abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16487335
Misschien lees ik er over heen.. Maar heb je ze ook daadwerkelijk al gezien? Of alleen van horen zeggen? Anders kan je gewoon aangifte gaan doen bij de plsie.
pi_16487406
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:21 schreef MouseOver het volgende:
Kun je de fotograaf er niet op pakken dat hij onzorgvuldig met persoonlijik materiaal is omgegaan (ivm die openbare pc dus)
Ja tuurlijk "henk " die een plaatje schiet vervolgen omdat het een uit de hand gelopen grap is ... sure dude ik zou om een advocaat vragen ....Bekende nederlander me hol ...aansteller....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_16487418
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:25 schreef Poepoog het volgende:
Misschien lees ik er over heen.. Maar heb je ze ook daadwerkelijk al gezien? Of alleen van horen zeggen? Anders kan je gewoon aangifte gaan doen bij de plsie.
Ja tuurlijk ....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_16487743
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:29 schreef method21 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk ....

pi_16487921
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 00:59 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Ik snap je best maar om er nu miet eer de straat voor op te durben vind ik wel ietsje mieterug

en kan meneer mij dan exact vertellen wanneer ik gezegd heb dat ik niet meer over straat zou durven?
pi_16492855
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:47 schreef dolledingo het volgende:

[..]

en kan meneer mij dan exact vertellen wanneer ik gezegd heb dat ik niet meer over straat zou durven?

Heeft de TS niet over zichzelf gezegd volgens mij....

Maar hoe ga je het nu oplossen??

"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
  donderdag 22 januari 2004 @ 21:48:08 #57
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_16499977
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:28 schreef method21 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk "henk " die een plaatje schiet vervolgen omdat het een uit de hand gelopen grap is ... sure dude ik zou om een advocaat vragen ....Bekende nederlander me hol ...aansteller....

Als "henk" een advertentie in de krant zou zetten waarin staat dat TS een lompe lul is zou de eerste de beste advocaat er ook gehakt van kunnen maken. En hoewel ts het wel rot vindt maar nog enigszins laconiek met het gebeurde omgaat zouden sommige andere mensen compleet doordraaien. Vergis je niet wat dergelijke dingen met je prive leven kunnen doen. Oudkerk is een prachtig voorbeeld van iets wat onschuldig lijkt maar compleet uit de klauwen loopt. ik benadruk nog ff dat ik niet beweer dat het hier zo'n vaart loopt maar wel dat de actie als zodanig niet zo ontzettend onschuldig is
Vampire Romance O+
pi_16501327
Ik denk dat de TS een redelijke kans maakt als hij een aanklacht indiend bij de politie....

Van http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/pagina.asp?pagkey=23672

"Ook als de fotos niet in opdracht van de gefotografeerde mensen zijn gemaakt, is publiceren riskant. De mensen kunnen 'een redelijk belang' hebben om zich tegen publicatie te verzetten. Privacy of goede smaak bijvoorbeeld. Een T-shirt verkopen van een door u gefotografeerde popster tijdens een concert, mag dus niet zonder zijn of haar toestemming."

"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_16533207
Ik denk dat er weinig aan te doen is. Gewoon wachten tot het allemaal over is. (als dat ooit gaat) En eventueel naar de politie gaan. En hopen dat die wat kunnen doen. Ik denk dat de fotograaf verantwoordelijk is voor wat er met die foto's gebeuren. Ik denkdat dat je dus aangifte tegen hem moet doen, als je dat wilt natuurlijk. Want veel schiet je er toch niet meer op. Die foto gaat toch wel door. Ik krijg trouwens nooit zulke foto's
pi_43142799
Ok, even een update. Bijna 3 jaar later. Ik heb toentertijd geen aangifte gedaan. De foto's circuleren nog steeds op internet, het heeft me verder niet geschaad. En zolang er filmpjes zoals die van de ado-keeper uitkomen vallen de pikante foto's van mij in het niet. Met de huidige staat van het internetwezen zijn mijn pikante foto's opeens niet meer zo pikant. Eind goed al goed
  woensdag 1 november 2006 @ 17:19:56 #61
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_43142938
gewoon laten rusten en geen rugbaarheid aan geven, dan komt niemad op het idee er nog eens naar te gaan zoeken.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_43144813
foto!!

woensdag 1 november 2006 @ 18:18:08 #63
100631 Pompsnol
FOK! SpuitHoer
pi_43145065
Waarom kick je dit topic omhoog.. volgens mij heb je gewoon stiekem zelf die foto's op internet gezet en je geilt er nu nog steeds op.
Pijpe een euro!
pi_43145149
Sjah als je sites als kodiefiles bekijkt dan is het tegenwoordig eigenlijk haast niet bijzonder meer dat je zo op het Internet staat. Of het moet zijn er in je omgeving vol ophef over wordt gemaakt, dan krijg je wel iets meer aandacht dan je wil (zie dat bananenmeisje bijvoorbeeld).
pi_43145561
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:51 schreef dolledingo het volgende:
Op een feestje tijdens de herfstvakantie ben ik een dronken bui wat gaan friemelen met een dame. Was allemaal leuk en aardig, maar nu heb ik de dag erop gehoord dat er foto's zijn gemaakt terwijl we bezig waren. Nou goed, dat is gebeurt, het was allemaal geinig, vrienden en vriendinnen onder elkaar.. lachen gieren brullen.. nu een paar maand later wordt ik boos opgebeld door de betreffende dame, en ze verteld me in paniek dat een foto van ons op internet circuleerd.. ik was er al bang voor, en ik heb duidelijk met de fotograaf overlegd dat het leuk was voor even en hij had beloofd er geen gekke dingen mee te doen. Onze gezichten zijn weliswaar onherkenbaar gemaakt, fijn is het niet. Ik word overstelpt met mailtjes en telefoontjes van vage bekende, en de dame in kwestie die het minst plezant op de foto staat durft de straat niet meer op. Dat de foto zich verder zal verspreiden, daar kan ik waarschijnlijk niets aan doen, maar in hoeverre kan ik de schuldige van het verspreiden aanpakken?
Vraag anders aan Postma wat je tegen dit soort zaken kunt doen.. of.. nog beter.. vraag het aan geenstijl.nl
─_(º.0)_/─
  Admin woensdag 1 november 2006 @ 18:38:38 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43145704
Jij was toch die knul van die weblog?
Die zo'n lol had in het verspreiden van?
Die ben je toch hè?
En nu ga je zelf de klos zijn?
Vind je het heel erg als ik me nu helemaal naar lach?
Nee hè, vind je vast niet erg
Als ik ze vind laat ik er posters van maken, beloofd.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_43145793
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:38 schreef yvonne het volgende:
Die ben je toch hè?

doe dan meteen een flinke banner voor op de frontpage
─_(º.0)_/─
pi_43145821
quote:
Die ben je toch hè?
he psst, kijk eens naar de datum van de oppo.
Scheren is voor schapen!
  woensdag 1 november 2006 @ 18:42:28 #69
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_43145840
quote:
Die ben je toch hè?
Geef je dan wel een linkje Yvonne.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Admin woensdag 1 november 2006 @ 18:42:40 #70
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43145845
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:42 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

he psst, kijk eens naar de datum van de oppo.
Dan nog heb ik lol
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_43145883
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:15 schreef dolledingo het volgende:
Ok, even een update. Bijna 3 jaar later. Ik heb toentertijd geen aangifte gedaan. De foto's circuleren nog steeds op internet, het heeft me verder niet geschaad. En zolang er filmpjes zoals die van de ado-keeper uitkomen vallen de pikante foto's van mij in het niet. Met de huidige staat van het internetwezen zijn mijn pikante foto's opeens niet meer zo pikant. Eind goed al goed
even een link van dit topic dan maar doorsturen naar geenstijl?
uiteraard met profiel-gegevens
─_(º.0)_/─
  woensdag 1 november 2006 @ 18:45:00 #72
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43145915
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:15 schreef dolledingo het volgende:
Gered door de voortschrijdende techniek min of meer dan
Vampire Romance O+
  Admin woensdag 1 november 2006 @ 18:45:02 #73
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_43145916
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef vamos1 het volgende:

[..]

even een link van dit topic dan maar doorsturen naar geenstijl?
uiteraard met profiel-gegevens
Welnee, laat hem stikken met z'n bierbommetje.

† In Memoriam † woensdag 1 november 2006 @ 18:46:04 #74
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_43145944
quote:
Die ben je toch hè?
Neukia.nl idd

Maar die is nou toch down?
Edit: Ja dus.
  woensdag 1 november 2006 @ 18:46:12 #75
152870 spliffy
cogito ergo sum
pi_43145948
Dat dit topic na 2,5 jaar nog steeds niet een keer in ONZ is belandt...

TS geeft 't in z'n fotoboek notabene al zelf aan
Op woensdag 8 november 2006 19:14 schreef Alicey het volgende:
Stelletje kutmods, zelfs een topic in het goede subforum plaatsen kunnen jullie niet. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')