alsjeblieft Tinoz, tip 1: gebruik interpunctie! punten, komma's etc. maken een verhaal leesbaar.
Voor de rest, als je (idealistische) ideeën hebt, praat dan veel met mensen die je kent. En dram vooral niet door tegen mensen die er niks van moeten hebben, dat kan relaties kapot maken. Van het één komt het ander. Ook helpt het om je stof voor jezelf uit te werken, zodat het netjes eruit ziet, en als dan iemand interesse heeft naar je ideeën, kun je een gedeelte laten lezen.
quote:
dat er een forum op internet ontstaat dat alles wat er gezegd wordt en bekritiseerd wordt etc onder een grote brei van informatie huist waardoor er een soort van ensyclopedie over iets ontstaat waarvan je kan uitgaan dat het voledig is en dat ieder onderwerp geheel wordt uit gebreid door middel van een vertakkings systeem dat ik een beetje heb uit gedacht dat dan in alle talen wordt gepubliceerd en ook door kenners wordt gerunnd die nu comments geven ipv admins
je bedoeld wikipedia
![]()
In wat voor stad woon je? Je hebt nl nogal wat stedelijke/gemeente punten. Het lijkt wel iets voor de gemeenteraad
![]()
sterren geven aan cafés en disco's is natuurlijk niet te doen, omdat je het wilt houden tot 5 sterren, en dat is natuurlijk niet te beoordelen omdat er zoveel cafes zijn, en er een heel groot verschil bestaat tussen cafés. Overigens is het ook niet zo belangrijk puntje lijkt me.
Eerlijk gezegd zijn de meeste dingen die je noemt naar mijn mening niet zo belangrijk. En de punten die gaan over je stad, met het digitaliseren inbegrepen, moet je gewoon bij je gemeente zijn, of een sponsor vinden. Ik betwijfel het sterk of er mensen zijn die er wat voor voelen.
kom ik terug op je eerste punt, wat natuurlijk wel belangrijk is, dat fair trade producten gestimuleerd worden door de overheid. Ook hier kun je niets aan doen, het is iets puur politieks. Ga de politiek in, of praat met een politicus, of ga heel veel mensen opsporen om een petitie te tekenen.
groetjes Thijs