeggen als je vraagt biertje. Dan haal je er dus 10 ofzo, kost je 20 euro, maar daarna geven zij dus nooit een rondje
gelukkig zijn veel anderen wel zo dat zij dus ook rondjes geven, maar ikzelf vind het wel een kutsysteem, omdat er dus altijd kakkerlakken tussenzitten die alleen maar profiteren
Potje maken dus.
pi_42811189
Inderdaad.

Mensen die in witte auto's met zwarte bumpers rijden .
pi_42811197
quote:

om die reden gooi toch alles bij elkaar dat je geen rondjes hoeft te geven

ik houd altijd de muntjes bij mij
pi_42811250
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:49 schreef SterkStaaltje het volgende:
Toen ik jaren geleden nog rookte is het me eens overkomen dat ik aan iemand vroeg of ik een sjekkie van hem mocht draaien, zegt ie: "Kan je niet even bij iemand anders bietsen, m'n shag is bijna op"

Bekend smoesje hoor. Hoor je ook vraagt als iemand een kaugompje neemt ofzo en hij biedt niemand verder iets aan. Dan vraag ik meestal gewoon van krijgen wij ook of wat? Zeggen ze ook vaak, ja is net mn laatste, of ik heb er nog maar 1
pi_42811347
Wij hadden een tijdje terug een nieuwe collega, die zou bij ons ingewerkt worden en na een paar weken vertrekken. Ze was continu peuken aan het bietsen, en nu zijn wij allemaal niet zo moeilijk, maar op een gegeven moment was het wel een beetje overdreven. Het principe dan, die paar peuken...

Maar ach, niets van gezegd. Op haar laatste dag neemt ze voor alle mensen bij wie ze heeft lopen bietsen een pakje mee, precies het goede merk, met de mededeling dat ze zo had lopen bietsen dat ze dat wel netjes vond.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_42811361
is idd allemaal best irritant!
omgedraaid is ook niet relax, dat als je bijvoorbeeld een pot maakt en dat sommigen echte meesterlijk veel gaan lopen zuipen omdat t toch maar gezamelijk geld is. "Moet je maar meedrinken"
God is nothing more than a teddy bear for grown ups
pi_42811381
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:26 schreef Repeat het volgende:

[..]

lekker is dat, zit je zelf aan meerdere gangen, en de rest alleen een hoofdgerecht.

Zo zat ik gisteravond ook, iedereen 3 of 4 gangen, 1 iemand alleen een hoofdgerecht, dan kijkt die bediening je ook aan alsof je een mongool bent
Daarom gaan we dus ook bijna nooit met ze uit eten.
Het ergste is ook nog wel dat ze dan ook die hele tijd met 1 glaasje cola doen bijna niks lusten en dus "rare" dingen uit hun maaltijd gaan prutsen en op de kant van het bord leggen, overal mayonaise bij vragen enz.

We hebben ze ooit eens meegenomen naar een japanner, toen hebben ze het kindermenu besteld, friet met een knakworst, omdat ze al die rare dingen niet lustten. De mexicaan durven ze niet te proberen omdat dat allemaal vast heel verg scherp is en ze geen bruine bonen lusten. Tegenwoordig nemen we ze dus maar mee naar een simpel eetcafé o.i.d. dan is het wel heel gezellig, krijgen zij herkenbaar voedsel en hoeven wij ons niet te schamen.

Maar we moeten de volgende keer op zoek naar een nieuwe tent want die waar we hun dan wel eens mee heen nemen heeft de kaart veranderd. Het afbakstokbrood met kruidenboter dat je daar altijd krijgt is veranderd in huisgemaakte tapenade met een bruin, grof stokbrood en dat "lusten ze niet". Heel erg lekker maar ook heel erg jammer want die tent was nou juist voor beide goed te doen, redelijke goede gerechten op de kaart naast de standaard schnitzel met gebakken aardappeltjes en bloemkool. (Die ook van de kaart af is.) Het is dat het zulke lieve mensen zijn maar anders...
pi_42811446
quote:

Dat heb ik ook meegemaakt bij iemand die echt altijd peuken bij mij bietste. Mijn peuken waren op dus ik denk, ik biets er 1 bij hem. Wat zegt ie? Nee sorry, ik heb er nog maar 11.

Goed, die heeft dus ook nooit meer een peuk van mij gekregen.
Big dick.
pi_42811482
Ik was een keer met twee vrienden wat gaan drinken, na een tijdje gingen we weg, moesten we vijftig euro lappen ofzo. Ze gaven allebei geen fooi, en ik legde dan toch maar een paar euro neer, loopt een van die vrienden achter me aan naar de uitgang, en geeft me dat geld. 'Je had het laten liggen!'

pi_42811531
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:59 schreef heiden6 het volgende:
Ik was een keer met twee vrienden wat gaan drinken, na een tijdje gingen we weg, moesten we vijftig euro lappen ofzo. Ze gaven allebei geen fooi, en ik legde dan toch maar een paar euro neer, loopt een van die vrienden achter me aan naar de uitgang, en geeft me dat geld. 'Je had het laten liggen!'

Op een hele vreemde manier zijn dat soort mensen toch best aandoenlijk.
Ze bedoelen het zo goed maar ze zijn zoooooooo dom.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:05:48 #56
78498 classpc
I don't like change
pi_42811660
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:55 schreef heiden6 het volgende:
Wij hadden een tijdje terug een nieuwe collega, die zou bij ons ingewerkt worden en na een paar weken vertrekken. Ze was continu peuken aan het bietsen, en nu zijn wij allemaal niet zo moeilijk, maar op een gegeven moment was het wel een beetje overdreven. Het principe dan, die paar peuken...

Maar ach, niets van gezegd. Op haar laatste dag neemt ze voor alle mensen bij wie ze heeft lopen bietsen een pakje mee, precies het goede merk, met de mededeling dat ze zo had lopen bietsen dat ze dat wel netjes vond.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:13:08 #57
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42811844
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:42 schreef Repeat het volgende:
Dit is er trouwens eentje uit de categorie doe gezellig mee, dus amuseer mij met jouw verhalen over gierige kutmensen!
Op verzoek dan.

Ik ben met wat collega's na werk gaan chillen en draai van MIJN wiet, MIJN vloe, MIJN tip en MIJN peuken een blow. Ik steek em aan neem een hijs en een ongeduldige mutherfucker vraagt of het geen tijd is om door te geven. Ik ben de gemeenste niet en geef em die blow. Ik heb iemand nog nooit zo gierig en zo snel iets tot zich zien nemen. Toen ik die blow terugkreeg was hij helemaal fijngeknepen en smaakte hij heet (smokers weten wat dat is). Kanker hufter.

OF van die mensen die altijd snoep bij mij bietsen als ik heb, en als ik dan es een snoepje vraag krijg ik gewoon nix. Ik hoop dat je stikt in dat kankersnoepje vieze choleravrek !!!!
Still Pimpin' .. Ahaaight
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:15:55 #58
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42811910
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:58 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dat heb ik ook meegemaakt bij iemand die echt altijd peuken bij mij bietste. Mijn peuken waren op dus ik denk, ik biets er 1 bij hem. Wat zegt ie? Nee sorry, ik heb er nog maar 11.

Goed, die heeft dus ook nooit meer een peuk van mij gekregen.
maar 11, ik ga pas twijfelen bij 3 peuken en dan geef ik meestal nog , inmiddels mogen ze het pakje hebben want ik rook niet meer
pi_42811927
We waren met vrienden een weekendje weg. onder andere ik had het georganiseerd. Men kon blijven tot en met de maandag. Sommige moesten de maandag werken en gingen zondag naar huis. je raadt het al; "ik ga zondag al naar huis, krijgen we dan een deel terug omdat we een nacht niet blijven?"

ik heb ze grvraagd om een eerlijke berekening van de kosten van de zondagavond. heb er nooit meer iets over gehoort.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:17:38 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42811946
ik ken 't.. sneue mensen zijn dat..
Huilen dan.
pi_42811949
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:05 schreef classpc het volgende:

[..]

Wel typisch dat dit een Marokkaanse was, en die vriend van me een Nederlander.
pi_42811999
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:13 schreef Nawien het volgende:

[..]

Op verzoek dan.

Ik ben met wat collega's na werk gaan chillen en draai van MIJN wiet, MIJN vloe, MIJN tip en MIJN peuken een blow. Ik steek em aan neem een hijs en een ongeduldige mutherfucker vraagt of het geen tijd is om door te geven. Ik ben de gemeenste niet en geef em die blow. Ik heb iemand nog nooit zo gierig en zo snel iets tot zich zien nemen. Toen ik die blow terugkreeg was hij helemaal fijngeknepen en smaakte hij heet (smokers weten wat dat is). Kanker hufter.
ahh de bekende scavenger smoker
altijd meeroken maar kopen ho maar
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:23:53 #63
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42812106
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:19 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ah dan vind je deze ook mooi wrs

Zelfde collega andere setting. Hij zei dit keer niet mee te blowen omdat hij er niet zo goed tegen kon. Dus ik draai een dikke damperd voor mij en een maat. Die hoefde hij niet, maar hij wilde wel graag wat van mijn wiet om zelf in een shekkie te draaien. Ok, vond ik wel goed. Dus ik geef em een redelijke top zodat ie 50/50 zou hebben. Vraagt die mofo gewoon om nog meer, echt, waar haal je het lef vandaan
pi_42812163
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:19 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

De welbekende vraag: gestopt met reuken of kopen?

(Reuken ja, het is reuken, niet roken. Je zegt toch ook niet noken?)
pi_42812251
quote:

[..]

Op verzoek dan.

Zo gierig inderdaad. Ik had nog een zakje wiet van 10¤. Toen ik zei zullen we even wiet halen zei die gast: "nee ik hoef niet maar een paar heisjes". Nou dan haal ik wel in me eentje, ik kwam aan op feestje en zon gast draaide er een paar (die overigens wel geld aanbiedde maar sloeg ik af). je raadt het al die andere gast die "maar een paar heijsjes hoefde" was keihard aan het meesmoken. Werd een vriend van mij ziek, wij naar ziekenhuis toe, kom ik terug loopt die mongool nog een dikke joint te roken in zijn ééntje van MIJN wiet, en is al me wiet op, fucking kneus.

Was ik in de snackbar met zon gast, ik bestel wat, zeg ik moet jij niks? Nee hij had geen geld, ik zeg ik betaal wel: besteld hij: Een grote patat speciaal, een kipburger en een frikandel met een grote milkshake aarbei, nouja prima maar was ik volgende keer met hem in de snackbar, moest ik nog pinnen zegt de ik betaal wel, bestel ik een frikandel en patat gaat die moeilijk doen, zo greedy he
pi_42812277
wat stoort er dan zo in hen dat ze zo op hun centen letten? Ten eerste kan het een gevoel van 'bijna geen geld meer hebben' zijn. Toch heb ik al voldoende voorbeelden gehoord van mensen die ook bij een droogte nog delen. Daarom attribueer ik het maar naar een dagobert-persoonlijkheid. Ofwel ergens in de opvoeding is materiële zin voor sociale zin gekomen. Of ze zijn heel erg bang voor het idee dat bij hen de kaas van de brood wordt gegeten. Maar meestal zijn het gewoon wezels met een slecht besef (of een-het-boeit-me-niet-besef) van wat ze doen.

Het verachtelijkste vind ik gewoon dat je jezelf voor gek zet bij de vrienden tijdens stappen omdat je een eurootje tekort komt. Als je eens goed nadenkt over wat geld precies is... het is niks, het is nylon en koper.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_42812337
quote:

hier kan ik me ook aan ergeren, vaak omdat het toch dezelfde zijn die de rondjes geven...

bijv op vakantie.... na bijna een weekje zeg ik: tering ik heb er alweer 500+ euro doorheen gezopen...
zegt iemand anders: ow ik nog geen 300 euro...

ja hoe zou dat nou kunnen. ik heb godver de helft van jou drank betaalt
pi_42812478
quote:

Misschien was je al de 10e die het vroeg en was ie er strontzat van.
Oh, and that's a bad miss!
pi_42812522
quote:

Toen ik die blow terugkreeg was hij helemaal fijngeknepen en smaakte hij heet (smokers weten wat dat is).
wat is dat dan? nooit gehad volgens mij, heb alleen een hekel aan natte rokers.
God is nothing more than a teddy bear for grown ups
pi_42812568
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:40 schreef Sailmaker het volgende:

[..]

ja soms heb je dat dat je niet meer normaal aan je joint kan hijsen, vooral als die bijna op is... dan is het zo ontiegelijk heet in je mond dat er eigenlijk niet meer kan roken...
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:41:05 #71
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42814212
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:29 schreef dady het volgende:

[..]

Zo gierig inderdaad. Ik had nog een zakje wiet van 10¤. Toen ik zei zullen we even wiet halen zei die gast: "nee ik hoef niet maar een paar heisjes". Nou dan haal ik wel in me eentje, ik kwam aan op feestje en zon gast draaide er een paar (die overigens wel geld aanbiedde maar sloeg ik af). je raadt het al die andere gast die "maar een paar heijsjes hoefde" was keihard aan het meesmoken. Werd een vriend van mij ziek, wij naar ziekenhuis toe, kom ik terug loopt die mongool nog een dikke joint te roken in zijn ééntje van MIJN wiet, en is al me wiet op, fucking kneus.

Was ik in de snackbar met zon gast, ik bestel wat, zeg ik moet jij niks? Nee hij had geen geld, ik zeg ik betaal wel: besteld hij: Een grote patat speciaal, een kipburger en een frikandel met een grote milkshake aarbei, nouja prima maar was ik volgende keer met hem in de snackbar, moest ik nog pinnen zegt de ik betaal wel, bestel ik een frikandel en patat gaat die moeilijk doen, zo greedy he
Allebei kapot lelijk en helaas herkenbaar . Mensen die niet willen halen maar evenveel meesmoken
pi_42814374
in onze vriendenkring noemen we dat een El Jagiera
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:48:46 #73
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_42814437
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:40 schreef Sailmaker het volgende:

[..]

Dat is dat mensen zo snel hijsen nemen, dat die blow gewoon opgewarmd wordt. ALs jij em dan terugkrijgt is die tip warm als je em in je mond doet en als je die shoetoe neemt is die rook warm
Ong hetzelfde idd als wat die ene gozer zei. Vergelijkbaar met de hitte van een blow die bijna op is.

Nat roken is btw ook
pi_42816027
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:23 schreef Nawien het volgende:

[..]

Ah dan vind je deze ook mooi wrs

Zelfde collega andere setting. Hij zei dit keer niet mee te blowen omdat hij er niet zo goed tegen kon. Dus ik draai een dikke damperd voor mij en een maat. Die hoefde hij niet, maar hij wilde wel graag wat van mijn wiet om zelf in een shekkie te draaien. Ok, vond ik wel goed. Dus ik geef em een redelijke top zodat ie 50/50 zou hebben. Vraagt die mofo gewoon om nog meer, echt, waar haal je het lef vandaan
Ja sommige mensen leren het nooit.
Was ook een keer op een feest bij iemand en we zaten allemaal in de tuin. Ik zat een joint te draaien en zo'n kerel vraagt aan me, hee mag ik er ook één draaien. Ik was knetter dronken dus ik vond het allemaal wel best en anders had ik die zelf wel gedraaid als die andere op was. Dus wij die twee joints gerookt en ik ging weg... even later kom ik terug en zit die gek gewoon een joint te draaien uit z'n eigen (enorme!) zak wiet. "owow, ik dacht dat je al weg was" "jaa dat zal best gast"
pi_42816034
Met kerst:

Familieavond, je kent het wel, of niet...

Bep. personen hadden mijn oma 10 euro afgetroggelt, zogenaamd voor de wijn, die waarschijnlijk niet eens 10 euro bijelkaar gekost heeft.

Zum Kotsen.

Oke, ze vroeg zelf of ze wat bij kon dragen, maar hallo, die mensen leven niet onder de armoede grens. Vond het nogal schandalig

Paar keer uit eten geweest met een bepaald persoon. Laat iedereen eerst bestellen en bestelt dan zelf zo'n beetje het duurste van de kaart.

Uiteraard als het mijn moeders beurt was om te betalen

Eigenlijk is het zo erg dat het ook wel weer lachwekkend wordt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')