Dat het water niet vers is, dat ligt aan jezelf. Slappe bak? Er zijn ook sterkere soorten te koop. Het papier proef je ook niet, dat is echt onzin. Onbetaalbaar? Dacht het niet, ik koop mijn pads bij de Schlecker en Aldi en die zijn goedkoop. Het is ook nog eens superhandig als je in de ochtend snel een bakje wilt voordat je naar je werk gaat.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:28 schreef Paetor het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk deze senseo-hype. Niet te drinken.. wat een slappe bak. Je proeft het papiertje waar het inzit, dat water is nooit vers, en het is onbetaalbaar. Gewoon aromarood in een oldskool koffiezet apparaat, das pas koffie.
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
draadloze senseo, heet dat dan kowifi ?
Like euhm, duh... Wat dacht je van op vakantie bijvoorbeeld? Zo wilden wij dat ding op batterijen naar Lowlands meenemen...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:08 schreef Duderinnetje het volgende:
En TS, waarom zou je dat willen?
Hey, een Senseoapparaat is heel wat anders dan een truckerskoffiezettertje hoor...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:17 schreef kroegtijger het volgende:
http://www.speurders.nl/a(...).1.0.1.266.3080.html
http://www.truckers-paradise.nl/
Opglost
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Like euhm, duh... Wat dacht je van op vakantie bijvoorbeeld? Zo wilden wij dat ding op batterijen naar Lowlands meenemen...
als truckers al geen senseo hebben, dan heeft niemand t....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Hey, een Senseoapparaat is heel wat anders dan een truckerskoffiezettertje hoor...
Dude.... Het lijkt of je nogsteeds het verschil tussen Senseo en 'gewone' koffie niet kent?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
naar lowlands?? t barst daar van de koffie-tentjes...dan ga je toch niet moeilijk doen?? ik zou t wel zien zitten in de auto voor op vakantie
mwoch, ik denk dat ik toch wel enigzins bekend ben met het principe "senseo"... maar ZO spectaculair is het nou toch ook weer niet? als je dan toch makkelijk een bak koffie wilt, én hij moet lekker zijn, doe het dan niet met een senseo maar met een nespressoquote:Op woensdag 28 september 2005 15:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Dude.... Het lijkt of je nogsteeds het verschil tussen Senseo en 'gewone' koffie niet kent?
Whehe die Nespresso kende ik niet... En ja, ik vind Senso toch echt stukken lekkerder dan de DE-automatenkoffie die ze op LoLa verkopen(maar dat komt waarschijnlijk ook omdat dat dezelfde koffie is die ik op mijn werk heb...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:33 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
mwoch, ik denk dat ik toch wel enigzins bekend ben met het principe "senseo"... maar ZO spectaculair is het nou toch ook weer niet? als je dan toch makkelijk een bak koffie wilt, én hij moet lekker zijn, doe het dan niet met een senseo maar met een nespresso
Wacht maar tot je cafébar heb geproefd.....dan is DE-automatenkoffie in ene hééééél lekker....quote:Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Whehe die Nespresso kende ik niet... En ja, ik vind Senso toch echt stukken lekkerder dan de DE-automatenkoffie die ze op LoLa verkopen(maar dat komt waarschijnlijk ook omdat dat dezelfde koffie is die ik op mijn werk heb...)...
De meeste apparaten gebruiken 12v zwakstroom? Dacht het niet hoor. Ja, kleine wekkers, wekkerradiotjes, huistuinenkeuken routertjes, batterijladers enz. Maar ook dat is vaak geen 12V.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:32 schreef Ludwig het volgende:
Kan gewoon op een accu. Kijk even of de onderdelen van de Senseo ook 230 gebruiken. De meeste apparaten gebruiken namelijk zwakstroom(12v). Als je dan de transformator eruit sloopt en je accu erop aansluit, moet het lukken. Let natuurlijk wel op eventuele verschillende voltages.
Een accu heeft trouwens een enorm hoge piekbelasting. De accu van je auto is meestal een accu met zon hoge piekbelasting. Die trekt dat dus echt wel. Zet wel je auto aan voordat je heel lowlands van koffie gaat voorzien!
Daarmee kun je genoeg senseos aan sluiten voor een heel weeshuisquote:Op donderdag 2 november 2006 09:44 schreef kroegtijger het volgende:
tsja, als je al zo'n moeite er voor moet doen, bel dan even Homan
[afbeelding]
650kVA
Wedden dat je daar wel een bakkie mee kunt zetten??
Met een behoorlijk zuivere sinus (zit een stabilisator in)
is dat niet dat ding dat Peter R heeft terug gevonden...?quote:Op donderdag 2 november 2006 09:44 schreef kroegtijger het volgende:
tsja, als je al zo'n moeite er voor moet doen, bel dan even Homan
650kVA
Wedden dat je daar wel een bakkie mee kunt zetten??
Met een behoorlijk zuivere sinus (zit een stabilisator in)
t zou best kunnen. Is gewoon een standaard aggregaat van Homan. Wordt veel gebruikt voor licht en geluid bij grote events als concerten etc., maar ook bij film, tv en kermis etc.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:16 schreef koele het volgende:
[..]
is dat niet dat ding dat Peter R heeft terug gevonden...?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
t zou best kunnen. Is gewoon een standaard aggregaat van Homan. Wordt veel gebruikt voor licht en geluid bij grote events als concerten etc., maar ook bij film, tv en kermis etc.
't kan trouwens nog veel gekker hoor. KPN heeft bijvoorbeeld 3 aggregaten die een complete trailer per stuk in beslag nemen.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:36 schreef -chefke- het volgende:
[..]
das mooi speelgoed
je hebt ook complete unit`s als zee contianer met een gasturbine erin die vrolijk 25 megawatt draaitbeetje jammes dat je der een tankauto naast moet zetten voor de brandstof.
Gast, dit topic is 4 jaar oudquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef InSider101 het volgende:
als je zo nodig een senseo in je auto of vrachtwagen wil kan je wel een goedkopere omvormer kopen(gemodifiseerde sinus) van 12 of 24 v naar 230v (min. 1600w p30) maar dan moet je wel ff je senseo ombouwen alle onderdeelen in de senseo zin geschikt voor 230v maar de elektronika op de printplaat kan niet tegen de gemodificeerde sinus en werkt dan ook niet
als je hem om gaat bouwen moet je met 1 schakelaar je waterpompje sturen en met 1 schakelaar je boilertje dit is best makkelijk als je een beetje elektra ervaring hebt ik heb het ook gedaan werkt als een trein
ik heb alleen me boilertje met een zogenaamde trappenhuis automaat geschakeld zo dat me boilertje niet te lang aan kan blijven staan en me koffie altijd lekker heet is let wel op als je een trappenhuis automaat koopt dat je er 1 hebt die je kan instellen op 30 sec. zo lang moet het boilertje opwarmen
Bha, pads van de aldiquote:Op woensdag 28 september 2005 11:38 schreef harlingen het volgende:
[..]
Dat het water niet vers is, dat ligt aan jezelf. Slappe bak? Er zijn ook sterkere soorten te koop. Het papier proef je ook niet, dat is echt onzin. Onbetaalbaar? Dacht het niet, ik koop mijn pads bij de Schlecker en Aldi en die zijn goedkoop. Het is ook nog eens superhandig als je in de ochtend snel een bakje wilt voordat je naar je werk gaat.
En in de avonduren kan ik zo snel een bakje decafe voor mijn vrouw maken. Alleen als er bezoek komt pak ik het normale koffiezetapparaat, maar voor af en toe een bakje gaat er niks boven de Senseo.
Heheh!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef error_404 het volgende:
Serieus weinig mensen die doorhebben dat dit topic al 3 jaar, 9 maanden en 3 dagen oud is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |