abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 30 oktober 2006 @ 16:06:30 #201
13368 NiGeLaToR
pi_43069403
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:02 schreef Robar het volgende:
Nederland op zijn smalst!
Breedst! Breedbeeld!
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:09:12 #202
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_43069479
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:32 schreef danos het volgende:
Tsjonge ik had toch wel gedacht dat de kous nu was afgedaan, zijn er toch een een groepje debielen die hun eigen gedrag goed proberen te praten. Echt het zijn wel de meest onzinnige argumenten die ik ooit heb gehoord. En dat ze geen tegemoetkoming krijgen is gewoon de schuld van alle bestellers. En die snol werd zelf notabene door een collega op de advertentie gewezen.

En hoe zielig: bij telefoonabonnementen krijg je tegenwoordig ook van alles al gratis. Die mensen zijn alleen maar bezig om zichzelf vrij te pleitten van een misstap die ze zelf hebben begaan.

Tegen de muur met die 150 man! Dood aan ze allemaal!!
Ten eerste: een tv bestellen voor 99 euro en hopen dat je hem krijgt lijkt me geen misstap. Verder: die rechtszaak komt inderdaad kinderachtig over, maar Otto ook hoor. Welke fatsoenlijke webshop moet er nu een week over doen om een typefout te herstellen, heeft een site die zo slecht is dat anderen je gegevens kunnen zien, in jouw naam kunnen bestellen, of beide, stuurt brieven met een wederom foute prijs aan 'Mevrouw' X, of zet automatische orderbevestiging aan voor producten die nog niet gecontroleerd zijn.. Als de tv nu gewoon op voorraad was geweest hadden een aantal mensen hem al thuis gehad waarschijnlijk, dan hadden ze helemaal een probleem gehad. Oh, en die mensen van die rechtszaak, hoe kinderachtig en hebberig het ook overkomt, meteen doodwensen vind ik ook een beetje overdreven...
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_43069695
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:59 schreef Xenas het volgende:
Alsof iedereen heilig is... Als je zo'n kans krijgt en je bent toevallig al een tijd op zoek naar een dergelijke TV, dan laat je die kans toch niet schieten? Ik denk dat als Otto zijn zaakjes gewoon goed voor elkaar had, er geen gez*#k was geweest. Maar omdat ze nu fout op fout maken vind ik het logisch dat ze aangepakt worden, moeten ze maar professioneel te werk gaan. Het is en blijft een harde wereld.

Oh en ja, ik heb ook besteld. En ook ja, ik heb een brief als 'mevrouw' betitteld gekregen terwijl ik duidelijk aangaf man te zijn (dit staat ook zo op de factuur).
Daarnaast, en dat vind ik echt schandalig, zit er een dermate lek in het systeem van Otto, dat een kennis van een collega van mij, (nadat ik de tv had besteld) 3!!! keer mijn gegevens ingevuld zag op de site van Otto, toen hij wilde bestellen. Dit terwijl hij bij een compleet ander bedrijf werkt in een andere stad (waardoor het niks met IP/cookies oid te maken kan hebben, tevens had ik hem ook geen link doorgestuurd of zoiets waardoor hij in een sessie van mij zou kunnen zitten) En dit vind ik een grove schending van mijn privacy!
De fouten worden allemaal veroorzaakt doordat meer mensen van jou soort, massaal die website bezochten en zo zielig waren om die TV te bestellen, daarom verneukte de hele server en gingen er dingen mis. Kwestie van eigen schuld dikke...

En ach gos, meneer voelt zich op zijn teentjes getrapt dat hij voor "mevrouw" wordt aangesproken, misschien omdat ze denken dat alleen nichterige mannen en wanhopige huisvrouwen aan deze onzin meedoen?

Je hebt dus duidelijk de TV besteld, nadat al duidelijk was dat de aanbieding niet klopt, dan vind ik het eigenlijk wel grappig dat al je gegevens op internet stonden, boontje komt om zijn loontje. En wat wouden ze doen met jou gegevens? De hele Otto site leegbestellen? Lijkt me prima, moet je eens kijken hoe zielig jij dan bent omdat jij mag bewijzen dat je het zelf niet besteld hebt, nee echt topkerel ben jij zeg
Even a broken clock is right twice a day.
pi_43069812
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ten eerste: een tv bestellen voor 99 euro en hopen dat je hem krijgt lijkt me geen misstap.
Nee, hopen is geen misstap.

Klagen, jammeren, eisen, vinden dat je recht hebt op 1100 euro korting en je verenigen om 'je recht' te halen wel.

De argumenten die door die club gegeven worden zijn uiterst triest: De typefout stond er te lang op, ze werden aangesproken met 'mevrouw', de TV kostte eerst 99,90 en daarna 99,00, en het allerergste: ze hebben een excuusbrief gekregen in plaats van een LCD TV.
Huillies.
pi_43069867
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:59 schreef Xenas het volgende:

Oh en ja, ik heb ook besteld. En ook ja, ik heb een brief als 'mevrouw' betitteld gekregen terwijl ik duidelijk aangaf man te zijn (dit staat ook zo op de factuur).
Dat komt omdat je zo'n enorm zeikwijf bent.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_43069938
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ten eerste: een tv bestellen voor 99 euro en hopen dat je hem krijgt lijkt me geen misstap.
Wat denk je dat er gebeurt als iedere keer dat zoiets gebeurt er 1000enden mensen hierop zouden inspringen, hoe hard je een bedrijf naar de klote helpt alleen maar omdat er een paar mensen zijn die niet nadenken bij de gevolgen van zo'n actie.

Ik zal niet ontkennen wat Otto fouten heeft gemaakt, maar dat mensen nu zover gaan met het kapot maken van een bedrijf als Otto, omdat ze een TV niet krijgen voor 99 euro? Een ludieke compensatie zou ik wel vinden dat de mensen 99 euro korting krijgen als ze de TV bestellen, maarja wedden dat niemand hem besteld? Dat komt alleen omdat 95% van de mensen die de TV hebben besteld puur uit zijn op het profiteren van een fout van iemand anders. Hoe zou jij het vinden als iedere fout wordt afgestraft die je maakt?

Stel je betaald bij de supermarkt voor iets van 3,89 met een briefje van 50 euro en je krijgt maar 6,10 terug. Hier kom je thuis pas achter, dan vind jij het toch ook wel zo prettig dat je als je opbelt je de overige 40 euro nog kan terughalen. En zeg nou niet dat het de schuld van het kassameisje is, want in principe ga je akkoord met de transactie bij het weglopen van de kassa.

Kortom het is geven en nemen, en dat er fouten zijn gemaakt dat kan, maar ik weet zeker dat die in de toekomst niet meer zullen worden gemaakt.
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:27:11 #207
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_43070025
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:20 schreef mgerben het volgende:

[..]

Nee, hopen is geen misstap.

Klagen, jammeren, eisen, vinden dat je recht hebt op 1100 euro korting en je verenigen om 'je recht' te halen wel.
Klopt, maar er zijn hier, zoals de poster boven je, mensen die vinden dat het 'triest' is dat je die tv überhaupt hebt besteld. Daar reageerde ik op. En verder gaf ik aan dat het bij Otto echt een enorme puinhoop is. Die mensen van die rechtszaak zijn inderdaad triest, iemand als Danos, die je al uitscheld omdat je op bestellen hebt geklikt, en die zelfs de enorme fout dat gegevens bewaard blijven en zichtbaar worden voor andere gebruikers weet goed te praten 'omdat dat komt doordat teveel mensen inloggen' is dat ook..
quote:
De argumenten die door die club gegeven worden zijn uiterst triest: De typefout stond er te lang op, ze werden aangesproken met 'mevrouw', de TV kostte eerst 99,90 en daarna 99,00, en het allerergste: ze hebben een excuusbrief gekregen in plaats van een LCD TV.
Huillies.
Helemaal mee eens, dat is echt zielig. Alhoewel ik moet zeggen dat ook dat 'Mevrouw' wel aangeeft hoe goed Otto zijn zaakjes op orde heeft. Maar dat is zeker geen argument om een tv voor 99 euro te krijgen, nee
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:28:27 #208
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_43070061
Ik moet spontaan denken aan een kleine twee jaar gelden.

Op de website van Dell werd een hardeschijf aangeboden. Met voor die tijd een mega capaciteit. Ik geloof 320 GB. Deze stond door een foutje voor 10 euro op de site. Terwijl dit iets van 5000 was (schoot me when I'm wrong).

Dell wilde eerst graag het extra geld zien, voorst over te gaan op levering. Na wat gekissebis (3week) werden alsnog de hardeschijven geleverd.

Ik zeg, als iemand een scherm heeft besteld, gewoon leveren. Bij meer dan 1, een leveren. Dit ivm 'te weinig beschikbaar' en de recht zaak op deze manier laten varen. Met de extra kosten (1100 klanten * gem. rechtzaakelijke kosten) is Otto BV veel duurder uit.

owhja, en mensen, laten we het leuk houden. Mocht je het niet onderschrijven, wat hier gebeurt, neem dan contact op met mijn secretaresse
Starbucks, waar blijf je
  FOK!fotograaf maandag 30 oktober 2006 @ 16:32:15 #209
13368 NiGeLaToR
pi_43070174
Vind wat je er van vind, ik ga m'n geluk beproeven

Moet zeggen dat die brief me al helemaal niet positief gestemd heeft, ik heb dus niet een gevoel van medelijden met Otto ofzo.
En nogmaals, die moraalridders hier balen volgens mij alleen maar omdat ze zelf niet op 'bestellen' geramd hebben.

* NiGeLaToR heeft netjes 1 teuveu'tje besteld. Meer haddik er niet nodig.
pi_43070256
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:28 schreef doctor.starbucks het volgende:
Ik moet spontaan denken aan een kleine twee jaar gelden.

Op de website van Dell werd een hardeschijf aangeboden. Met voor die tijd een mega capaciteit. Ik geloof 320 GB. Deze stond door een foutje voor 10 euro op de site. Terwijl dit iets van 5000 was (schoot me when I'm wrong).

Dell wilde eerst graag het extra geld zien, voorst over te gaan op levering. Na wat gekissebis (3week) werden alsnog de hardeschijven geleverd.

Ik zeg, als iemand een scherm heeft besteld, gewoon leveren. Bij meer dan 1, een leveren. Dit ivm 'te weinig beschikbaar' en de recht zaak op deze manier laten varen. Met de extra kosten (1100 klanten * gem. rechtzaakelijke kosten) is Otto BV veel duurder uit.

owhja, en mensen, laten we het leuk houden. Mocht je het niet onderschrijven, wat hier gebeurt, neem dan contact op met mijn secretaresse
Dell is wel een bedrijf van een iets andere orde dan Otto maargoed. De enige reden waarom Dell indertijd uit wanhoop maar heeft geleverd is dat het imago van Dell anders een dusdanige beuk zou krijgen, dat dit Dell een heleboel geld zou gaan kosten. En dan praat je misschien wel over 100x het verlies wat ze op het uitleveren van de harde schijven zouden krijgen. De proceskosten interesseert ze niet, want die zijn een schijntje met wat de deuk in hun imago zou kostten.

En hier door het aanvoeren van idiote argumenten van proberen te profiteren, ik heb er geen goed woord voor over!
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:37:06 #211
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_43070364
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:24 schreef danos het volgende:

[..]

Wat denk je dat er gebeurt als iedere keer dat zoiets gebeurt er 1000enden mensen hierop zouden inspringen, hoe hard je een bedrijf naar de klote helpt alleen maar omdat er een paar mensen zijn die niet nadenken bij de gevolgen van zo'n actie.
Als je als bedrijf je zaakjes op orde hebt gaan niet duizenden mensen in een week reageren. Dan stuur je geen automatische bevestiging voor een product dat niemand heeft gecontroleerd. Sterker nog, dan zet je zo'n product niet over van de bekijk- en testversie van je site naar de echte.

Nogmaals: ik zeg NIET dat Otto die tv MOET leveren. Maar mensen zielig vinden omdat ze op bestel klikken, zeker zo fel als jij dat doet, gaat me wat ver. En niet alleen omdat ik dat zelf ook gedaan heb
quote:
Ik zal niet ontkennen wat Otto fouten heeft gemaakt, maar dat mensen nu zover gaan met het kapot maken van een bedrijf als Otto, omdat ze een TV niet krijgen voor 99 euro?
Helemaal mee eens, zoals ik hierboven ook al schreef. Die rechtszaak is overdreven. Op bestellen klikken als je zo'n 'actie' ziet echter niet.
quote:
Een ludieke compensatie zou ik wel vinden dat de mensen 99 euro korting krijgen als ze de TV bestellen, maarja wedden dat niemand hem besteld? Dat komt alleen omdat 95% van de mensen die de TV hebben besteld puur uit zijn op het profiteren van een fout van iemand anders. Hoe zou jij het vinden als iedere fout wordt afgestraft die je maakt?
Op mijn werk wordt iedere fout die ik maak afgestraft. Laatst was ik het pasje om binnen te komen vergeten, en net nu bleek ik de enige te zijn, dus moest ik op en neer end rijden, op mijn kosten, en trakteren. En nee, daar klaag ik niet over, maar zo gaat dat gewoon. En dit was wel een serie erg domme fouten. Nog maar een keer: nee, ze hoeven 'als straf' echt niet die tv te leveren. Een kleine compensatie was, inderdaad, mooi geweest. Een rechtszaak om de tv te krijgen is zwaar overdreven, mensen uitschelden die die tv besteld hebben echter ook..
quote:
Stel je betaald bij de supermarkt voor iets van 3,89 met een briefje van 50 euro en je krijgt maar 6,10 terug. Hier kom je thuis pas achter, dan vind jij het toch ook wel zo prettig dat je als je opbelt je de overige 40 euro nog kan terughalen. En zeg nou niet dat het de schuld van het kassameisje is, want in principe ga je akkoord met de transactie bij het weglopen van de kassa.
Ik zou dat prettig vinden, maar ik vraag me af hoe makkelijk dat gaat, want dat kassameisje kan niet meer makkelijk zien of ze inderdaad te weinig terug gaf. Als er nog een foutje gemaakt is en de dagteller niet meer klopt, heb ik een probleem, lijkt me zo. Bovendien is het niet alleen maar haar fout, maar ook de mijne, want dat had ik meteen moeten zien.
quote:
Kortom het is geven en nemen, en dat er fouten zijn gemaakt dat kan, maar ik weet zeker dat die in de toekomst niet meer zullen worden gemaakt.
Ik hoop het. En ik denk dat Otto wel een beetje 'gestraft' is voor zijn fout trouwens, want echt goede publiciteit is dit niet..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_43070374
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:32 schreef NiGeLaToR het volgende:

En nogmaals, die moraalridders hier balen volgens mij alleen maar omdat ze zelf niet op 'bestellen' geramd hebben.
Ik vind dit absoluut geen moraalridderij, ik vind het geen enkel probleem als je gewoon op bestellen hebt geramd, maar accepteer dan ook gewoon dat het een lolletje was om te kijken wat er zou gebeuren en laat het daarbij. Ga je niet verlagen tot het voeren van een campagne tegen Otto
Even a broken clock is right twice a day.
  FOK!fotograaf maandag 30 oktober 2006 @ 16:38:33 #213
13368 NiGeLaToR
pi_43070426
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:34 schreef danos het volgende:

[..]

Dell is wel een bedrijf van een iets andere orde dan Otto maargoed. De enige reden waarom Dell indertijd uit wanhoop maar heeft geleverd is dat het imago van Dell anders een dusdanige beuk zou krijgen, dat dit Dell een heleboel geld zou gaan kosten. En dan praat je misschien wel over 100x het verlies wat ze op het uitleveren van de harde schijven zouden krijgen. De proceskosten interesseert ze niet, want die zijn een schijntje met wat de deuk in hun imago zou kostten.

En hier door het aanvoeren van idiote argumenten van proberen te profiteren, ik heb er geen goed woord voor over!
Echt vaag
Er verhongeren dagelijks 30.000 kinderen en dat vind niemand schijnbaar erg hier, als een handvol mensen zich miskent voelt door een dom postorderbedrijf is het een grote schande

* NiGeLaToR gaat gewoon voor de tv.. liever voor 99 dan voor 999 zeg ik
pi_43070458
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
Vind wat je er van vind, ik ga m'n geluk beproeven

Moet zeggen dat die brief me al helemaal niet positief gestemd heeft, ik heb dus niet een gevoel van medelijden met Otto ofzo.
En nogmaals, die moraalridders hier balen volgens mij alleen maar omdat ze zelf niet op 'bestellen' geramd hebben.

* NiGeLaToR heeft netjes 1 teuveu'tje besteld. Meer haddik er niet nodig.
Dat je het probeert is niets mis mee, maar dit is gewoon de otto proberen uit te melken.
En dat is volkomen misplaatst en onterecht.
pi_43070507
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:37 schreef De_Hertog het volgende:

Nogmaals: ik zeg NIET dat Otto die tv MOET leveren. Maar mensen zielig vinden omdat ze op bestel klikken, zeker zo fel als jij dat doet, gaat me wat ver. En niet alleen omdat ik dat zelf ook gedaan heb
Ok ik reageer misschien wat te fel, zoals ik net ook zeg ik vind het niet erg als mensen die tv hebben besteld en nu gewoon hun verlies accepteren, maar dit geneuzel gaat nu al bijna een week door, wordt er een beetje moe van

En ik leef met je mee hoor dat je je pasje bent vergeten
Even a broken clock is right twice a day.
pi_43070543
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:38 schreef NiGeLaToR het volgende:

Er verhongeren dagelijks 30.000 kinderen en dat vind niemand schijnbaar erg hier,
Wie zegt dat?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!fotograaf maandag 30 oktober 2006 @ 16:43:00 #217
13368 NiGeLaToR
pi_43070610
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:39 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat je het probeert is niets mis mee, maar dit is gewoon de otto proberen uit te melken.
En dat is volkomen misplaatst en onterecht.
Welnee man, dacht je serieus dat ik een TV van ze verwacht?
Ik lach me rot om die reacties van Otto, de media, zo'n misvormde consumentenclub, die pauper-brief ... en alles omdat die sukkels een puinhoop van hun webwinkel gemaakt hebben. Veroordeel me maar, maar ik steel niets, vermoord niemand, bevuil niets, heb alleen wat lol over de rug van dat postorderbedrijf.

Vind het eigenlijk wel verdiend voor ze - aangezien deze reclamestunt ze al uren media-aandacht voor niets opgeleverd heeft.
pi_43070658
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:43 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Welnee man, dacht je serieus dat ik een TV van ze verwacht?
Eh, ja:
quote:
* NiGeLaToR gaat gewoon voor de tv..
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!fotograaf maandag 30 oktober 2006 @ 16:44:14 #219
13368 NiGeLaToR
pi_43070662
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:41 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
Tel jij de 'er-verhongeren-kinderen-topics' even en de 'otto-tv-99-euro-topics'.
Oke, 0 voor de kindertjes en een aantal voor de Otto-tv's.

Momenteel zie ik weinig mensen zich druk maken om de kindertjes
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:44:17 #220
67730 Xenas
Dat is SANEX andersom
pi_43070664
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:16 schreef danos het volgende:
...
[persoonlijke aanval]
...
Danos, ik val jou niet persoonlijk aan. Dus doe dat ook niet bij mij en kom met onderbouwde argumenten.
Ik werk zelf in de internetwereld en op het niveau waar wij op werken worden fouten als bij Otto niet getolereerd. Voor dergelijke fouten worden bij ons mensen ontslagen! Daarnaast wordt bij ons gecheckt en dubbel gecheckt VOORDAT men dingen online zet, omdat je bij eventuele fouten het bedrijf (flinke) schade kan berokkenen. Dat ze dit niet doen bij Otto, bij wie brochure/internet/telefonische verkoop COREBUSINESS is, vind ik te gek voor woorden. Zij moeten 100% op hun procedures en systemen kunnen vertrouwen, wat hier dus duidelijk niet het geval is. Worden er dus toch fouten gemaakt, dan gaan ze nat!

Daarnaast zeg je dat het mijn eigen schuld is dat mijn gegevens er stonden. Dit kwam volgens jou door de drukke servers.....
Otto mag zich schamen! Wat jij zegt betekent dus dat mocht de site een succes worden, ieders gegevens open en bloot op tafel liggen? Dit vind ik een grove schande!

En nu niet persoonlijk aanvallen, kom met FEITEN en uit je volwassen.
oi?
  FOK!fotograaf maandag 30 oktober 2006 @ 16:44:49 #221
13368 NiGeLaToR
pi_43070683
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:44 schreef Jarno het volgende:

[..]

Eh, ja:
[..]
Sarcasme is je vreemd he
Misschien moet je dat petje af doen, m'n vader zei altijd dat dat klemt
pi_43070720
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:43 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Veroordeel me maar, maar ik steel niets, vermoord niemand, bevuil niets, heb alleen wat lol over de rug van dat postorderbedrijf.
Eindelijk een goede burger, hou dit vast jonge, de hemel zal je met open armen ontvangen
Even a broken clock is right twice a day.
pi_43070782
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:44 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Tel jij de 'er-verhongeren-kinderen-topics' even en de 'otto-tv-99-euro-topics'.
Ooookay. Dus omdat er nu even geen hongerende kindertjes in je AT staan, vinden 'we' met z'n allen het wereldwijde hongerprobleem opeens minder belangrijk dan die pauper tv van jou. sLogies hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_43070827
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:44 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Sarcasme is je vreemd he
Misschien moet je dat petje af doen, m'n vader zei altijd dat dat klemt
Nee, je lult gewoon slap. Eerst geef je aan dat je wel degelijk voor die tv gaat, en twee posts later dat je helemaal geen tv verwacht. Niks sarcasme, gewoon dom lullen. Wat is het nou?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 30 oktober 2006 @ 16:50:48 #225
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_43070921
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 16:40 schreef danos het volgende:

[..]

Ok ik reageer misschien wat te fel, zoals ik net ook zeg ik vind het niet erg als mensen die tv hebben besteld en nu gewoon hun verlies accepteren, maar dit geneuzel gaat nu al bijna een week door, wordt er een beetje moe van
Mooi, is dat ook weer opgelost Ik accepteerde eigenlijk al mijn verlies toen ik op bestel klikte trouwens, ik wilde vooral zien wat er gebeurde. Nou, meer dan ik verwacht had
quote:
En ik leef met je mee hoor dat je je pasje bent vergeten
Zo erg is het niet hoor Foutje kan iedereen maken, en de taart was lekker.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')