Tja, op de 3 meiden in mijn vriendenclub na, bestaat de rest uit jongens en 1tje die heel graag een meisje wilt zijn maar een piemeltje heeft.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:11 schreef Webkim het volgende:
Maar wat ZOU ik graag eens een oor te luisteren leggen bij de heren, een deur verderop. Klétsen die eigenlijk wel in de kleedkamer? En is het dan verzuchetn hoe zwaar de training was en hoeveel ze nou wel niet gebrankdrukt hebben? Of is 't ordinaire klets over vrouwen? Fill me in...
Ja, want patsen met hoe weinig je eet (terwijl je doet alsof dat gezond is) en hoe dun je bent is natuurlijk veel coolerquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:50 schreef boekenworm het volgende:
Tja... bij ons doen sommige vrouwen dat ook. Alleen die worden hardgrondig genegeerd.
Dat klinkt juist arroganter, dankje .. jij krijgt opzich ook wel gevormde benen. Dankje, op jou zou ik het ook best kunnenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:11 schreef Webkim het volgende:
Dankjewellen is goed als je een complimentje krijgt.
Maar soms doe ik dat niet uit angst arrogant over te komen:
- "Joh, jouw buik is strak!"
- (...glunder...) "Dank je!"
Voelt op de één of andere manier niet altijd okee. Dus soms dankjewel ik niet maar retouneer ik het compliment.
- "Maar jíj krijgt super gevormde benen."
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:18 schreef XiChico het volgende:
[..]
Dankje, op jou zou ik het ook best kunnen.
In de kleedkamer comminiseer ik ten eerste niet. En ten tweede eet ik tegenwoordig nogmaal.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:11 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Ja, want patsen met hoe weinig je eet (terwijl je doet alsof dat gezond is) en hoe dun je bent is natuurlijk veel cooler
Inderdaad! Maar dat is toch ook normaal, als iemand iets positiefs over je zegt, dat je diegene bedankt, of iets leuks terug zegt. Ik snap het zelf nooit zo, waarom zou je jezelf nou helemaal naar beneden halen, als iemand juist iets leuks opmerkt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:11 schreef Webkim het volgende:
Voelt op de één of andere manier niet altijd okee. Dus soms dankjewel ik niet maar retouneer ik het compliment.
Ik denk ook gewoon teveel na bij alledaagse dingen.![]()
Maar wat ZOU ik graag eens een oor te luisteren leggen bij de heren, een deur verderop. Klétsen die eigenlijk wel in de kleedkamer? En is het dan verzuchetn hoe zwaar de training was en hoeveel ze nou wel niet gebrankdrukt hebben? Of is 't ordinaire klets over vrouwen? Fill me in...
Er is een vrouw geweest die zich 2 jaarundercover is gegaan als man om vervolgens mannen onderling te 'bespioneren' en daar een boek over te schrijven. Weet alleen de naam niet meer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:11 schreef Webkim het volgende:
Ik denk ook gewoon teveel na bij alledaagse dingen.![]()
Hehe, lijkt me een nachtmerrie om daar tussen te staan...quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:55 schreef Webkim het volgende:
Dat laatste voorval vindt meestal grif bijval en voor je er erg in hebt staan alle aanwezige vrouwen nog half in ondergoed de minpunten van hun eigen lichaan op te sommen. Er word gewezen, geknepen, gekeken, vergeleken. En die kritiek op onszelf hebben we natuurlijk alleen maar zo openlijk, zodat de andere aanwezigen kunnen zeggen dat het best meevalt.
Niet de kleedkamers waar ik kom in ieder geval, misschien zal je dat in de fitness-kleedkamers wel tegenkomen... Als het al over elkaars uiterlijk gaat gaat het meestal in deze vorm:quote:Herkenbaar? En wat spoken de heren in hun kleedruimte uit? Spieren vergelijken? Biceps spannen?
In chronologische volgorde:quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:55 schreef Webkim het volgende:
Herkenbaar? En wat spoken de heren in hun kleedruimte uit? Spieren vergelijken? Biceps spannen?
Individuele sport dan hoop ik?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:48 schreef dnzl het volgende:
Met hoogstens! een "Hoi" en/of "Doei"
Precies, al dat loze gelulquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:48 schreef dnzl het volgende:
Met hoogstens! een "Hoi" en/of "Doei"
Haha, nu zie ik het zelf ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |