je bedoeld wikipediaquote:dat er een forum op internet ontstaat dat alles wat er gezegd wordt en bekritiseerd wordt etc onder een grote brei van informatie huist waardoor er een soort van ensyclopedie over iets ontstaat waarvan je kan uitgaan dat het voledig is en dat ieder onderwerp geheel wordt uit gebreid door middel van een vertakkings systeem dat ik een beetje heb uit gedacht dat dan in alle talen wordt gepubliceerd en ook door kenners wordt gerunnd die nu comments geven ipv admins
Een gratis tip die van jou zo te zien voor levensbelang is; gebruik interpuntie en hoofdletters! Zo krijg je niks van wat je maar wilt OOIT voor elkaar. Als je wilt dat mensen je verhaal lezen doe er dan wat aan, dat meen ik serieus, voor je eigen bestwil.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:49 schreef tinoz het volgende:
Lang irritant onleesbaar verhaal
wat een meesterlijk ideequote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:50 schreef Pangaea het volgende:
Maar laat ik hier dan mijn frustratie vertellen, wat ik vaak tegen kom.
Zo zie je tegenwoordig met die 'supermarkten prijzen oorlog' dat managers
de meest rare stunts uithalen om toch te verkopen. Zo ben ik al vaak tegen
gekomen dat er in aanbiedings schappen ook producten tussen liggen die
niet voor die aanbiedingsprijs te koop staan. Kom je bij de kassa en er wordt
de normale prijs voor berekend. En maar heel weinig mensen die dan terug gaan.
Vandaag ben ik ook nog tegen gekomen dat in een zak groenten niet de juiste
hoeveelheid in zat. Op de zak stond 400gram, maar in werkelijkheid zat er bij
zes zakken maar een gewicht tussen de 350 en de 390 gram in. (Kleine steekproefje...)
Maar goed, misschien is het wel grappig dat mensen dit in verschillende winkels
dit gaan uit proberen en misschien foto's van maken, zodat er een overzicht komt
welke winkels hier aan mee doen. Zelf denk ik dat er heel veel winkels zo te werk gaan.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Succes!
Pangaea
En in de VS kan je dan een miljoentje claimen wegens oplichting, want meer is het niet! Vooral AH heeft hier een handje van, daar is het *altijd* in het nadeel van de consument. C1000 doet het 2 kanten op, dat geeft niet, simpelweg besparing op onnodige controles door het personeel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:57 schreef H.Thijs het volgende:
[..]
wat een meesterlijk ideeik erger me ook altijd aan dat soort grappen, maar dan vooral het in gewone prijs afrekenen (ipv de aanbieding)
quote:Op maandag 19 juni 2006 16:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik wil graag wereldvrede en dat honger verdwijnt uit de wereld.
Hoe doe ik dat?
Je wordt creatief bij het zien van duidelijke misleiding, maar bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:57 schreef H.Thijs het volgende:wat een meesterlijk ideeik erger me ook altijd aan dat soort grappen, maar dan vooral het in gewone prijs afrekenen (ipv de aanbieding)
Bij AH, Bas van der Heijden en Super de Boer ben ik al dergelijke praktijken tegen gekomen. Misschien is het wel eens goed dat we dit vast leggen en zodoende de grootte van deze 'kleine foutjes' in kaart brengen.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:13 schreef RemcoDelft het volgende:C1000 doet het 2 kanten op, dat geeft niet, simpelweg besparing op onnodige controles door het personeel.
Er staat afvulgewicht op. Die E stond vroeger inderdaad voor gemiddelde, maar al enkele jaren mogen de bedrijven dit naar beneden afronden. Wordt een enigzins ingewikkeld verhaal met een parabool vergelijking e.d. Vraag me maar om wanneer je ik het echt moet uitleggen. Uit mijn kleine steekproef komt toch naar voren dat ze de marge van 5 procent (naar beneden afgerond) niet halen.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:13 schreef RemcoDelft het volgende:Wat die sla betreft: er staat waarschijnlijk 400 ge op! Die "e" staat voor een gemiddelde: neem 1000 zakken sla, dan zou je op 400 kg uit moeten komen.
En hoe kom je er bij dat dat HELPT? Geef een imborling water, en hij maakt meer kinderen!quote:Op maandag 19 juni 2006 18:33 schreef tinoz het volgende:
Je kan dat denk ik op verscillende manieren proberen aan te pakken .... je kan bijvoorbeeld in je eentje naar een ver land gaan en daar helpen de armoede te bestrijden door ontwikkelings werk tegaan doen Mark... ik dacht zelf aan een project dat in de drogere gedeeltes van de wereld het land van water voorziet zodat de mensen daar ook landbouw kunnen bedrijven ik heb er iets over geschreven , het is een ideetje , heb er nog geen commentaar opgehad maar volgens mij zou het wel een succes kunnen worden....
je kan natuurlijk ook in ee norganisatie gaan zitten die mensen helpt , habitat of iets ... anders kan je de politiek nog in gaan en vanuit daar iets proberen te doen...
Het ZIJN konijnen! Face the facts! Het enige wat 30 jaar ontwikkelingshulp met honderden miljarden heeft bereikt, is dat er MEER mensen (en kinderen) honger hebben en afhankelijk zijn!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:08 schreef tinoz het volgende:
dat micro beleid klinkt indd wel goed maar je moet niet over mensen praten of het konijnen zijn , dat vind ik ronduit respectloos
precies, houdt het gezellig en wees constructiefquote:Op maandag 19 juni 2006 23:51 schreef Maverick_tfd het volgende:
. En lees nu niet over deze post heen maar doe er iets mee!
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:52 schreef ThE_ED het volgende:
Het is inderdaad soms niet te lezen, een slechte start als je iets over wilt brengen.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef tinoz het volgende:
waar vind je mensen die samen met je aan een goed onderwerp verder borduren om het doel te bereiken ? ik wil op intresse zoeken enzo maar ik weet niet hoe ...
Ik dacht juist dat het gemiddelde (mu) van zo'n gausische verdeling zo verlegd werd (op 500 gram naar 505 gram) dat de meesten NIET nadelig wegen voor de consument, misschien een percentage van 5%.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:17 schreef Pangaea het volgende:
[..]
Er staat afvulgewicht op. Die E stond vroeger inderdaad voor gemiddelde, maar al enkele jaren mogen de bedrijven dit naar beneden afronden. Wordt een enigzins ingewikkeld verhaal met een parabool vergelijking e.d. Vraag me maar om wanneer je ik het echt moet uitleggen. Uit mijn kleine steekproef komt toch naar voren dat ze de marge van 5 procent (naar beneden afgerond) niet halen.
Kunnen we niet ook al beginnen met het kopen van duurzame producten of producten met een fair-trade merk?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik wil graag wereldvrede en dat honger verdwijnt uit de wereld.
Hoe doe ik dat?
Oja?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:01 schreef H.Thijs het volgende:
Ik dacht juist dat het gemiddelde (mu) van zo'n gausische verdeling zo verlegd werd (op 500 gram naar 505 gram) dat de meesten NIET nadelig wegen voor de consument, misschien een percentage van 5%.
Ik weet iig dat ze dat wel bij vullen van flessen doen.
ga jij toch lekker kansloos een bagel met creamcheese in een BOEKWINKEL opvreten?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:17 schreef Faithy het volgende:
[missverkiezing]
... and ofcourse.. worldpeace
[/missverkiezing]
kansloos topic..
bek dichtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:00 schreef Faithy het volgende:voel de liefde
oh, en de paagman? lang niet geweest!
1. Onbetaalbaarquote:ik heb verschillende ideeen en ik zal er een paar geven ik wil graag dat de fair trade op alle producten in de winkels gestimuleerd word door de politiek en dat die de handel op hun beurt weer door middel van iso's en dergelijke de goede kant uit helpt ...
Echt uit het niets een heeel nieuw onderwerpquote:verder wil ik graag dat het water in mijn stad gezuiverd wordt dat in de singels stroomt
Dat is er dus al in de vorm van Wikipedia.. Even googlen en je had het gevonden..quote:en dat er een forum op internet ontstaat dat alles wat er gezegd wordt en bekritiseerd wordt etc onder een grote brei van informatie huist waardoor er een soort van ensyclopedie over iets ontstaat waarvan je kan uitgaan dat het voledig is en dat ieder onderwerp geheel wordt uit gebreid door middel van een vertakkings systeem dat ik een beetje heb uit gedacht dat dan in alle talen wordt gepubliceerd en ook door kenners wordt gerunnd die nu comments geven ipv admins
Heb je enig benul wat het woord 'bureaucratie' betekend? Jou idee zorgt alleen voor nog meer bureaucratie doordat je alles moet gaan bijhouden. Geldverspilling..quote:, ik wil iets aan de bureaucratie doen door mensen die in de bureaucratische gelegenheden werken een profiel te geven op internet en daar mensen en dus vooral clienten op hun laten stemmen en ze hun feedback late ngeven zodat mensen weten hoe er door ze met mensen wordt omgegaan en wat voor problemen er zijn op getreden en of opgelost ...
1. 'idee in de media'quote:ik wil een idee in de media doorvoeren waardoor er een stem optie ontstaat in de afstands bediening waarmee men kan stemmen op ideeen en stellingen die door het nieuws worden opgegeven waarop later weer mensen kunnen refereren.
http://www.discoreviews.nl/quote:ook zou ik graag een sterren systeem voor cafees en discotheken zien waaraan je kan zien wat voor zaak het is die je ingaat en je op een onafhankelijk forum kan lezen wat er daar plaatsvind .
Bijna iedere zelfsrespecterende gemeentesite of plaatselijke VVV heeft een fotoalbum met tekst..quote:verder wou ik graag de binnen stad van de stad waar ik woon laten verdigitailseren om er mensen een virtueele tour in aan te kunnen bieden met de nodige relevante informatie.
Je schijnt jezelf flink interessant te vinden.. En ik wil je echt niet onderuit halen, maar je hebt volgens mij niet een erg hoog opleidingsniveau. Je kan geen fatsoenlijke zinnen maken namelijk en je 'ideeen' zijn OF niet haalbaar OF algemeen bekend OF missen een beredenering.quote:dat zijn een paar puntjes van wat ik graag zou willen doen en waar mijn forum nu overgaat en waar mijn website en ik aan toegewijd zijn .. ik ben een spemmert genoemt dus de pagina geef ik niet meer dat zou erg koppig zijn mss....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |