dan maak je het jezelf wel heel moeilijkquote:Een ding is zeker, ik ga NIET terug naar die zielen-dokters.
Wat moet ik doen?
Is je vriendin geen motivatiebron voor je? Of stelt het niet zoveel voor?quote:Dan ga ik nog es om de zoveel dagen naar mijn vriendin
Onder de mensen begeven. Ik voel me alleen op m'n gemak hier op het internet.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:15 schreef spliffy het volgende:
Ga jezelf eens onder de mensen begeven, zoek een sport of een hobby!
Jawel jawel, we zijn vorig weekend naar Center Parks geweest, waren 5 maandjes samen.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Is je vriendin geen motivatiebron voor je? Of stelt het niet zoveel voor?
Misschien je instelling eens proberen te veranderen, want zo kom je natuurlijk helemaal nergens uiteindelijk. Het is naar mijn idee een slap excuus.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef snake903 het volgende:
[..]
Onder de mensen begeven. Ik voel me alleen op m'n gemak hier op het internet.
Ik voel me altijd bekeken ( ben niet van de magerste, if you know what I mean ).
Altijd een buitenbeentje geweest.
Doe je aan sport?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef snake903 het volgende:
[..]
Ik voel me altijd bekeken ( ben niet van de magerste, if you know what I mean ).
Ik denk dat je je een beetje aanstelt. Er zijn hier ongeveer 3000 mensen die er nu exact hetzelfde bij zittenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:23 schreef snake903 het volgende:
[..]
Maar ALLES is me gewoon te veel. Ik zit hier thuis, 2 pc's om mee te kloten, verwarming naast mij, paar liter water om te drinken, en zit hier dan doelloos rond te surfen.
Ik heb mijn computer nodig voor school.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:31 schreef Dsquared2 het volgende:
gooi je computers weg, zorg dat je daar niet meer mee in contact komt, dan ga je vanzelf andere dingen doen.. Die je tenminste wel een nuttig gevoel geven..
Is je ruggegraat na al je zware schoolwerk te zeer afgezwakt om nog naar het uit-knopje te reiken?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:33 schreef snake903 het volgende:
[..]
Ik heb mijn computer nodig voor school.
Mjah, ik kan mezelf moeilijk in hand houden qua alcohol, dan kom ik bezopen thuisquote:Op woensdag 1 november 2006 22:34 schreef Ltd. het volgende:
En eens af en toe op stap gaan zou dat niet helpen? Dat haalt je uit die dagelijkse sleur.
ja daar heb ik ook last vanquote:Op woensdag 1 november 2006 22:35 schreef snake903 het volgende:
[..]
Mjah, ik kan mezelf moeilijk in hand houden qua alcohol, dan kom ik bezopen thuis
Zie het als een dwang.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:35 schreef francoise het volgende:
[..]
Is je ruggegraat na al je zware schoolwerk te zeer afgezwakt om nog naar het uit-knopje te reiken?
Laatste keer da 'k mij echt geamuseerd heb, is op een fuif, zo bezopen als wat.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:36 schreef Ltd. het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook last van![]()
Maar op een manier doet het me toch eens goed.
Alsof dat erg is.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:35 schreef snake903 het volgende:
[..]
Mjah, ik kan mezelf moeilijk in hand houden qua alcohol, dan kom ik bezopen thuis
Aye, ik weet.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:37 schreef FlyingFox het volgende:
Volgens mij mis je concrete doelen of passie's. Je moet iets zoeken waar je hart naar uitgaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |