abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40240687
Sinds ik sport heb ik een lijn ontdekt in de gesprekken in de dameskleedkamer. Het begint er meestal mee dat de ene vrouw de ander een complimentje geeft. En dat wordt gevolgd door de ander, die het genadeloos afzwakt. Bijvoorbeeld:

"Hee, wat een ont-zet-tend leuk shirtje heb jij aan."
"Ach, tja, dat heb ik al zolang / was in de uitverkoop / het jouwe is veel leuker."

Of:
"Jee zeg, wat begin jij een buikspieren te krijgen."
"Pff. Dan heb je zeker mijn bovenbenen nog niet gezien." (trekt vies gezicht en knijpt in eigen lijf)

Dat laatste voorval vindt meestal grif bijval en voor je er erg in hebt staan alle aanwezige vrouwen nog half in ondergoed de minpunten van hun eigen lichaan op te sommen. Er word gewezen, geknepen, gekeken, vergeleken. En die kritiek op onszelf hebben we natuurlijk alleen maar zo openlijk, zodat de andere aanwezigen kunnen zeggen dat het best meevalt.

Herkenbaar? En wat spoken de heren in hun kleedruimte uit? Spieren vergelijken? Biceps spannen?
Hardloper.
IG @webkim
pi_40241122
Douche, Aankleden en de sexy fitnessjufvrouw bespreken, mannen zijn niet zo moeilijk.

En niet alle vrouwen zijn zo, ik ga voornamelijk om met het vrouwelijk volk dat gewoon dankje kan zeggen als ze een complimentje krijgen en zichzelf juist geweldig vinden om de punten die ook goed zijn en niet zichzelf minder vinden vanwege de mindere punten.

Tis maar net waar je mee omgaat, en op een sport school kan je het verwachten, waarom sporten ze anders?
pi_40241279
Dankjewellen is goed als je een complimentje krijgt.

Maar soms doe ik dat niet uit angst arrogant over te komen:
- "Joh, jouw buik is strak!"
- (...glunder...) "Dank je!"

Voelt op de één of andere manier niet altijd okee. Dus soms dankjewel ik niet maar retouneer ik het compliment.
- "Maar jíj krijgt super gevormde benen."

Ik denk ook gewoon teveel na bij alledaagse dingen.

Maar wat ZOU ik graag eens een oor te luisteren leggen bij de heren, een deur verderop. Klétsen die eigenlijk wel in de kleedkamer? En is het dan verzuchetn hoe zwaar de training was en hoeveel ze nou wel niet gebrankdrukt hebben? Of is 't ordinaire klets over vrouwen? Fill me in...
Hardloper.
IG @webkim
pi_40241398
Misschien wordt het weer tijd voor een homevideo Bootcamp met Billy...
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:16:20 #5
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40241497
hmm, ik moet eerlijk zeggen dat mannen hier niet vaak over hebben. En stel dat het eens gebeurd, zal het vaker zo gaan --> "goh, je training begint al resultaat te zien, hoe doe je dat?", waarop een uitgebreide uiteenzetting van trainingsschema's als antwoord wordt gegeven. Oftewel, we denken meer in oplossingen. Overigens benadruk ik dat het (gelukkig!) hooguit sporadisch over elkaars uiterlijk gaat in de kleedkamer.....moet er niet aan denken...
pi_40241736
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:11 schreef Webkim het volgende:

Maar wat ZOU ik graag eens een oor te luisteren leggen bij de heren, een deur verderop. Klétsen die eigenlijk wel in de kleedkamer? En is het dan verzuchetn hoe zwaar de training was en hoeveel ze nou wel niet gebrankdrukt hebben? Of is 't ordinaire klets over vrouwen? Fill me in...
Tja, op de 3 meiden in mijn vriendenclub na, bestaat de rest uit jongens en 1tje die heel graag een meisje wilt zijn maar een piemeltje heeft.

De gesprekken die ze voeren zijn voornamelijk lekker wijf dit, neuken dat, bier zus, auto zo. Ik heb het ook welleens gevraagd aan een collega van me of jongens onderling wel over gevoelens enzo praten, en waarempel, dat doen ze welleens, niet vaak, meestal gaat het over de nasty shit dat ze hebben uitgevoerd met meisjes of over 'dat lekkere wijf achter de bar' maar soms komen ze bij elkaar en hebben het dan over hun gevoelens. Niet te lang, want dat is gay.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:50:54 #7
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_40246556
Tja... bij ons doen sommige vrouwen dat ook. Alleen die worden hardgrondig genegeerd.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_40251943
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:50 schreef boekenworm het volgende:
Tja... bij ons doen sommige vrouwen dat ook. Alleen die worden hardgrondig genegeerd.
Ja, want patsen met hoe weinig je eet (terwijl je doet alsof dat gezond is) en hoe dun je bent is natuurlijk veel cooler
pi_40252199
quote:

