abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43154774
Allereerst, sorry voor mijn 'gekke' topic-titel, maar ik weet momenteel niets anders.

Eigenlijk zit ik in een diep emotioneel gat.

Ik ben het beu om mij happy voor te doen voor iedereen, terwijl dat totaal niet is.

Om een lang verhaal kort te maken:

Ik heb chronische buikpijn ( spastische darmen ).

Daardoor heb ik vorig jaar 2* zelfmoord geprobeerd. ( :'( )

Ik ben nu in behandeling bij een homeopaat, dat heeft geholpen tegen de buikpijn, maar de gemoedstoestand is er niet vooruit op gegaan.

Ik ben meer als een jaar bij een psychiater & psychologe in behandeling geweest.
Ik was het zo zat als wat, om daar naar toe te gaan, en mijn verhaal te doen. Ik ben er dus ook mee gekapt.

Ik was dus depressief. Een tijdje ging het beter, buikpijn ging over en dergelijke. Dus je zou denken dat het allemaal positief blijft gaan.

Niet dus. Ik heb niets meer om naar uit te kijken, er is zoveel kapot gegaan doen ik met dat mes op mijn polsen heb gezeten :'(

Het is allemaal een pot nat voor mij, het interesseert mij compleet niet wat er gebeurt en zo. Ik weet niet meer hoe het verder moet.

Een ding is zeker, ik ga NIET terug naar die zielen-dokters.

Wat moet ik doen?

Ik ga 's morgens naar school, download heel de dag, kom thuis, zet het op mijn desktop, kijk het, speel het.
Ik eet en ik ga slapen. Dan ga ik nog es om de zoveel dagen naar mijn vriendin.

Maar al bij al is het toch maar een saai leventje dat van mij.
dead
  woensdag 1 november 2006 @ 22:15:07 #2
152870 spliffy
cogito ergo sum
pi_43154857
Ga jezelf eens onder de mensen begeven, zoek een sport of een hobby!
Op woensdag 8 november 2006 19:14 schreef Alicey het volgende:
Stelletje kutmods, zelfs een topic in het goede subforum plaatsen kunnen jullie niet. :r
  woensdag 1 november 2006 @ 22:17:39 #3
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43154972
quote:
Een ding is zeker, ik ga NIET terug naar die zielen-dokters.

Wat moet ik doen?
dan maak je het jezelf wel heel moeilijk
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 1 november 2006 @ 22:20:01 #4
81237 releaze
best of both worlds
pi_43155060
gezien de leeftijd in je profiel is het mogelijk dat deze gemoedstoestand ook gewoon onderdeel is van de puberteit. dat is klote, maar you'll get over it. van belang is wel, zoals spliffy zei, dat je je onder de mensen probeert te begeven, leuke dingetjes gaat doen met bijvoorbeeld je vriendin of weet ik veel, je te storten op een andere hobby, om zo deze 'houding' niet te laten escaleren en mee te nemen de rest van je leven in, anders raak je wellicht tussen de wal en het schip in, en kom je vanzelf mss wel weer bij de zielenknijpers.
pi_43155093
quote:
Dan ga ik nog es om de zoveel dagen naar mijn vriendin
Is je vriendin geen motivatiebron voor je? Of stelt het niet zoveel voor?
Patat Friet
pi_43155107
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:15 schreef spliffy het volgende:
Ga jezelf eens onder de mensen begeven, zoek een sport of een hobby!
Onder de mensen begeven. Ik voel me alleen op m'n gemak hier op het internet.

Ik voel me altijd bekeken ( ben niet van de magerste, if you know what I mean ).

Altijd een buitenbeentje geweest.
dead
pi_43155169
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Is je vriendin geen motivatiebron voor je? Of stelt het niet zoveel voor?
Jawel jawel, we zijn vorig weekend naar Center Parks geweest, waren 5 maandjes samen.

Ik zie ze super graag. Maar ALLES is me gewoon te veel. Ik zit hier thuis, 2 pc's om mee te kloten, verwarming naast mij, paar liter water om te drinken, en zit hier dan doelloos rond te surfen.
dead
  woensdag 1 november 2006 @ 22:25:55 #8
152870 spliffy
cogito ergo sum
pi_43155271
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef snake903 het volgende:

[..]

Onder de mensen begeven. Ik voel me alleen op m'n gemak hier op het internet.

Ik voel me altijd bekeken ( ben niet van de magerste, if you know what I mean ).

Altijd een buitenbeentje geweest.
Misschien je instelling eens proberen te veranderen, want zo kom je natuurlijk helemaal nergens uiteindelijk. Het is naar mijn idee een slap excuus.
Op woensdag 8 november 2006 19:14 schreef Alicey het volgende:
Stelletje kutmods, zelfs een topic in het goede subforum plaatsen kunnen jullie niet. :r
pi_43155275
kijk wij kunnen je al het goedbedoelde advies van de wereld gaan geven maar dat lost jouw problemen niet op.

De enige manier is dat je bij je zelf nagaat hoe je zou willen zijn, hoe je graag zou willen leven. En dan alles in je leven in het teken daarvan zetten. Het vergt enorm veel discipline en volharding en het gaat bij tijden enorm afzien zijn.

Je hebt twee keuzes. Of je gaat echt streven naar verandering OF je blijft hangen in je misere en blijft heel je leven lang topics als deze openen. Kies maar
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_43155358
Ik weet niet in hoeverre je buikpijn je beperkt, maar op zich is de pc uitlaten en dingen gaan ondernemen misschien een goed idee. Ga naar buiten, lopen, sporten, zoek iets waar je je hart in kan storten. Lees een boek, maak foto's. Maar laat die pc voorlopig uit... het lijkt erop dat het je nogal beperkt.
pi_43155369
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef snake903 het volgende:

[..]

Doe je aan sport?
Ik heb gemerkt dat ik me minder slecht voel als ik gefitnissed heb.
  woensdag 1 november 2006 @ 22:30:14 #12
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_43155447
Of terug naar de professionele hulp, of je niet aanstellen.

Een middenweg eindigt in een lang kutleven met een mogelijk vroegtijdig einde.
Ik ga naar huis.
  woensdag 1 november 2006 @ 22:30:29 #13
78575 francoise
this is so real...
pi_43155456
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:23 schreef snake903 het volgende:

[..]

Maar ALLES is me gewoon te veel. Ik zit hier thuis, 2 pc's om mee te kloten, verwarming naast mij, paar liter water om te drinken, en zit hier dan doelloos rond te surfen.
Ik denk dat je je een beetje aanstelt. Er zijn hier ongeveer 3000 mensen die er nu exact hetzelfde bij zitten give or take a few
pi_43155496
gooi je computers weg, zorg dat je daar niet meer mee in contact komt, dan ga je vanzelf andere dingen doen.. Die je tenminste wel een nuttig gevoel geven..
pi_43155565
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:31 schreef Dsquared2 het volgende:
gooi je computers weg, zorg dat je daar niet meer mee in contact komt, dan ga je vanzelf andere dingen doen.. Die je tenminste wel een nuttig gevoel geven..
Ik heb mijn computer nodig voor school.
dead
pi_43155593
En eens af en toe op stap gaan zou dat niet helpen? Dat haalt je uit die dagelijkse sleur.
  woensdag 1 november 2006 @ 22:35:12 #17
78575 francoise
this is so real...
pi_43155647
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:33 schreef snake903 het volgende:

[..]

Ik heb mijn computer nodig voor school.
Is je ruggegraat na al je zware schoolwerk te zeer afgezwakt om nog naar het uit-knopje te reiken?
pi_43155667
tja..
Welke opleiding doe je? Informatica?
Naja, je moet in iedergeval verandering in je levenswijze brengen, en helaas zul je dan dingen moeten opofferen..
pi_43155673
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:34 schreef Ltd. het volgende:
En eens af en toe op stap gaan zou dat niet helpen? Dat haalt je uit die dagelijkse sleur.
Mjah, ik kan mezelf moeilijk in hand houden qua alcohol, dan kom ik bezopen thuis
dead
pi_43155687
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:35 schreef snake903 het volgende:

[..]

Mjah, ik kan mezelf moeilijk in hand houden qua alcohol, dan kom ik bezopen thuis
ja daar heb ik ook last van

Maar op een manier doet het me toch eens goed.
pi_43155726
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:35 schreef francoise het volgende:

[..]

Is je ruggegraat na al je zware schoolwerk te zeer afgezwakt om nog naar het uit-knopje te reiken?
Zie het als een dwang.

Ik kom thuis, laptop aan, pc aan. Ik ga slapen, alles uit ( tenzij ik d/load ). 's morgens om kwart na 6 op, laptop aan, omkleden, even naar het wc, laptop uit, naar school, laptop open, dan eten op school MET laptop.

Ik kan er echt niet zonder
dead
pi_43155759
Volgens mij mis je concrete doelen of passie's. Je moet iets zoeken waar je hart naar uitgaat.
pi_43155842
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:36 schreef Ltd. het volgende:

[..]

ja daar heb ik ook last van

Maar op een manier doet het me toch eens goed.
Laatste keer da 'k mij echt geamuseerd heb, is op een fuif, zo bezopen als wat.

Helaasch woon ik hier in een boerengat, maar een keer om de zoveel tijd fuif.

Ik ben blij dat de periode gelijk vorig jaar was voorbij is, maar ik mis nog steeds dat krassen.

Ik ben al van mei 'kras-vrij'. Maar toch mis ik dat.

FYI, ben geen goth!
dead
pi_43155900
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:35 schreef snake903 het volgende:

[..]

Alsof dat erg is.
pi_43155941
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:37 schreef FlyingFox het volgende:
Volgens mij mis je concrete doelen of passie's. Je moet iets zoeken waar je hart naar uitgaat.
Aye, ik weet.

Programmeren & snowboarden.
Maar ik heb nooit ideetjes om te programmeren.

Ik zou simpele dingen moeten hebben, voor wat te kloten in C# of Java of zo.

Ik zou ook graag gaan fitnissen, maar ik zie de mogelijkheid niet.
dead
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')