hallo ,
hier volgens veel mensen weer een rijpe topic voor een slotje ,
maar ik heb het gevoel dat er meer is dan dat mensen zien horen weten of voelen .
ik voel iets en het is iets dat mij uitdaging en strijdlust geeft ik noem het een onzichtbare verzieking van de samenleving
het is maar een gevoel maar ik heb het gevoel dat ik overal mond dood gemaakt word . ik zou ook bijna gaan denken dat het stiekem een complot is , bij the way ik ben schitsofreen verklaard , maar naar mijn mening en wazige inzicht (dat zegt vast iedereen wel) heeft dat er ook mee te maken aangezien ik eens iets anti kapitalitisch op het internet zette ........
de volgende dag had ik een spoedzitting .
ik geloof nu weer dat er meer is , komt dit omdat mijn nieuwe huisgenoot in mijn huis blowed en ik para aan het worden ben of geloven er nog meer mensen in een onzichtbare mond killer die mensen mond doodmaakt die iedeeen hebben die afwijken van wat er geplannend is voor onze maatschappij ? ik dacht zo van , beter in de kiem smoren dan aten ontwikkelen toch , of heb ik nog alle kansen ?
je denkt vast (lekker kwootalble) deze fool is rijp voor de sloop , maar ik wil gewoon weten of er meer mensen zijn die neit schizo zijn die geloven dat er eventueel wel een soort van link kan zijn
ik bedoel wat ik ook zeg , het valt allemaal onder de zelvde paraplu , het is een ziekte ..... terwijl ik dus echt wel goed bezig was , vond ik zelf .........
een ding ........ ga NIET IRRITEREN hier op fok aub , ook niet als je denkt dat je gewoon te tof bent en toch iets moet zeggen om je eigen dat weer goed te maken enzo........
dit hoort meer op een ufo site thuis mss maar die vind ik te wazig
ik wil gewoon horen dat het ver gezocht is en ik mijn vertrouwen in de maatschappij terug moet vinden maar ik hoor het toch graag even van jullie als het anders is .
zo nu weet je bekant alles van me ..... dus als je zo vriendelijk wilt zijn en je zelf even wilt voorstellen in je topic voor je begint te antwoorden dan ZOU TINOZ dat erg opreis stellen .
boeie , ik post die post gewoon , ik zie het vanzelf wel , aftherall ik ben ook maar een mens he en ik laat me niet veranderen door een paar mensen die me een kneus vinden . I AM WHAT I AM
ik ben het dus :
TINOZ alive and kicking
![]()
* ofzo