Voelt op de één of andere manier niet altijd okee. Dus soms dankjewel ik niet maar retouneer ik het compliment.
Dat klinkt juist arroganter, dankje .. jij krijgt opzich ook wel gevormde benen. Dankje, op jou zou ik het ook best kunnen .
pi_40252776
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:18 schreef XiChico het volgende:

[..]
Dankje, op jou zou ik het ook best kunnen .
Die moet ik ook eens proberen.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 28 juli 2006 @ 13:54:41 #11
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_40269905
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:11 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Ja, want patsen met hoe weinig je eet (terwijl je doet alsof dat gezond is) en hoe dun je bent is natuurlijk veel cooler
In de kleedkamer comminiseer ik ten eerste niet. En ten tweede eet ik tegenwoordig nogmaal.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_40270305
quote:

Inderdaad! Maar dat is toch ook normaal, als iemand iets positiefs over je zegt, dat je diegene bedankt, of iets leuks terug zegt. Ik snap het zelf nooit zo, waarom zou je jezelf nou helemaal naar beneden halen, als iemand juist iets leuks opmerkt?
pi_40271218
quote:

Er is een vrouw geweest die zich 2 jaarundercover is gegaan als man om vervolgens mannen onderling te 'bespioneren' en daar een boek over te schrijven. Weet alleen de naam niet meer. Iemand toevallig wel?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:49:34 #14
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40271784
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:55 schreef Webkim het volgende:

Dat laatste voorval vindt meestal grif bijval en voor je er erg in hebt staan alle aanwezige vrouwen nog half in ondergoed de minpunten van hun eigen lichaan op te sommen. Er word gewezen, geknepen, gekeken, vergeleken. En die kritiek op onszelf hebben we natuurlijk alleen maar zo openlijk, zodat de andere aanwezigen kunnen zeggen dat het best meevalt.
Hehe, lijkt me een nachtmerrie om daar tussen te staan...
quote:
Herkenbaar? En wat spoken de heren in hun kleedruimte uit? Spieren vergelijken? Biceps spannen?
Niet de kleedkamers waar ik kom in ieder geval, misschien zal je dat in de fitness-kleedkamers wel tegenkomen... Als het al over elkaars uiterlijk gaat gaat het meestal in deze vorm:

"Hey, je krijgt een buikje man!"
"Kijk naar jezelf joh, met je dikke pens"
"Liever een dikke pens dan een kleine lul"
Etcetera. (In vriendschappelijke sfeer hoor)

[ Bericht 0% gewijzigd door Hephaistos. op 28-07-2006 15:17:07 ]
  vrijdag 28 juli 2006 @ 15:10:45 #15
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_40272644
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:55 schreef Webkim het volgende:

In chronologische volgorde:

Omkleden
Terug van trainen --> PWO shake nemen
Douchen
Aankleden
Weggaan
Godfather Bodybuilding topic reeks
  zaterdag 29 juli 2006 @ 13:48:17 #16
73209 dnzl
Minimalist.
pi_40296707
Met hoogstens! een "Hoi" en/of "Doei"
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:29:00 #17
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40297579
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 13:48 schreef dnzl het volgende:
Individuele sport dan hoop ik?
  zaterdag 29 juli 2006 @ 14:35:57 #18
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_40297724
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 13:48 schreef dnzl het volgende:
Precies, al dat loze gelul
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zondag 30 juli 2006 @ 19:20:48 #19
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_40329892
Hahaha, dan paradeer ik met mn strakke lijf zonder iets te zeggen even heen en weer.

geintje, maar de verleiding is dan wel erg groot moet ik zeggen.

Dat geouwehoer is enkel aandachttrekkerij en verkapt complimentjes zoeken in valse bescheidenheid. Ik heb er schijt aan en doe er niet aan mee.
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
pi_43101040
Ik loop altijd een kwartier naakt rond ik de kleedkamer hopend op iemand die binnenloopt die ik dan lekker kan laten schrikken....

Nee, maar als ik in de kleedkamer praat gaat het niet echt over sporten, gewoon over algemene dingen. Maar voor de rest is het shake nemen en weer op naar huis
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:54:10 #21
19479 Mr.J
pi_43101882
Goede topickick bro.
pi_43102016
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:54 schreef Mr.J het volgende:
Goede topickick bro.
Haha, nu zie ik het zelf ook

Ik was op zoek naar iets, wat ik uiteindelijk niet kon vinden en toen zag ik dit (oude) topic
Beetje debiele kick dus ja, zeker met mijn mongolenreactie
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:07:52 #23
19479 Mr.J
pi_43102419
Die post is niet zoveel slechter dan dat we van je gewend zijn hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')