abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:02:52 #1
151199 tinoz
Alter Reality
pi_38902919
waar vind je mensen die samen met je aan een goed onderwerp verder borduren om het doel te bereiken ? ik wil op intresse zoeken enzo maar ik weet niet hoe ...
Save Us From Fashion !
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:11:21 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_38903303
In je dromen?

Dit kan niet serieus zijn
censuur :O
pi_38903333
vertel eens wat meer over wat je precies wil gaan doen..

btw: Misschien kun je wat bejaardenhuizen afgaan, die oude oma's doen vaak wel graag Borduren
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:13:51 #4
3767 Herald
Come get some
pi_38903415
misschien is een forum bouwen een goed startpunt?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:24:07 #5
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_38903847
Hangt helemaal van je onderwerp af.

Vertel het hier en misschien heb je je eerste bondgenoten al gevonden.
Het leven is geen krentenbol.
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:49:49 #6
151199 tinoz
Alter Reality
pi_38904797
ik heb net een topic gelezen over mijn forum en dat was niet mooi .. ik heb verschillende ideeen en ik zal er een paar geven ik wil graag dat de fair trade op alle producten in de winkels gestimuleerd word door de politiek en dat die de handel op hun beurt weer door middel van iso's en dergelijke de goede kant uit helpt ... verder wil ik graag dat het water in mijn stad gezuiverd wordt dat in de singels stroomt en dat er een forum op internet ontstaat dat alles wat er gezegd wordt en bekritiseerd wordt etc onder een grote brei van informatie huist waardoor er een soort van ensyclopedie over iets ontstaat waarvan je kan uitgaan dat het voledig is en dat ieder onderwerp geheel wordt uit gebreid door middel van een vertakkings systeem dat ik een beetje heb uit gedacht dat dan in alle talen wordt gepubliceerd en ook door kenners wordt gerunnd die nu comments geven ipv admins , ik wil iets aan de bureaucratie doen door mensen die in de bureaucratische gelegenheden werken een profiel te geven op internet en daar mensen en dus vooral clienten op hun laten stemmen en ze hun feedback late ngeven zodat mensen weten hoe er door ze met mensen wordt omgegaan en wat voor problemen er zijn op getreden en of opgelost ... ik wil een idee in de media doorvoeren waardoor er een stem optie ontstaat in de afstands bediening waarmee men kan stemmen op ideeen en stellingen die door het nieuws worden opgegeven waarop later weer mensen kunnen refereren. ook zou ik graag een sterren systeem voor cafees en discotheken zien waaraan je kan zien wat voor zaak het is die je ingaat en je op een onafhankelijk forum kan lezen wat er daar plaatsvind . verder wou ik graag de binnen stad van de stad waar ik woon laten verdigitailseren om er mensen een virtueele tour in aan te kunnen bieden met de nodige relevante informatie. dat zijn een paar puntjes van wat ik graag zou willen doen en waar mijn forum nu overgaat en waar mijn website en ik aan toegewijd zijn .. ik ben een spemmert genoemt dus de pagina geef ik niet meer dat zou erg koppig zijn mss....

nou ik hoop dat jullie hier genoeg aan hebben nu ga ik even naar de stad en vergeten wat er allemaal in de vorige topic over me gezegd is !!!!

houd het alsjeblieft conructief en gezellig

bedankt

groetjes Tinoz
Save Us From Fashion !
pi_38905544
alsjeblieft Tinoz, tip 1: gebruik interpunctie! punten, komma's etc. maken een verhaal leesbaar.

Voor de rest, als je (idealistische) ideeën hebt, praat dan veel met mensen die je kent. En dram vooral niet door tegen mensen die er niks van moeten hebben, dat kan relaties kapot maken. Van het één komt het ander. Ook helpt het om je stof voor jezelf uit te werken, zodat het netjes eruit ziet, en als dan iemand interesse heeft naar je ideeën, kun je een gedeelte laten lezen.
quote:
dat er een forum op internet ontstaat dat alles wat er gezegd wordt en bekritiseerd wordt etc onder een grote brei van informatie huist waardoor er een soort van ensyclopedie over iets ontstaat waarvan je kan uitgaan dat het voledig is en dat ieder onderwerp geheel wordt uit gebreid door middel van een vertakkings systeem dat ik een beetje heb uit gedacht dat dan in alle talen wordt gepubliceerd en ook door kenners wordt gerunnd die nu comments geven ipv admins
je bedoeld wikipedia

In wat voor stad woon je? Je hebt nl nogal wat stedelijke/gemeente punten. Het lijkt wel iets voor de gemeenteraad

sterren geven aan cafés en disco's is natuurlijk niet te doen, omdat je het wilt houden tot 5 sterren, en dat is natuurlijk niet te beoordelen omdat er zoveel cafes zijn, en er een heel groot verschil bestaat tussen cafés. Overigens is het ook niet zo belangrijk puntje lijkt me.
Eerlijk gezegd zijn de meeste dingen die je noemt naar mijn mening niet zo belangrijk. En de punten die gaan over je stad, met het digitaliseren inbegrepen, moet je gewoon bij je gemeente zijn, of een sponsor vinden. Ik betwijfel het sterk of er mensen zijn die er wat voor voelen.

kom ik terug op je eerste punt, wat natuurlijk wel belangrijk is, dat fair trade producten gestimuleerd worden door de overheid. Ook hier kun je niets aan doen, het is iets puur politieks. Ga de politiek in, of praat met een politicus, of ga heel veel mensen opsporen om een petitie te tekenen.

groetjes Thijs
Could be possibility?
pi_38906335

om toch maar wat serieus te zeggen. Red jezelf, hou dit als een hobby ofzo en doe wat je anders doet. Dit soort ambities zijn te hoog gegrepen voor 1 persoon. Voor wat jij wil moet je een hele organisatie opzetten
pi_38906464
Ik begrijp er niks van?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:59:10 #10
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_38906480
kun je je niet beter bij 1 topic tegelijk houden?
[KNE]-Mod
  vrijdag 16 juni 2006 @ 01:15:20 #11
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_38906715
hoe oud ben je Tinoz?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 04:17:07 #12
151199 tinoz
Alter Reality
pi_38908086
ik ben 25
Save Us From Fashion !
  vrijdag 16 juni 2006 @ 07:56:14 #13
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_38908877
Tinoz,

Begin eens met een eenvoudig te bereiken doel uit jouwlijst van wereldverbeteringen. Maak een plan over hoe je dat doel denkt te gaan bereiken. Leid uit dat plan af wie en wat je nodig hebt. Benader deze mensen en laat ze het plan bekijken. Overleg, nodig uit, start acties en zie of je dichter bij je doel komt. Zo niet, herzie je plan of herzie je leven, omdat het je misschien niet gegeven is om dit hoge ambitie niveau te hebben.

Pas als je eenvoudige dingen hebt kunnen bereiken, heb je ervaring en kennis opgedaan voor de ingewikkeldere zaken. Doel voor ogen houden en er voor gaan. Zet ´m op maar wees realistisch !
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:50:49 #14
148801 Pangaea
close encounters
pi_38932720
Hoi Tinoz,
Je krijgt hier toch wat serieuze adviezen voor je kiezen.
Maar eigenlijk wil ik je eerst een compliment geven voor je toewijding en je enthousiasme wat je in je websites hebt gestopt. Het is duidelijk dat je genoeg energie hebt om 'iets' voor elkaar te krijgen.

Maar om bekendheid te krijgen voor je websites en forum moet je toh proberen om de aandacht te trekken. Let op, met zaken wat mensen interesseren of bezig houden. Daarnaast kan je óók wat meer theoretisch of filosofisch te werk gaan en plannen en ideeen beschrijven. Let wel op dat het leesbaar moet zijn en vergeet niet dat de ander niet dezelfde achtergrond bezit, waar je dus je theorie vanaf het begin moet proberen uit te leggen....

Maar laat ik hier dan mijn frustratie vertellen, wat ik vaak tegen kom.
Zo zie je tegenwoordig met die 'supermarkten prijzen oorlog' dat managers
de meest rare stunts uithalen om toch te verkopen. Zo ben ik al vaak tegen
gekomen dat er in aanbiedings schappen ook producten tussen liggen die
niet voor die aanbiedingsprijs te koop staan. Kom je bij de kassa en er wordt
de normale prijs voor berekend. En maar heel weinig mensen die dan terug gaan.
Vandaag ben ik ook nog tegen gekomen dat in een zak groenten niet de juiste
hoeveelheid in zat. Op de zak stond 400gram, maar in werkelijkheid zat er bij
zes zakken maar een gewicht tussen de 350 en de 390 gram in. (Kleine steekproefje...)

Maar goed, misschien is het wel grappig dat mensen dit in verschillende winkels
dit gaan uit proberen en misschien foto's van maken, zodat er een overzicht komt
welke winkels hier aan mee doen. Zelf denk ik dat er heel veel winkels zo te werk gaan.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Succes!
Pangaea
Ik geloof in alles,
behalve in de waarheid.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 16:08:08 #15
151199 tinoz
Alter Reality
pi_38945896
thanks pangaea !!
Save Us From Fashion !
pi_38946380
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:49 schreef tinoz het volgende:
Lang irritant onleesbaar verhaal
Een gratis tip die van jou zo te zien voor levensbelang is; gebruik interpuntie en hoofdletters! Zo krijg je niks van wat je maar wilt OOIT voor elkaar. Als je wilt dat mensen je verhaal lezen doe er dan wat aan, dat meen ik serieus, voor je eigen bestwil.
pi_38948483
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:50 schreef Pangaea het volgende:
Maar laat ik hier dan mijn frustratie vertellen, wat ik vaak tegen kom.
Zo zie je tegenwoordig met die 'supermarkten prijzen oorlog' dat managers
de meest rare stunts uithalen om toch te verkopen. Zo ben ik al vaak tegen
gekomen dat er in aanbiedings schappen ook producten tussen liggen die
niet voor die aanbiedingsprijs te koop staan. Kom je bij de kassa en er wordt
de normale prijs voor berekend. En maar heel weinig mensen die dan terug gaan.
Vandaag ben ik ook nog tegen gekomen dat in een zak groenten niet de juiste
hoeveelheid in zat. Op de zak stond 400gram, maar in werkelijkheid zat er bij
zes zakken maar een gewicht tussen de 350 en de 390 gram in. (Kleine steekproefje...)

Maar goed, misschien is het wel grappig dat mensen dit in verschillende winkels
dit gaan uit proberen en misschien foto's van maken, zodat er een overzicht komt
welke winkels hier aan mee doen. Zelf denk ik dat er heel veel winkels zo te werk gaan.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Succes!
Pangaea
wat een meesterlijk idee ik erger me ook altijd aan dat soort grappen, maar dan vooral het in gewone prijs afrekenen (ipv de aanbieding)

edit: (ook gericht aan tinoz) over welke websites/fora heb je het? ik heb geen links zien staan
Could be possibility?
  zondag 18 juni 2006 @ 07:01:43 #18
151199 tinoz
Alter Reality
pi_38963781
sorry thijs...

iemand noemde mij een spemmert ... maar je kan mijn site zien op www.tinoz.com, www.tinoz.nl en het forum op www.brasil.nl.nu , nu hoop ik dat ze wel blijven staan highlander had ze de vorige keer eraf gehaald... weet niet of het nou eignelijk mag ... ik denk het wel ... nou succes ermee
Save Us From Fashion !
  maandag 19 juni 2006 @ 14:13:13 #19
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39001582
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:57 schreef H.Thijs het volgende:

[..]

wat een meesterlijk idee ik erger me ook altijd aan dat soort grappen, maar dan vooral het in gewone prijs afrekenen (ipv de aanbieding)
En in de VS kan je dan een miljoentje claimen wegens oplichting, want meer is het niet! Vooral AH heeft hier een handje van, daar is het *altijd* in het nadeel van de consument. C1000 doet het 2 kanten op, dat geeft niet, simpelweg besparing op onnodige controles door het personeel.
Wat die sla betreft: er staat waarschijnlijk 400 ge op! Die "e" staat voor een gemiddelde: neem 1000 zakken sla, dan zou je op 400 kg uit moeten komen.
  maandag 19 juni 2006 @ 15:41:42 #20
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39004435
WFL >>> GC
  maandag 19 juni 2006 @ 16:07:41 #21
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_39005290
Ik wil graag wereldvrede en dat honger verdwijnt uit de wereld.
Hoe doe ik dat?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 19 juni 2006 @ 16:56:20 #22
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39006634
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe doe ik dat?
  maandag 19 juni 2006 @ 18:33:04 #23
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39008933
Je kan dat denk ik op verscillende manieren proberen aan te pakken .... je kan bijvoorbeeld in je eentje naar een ver land gaan en daar helpen de armoede te bestrijden door ontwikkelings werk tegaan doen Mark... ik dacht zelf aan een project dat in de drogere gedeeltes van de wereld het land van water voorziet zodat de mensen daar ook landbouw kunnen bedrijven ik heb er iets over geschreven , het is een ideetje , heb er nog geen commentaar opgehad maar volgens mij zou het wel een succes kunnen worden....

je kan natuurlijk ook in ee norganisatie gaan zitten die mensen helpt , habitat of iets ... anders kan je de politiek nog in gaan en vanuit daar iets proberen te doen...
Save Us From Fashion !
pi_39009336
Tinoz, zoals ik dus zei, probeer echt je schrijfstijl aan te passen, dat scheelt al een hoop!
pi_39009806
ik heb nog wel lego te koop, heb je ook weer een hobby op niveau
Don't trust anyone else!
Trust me!
  maandag 19 juni 2006 @ 19:17:29 #26
148801 Pangaea
close encounters
pi_39010300
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:57 schreef H.Thijs het volgende:wat een meesterlijk idee ik erger me ook altijd aan dat soort grappen, maar dan vooral het in gewone prijs afrekenen (ipv de aanbieding)
Je wordt creatief bij het zien van duidelijke misleiding, maar bedankt voor het compliment.
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:13 schreef RemcoDelft het volgende:C1000 doet het 2 kanten op, dat geeft niet, simpelweg besparing op onnodige controles door het personeel.
Bij AH, Bas van der Heijden en Super de Boer ben ik al dergelijke praktijken tegen gekomen. Misschien is het wel eens goed dat we dit vast leggen en zodoende de grootte van deze 'kleine foutjes' in kaart brengen.
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:13 schreef RemcoDelft het volgende:Wat die sla betreft: er staat waarschijnlijk 400 ge op! Die "e" staat voor een gemiddelde: neem 1000 zakken sla, dan zou je op 400 kg uit moeten komen.
Er staat afvulgewicht op. Die E stond vroeger inderdaad voor gemiddelde, maar al enkele jaren mogen de bedrijven dit naar beneden afronden. Wordt een enigzins ingewikkeld verhaal met een parabool vergelijking e.d. Vraag me maar om wanneer je ik het echt moet uitleggen. Uit mijn kleine steekproef komt toch naar voren dat ze de marge van 5 procent (naar beneden afgerond) niet halen.
Ik geloof in alles,
behalve in de waarheid.
  maandag 19 juni 2006 @ 19:33:26 #27
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39010818
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:33 schreef tinoz het volgende:
Je kan dat denk ik op verscillende manieren proberen aan te pakken .... je kan bijvoorbeeld in je eentje naar een ver land gaan en daar helpen de armoede te bestrijden door ontwikkelings werk tegaan doen Mark... ik dacht zelf aan een project dat in de drogere gedeeltes van de wereld het land van water voorziet zodat de mensen daar ook landbouw kunnen bedrijven ik heb er iets over geschreven , het is een ideetje , heb er nog geen commentaar opgehad maar volgens mij zou het wel een succes kunnen worden....

je kan natuurlijk ook in ee norganisatie gaan zitten die mensen helpt , habitat of iets ... anders kan je de politiek nog in gaan en vanuit daar iets proberen te doen...
En hoe kom je er bij dat dat HELPT? Geef een imborling water, en hij maakt meer kinderen!
Geef hem landbouw, en hij maakt meer kinderen!
Geef hem een hengel, en hij maakt meer kinderen!!!

Er is maar 1 ding wat werkt: Microkrediet! Google daar eens op.
  maandag 19 juni 2006 @ 22:08:55 #28
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39017365
dat micro beleid klinkt indd wel goed maar je moet niet over mensen praten of het konijnen zijn , dat vind ik ronduit respectloos
Save Us From Fashion !
  maandag 19 juni 2006 @ 22:32:58 #29
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39018469
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:08 schreef tinoz het volgende:
dat micro beleid klinkt indd wel goed maar je moet niet over mensen praten of het konijnen zijn , dat vind ik ronduit respectloos
Het ZIJN konijnen! Face the facts! Het enige wat 30 jaar ontwikkelingshulp met honderden miljarden heeft bereikt, is dat er MEER mensen (en kinderen) honger hebben en afhankelijk zijn!

En als jij nu niet als de donder naar school gaat om een cursus leestekens en hoofdletters te volgen, gaan zelfs die konijnen je uitlachen!

(wow ben ik in een aardige bui vandaag!)
  maandag 19 juni 2006 @ 23:06:07 #30
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39020222
,.?-():""; ' happy onthoud ze maar en plak ze gerust overal tussen mijn woorden want da leest namelijk makkelijker geloof ik hahahaha nou later he aardigheid
Save Us From Fashion !
  maandag 19 juni 2006 @ 23:08:31 #31
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39020324
touwens ik kijk niet naar hoe het gekomen is , ja ik houd het wel in mijn achterhoofd maar kijk toch meer naar wat er aan gedaan kan wornde, lijkt me ee nbeter uitgangspunt
Save Us From Fashion !
pi_39021773
Tinoz, die opmerkingen over je interpunctie en je taal over het algemeen, zijn als tip bedoeld door verschillende posters hier. Waarom doe je het af als een lachtertje? Het is wel degelijk vitaal als je een idee over wil brengen. En lees nu niet over deze post heen maar doe er iets mee!
  maandag 19 juni 2006 @ 23:52:28 #33
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_39021798
Het is inderdaad soms niet te lezen, een slechte start als je iets over wilt brengen.
[KNE]-Mod
pi_39023600
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:51 schreef Maverick_tfd het volgende:
. En lees nu niet over deze post heen maar doe er iets mee!
precies, houdt het gezellig en wees constructief
  dinsdag 20 juni 2006 @ 01:01:49 #35
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39023733
ja je hebt helemaal gelijk ;-)

maar er is meer in mijn hoofd dan spelfouten alleen he ...
Save Us From Fashion !
  dinsdag 20 juni 2006 @ 06:54:57 #36
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39025385
flikker op met die lay-out verneukers

[ Bericht 92% gewijzigd door buzzer op 20-06-2006 07:09:49 ]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 07:14:30 #37
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_39025429
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:52 schreef ThE_ED het volgende:
Het is inderdaad soms niet te lezen, een slechte start als je iets over wilt brengen.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_39031612
ik vind de website lelijk. Sorry!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:51:09 #39
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39038554
layout verneukers ?
Save Us From Fashion !
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:01:13 #40
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39052598
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef tinoz het volgende:
waar vind je mensen die samen met je aan een goed onderwerp verder borduren om het doel te bereiken ? ik wil op intresse zoeken enzo maar ik weet niet hoe ...
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39052606
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:17 schreef Pangaea het volgende:
[..]

Er staat afvulgewicht op. Die E stond vroeger inderdaad voor gemiddelde, maar al enkele jaren mogen de bedrijven dit naar beneden afronden. Wordt een enigzins ingewikkeld verhaal met een parabool vergelijking e.d. Vraag me maar om wanneer je ik het echt moet uitleggen. Uit mijn kleine steekproef komt toch naar voren dat ze de marge van 5 procent (naar beneden afgerond) niet halen.
Ik dacht juist dat het gemiddelde (mu) van zo'n gausische verdeling zo verlegd werd (op 500 gram naar 505 gram) dat de meesten NIET nadelig wegen voor de consument, misschien een percentage van 5%.
Ik weet iig dat ze dat wel bij vullen van flessen doen.
Could be possibility?
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:19:26 #42
148801 Pangaea
close encounters
pi_39123518
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe doe ik dat?
Kunnen we niet ook al beginnen met het kopen van duurzame producten of producten met een fair-trade merk?
Zoals Max Havelaar enzo?
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:01 schreef H.Thijs het volgende:
Ik dacht juist dat het gemiddelde (mu) van zo'n gausische verdeling zo verlegd werd (op 500 gram naar 505 gram) dat de meesten NIET nadelig wegen voor de consument, misschien een percentage van 5%.
Ik weet iig dat ze dat wel bij vullen van flessen doen.
Oja?
Ik dacht juist andersom.
Hoe komen we er achter wie nu gelijk heeft?
Ik heb wel al lopen zoeken via google, maar kwam niet echt dichtbij een antwoord. Wel las ik meerdere berichtjes met soortgelijke 'frustraties'. We zijn niet de enige met dit probleem.
Ik geloof in alles,
behalve in de waarheid.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 17:06:40 #43
148801 Pangaea
close encounters
pi_39154295
Of kom op zaterdag 24 juni een biertje pakken in de tweede 'Nacht van de Fooi'.
Verschillende horecagelegenheden in Rotterdam, Den Haag, Groningen en Nijmegen geven al hun fooi aan 1 van de 6 geselecteerde kleinschalige ontwikkelingsprojecten.
Voor meer info en locaties ga naar www.nachtvandefooi.nl.
Ik geloof in alles,
behalve in de waarheid.
pi_39154596
Een soort van pricewatch (zoals op tweakers.net) , maar dan voor allerhande producten is geen slecht idee.

Maargoed met ideeën alleen kom je er niet, dus een soort van platform om vanuit te kunnen te werken is dan nodig.
En dat van dat gezuiverde water door singels...
Ffies man ik vind dat gezuiverde water door m'n toilet al zonde. Een aparte spoelwaterleiding zou een stuk beter idee zijn. Minder water hoeft gezuivert te zijn > goedkoper water voor consument. Tenminste mischien gaat de prijs van gezuivert water dan wel omhoog, maar zou nooit de som mogen overtreffen anders is het vrij doelloos.
pi_39156127
[missverkiezing]
... and ofcourse.. worldpeace
[/missverkiezing]

kansloos topic..
Doei.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 18:23:00 #46
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39156222
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 18:17 schreef Faithy het volgende:
[missverkiezing]
... and ofcourse.. worldpeace
[/missverkiezing]

kansloos topic..
ga jij toch lekker kansloos een bagel met creamcheese in een BOEKWINKEL opvreten?
pi_39156276
moe-haha. Wat een topic.
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_39157028
voel de liefde

oh, en de paagman? lang niet geweest!
Doei.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 19:05:11 #49
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39157131
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 19:00 schreef Faithy het volgende:
voel de liefde

oh, en de paagman? lang niet geweest!
bek dicht
pi_39157153
Ik weet niet waar het door komt. Maar als ik de stukken van tinoz lees dan lijken het ideeen van een kind van 12. 'De klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt'.
quote:
ik heb verschillende ideeen en ik zal er een paar geven ik wil graag dat de fair trade op alle producten in de winkels gestimuleerd word door de politiek en dat die de handel op hun beurt weer door middel van iso's en dergelijke de goede kant uit helpt ...
1. Onbetaalbaar
2. Kapitalisme is nou eenmaal 'oneerlijk'
3. Wat wil je ermee bereiken?
4. ISO's e.d. echt waar.. HOE kinderlijk ondoordacht kan je het schrijven..
5. Er is helemaal geen vraag naar. Mensen willen goedkoop eten en kan het geen reet schelen waar het vandaan komt.
Kortom.. ondoordacht idee
quote:
verder wil ik graag dat het water in mijn stad gezuiverd wordt dat in de singels stroomt
Echt uit het niets een heeel nieuw onderwerp
Wist je dat als je oppervlaktewater massaal gaat zuiveren dat er geen leven meer mogelijk is in dat water? Blauw-alg voorkomen afijn.. Maar het water zuiveren?! Wat wil je ermee doen dan? Drinken? Erin zwemmen? En dan moet je eerst alles uitbaggeren.. Alle microorganismen dood.. Kortom.. ondoordacht idee..
quote:
en dat er een forum op internet ontstaat dat alles wat er gezegd wordt en bekritiseerd wordt etc onder een grote brei van informatie huist waardoor er een soort van ensyclopedie over iets ontstaat waarvan je kan uitgaan dat het voledig is en dat ieder onderwerp geheel wordt uit gebreid door middel van een vertakkings systeem dat ik een beetje heb uit gedacht dat dan in alle talen wordt gepubliceerd en ook door kenners wordt gerunnd die nu comments geven ipv admins
Dat is er dus al in de vorm van Wikipedia.. Even googlen en je had het gevonden..
quote:
, ik wil iets aan de bureaucratie doen door mensen die in de bureaucratische gelegenheden werken een profiel te geven op internet en daar mensen en dus vooral clienten op hun laten stemmen en ze hun feedback late ngeven zodat mensen weten hoe er door ze met mensen wordt omgegaan en wat voor problemen er zijn op getreden en of opgelost ...
Heb je enig benul wat het woord 'bureaucratie' betekend? Jou idee zorgt alleen voor nog meer bureaucratie doordat je alles moet gaan bijhouden. Geldverspilling..
quote:
ik wil een idee in de media doorvoeren waardoor er een stem optie ontstaat in de afstands bediening waarmee men kan stemmen op ideeen en stellingen die door het nieuws worden opgegeven waarop later weer mensen kunnen refereren.
1. 'idee in de media' Op de TV bedoel je? Media is het meervoud van medium, waar de TV er 1 van is..
2. Internetpoll? SMS-poll? Nooit van gehoord? Werkt hetzelfde.. En met je afstandbediening iets kiezen kan niet met het huidige kabelsysteem. Misschien later als er een directe internet-TV connectie is..
quote:
ook zou ik graag een sterren systeem voor cafees en discotheken zien waaraan je kan zien wat voor zaak het is die je ingaat en je op een onafhankelijk forum kan lezen wat er daar plaatsvind .
http://www.discoreviews.nl/
quote:
verder wou ik graag de binnen stad van de stad waar ik woon laten verdigitailseren om er mensen een virtueele tour in aan te kunnen bieden met de nodige relevante informatie.
Bijna iedere zelfsrespecterende gemeentesite of plaatselijke VVV heeft een fotoalbum met tekst..
quote:
dat zijn een paar puntjes van wat ik graag zou willen doen en waar mijn forum nu overgaat en waar mijn website en ik aan toegewijd zijn .. ik ben een spemmert genoemt dus de pagina geef ik niet meer dat zou erg koppig zijn mss....
Je schijnt jezelf flink interessant te vinden.. En ik wil je echt niet onderuit halen, maar je hebt volgens mij niet een erg hoog opleidingsniveau. Je kan geen fatsoenlijke zinnen maken namelijk en je 'ideeen' zijn OF niet haalbaar OF algemeen bekend OF missen een beredenering.
Het zijn ook allemaal onderwerpen die totaal niks met elkaar te maken hebben en je hebt ook geen flauw idee WAAROM je het wil waarmaken en HOE je het wil waarmaken. Wil je een politieke partij oprichten of bijvoorbeeld een adviesbureau?

"Domme mensen denken dat ze slim zijn, maar zijn het niet. Genieën verheugen zich in het feit dat ze nog zoveel leuks te leren hebben."
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')