Hoef je niet te kopen. Gewoon een kwestie van wat touwtjes aan elkaar knopen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:54 schreef Christiano25 het volgende:
bedankt voor je advies..
maar ik wil gewoon deze kopen.. punt uit..
Dan moet je dat gewoon doen. Punt uit.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:54 schreef Christiano25 het volgende:
bedankt voor je advies..
dr. ir. of wat je ook bent... lees mijn openingspost eerst voordat je reageert..quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:03 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dan moet je dat gewoon doen. Punt uit.
dank je wel precies wat ik zochtquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:54 schreef Christiano25 het volgende:
bedankt voor je advies..
Weet je heel zeker dat je vriendin dat wil hebben? Want anders kun je beter vragen aan je vriendin of zij haarzelf in zo'n string aan jou kan geven op jouw verjaardag.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:20 schreef Christiano25 het volgende:
Ik wil voor de verjaardag van mijn vriendin zo een string kopen...
[afbeelding]
weet iemand een internetadres (online store) waar ik deze kan bestellen, ik durf niet naar de winkel te gaan..![]()
thanks bro...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:32 schreef Yorrit het volgende:
wat zitten jullie te bepalen wat zijn vriendin leuk vind.
kennen jullie haar?
met slariouxquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:15 schreef Slarioux het volgende:
Over internet schelden durf je wel, maar je durft een lingerie winkel niet in? Knulletje toch
Die strings die hij wil kun je niet zomaar bij een hunkemoller of een hema kopen hoor. Daar moet je toch echt bij die speciale lingeriezaken zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:05 schreef Salsagirl het volgende:
Als je toch een string wilt kopen..
Ga dan gewoon naar een winkel toe... dan zie je meteen wat je koopt en die vrouwen staan er helemaal niet van te kijken ,vinden dat meestal nog leuk ook
Maar een string is ook maar zo gewoon.. doe dan een leuk setje cadeau,dat komt wel beter over
Dus?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:12 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die strings die hij wil kun je niet zomaar bij een hunkemoller of een hema kopen hoor. Daar moet je toch echt bij die speciale lingeriezaken zijn.
Prima done. Nog nooit iemand erover horen klagen. Tenzij je uit de gristelijke regionen komt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:27 schreef Nuna het volgende:
Zoiets geven is echt not done. Koop dan een leuk lingerie setje ofzo, maar niet zoiets ordinairs.
Uh, een normaal gezicht? Zo gek is het niet hoor. Al is het idd geen cadeau voor haar maar voor jou. Doe het dan als erbijcadeautje ofzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:36 schreef Maeksy het volgende:
Als je een echte man bent, haal je het inderdaad gewoon in de winkel.
Moet je dr wel bij zeggen dat het een cado voor je vriendin is en dat je het graag ingepakt wil hebben.
Wel een foto maken van de mensen achter de kassa, ben benieuwd wat voor gezicht ze gaan trekken! [afbeelding]
want vrouwen zouden zoiets nooit dragen ehquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:27 schreef Nuna het volgende:
Zoiets geven is echt not done. Koop dan een leuk lingerie setje ofzo, maar niet zoiets ordinairs.
doet me denken aan Mystikal. but watch yourself!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:17 schreef Herald het volgende:
[..]
want vrouwen zouden zoiets nooit dragen eh
[afbeelding]
Die filenaamquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:17 schreef Herald het volgende:
[..]
[afbeelding]
jullie hebben die avond echte sex gehad?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:29 schreef J.A.N.A. het volgende:
Pas maar op!
Mijn vrouw (toen nog vriendin) en ik hebben toen wij 5 jaar terug in Byron Bay waren een paar leuke setjes gekocht![]()
Precies 9 maanden later werd onze dochter geboren![]()
Wat is daar ordinair aan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:27 schreef Nuna het volgende:
christine le duc, is meer voor hoeren..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:45 schreef Ticootje het volgende:
heeft christine le duc niet van die dingen??
-edit- volgens mij wel, net even gekeken.. en de pabo ook.
christine le duc is een erotiek-winkel.. Wicked Weasel is een sletterige "lingerie-lijn"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:26 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
christine le duc, is meer voor hoeren..
![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:35 schreef Salsagirl het volgende:
Ik vind ze op zich wel gaan,maar zou ze niet voor me verjaardag willen krijgen..
Oh nee, dat zeg ik nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:17 schreef Herald het volgende:
[..]
[afbeelding]
Precies, dat kan ook sexy zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:34 schreef Erik_84 het volgende:
Koop een leuke boxer met een lief hemdje of een mooie kanten BH.. is veel leuker en zal ze veel blijer mee zijn
je kent mijn vriendin niet, dus hoe weet je nou of ze daar veel blijer mee zal zijn...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:34 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Koop een leuke boxer met een lief hemdje of een mooie kanten BH.. is veel leuker en zal ze veel blijer mee zijn
het was maar een ideetje hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:51 schreef Christiano25 het volgende:
[..]
je kent mijn vriendin niet, dus hoe weet je nou of ze daar veel blijer mee zal zijn...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |