Ik moest hier om lachen, maar realiseer me tegelijkertijd dat dit nog waar is ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:20 schreef Scat-man het volgende:
Misschien moet je eens afstappen van die serieuze, intelligente dames, zijn vaak niet snel tevreden en hebben vaak meer psychische problemen dan nuchtere impulsieve dames. Hoe oud ben je eigenlijk?!
Ik weet het.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
Met "je bent mijn type niet" bedoelen ze dus gewoon dat ze je niet aantrekkelijk vinden.
Nee hoor, douche elke dag, aftershave niet teveel, ben eerlijk over m'n leeftijd, en ben ruim over de anderhalve meterquote:Was je je niet vaak genoeg? Gebruik je teveel aftershave? Ben je stiekum 60 terwijl je zegt dat je 26 bent? Ben je kleiner dan een meter? Of ben je gewoon heel lelijk?
Mischien moet je je msn de deur uit doen en buiten meisjes gaan tegenkomen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:29 schreef feyenoord-dude het volgende:
Foto's ga ik niet zomaar op internet zettenMaar aan de hand van foto's krijg ik eigenlijk alleen maar zeer positieve reacties.
En nee, ik stink niet, zoals ik al zij : m'n uiterlijke verzorging is prima
Ook meisjes die ik eerst in een discotheek ofzo ontmoet, zeggen het aan het einde van de avond al, "kvind je superaardig maar je bent m'n type niet".quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef milagro het volgende:
daten buiten internet om is geen optie?
tja, bummerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ook meisjes die ik eerst in een discotheek ofzo ontmoet, zeggen het aan het einde van de avond al, "kvind je superaardig maar je bent m'n type niet".
slecht gequote of kutcookies?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ook meisjes die ik eerst in een discotheek ofzo ontmoet, zeggen het aan het einde van de avond al, "kvind je superaardig maar je bent m'n type niet".
Ja,ik vind het ook apart.Het komt een beetje wanhopig over .Alsof TS verliefd wordt op elke vrouw in zijn MSN lijst.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:38 schreef Nightwulf het volgende:
smoorverliefd op me geworden via MSN/SMS/telefoon
![]()
Zal wel met de generatiekloof te maken hebben!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,ik vind het ook apart.Het komt een beetje wanhopig over .Alsof TS verliefd wordt op elke vrouw in zijn MSN lijst.
vaak gehoord zekerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef GSi het volgende:
Sowieso is het "je bent mijn type niet" verhaal een veelgebruikt excuus voor die wijven als ze er achter komen dat je geen geld of dure auto hebt of voor mijn part een klein pikkie. Hoe kan je er nou in godsnaam na 1 date van pak hem beet 3 uur achter komen dat iemands karakter waar mss 10-tallen jaren van persoonlijke ontwikkeling in zitten "je type niet is".
Elkaar door en door kennen doe je toch niet in 3 uurtjes. Tzijn gewoon slappe excuses van wijven die in de illusie leven dat ze ooit een rijke loverboy met geld en een dikke auto zullen scoren. Maar straks zijn ze 40 en uitgestreden en dan is de simpele man toch ineens een stuk aantrekkelijker voor ze.
Vind ik ook dom idd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:38 schreef Nightwulf het volgende:
smoorverliefd op me geworden via MSN/SMS/telefoon
![]()
Gefrustreerde kolder? Ik verkondig niets dan de waarheid. Ik zorg wel dat ik ze voor ben trouwens als ik enigszins aanvoel dat het niks word. Ik zie het om mij heen, in deze verziekte prestatiemaatschappij vol met vooroordelen en uiterlijk vertoon. De man die materieel weinig te bieden, maar spiritueel veel te bieden heeft krijgt geen kansen meer. Uitgerangeerd door gladde metrosexuelen is de echte man met een groot hart en haren op zijn rug op leven na dood.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:41 schreef milagro het volgende:
[..]
vaak gehoord zeker![]()
wat een gefrustreerde kolder![]()
ts heeft haren op zijn rug??quote:de echte man met een groot hart en haren op zijn rug
als ze zo lullen als jij weten we meteen waarom, verbitterd zijn is zo aantrekkelijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef GSi het volgende:
[..]
Gefrustreerde kolder? Ik verkondig niets dan de waarheid. Ik zorg wel dat ik ze voor ben trouwens als ik enigszins aanvoel dat het niks word. Ik zie het om mij heen, in deze verziekte prestatiemaatschappij vol met vooroordelen en uiterlijk vertoon. De man die materieel weinig te bieden, maar spiritueel veel te bieden heeft krijgt geen kansen meer. Uitgerangeerd door gladde metrosexuelen is de echte man met een groot hart en haren op zijn rug op leven na dood.
Nou.. ik denk dat je niet veel indruk maakt met die Porsche die voor je deur staat hoor. Ik denk dat dingen zoals zelfvertrouwen veel harder tellen. Extravert gedrag wordt ook gewaardeerd. Plus de formule 'grotebekmetkleinhartje' faalt nooit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef GSi het volgende:
[..]
Gefrustreerde kolder? Ik verkondig niets dan de waarheid. Ik zorg wel dat ik ze voor ben trouwens als ik enigszins aanvoel dat het niks word. Ik zie het om mij heen, in deze verziekte prestatiemaatschappij vol met vooroordelen en uiterlijk vertoon. De man die materieel weinig te bieden, maar spiritueel veel te bieden heeft krijgt geen kansen meer. Uitgerangeerd door gladde metrosexuelen is de echte man met een groot hart en haren op zijn rug op leven na dood.
Je kan er wel lacherig over doen, maar ten eerste is bij verbitterde mannen het gedane leed voornamelijk door vrouwen veroorzaakt. Als diezelfde vrouwen er ook nog eens lacherig over doen. Tja, dan is het helemaal vragen om problemen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:52 schreef milagro het volgende:
[..]
als ze zo lullen als jij weten we meteen waarom, verbitterd zijn is zo aantrekkelijk![]()
![]()
mooi, dan ga ik nog even doorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:07 schreef GSi het volgende:
[..]
Je kan er wel lacherig over doen, maar ten eerste is bij verbitterde mannen het gedane leed voornamelijk door vrouwen veroorzaakt. Als diezelfde vrouwen er ook nog eens lacherig over doen. Tja, dan is het helemaal vragen om problemen natuurlijk.
Ga je gang, je bent toch mijn type nietquote:
Als de man die materieel weinig te bieden heeft, zichzelf wijs heeft gemaakt dat hij spiritueel wel veel te bieden heeft, zal hij vaak ernstig teleurgesteld worden...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef GSi het volgende:
[..]
En dat spiriuele aanbod van dergelijke mannen blijkt dan vaak toch nog tegen te vallenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef GSi het volgende:
De man die materieel weinig te bieden, maar spiritueel veel te bieden heeft krijgt geen kansen meer.
goh, echtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:11 schreef GSi het volgende:
[..]
Ga je gang, je bent toch mijn type niet![]()
zo lukt het natuurlijk nooitquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:11 schreef GSi het volgende:
[..]
Ga je gang, je bent toch mijn type niet![]()
Het moet inderdaad van 2 kanten komen. Waar je wel rekening mee moet houden is dat het ondanks mijn enigszins overdreven formulering in de posts hierboven, het buitengewoon frustrerend is dat wanneer het steeds van 1 kant moet komen, je jezelf vervolgens voor iedere vrouw waarop je verliefd wordt volledig geeft om dan ineens te zien dat diegene er vandoor gaat met iemand die het financieel en op andere materiele vlakken en mss zelfs spiritueel/geestelijk whatever blijkbaar beter voor elkaar heeft, behoorlijk frustrerend kan zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als de man die materieel weinig te bieden heeft, zichzelf wijs heeft gemaakt dat hij spiritueel wel veel te bieden heeft, zal hij vaak ernstig teleurgesteld worden...
En vrouwen zijn niet de schuld van jouw ellende en frustraties...ga met a-child-in-chains in een praatgroep joh
Geen interesse van jouw kant? Kan niet anders, je lacht nog wel zo leuk op de 'WFL meet Den Haag' fotoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef het_fokschaap het volgende:
even dit. ik heb voor het eerst een vriendin gekregen op m'n 33ste. graag wil ik de evt. jongere zeurpieten in dit topic vragen om voor die tijd niet terug te komen
ik heb er nooit grootse analyses op los gelaten. nooit echt werk van gemaakt, mogelijk door verlegenheid, faalangst...en opeens was ik er "klaar" voor denk ik. hoe en waarom weet ik verder niet. maakt me nu ook niet meer uitquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:24 schreef Katey het volgende:
[..]
Geen interesse van jouw kant? Kan niet anders, je lacht nog wel zo leuk op de 'WFL meet Den Haag' foto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |