Truste!quote:
Ik zeg je, dat is dus overbodig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, dan niet![]()
Hoeveel moeite kost het überhaupt om het antwoord te achterhalenGewoon een paar honderd ShowChat topics doorspitten
![]()
Maar ik snap niet wat je bedoelt!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg je, dat is dus overbodig.
Weltrusten, prinsessie!quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
Mooi, nu rena weg is, is het guys avond
Leer eens quotenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef rena het volgende:
[quote]Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
Mooi, nu rena weg is, is het guys avond
[/quote![]()
Ja, dat wel. En past het dus wel bij jou als persoon.quote:
Jezus, wat ben jij snelquote:
Slijmbalquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat wel. En past het dus wel bij jou als persoon.
Die blauwe heeft een edit-history-knop. Dus zelfs als hij te langzaam is, kan hij terugkijken.quote:
Ja maar zo ging het nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die blauwe heeft een edit-history-knop. Dus zelfs als hij te langzaam is, kan hij terugkijken.
W...T...F?!?!?!?!?!quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die blauwe heeft een edit-history-knop. Dus zelfs als hij te langzaam is, kan hij terugkijken.
Jouw posts helpen me aardig op weg ja.quote:
quote:
Je staat toch aan mijn kantquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe verdomme eens lief tegen elkaar, en vind elkaar aardig! Anders kan ik niet bij de ene slijmen zonder dat de ander boos wordt.
Trut!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef rena het volgende:
[..]
Jouw posts helpen me aardig op weg ja.![]()
Ik heb MB al ge-SMS'tquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:33 schreef Dizer het volgende:
Oeeh... ik plas bijna in mijn.... wacht heb niks aan... ben nog naakt van het douchen!!!
Waar blijven die twee nou![]()
The mental imagequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:33 schreef Dizer het volgende:
Oeeh... ik plas bijna in mijn.... wacht heb niks aan... ben nog naakt van het douchen!!!
Graag.quote:
Hahaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Hihi
Oh nee nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
z?
Neb?quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, je bent schattig als je foutjes maakt!
quote:
Ja hoi!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:43 schreef Dizer het volgende:
MissBliss komt eraan![]()
Damn.. iemand, neuk met me nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |