Dat is het eerste wat ik denk idd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:06 schreef droks het volgende:
Goed idee maar wie mag dat weer betalen?
De belastingbetaler uiteraard.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik denk idd.
Hoeveel geld kosten de tienduizenden die eerder sterven of arbeidsongeschikt worden door uitlaatgassen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:49 schreef heiden6 het volgende:
Ik vraag me af hoeveel geld dit allemaal moet gaan kosten.
Daarom willen ze ook een haalbaarheidsonderzoekquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De belastingbetaler uiteraard.
Maar wat ik me dus afvraag of het uberhaupt wel haalbaar is...
Wat wanneer er een ongeluk gebeurd, een grote, hoe snel zijn dan de hulpdiensten ter plekke?
Ik wil er in elk geval niet aan meebetalen, maar figuren zoals jij menen mij daartoe te mogen dwingen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoeveel geld kosten de tienduizenden die eerder sterven of arbeidsongeschikt worden door uitlaatgassen?
En het is goed voor de prijs van onroerend goed rond die snelwegen, levert ook geld op.
Aansteller.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik wil er in elk geval niet aan meebetalen, maar figuren zoals jij menen mij daartoe te mogen dwingen.
Het zou idd beter zijn als ze op dit hele project het cradle-to-cradle-principe gingen toepassen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoeveel vervuiling door productiekosten van die overkappingen, zonnepanelen en filters e.d. zou er wel niet zijn?
Jij wilt wel meewerken aan het veroorzaken van de ziektes of dood van mensen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik wil er in elk geval niet aan meebetalen, maar figuren zoals jij menen mij daartoe te mogen dwingen.
Vroeger waren studenten nog progressief links in plaats van cynische vadszakken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij wilt wel meewerken aan het veroorzaken van de ziektes of dood van mensen?
overigens ben je volgens mij student en dan is meebetalen een erg relatief begrip.
Een levenscyclusanalyse lijkt me wel erg verstandig inderdaad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het zou idd beter zijn als ze op dit hele project het cradle-to-cradle-principe gingen toepassen.
V.
tegenwoordig is het mode om libertair te zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:39 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Vroeger waren studenten nog progressief links in plaats van cynische vadszakken.![]()
Wat een aparte manier van conclusies trekken heb jij.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij wilt wel meewerken aan het veroorzaken van de ziektes of dood van mensen?
Laten we mijn opleiding en banen even buiten beschouwing houden, die zijn niet relevant.quote:overigens ben je volgens mij student en dan is meebetalen een erg relatief begrip.
Dief.quote:
Nederland kent ongekende welvaart, heeft een stelsel vol met openbare voorzieningen waar jij ongetwijfeld veel vruchten van hebt geplukt. Noem mij 'dief', ik noem je een huichelaar.quote:
Wat nog leuker is:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:42 schreef Netsplitter het volgende:
Verdaas ziet het toekomstperspectief helemaal zitten. "Ik verwacht dat we een heleboel overkappingen bij dichtbevolkte gebieden gaan bouwen." De overkappingen zijn goedkoper dan tunnels. "En het leuke is dat je er ook fiets- of wandelpaden op kunt aanleggen."
Bron: http://www.nu.nl/news/854(...)egen_overkappen.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |