abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42845212
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:10 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sorry DE, maar het schoot me even verkeerd!! Ik betaal ook al jarenlang premies voor allerlei voorzieningen hoor. Het enige wat ik ooit heb teruggezien is kinderbijslag en inderdaad ouderkorting.

Ik vind dat iedereen nogal ernstig negatief doet tegen iemand die alleen maar neemt waar ze recht op heeft en verder gewoon hard werkt. Ik wil al die moraalriddertjes wel eens horen als ze zelf te oud zijn om te werken en geen pensioen krijgen, of gewoon werkeloos worden en na een aantal maanden WW in de bijstand mogen gaan lopen. Nemen ze dan ook geen huursubsidie?? Tuurlijk wel!! Je leeft nu eenmaal in een verzorgingsstaat. Ben er blij om of verhuis naar Amerika!!
Het gaat mij er niet om dat er regelingen bestaan, maar dat er blijkbaar regelingen zijn die zo ruim zijn dat ze voor veel te veel mensen gelden. Als je het als extraatje ziet, is het geen noodzakelijke regeling voor die persoon.
pi_42845230
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:11 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Alsof ouderkorting en kinderbijslag kostendekkend zijn
Moet dan álles voor je betaald worden?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:12:20 #78
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42845234
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:10 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik ga per maand netto minder betalen voor ongeveer het dubbele woon oppervlak, dus ja, een huis kopen lijkt me in mijn geval wel beter, denk je niet? Vind dat niet bepaald krom.
En zo is het maar net!! Veel plezier in je huisje, en geniet van je ouderkorting en kinderbijslag!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_42845244
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Voor mensen die die 'extraatjes' kunnen gebruiken, is het blijkbaar een noodzaak. Zij zullen dan ook niet genoeg verdienen om rond te komen. Maar iemand die 44k verdient, moet z'n uitgavenpatroon maar es kritisch bekijken als hij/zij door het ontbreken van deze 'korting' niet zou kunnen rondkomen.
Jezus, die 44.000 geldt alleen bij 2 verdieners en dan is de korting echt niet veel hoor. En denk ook eerlijk gezegd dat de meeste 2 verdieners nog nooit aan deze korting gedacht hebben.
pi_42845254
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:10 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Sorry DE, maar het schoot me even verkeerd!! Ik betaal ook al jarenlang premies voor allerlei voorzieningen hoor. Het enige wat ik ooit heb teruggezien is kinderbijslag en inderdaad ouderkorting.

Ik vind dat iedereen nogal ernstig negatief doet tegen iemand die alleen maar neemt waar ze recht op heeft en verder gewoon hard werkt. Ik wil al die moraalriddertjes wel eens horen als ze zelf te oud zijn om te werken en geen pensioen krijgen, of gewoon werkeloos worden en na een aantal maanden WW in de bijstand mogen gaan lopen. Nemen ze dan ook geen huursubsidie?? Tuurlijk wel!! Je leeft nu eenmaal in een verzorgingsstaat. Ben er blij om of verhuis naar Amerika!!
zoals je ziet in een post van mij hierboven ergens ben ik dus helemaal niet tegen extraatjes, het gebruiken ervan en de verzorgingsstaat...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_42845265
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:12 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En zo is het maar net!! Veel plezier in je huisje, en geniet van je ouderkorting en kinderbijslag!
Dank je wel!!! Zal zeker lukken!!
pi_42845284
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:10 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik ga per maand netto minder betalen voor ongeveer het dubbele woon oppervlak, dus ja, een huis kopen lijkt me in mijn geval wel beter, denk je niet? Vind dat niet bepaald krom.
zeg ik dat dat krom is?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_42845290
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Je betaalt per saldo dus minder. Of dat nu als subsidie wordt uitbetaald of via een korting op een te betalen bedrag wordt verrekend, maakt dan vrij weinig uit.
Klopt, maar ik zag dat het in en aantal posts om subsidie ging, en dat is het niet. Het doet dan ook niks af aan mijn standpunt. Maar als jij er zo'n moeite mee hebt, wil jij dan jouw arbeidskorting en algemene heffingskorting ook even afstaan?
pi_42845294
En als het nu wel iets met je kortingsbonnen te maken hebben? En je korting verloren gaat, ga je dan afzien van het huis??
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:14:26 #85
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42845308
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Het gaat mij er niet om dat er regelingen bestaan, maar dat er blijkbaar regelingen zijn die zo ruim zijn dat ze voor veel te veel mensen gelden. Als je het als extraatje ziet, is het geen noodzakelijke regeling voor die persoon.
TS HEEFT niet zo´n hoog inkomen, lezen! En wees blij, ze hoeft nu immers geen huursubsidie meer!!!
pi_42845372
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:07 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nee zo simpel is het niet vind ik er zijn zat mensen die extraatjes kunnen gebruiken..
en die regelingen zijn er nu eenmaal... ik neem alleen wel aan dat er goed gelet wordt op wie wel krijgt en wie niet..

in dit geval reageren mensen vooral denk ik op het feit dat er wel een huisje gekocht kan worden en dat er dan toch "zorgen" zijn om een extraatje..

dat komt nogal krom over.
Dit schreef je zelf DarkElf
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:16:40 #87
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42845390
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Moet dan álles voor je betaald worden?
Jij hebt het over dat mensen die kinderen willen de financiele konsekwenties moeten dragen. Geloof me, dat doen ze!! En de kinderbijslag cq ouderkorting is peanuts daarbij. Dat bedoel ik en dat weet je heel goed.

Overigens is waar ik woon de kinderbijslag lekker hoog, veel hoger dan in Nederland
3x zo hoog!!
pi_42845417
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:13 schreef WesHell het volgende:
En als het nu wel iets met je kortingsbonnen te maken hebben? En je korting verloren gaat, ga je dan afzien van het huis??
Het zijn geen bonnen en het heeft er niks mee te maken..
pi_42845438
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:13 schreef WesHell het volgende:
Nee, want nogmaals, IK WERK! En kan het dus ook betalen zonder de kinderkortingen.
pi_42845441
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:16 schreef mirannie het volgende:

[..]

Dit schreef je zelf DarkElf
oh ja hehe, ik moet ook niet "koken", de was opruimen en proberen te fokken tegelijkertijd..

bovendien zei ik dat het krom overkomt, niet krom is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:18:06 #91
545 dop
:copyright: dop
pi_42845452
half nederland rijk en arm laat zijn hypotheek schametelijk sponseren door de belastingdienst,
gaan ze hier zitten miepen over kinderkorting
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:18:43 #92
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42845483
Als je voor het kopen van een huis afhankelijk zou zijn van de kinderkorting zou je toch echt iets verkeerd doen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42845609
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:18 schreef Rewimo het volgende:
Als je voor het kopen van een huis afhankelijk zou zijn van de kinderkorting zou je toch echt iets verkeerd doen
Precies. Ik koop mijn huis omdat ik graag een 2de slaapkamer (ja, heb nu dus maar 1 slaapkamer met zn 2-en) wilde en een klein tuintje. Daarbij is het goedkoper als huren, dus heeft geen moer te maken of ik mijn huis betaal van mijn kinderkorting.
pi_42845680
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oh ja hehe, ik moet ook niet "koken", de was opruimen en proberen te fokken tegelijkertijd..

bovendien zei ik dat het krom overkomt, niet krom is
Overigens kan ik me wel voorstellen dat mensen het vreemd vinden dat ik in de positie ben een huis te kopen hoor. Maar ja, tis niet dat ik dat aan de kinderkorting te danken heb ofzo.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:24:13 #95
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42845695
Jij bent aan niemand verantwoording schuldig hoor!! Laat ze toch lullen.
Je hebt antwoord op je vraag, dus gewoon negeren verder, zure mutsen zijn het.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:25:02 #96
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42845723
Ik heb trouwens eerst een huis gekocht, daarna is het kind pas gekomen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:25:19 #97
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42845737
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:25 schreef Rewimo het volgende:
En wát voor kind!! De mooiste ogen van de wereld!!
pi_42845740
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:24 schreef ElizabethR het volgende:
Je hebt gelijk. Zoals ik ook al eerder heb aangegeven, ik schaam me er echt niet voor.
pi_42845774
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Tja, ik doe alles in de "verkeerde" volgorde, hahaha.
pi_42845782
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:24 schreef ElizabethR het volgende:
Precies, single-mom en toch 32 uur per week werken, hulde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')