nou, nederlanders kunnen nou ook weer niet zo fantastisch rijden, en het systeem is al helemaal bagger.... Hoe kun je in godsnaam verantwoorden dat iemand al 5x voor zn rijbewijs zakt, dan staatsexamen moet doen en dan maken we het wel makkelijker, zodat je wel kunt slagen.... maar zo'n mongool mag wel gewoon de weg op!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:35 schreef zwahiel het volgende:
offtopique:
In Nederland moet je bij een rijschool lesnemen, ondertussen mag je je theorie-examen behalen en daarna mag je op voor je praktijkexamen. Maar je kunt alleen maar lessen nemen bij een rijschool en dus niet met papa of mama. Persoonlijk een erg goed systeem waardoor de meeste Nederlanders wél kunnen rijden. Sorry dat ik 't zeg, maar dat andere systeem vind ik waardeloos.
No offence tegen Belgen, maar ik kijk altijd 10x beter uit als er een Belg in mijn buurt zit, want ik ben er op de harde manier achter gekomen dat sommige gewoon niet kunnen rijden! Maar ja 't zelfde geld natuurlijk ook voor NederlandersVind alleen dat zij beter voorbereid op de weg terrecht komen. Duitsers hebben trouwens ongeveer 't zelfde systeem als in NL.
Was een tijdje geleden een programma op tv met een Belgisch iemand die opging voor haar examen en een Nederlands iemand, die Belgische slaagde maar ze was aan het huilen, raakte 2x compleet in paniek, reed een pion omver en kon het naar mijn inzicht gewoon niet goed. Onvoorbereid dus![]()
Maar goed, Mmach hoe zit 't met die koepel...
Same here. Ik heb nog geen idee waar "de koepel" voor is en heb het ook niet echt terug kunnen vinden in de tekst..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:56 schreef kroegtijger het volgende:
MMach, wat is nou precies het plan met die koepel?? ik zie je wel leuk met MDF spelen en een rondje zagen enzo, maar ik snap er toch weinig van moet ik zeggen
Beter zoeken dan volgende keerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:36 schreef HailStorm het volgende:
[..]
Same here. Ik heb nog geen idee waar "de koepel" voor is en heb het ook niet echt terug kunnen vinden in de tekst..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |