quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
van echt gevederd lakleer
Whehehehe mits 12-jaar en met de riem nog omquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:03 schreef Tefton het volgende:
prik er een gaatje bij!
allemaal??? dan heb je behoorlijk veel gegeten....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat denk je, heb ik net een mooie nieuwe riem gekocht bij C&A, van echt gevederd lakleer, doet ik hem aan en ga ff uitbuiken na het 6 gangen diner van gistren, knapt me het haakje al en scheuren alle gaatjes uit!!!
Ja ik gaat me daart ff een drollenvanger aantrekken, ik ben toch jan joris de ghettogangstah niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Als je hip ben heb je je broek niet eens op je buik zitten![]()
Geen hipperdiehop broek ofzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ja ik gaat me daart ff een drollenvanger aantrekken, ik ben toch jan joris de ghettogangstah niet.
Ik ben nogal Boeuf Bourgondisch ingesteld, hou wel van een lekker eetje en drinkjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:27 schreef El_Rolando het volgende:
Je had jezelf niet zo vol moeten vreten.
...als 't haakje knapt...hoe kunnen de gaatjes dan uitscheuren?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat denk je, heb ik net een mooie nieuwe riem gekocht bij C&A, van echt gevederd lakleer, doet ik hem aan en ga ff uitbuiken na het 6 gangen diner van gistren, knapt me het haakje al en scheuren alle gaatjes uit!!!
Fishhook effect, snappie?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:33 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...als 't haakje knapt...hoe kunnen de gaatjes dan uitscheuren?
Daar zeg je zowat. Raaaaaahhhh!! Onheil ende verderf! Het is nog een behekste riemp ook !!?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:33 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...als 't haakje knapt...hoe kunnen de gaatjes dan uitscheuren?
"Wat doe je nou John?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |