abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42819058
Mensen die dit herkennen?

De afgelopen jaren zo vaak een meisje smoorverliefd op me geworden via MSN/SMS/telefoon, totdat ze (na lang aandringen van hun kant) me in het echt ontmoet hebben. Dan is het PATS BOEM, weg. In het echt ben ik precies dezelfde persoon als digitaal, kleed me goed, verzorg me goed, ben spontaan... Ben nogal aan de kleine kant, maar dat weten die meiden dan, heb ik ze allang verteld, foto's gestuurd, enz.

En dan, na de ontmoeting, komt die ene zin, de meeste verrotte zin uit heel m'n leven : "je bent m'n type niet".

Het gaat hier trouwens NIET om standaard breezersletjes die na 1 dag al "HVJ 4-EVER" roepen, maar om serieuze, intelligente meiden.

Ook meisjes die ik eerst in een discotheek ofzo ontmoet, zeggen het aan het einde van de avond al, "kvind je superaardig maar je bent m'n type niet".

Herkenbaar? :'(
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:20:15 #2
92627 Scat-man
Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop
pi_42819529
Misschien moet je eens afstappen van die serieuze, intelligente dames, zijn vaak niet snel tevreden en hebben vaak meer psychische problemen dan nuchtere impulsieve dames. Hoe oud ben je eigenlijk?!
pi_42819565
je bent hun type niet.

Heb je niet gewoon op de vrouw af gevraagd wat er anders is nu ze je voor het eerst ontmoeten?
Zovan je vond me toch zo leuk, zeg dat aub ook eerlijk waarom het nu zo tegenvalt.
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:21:38 #4
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42819574
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:20 schreef Scat-man het volgende:
Misschien moet je eens afstappen van die serieuze, intelligente dames, zijn vaak niet snel tevreden en hebben vaak meer psychische problemen dan nuchtere impulsieve dames. Hoe oud ben je eigenlijk?!
Ik moest hier om lachen, maar realiseer me tegelijkertijd dat dit nog waar is ook
pi_42819601
hmmm beschrijf jezelf eens als een type?

[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2006 02:49:02 ]
pi_42819679
Ts is em gesmeerd...
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:25:54 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_42819760
Met "je bent mijn type niet" bedoelen ze dus gewoon dat ze je niet aantrekkelijk vinden.

Was je je niet vaak genoeg? Gebruik je teveel aftershave? Ben je stiekum 60 terwijl je zegt dat je 26 bent? Ben je kleiner dan een meter? Of ben je gewoon heel lelijk?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_42819902
Foto's ga ik niet zomaar op internet zetten Maar aan de hand van foto's krijg ik eigenlijk alleen maar zeer positieve reacties.

En nee, ik stink niet, zoals ik al zij : m'n uiterlijke verzorging is prima
pi_42819980
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
Met "je bent mijn type niet" bedoelen ze dus gewoon dat ze je niet aantrekkelijk vinden.
Ik weet het.
quote:
Was je je niet vaak genoeg? Gebruik je teveel aftershave? Ben je stiekum 60 terwijl je zegt dat je 26 bent? Ben je kleiner dan een meter? Of ben je gewoon heel lelijk?
Nee hoor, douche elke dag, aftershave niet teveel, ben eerlijk over m'n leeftijd, en ben ruim over de anderhalve meter ben niet echt knap maar ook niet lelijk.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:33:00 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_42820067
Gek dan. Wek je misschien verkeerde verwachtingen in je mails? Zijn je foto's erg flatterend?
Misschien moet je er eens over praten met iemand in je directe omgeving. Wij zien je niet irl en kunnen er dus ook bar weinig over zeggen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_42820145
daten buiten internet om is geen optie?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42820147
Misschien zeg je gewoon irritante dingen of heb je irritante trekjes... heb je veel vrienden?
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:34:48 #13
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_42820148
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:29 schreef feyenoord-dude het volgende:
Foto's ga ik niet zomaar op internet zetten Maar aan de hand van foto's krijg ik eigenlijk alleen maar zeer positieve reacties.

En nee, ik stink niet, zoals ik al zij : m'n uiterlijke verzorging is prima
Mischien moet je je msn de deur uit doen en buiten meisjes gaan tegenkomen.
pi_42820232
anderhalve meter
it was not a good game
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:37:12 #15
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_42820238
Ach, kom...Hij is gewoon ietwat onzeker...Dat vertelt MSN niet.
...dass wir fliegen.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:38:14 #16
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_42820287
smoorverliefd op me geworden via MSN/SMS/telefoon
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_42820310
Misschien kan je gewoon niet zo goed met vrouwen omgaan.
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_42820320
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef milagro het volgende:
daten buiten internet om is geen optie?
Ook meisjes die ik eerst in een discotheek ofzo ontmoet, zeggen het aan het einde van de avond al, "kvind je superaardig maar je bent m'n type niet".
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_42820394
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

tja, bummer
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:41:18 #20
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_42820404
Mischien ligt het aan je afkomst of geloof?
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:44:50 #21
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_42820532
Je moet gewoon wat gaan oefenen op dronken breezersletjes, dan komen serieuze en intelligente vrouwen je vanzelf redden. Maar tegen die tijd weet je allang dat het stukken beter is "onder je stand' te neucken; dan zo'n verveelde kakkineuze psychologie-studente urenlang te moeten beffen
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_42820579
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

slecht gequote of kutcookies?
pi_42820827
Van mij zegt men dat ik te kieskeurig ben: Afwijzen is mijn specialiteit . Niets is trouwens zo irritant als die geplamuurde, blonde skihut-bizons die ongevraagd met hun oneindige reet tegen je aan gaan schuren als je rustig langs de kant wat staat te drinken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_42821795
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:38 schreef Nightwulf het volgende:
Ja,ik vind het ook apart.Het komt een beetje wanhopig over .Alsof TS verliefd wordt op elke vrouw in zijn MSN lijst.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:22:20 #25
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_42821920
Je doet je zeker anders voor via internet.

Nou dan krijg je dit.

Wees gewoon jezelf, dan komt de klap eerder en minder hard aan.
pi_42821952
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja,ik vind het ook apart.Het komt een beetje wanhopig over .Alsof TS verliefd wordt op elke vrouw in zijn MSN lijst.
Zal wel met de generatiekloof te maken hebben!

Ik heb ook wel eens vrouwens aan de telefoon waar ik van denk dat ze super GEIL zijn maar soms kom je bedrogen uit
Rot signature
pi_42821972
Misschien heb je gewoon een enorm irritante zeikstem.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_42822027
tsja, ze zeggen toch altijd dat je nou eenmaal als feyenoorder wordt geboren?

Ik ben ook bijna nooit iemands type. Daarentegen ben ik gelukkig nog wel goed genoeg voor sex. Heb je het één, wil je het ander... En vice versa.

Er is altijd wel wat te zeiken.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:39:18 #29
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_42822557
Sowieso is het "je bent mijn type niet" verhaal een veelgebruikt excuus voor die wijven als ze er achter komen dat je geen geld of dure auto hebt of voor mijn part een klein pikkie. Hoe kan je er nou in godsnaam na 1 date van pak hem beet 3 uur achter komen dat iemands karakter waar mss 10-tallen jaren van persoonlijke ontwikkeling in zitten "je type niet is".

Elkaar door en door kennen doe je toch niet in 3 uurtjes. Tzijn gewoon slappe excuses van wijven die in de illusie leven dat ze ooit een rijke loverboy met een sixpack, geld, dikke auto en een grote piemel zullen scoren. Maar straks zijn ze 40 en uitgestreden en dan is de simpele man toch ineens een stuk aantrekkelijker voor ze.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_42822561
Ik ben ook nooit iemands type. Bij mij betekent dat dat ik niet speels genoeg ben, niet uitdagend genoeg ben en te serieus ben. Of ik echt zo lelijk ben? Nah, dat valt ook wel weer mee.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2006 23:40:35 ]
pi_42822636
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef GSi het volgende:
Sowieso is het "je bent mijn type niet" verhaal een veelgebruikt excuus voor die wijven als ze er achter komen dat je geen geld of dure auto hebt of voor mijn part een klein pikkie. Hoe kan je er nou in godsnaam na 1 date van pak hem beet 3 uur achter komen dat iemands karakter waar mss 10-tallen jaren van persoonlijke ontwikkeling in zitten "je type niet is".

Elkaar door en door kennen doe je toch niet in 3 uurtjes. Tzijn gewoon slappe excuses van wijven die in de illusie leven dat ze ooit een rijke loverboy met geld en een dikke auto zullen scoren. Maar straks zijn ze 40 en uitgestreden en dan is de simpele man toch ineens een stuk aantrekkelijker voor ze.
vaak gehoord zeker

wat een gefrustreerde kolder
pi_42822685
Ze schilderen mij altijd af als een cynistisch, sadistische, chagrijnige, dronken klootzak.
Maar ik ben eigenlijk best wel jofel in de omgang.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:43:25 #33
159768 Katey
Snap out of it!
pi_42822706
Ik kan een aantal dingen bedenken:

- Je komt toch anders over dan via internet of de telefoon.
- Je verteld ze via msn etc dat je klein bent, vinden ze geen punt, maar als ze je in het echt ontmoeten blijk je toch kleiner te zijn dan gedacht en zijn de meiden wel zo oppervlakkig om daar een punt van te maken.

Er zijn vast nog andere reden, maar ik snap vrouwen ook niet altijd
Manny: Do you think I should wash my beard?
Bernard: I think you should wash it, yeah. Then shave it off, nail it to a frisbee, and fling it over a rainbow.
pi_42822812
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:38 schreef Nightwulf het volgende:
Vind ik ook dom idd.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:47:19 #35
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_42822855
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:41 schreef milagro het volgende:

[..]

vaak gehoord zeker

wat een gefrustreerde kolder
Gefrustreerde kolder? Ik verkondig niets dan de waarheid. Ik zorg wel dat ik ze voor ben trouwens als ik enigszins aanvoel dat het niks word. Ik zie het om mij heen, in deze verziekte prestatiemaatschappij vol met vooroordelen en uiterlijk vertoon. De man die materieel weinig te bieden, maar spiritueel veel te bieden heeft krijgt geen kansen meer. Uitgerangeerd door gladde metrosexuelen is de echte man met een groot hart en haren op zijn rug op leven na dood.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:50:58 #36
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_42822996
quote:
de echte man met een groot hart en haren op zijn rug
ts heeft haren op zijn rug??
Bas heeft gesproken...
pi_42823059
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef GSi het volgende:

[..]

Gefrustreerde kolder? Ik verkondig niets dan de waarheid. Ik zorg wel dat ik ze voor ben trouwens als ik enigszins aanvoel dat het niks word. Ik zie het om mij heen, in deze verziekte prestatiemaatschappij vol met vooroordelen en uiterlijk vertoon. De man die materieel weinig te bieden, maar spiritueel veel te bieden heeft krijgt geen kansen meer. Uitgerangeerd door gladde metrosexuelen is de echte man met een groot hart en haren op zijn rug op leven na dood.
als ze zo lullen als jij weten we meteen waarom, verbitterd zijn is zo aantrekkelijk
pi_42823077
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:46 schreef feyenoord-dude het volgende:

[..]

Vind ik ook dom idd.
Nog dommer is, is dat je op zulke meisjes ingaat.
pi_42823230
quote:

[..]

Nou.. ik denk dat je niet veel indruk maakt met die Porsche die voor je deur staat hoor. Ik denk dat dingen zoals zelfvertrouwen veel harder tellen. Extravert gedrag wordt ook gewaardeerd. Plus de formule 'grotebekmetkleinhartje' faalt nooit.
pi_42823409
sinds wanneer worden serieuze intelligente meiden verliefd via msn/sms en weet ik welke andere bla?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:07:41 #41
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_42823579
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:52 schreef milagro het volgende:

[..]

als ze zo lullen als jij weten we meteen waarom, verbitterd zijn is zo aantrekkelijk
Je kan er wel lacherig over doen, maar ten eerste is bij verbitterde mannen het gedane leed voornamelijk door vrouwen veroorzaakt. Als diezelfde vrouwen er ook nog eens lacherig over doen. Tja, dan is het helemaal vragen om problemen natuurlijk.
pi_42823654
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 00:07 schreef GSi het volgende:

[..]

Je kan er wel lacherig over doen, maar ten eerste is bij verbitterde mannen het gedane leed voornamelijk door vrouwen veroorzaakt. Als diezelfde vrouwen er ook nog eens lacherig over doen. Tja, dan is het helemaal vragen om problemen natuurlijk.
mooi, dan ga ik nog even door
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:11:07 #43
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_42823690
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 00:09 schreef milagro het volgende:

[..]

mooi, dan ga ik nog even door
Ga je gang, je bent toch mijn type niet
  Moderator vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:11:31 #44
5428 crew  miss_sly
pi_42823706
quote:

[..]

Als de man die materieel weinig te bieden heeft, zichzelf wijs heeft gemaakt dat hij spiritueel wel veel te bieden heeft, zal hij vaak ernstig teleurgesteld worden...

En vrouwen zijn niet de schuld van jouw ellende en frustraties...ga met a-child-in-chains in een praatgroep joh
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_42823743
quote:

De man die materieel weinig te bieden, maar spiritueel veel te bieden heeft krijgt geen kansen meer.
En dat spiriuele aanbod van dergelijke mannen blijkt dan vaak toch nog tegen te vallen
pi_42823770
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 00:11 schreef GSi het volgende:

[..]

goh, echt

ms je houding , als die serieus zo is, toch maar aanpassen, want geen enkele dame vindt dat aantrekkelijk, hoor, en als je het al niet van je uiterlijk moet hebben en ook nog eens geen poen hebt, doe je maar beter wat minder zuur
pi_42823776
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 00:11 schreef GSi het volgende:

[..]

zo lukt het natuurlijk nooit
pi_42823825
even dit. ik heb voor het eerst een vriendin gekregen op m'n 33ste. graag wil ik de evt. jongere zeurpieten in dit topic vragen om voor die tijd niet terug te komen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:24:06 #49
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_42824163
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 00:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als de man die materieel weinig te bieden heeft, zichzelf wijs heeft gemaakt dat hij spiritueel wel veel te bieden heeft, zal hij vaak ernstig teleurgesteld worden...

En vrouwen zijn niet de schuld van jouw ellende en frustraties...ga met a-child-in-chains in een praatgroep joh
Het moet inderdaad van 2 kanten komen. Waar je wel rekening mee moet houden is dat het ondanks mijn enigszins overdreven formulering in de posts hierboven, het buitengewoon frustrerend is dat wanneer het steeds van 1 kant moet komen, je jezelf vervolgens voor iedere vrouw waarop je verliefd wordt volledig geeft om dan ineens te zien dat diegene er vandoor gaat met iemand die het financieel en op andere materiele vlakken en mss zelfs spiritueel/geestelijk whatever blijkbaar beter voor elkaar heeft, behoorlijk frustrerend kan zijn.

Ik gooi mijn relaas maar op een winterdipje, een recente gebeurtenis en de feestdagen die er aan komen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:24:59 #50
159768 Katey
Snap out of it!
pi_42824198
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef het_fokschaap het volgende:
even dit. ik heb voor het eerst een vriendin gekregen op m'n 33ste. graag wil ik de evt. jongere zeurpieten in dit topic vragen om voor die tijd niet terug te komen
Geen interesse van jouw kant? Kan niet anders, je lacht nog wel zo leuk op de 'WFL meet Den Haag' foto

OT:
TS: heb je ooit gevraagd wat precies het probleem is, aangezien je je niet anders hebt voorgedaan op internet ..?
Manny: Do you think I should wash my beard?
Bernard: I think you should wash it, yeah. Then shave it off, nail it to a frisbee, and fling it over a rainbow.
pi_42824281
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 00:24 schreef Katey het volgende:

[..]

Geen interesse van jouw kant? Kan niet anders, je lacht nog wel zo leuk op de 'WFL meet Den Haag' foto
ik heb er nooit grootse analyses op los gelaten. nooit echt werk van gemaakt, mogelijk door verlegenheid, faalangst...en opeens was ik er "klaar" voor denk ik. hoe en waarom weet ik verder niet. maakt me nu ook niet meer uit
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:27:53 #52
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_42824286
Je doet je altijd anders voor op het internet.
...dass wir fliegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')