abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43005278
Het lijkt wel alsof iedere vrouw dat tegenwoordig doet. zijn er nog vrouwen die dit pertinent niet doen?

Ken een meid die gezworen had dit nooit te doen omdat het haar vies leek...is er nu verslaafd aan zei ze pas geleden...

ben zelf trouwens wel voorzien van een liefhebster..
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_43005316
nope, mijn (ex) vriendin weigerde het...

ze vond het echt te ranzig smaken, naja wanneer ik kwam dan, daarvoor vond ze het wel ok...

ik drink geen koffie, maat at/eet wel veel dropjes. ze zeggen dat je er impotent van wordt (tijdelijk) maar das niet waar

[ Bericht 44% gewijzigd door DropjesLover op 28-10-2006 11:26:22 ]
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_43005417
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 10:54 schreef DropjesLover het volgende:

ze vond het echt te ranzig smaken
Veel koffie bv maakt bitter, kiwi's eten schijnt te helpen
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_43005445
Dan is mijn sperma bitter, heb ze nog nooit horen klagen
pi_43005622
nope, niet alle vrouwen
pi_43013845
Ik kan mij best voorstellen dat vrouwen het niet willen. Het is toch een beetje jezelf opstellen als de inferieure.
pi_43013863
Ik ken er 1. meestal zit het wel in het pakket .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_43013884
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken er 1. meestal zit het wel in het pakket .
Hoeveel betaal je dan voor dat pakket? 100 euro ofzo?
pi_43013921
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:08 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Hoeveel betaal je dan voor dat pakket? 100 euro ofzo?
Tis wel weer goed met je .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_43013935
Vriendin van me zal het ook nooit doen. Ze gaat er van kokhalzen zegt ze en ze vindt het smerig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43013955
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tis wel weer goed met je .
.
pi_43013967
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Vriendin van me zal het ook nooit doen. Ze gaat er van kokhalzen zegt ze en ze vindt het smerig.
En jij, doe jij het?
pi_43013980
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:07 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan mij best voorstellen dat vrouwen het niet willen. Het is toch een beetje jezelf opstellen als de inferieure.
Er zijn vrouwen die juist dat heel prettig vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43014031
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zijn vrouwen die juist dat heel prettig vinden.
Dat klopt, maar ik bedoelde dat als vrouwen daar niet van gediend zijn, zij daarom liever niet willen pijpen. Maar waarom vinden sommige vrouwen dat juist prettig?
pi_43014085
Je kan dat denk ik terugvoeren op een sm-achtig spel waarbij in dat geval de vrouw onderdanig is en de man dominant. Maar nu ik dat zo schrijf vraag ik me af of mannen cunnilingus ook als een onderdanige bezigheid beschouwen.
pi_43014634
Dat hangt er van af.

Je kunt het als onderdanig zien omdat de 'ontvager' zich volledig kan concentreren op zijn/haar genot en de 'gever' al het werk moet doen om het genot van de ander zo groot mogelijk te maken zonder daar direct genot voor terug te krijgen van de ander.

Ook zal het te maken hebben met wie de leiding neemt.
Iemand pijpen/beffen met ene houding van 'ik zal je eens wat laten beleven' en die ander dan helemaal gek maken zou ik niet als onderdanig zien.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_43016764
ik vind t heel lekker en leuk en geil om te doen, maar ik hoef niet geneukt te worden in mn mond :S ik bepaal zelf t ritme etc
pi_43017743
Dat het vies zou smaken vind ik niet echt een excuus, als ie gewoon schoon is smaakt het eigenlijk nergens naar (ja naar huid ofzo), en als je geen zin hebt in die zaadsmaak kan je op tijd stoppen. maar das wel zonde
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 20:10 schreef ChillOutje het volgende:
ik vind t heel lekker en leuk en geil om te doen, maar ik hoef niet geneukt te worden in mn mond :S ik bepaal zelf t ritme etc
Dat vind ik juist geil
pi_43017808
het zijn wel erg veel pijptopics vandaag...

sja er zijn er vast die niet pijpen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_43020007
Een vriendin die (mij) niet pijpt zal spoedig mijn ex zijn. Ik wil het totaalpakket, want dat ben ik immers ook.
pi_43020669
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 20:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat het vies zou smaken vind ik niet echt een excuus, als ie gewoon schoon is smaakt het eigenlijk nergens naar (ja naar huid ofzo), en als je geen zin hebt in die zaadsmaak kan je op tijd stoppen. maar das wel zonde
[..]

Dat vind ik juist geil
ik vind t ook geen geil omdat hij dan dominanter enzo is, maar dan moe tik wel heel goed op mn adem letten hele tijd om kokhalsen tegen te gaan
pi_43020932
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Je kan dat denk ik terugvoeren op een sm-achtig spel waarbij in dat geval de vrouw onderdanig is en de man dominant. Maar nu ik dat zo schrijf vraag ik me af of mannen cunnilingus ook als een onderdanige bezigheid beschouwen.
ja maar dat geldt ook andersom dan, je ligt met je neus in ene flamoes, en dat verwachten ze vaak wel, terwijl ze zelf niet willen pijpen..
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:06:57 #23
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_43034975
nog geen dame tegen gekomen die niet pijpt.
waarom zou het vies zijn?
slikken is geen pre maar wel geil
ik ben lief :)
pi_43105078
Mijn ex, heeft het nog nooit gedaan. En doet het ook per defenitie niet.
pi_43106613
Ik deed t ook nooit, leek me te ranzig! Nu I Love it!!
pi_43107786
op zich geen probleem mee hoor.

moet de man er overigens niet over blijven vragen/zeuren. Want dan is wordt het een principekwestie van niet doen .
Als ik me op m'n gemak voel dan komt het vast wel goed

Daarnaast voor wat hoort wat ook bij vrouwen.
pi_43107855
Idd, pijpen was mij tegen gaan staan door een jongen die maar zat te drammen dat ik hem moest pijpen, doe ik dat uiteindelijk, wil hij daarna niet eens zoenen!!! Wat een asehole!! Maar nu een leuke man ontmoet en toen ging t gewoon vanzelf.... En idd, toch wel voor wat hoor wat
pi_43107970
ik ben ze gelukkig nog niet tegengekomen ik zou het wel een groot gemis vinden. dan de volgende vraag natuurlijk .deepthroat iedere vrouw? laat iedere vrouw over haar gezichtje spuiten? etc
pi_43108002
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:29 schreef tirannetje24 het volgende:

moet de man er overigens niet over blijven vragen/zeuren. [..]
Right, dus jij doet hem spontaan, maar dan moet hij jou verplicht doen?
pi_43108576
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef dvr het volgende:

[..]

Right, dus jij doet hem spontaan, maar dan moet hij jou verplicht doen?
van mij hoeft het niet iedere keer hoor.

maar het moet niet zo zijn dat ik iedere keer een man moet plezieren met mijn pijptechnieken en ik er nooit wat voor terug krijg.
Maar ik plezier niet een man om hetzelfde terug te verwachten hoor.
Hij mag mij ook spontaan plezieren.
Zal er overigens ook nooit om zeuren. Vind dat het vanzelf moet komen. of er gewoon over praten of voor de grap in de groep gooien als het nooit zou gebeuren.
pi_43109190
Ik had een paar maanden geleden een 2e date met een meid. Het eindige in haar bed. Ze pijpte niet. Ik vroeg haar waarom niet en ze zei dat ze het vies vond.

"Heb je het wel eens eerder gedaan dan?"
-"Nee.."

Pompen en wegwezen. Dikke doei.
pi_43110146
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:11 schreef Disorder het volgende:
Ik had een paar maanden geleden een 2e date met een meid. Het eindige in haar bed. Ze pijpte niet. Ik vroeg haar waarom niet en ze zei dat ze het vies vond.

-"Nee.."

Whatever you're about to discover we off that.
pi_43110232
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:11 schreef Disorder het volgende:

-"Nee.."

Waarom nou zo grof?
pi_43110630
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:43 schreef Doagere het volgende:

[..]

Waarom nou zo grof?
't zegt wat over de persoon he.

Ik zou het zelf ook nooit doen de eerste keer dat ik met een vent het bed deel.
Sorry hoor als het je niet bevalt. Zoek je lekker een ander .
Met zo een instelling is de man in kwestie al direct afgeschreven. Zowel voor potentieel vriendje als potentieel sexmaatje.
pi_43111879
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:43 schreef Doagere het volgende:

[..]

Waarom nou zo grof?
Niet pijpen nadat ik gebeft heb, dat is pas grof. Ik doe het met plezier hoor, vind beffen erg leuk, maar dan wil ik toch echt wel iets terug. En dan ook niet lafjes even je lippen af en toe over m'n voorhuid schuren. Er mag gezogen worden.
pi_43112059
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:27 schreef Disorder het volgende:

[..]

Niet pijpen nadat ik gebeft heb, dat is pas grof. Ik doe het met plezier hoor, vind beffen erg leuk, maar dan wil ik toch echt wel iets terug. En dan ook niet lafjes even je lippen af en toe over m'n voorhuid schuren. Er mag gezogen worden.
waarom moet een voor wat hoort wat principe altijd opgaan. Je kunt toch ook de ene keer haar plezieren en zij een dag (of dagen )later jou.
Ik denk dat je daar meer mee bereikt had dan haar de deur te wijzen.

my point of view
pi_43112145
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:30 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik denk dat je daar meer mee bereikt had dan haar de deur te wijzen.
Het was in haar bed.

Tuurlijk hoef je niet altijd alles in één 'sessie' te gooien, maar we hadden afgesproken dat we het slechts voor de seks zouden blijven doen. Dat wil ik best, maar daar hoort oraal voor mij nou eenmaal bij.
pi_43112167
quote:

[..]

Ow bah een voor-wat-hoort-wat-vent
Sex is geen handel hoor
Whatever you're about to discover we off that.
pi_43112205
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Ow bah een voor-wat-hoort-wat-vent
Sex is geen handel hoor
Zie boven je.
pi_43112227
quote:
precies, vroeger ach, maar tegenwoordig..
ben zowiezo al sexlozig
en mega creatief...maar ja dat hebben meer kunstenaars
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_43112257
quote:

[..]

Nilfisk er is geen betere..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_43112283
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:34 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nilfisk er is geen betere..
De katten zijn er bang voor.
pi_43112315
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:35 schreef Disorder het volgende:

[..]

De katten zijn er bang voor.
Met recht!
pi_43113508
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef Disorder het volgende:

[..]

Het was in haar bed.

Tuurlijk hoef je niet altijd alles in één 'sessie' te gooien, maar we hadden afgesproken dat we het slechts voor de seks zouden blijven doen. Dat wil ik best, maar daar hoort oraal voor mij nou eenmaal bij.
dus een sexrelatie hoort voor jou altijd oraal bij. beiden kanten op ?
Je kunt toch ook een passionele sexrelatie hebben waarbij die niet hoeft ??

zal wel het vrouwelijk perspectief zijn
pi_43113640
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door MoChe op 31-10-2006 20:44:04 ]
пусть всегда будет солнце
pi_43114777
tis voor mijn gevoel een kwestie van op de juiste manier benaderen.
daarnaast moet ze natuurlijk wel een beetje in zijn voor meer dan de basic sex dingen.
In het begin moest ik er ook niets van hebben, maar nu ik me meer bewust ben van sex en alle mogelijke alternatieven om zowel jezelf als je (sex)partner te bevredigen heb ik er eigenlijk geen problemen mee.
Een man moet wel aan een aantal (hygiëne) voorschriften voldoen wil ik daar met mijn mond heen gaan en em oraal bevredigen. Maar lijkt dat dat voor zich spreekt. Dat is wederzijds hetzelfde verhaal.

Elke dag een orale bevrediging zal er zeker niet inzitten. Elke dag sex heb ik (vooralsnog) geen problemen mee .
Leuke andere alternatieven zijn altijd welkom.

[ Bericht 19% gewijzigd door tirannetje24 op 31-10-2006 20:45:49 ]
pi_43115144
-edit-

[ Bericht 85% gewijzigd door MoChe op 31-10-2006 20:44:17 ]
пусть всегда будет солнце
pi_43115335
doe d'r de kama sutra kado

ik heb em nog wel digitaal ergens staan denk ik.

maar ff serieus. Denk dat dat toch echt van haar zelf moet komen. Je moet wel de interesses in sex hebben wil je hier verder mee gaan dan de basic dingen.
Kan je zeggen dat ik nooit zo van het initiatief nemen ben (ik zou het wel wat meer willen maar iets weerhoudt me) maar hou wel erg van variatie en van sex.
pi_43116904
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

dus een sexrelatie hoort voor jou altijd oraal bij. beiden kanten op ?
Je kunt toch ook een passionele sexrelatie hebben waarbij die niet hoeft ??

zal wel het vrouwelijk perspectief zijn
Wel in de sexrelatie die ik prefereer ja. En ze wilde me dat niet geven wat ik erg lekker vind. Dus ging ik het ergens anders zoeken.

Ik moet er wel even bijzetten dat ze gewoon erg preuts over kwam en dat dat natuurlijk ook meespeelde.
pi_43117092
Waarom lees ik meerdere malen dat bij pijpen de vrouw onderdanig is? Je kan het ook andersom zien, het is maar net hoe het gebeurd.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_43117265
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:17 schreef Disorder het volgende:

[..]

Wel in de sexrelatie die ik prefereer ja. En ze wilde me dat niet geven wat ik erg lekker vind. Dus ging ik het ergens anders zoeken.

Ik moet er wel even bijzetten dat ze gewoon erg preuts over kwam en dat dat natuurlijk ook meespeelde.
ik weet niet hoe lang die sexrelatie al speelt.
maar als ik naar mezelf kijk ben ik ook niet altijd even open over mezelf en mijn sexleven. Heeft bij mij niet zo zeer met preuts te maken maarweet ik veel met wat wel . Want naar mate ik me wel op mijn gemak voel kom ik wel los. En dat kan resulteren in verschillende dingen.
Tjah iedere vrouw is anders he, doe je niets aan.

In mijn geval mag/moet een man ook wel wat geduld hebben hoor. Zo makkelijk ben ik nou ook weer niet
pi_43117887
Ik doe het alleen als ik echt van iemand houd.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:50:15 #53
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_43118283
ik zeg gewoon altijd:

You, actin, like you, don't, do, dicks
That's the kinda bitch I hate fuckin wit
Baby was a virgin, that's what she said
So I gave her some Hennesey, she gave me some head

Me dunkt.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  woensdag 1 november 2006 @ 10:24:28 #54
124948 Averon
One of the good guys
pi_43130053
Ja, ik ben gepijped door een vrouw een tijdje terug die pijpen geil vond omdat ze het heerlijk vond als ik haar hoofd beetpakte bij het haar een haar over me heen dwong. Maar, uiteindelijk had ik toch niet het gevoel dat ik nu diegene was die daar de absolute controle had. Een spanningsveld tussen controle en overgave, heerlijk.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_43132053
Nee, niet iedere vrouw pijpt. Een paar vriendinnen van mij weigeren pertinent een vent te pijpen.
  woensdag 1 november 2006 @ 11:54:29 #56
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43132080
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:53 schreef Marjolijnnn het volgende:
Nee, niet iedere vrouw pijpt. Een paar vriendinnen van mij weigeren pertinent een vent te pijpen.
en hebben ze daar ook bepaalde redenen voor?
Of is het een feministisch iets?
Of zijn ze 'gewoon' pot?
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  woensdag 1 november 2006 @ 11:55:03 #57
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_43132096
Pijpen is vies , bah smerige gewoonte
  woensdag 1 november 2006 @ 14:16:27 #58
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_43136359
quote:

[..]

dus je bent zeg maar geen onbaatzuchtige beffer.. Hans Teeuwen

Maareh.. ik krijg de indruk dat je er haast een ego-kwestie van maakt. Alsof jij je in je mannelijkheid voelt aangetast als zij je niet pijpt. kan het mis hebben natuurlijk.. Ik zou er eigenlijk niet zo'n punt van maken als zij niet wil.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  woensdag 1 november 2006 @ 14:19:08 #59
124948 Averon
One of the good guys
pi_43136450
Nee, als ze niet wil, niet doen. Er zijn zat andere manieren waarop een meisje iets 'speciaals' kan doen voor een jongentje
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
  donderdag 2 november 2006 @ 12:44:38 #60
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_43167626
Bij mij hoort pijpen er eigenlijk gewoon bij.. snap ook niet zo goed wat er vies aan is..
Oke dat je niet slikt dat kan ik wel begrijpen maar niet pijpen.... maarja dat moet ieder voor zich weten natuurlijk he.
Vind wel dat je als man zijnde respect moet hebben als een vrouw iets niet wilt doen ( maar dat is vanzelf sprekend neem ik aan).
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  donderdag 2 november 2006 @ 12:48:04 #61
131369 RobinK
pi_43167703
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:44 schreef B.A.Trix het volgende:
Bij mij hoort pijpen er eigenlijk gewoon bij.. snap ook niet zo goed wat er vies aan is..
Oke dat je niet slikt dat kan ik wel begrijpen maar niet pijpen.... maarja dat moet ieder voor zich weten natuurlijk he.
Vind wel dat je als man zijnde respect moet hebben als een vrouw iets niet wilt doen ( maar dat is vanzelf sprekend neem ik aan).
respect in een relatie lijkt me sowieso vanzelfsprekend maar ik zou het wel bijzonder jammer vinden als mijn vriendin niet zou pijpen
pi_43171797
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:16 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

dus je bent zeg maar geen onbaatzuchtige beffer.. Hans Teeuwen

Maareh.. ik krijg de indruk dat je er haast een ego-kwestie van maakt. Alsof jij je in je mannelijkheid voelt aangetast als zij je niet pijpt. kan het mis hebben natuurlijk.. Ik zou er eigenlijk niet zo'n punt van maken als zij niet wil.
Waarom leest niemand het gedeelte waarin ik schreef dat ze gewoon niet pijpt. Niet. Niet. NIET. Als ze me niet pijpte en die keer daarop wel, probleem opgelost. Maar ze wilde het gewoon echt NIET omdat ze het smerig vind (terwijl ze het nooit gedaan heeft). Met zo iemand wilde ik gewoon niet verder. Jesus fucking christ.
pi_43172475
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:29 schreef tirannetje24 het volgende:

moet de man er overigens niet over blijven vragen/zeuren. Want dan is wordt het een principekwestie van niet doen .
Als ik me op m'n gemak voel dan komt het vast wel goed

Een "voor wat hoort wat" instelling in een relatie is echt zo ontzettend slecht

Als ik een uur lang lekker bef verwacht ik niet niet naderhand ook een pijpsessie van een uur... het zou wel fijn zijn, maar daar doe ik het niet voor
pi_43172489
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:54 schreef Disorder het volgende:

[..]

Waarom leest niemand het gedeelte waarin ik schreef dat ze gewoon niet pijpt. Niet. Niet. NIET. Als ze me niet pijpte en die keer daarop wel, probleem opgelost. Maar ze wilde het gewoon echt NIET omdat ze het smerig vind (terwijl ze het nooit gedaan heeft). Met zo iemand wilde ik gewoon niet verder. Jesus fucking christ.
Dat is ook weer zo... ik vind dat je alles wel geprobeerd moet hebben
  donderdag 2 november 2006 @ 16:04:12 #65
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_43174013
quote:

[..]

Volgens mij ben ik een van de weinige die je wel begrijpt.

Voor mij hoeft het ook niet persee maar dan is het ook wel snel over.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazķn del oro.
pi_43174209
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:22 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom lees ik meerdere malen dat bij pijpen de vrouw onderdanig is? Je kan het ook andersom zien, het is maar net hoe het gebeurd.
Dit vraag ik me eigenlijk ook af. Ik vind juist dat je op zo'n moment in een machtspositie zit - jij bepaalt precies wat die ander voelt, in welk tempo etc. En doordat je niet te veel wordt afgeleid kun je heel goed peilen wat je partner wel/niet interessant vindt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_43183892
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik doe het alleen als ik echt van iemand houd.
Ben je sarcastisch? Ik snap dat soort spoorboekjes nooit. Uit principe op de eerste date niet verder gaan dan zoenen, geen standjes tijdens de eerste keer of pijpen bewaren voor De Ware. Als het geil is en je vindt het allebei leuk, waarom zou je dan wachten?
  donderdag 2 november 2006 @ 22:06:44 #68
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43187514
Ik pijp niet .
pi_43187913
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:17 schreef Isabeau het volgende:
wat een onzin, waarom ben je ondergeschikt als je pijpt?
ik vind coe...cu...beffen gewoon leuk om te doen en voel me alles behalve gedomineerd..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_43187960
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Een "voor wat hoort wat" instelling in een relatie is echt zo ontzettend slecht

Als ik een uur lang lekker bef verwacht ik niet niet naderhand ook een pijpsessie van een uur... het zou wel fijn zijn, maar daar doe ik het niet voor
jawel jongen, jij beft net als alle andere mannen met voorbedachte rade
pi_43188659
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:16 schreef FUFR het volgende:

[..]

jawel jongen, jij beft net als alle andere mannen met voorbedachte rade
Ja idd... omdat ik het lekker vind
pi_43188763
gepijpt worden is een must voor mij. hoef niet direct ofzo maar als het onbespreekbaar is vanwege een bullshit reden dan houd het op.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_43188773
zo denk ik er ook over, mag er graag mee spelen.
soms leidt pijpen dan ook ontzettend af.
pi_43189291
quote:

[..]

Beetje vreemde redenatie. Ik ga ook geen stront eten omdat me dat enorm smerig lijkt. En dat terwijl ik nog nooit stront heb gegeten. Moet ik dan in jouw ogen eerst stront eten om te kunnen oordelen of het daadwerkelijk smerig is?

En hoe zit het met jou dan om bijvoorbeeld anaal geneukt te worden door een paard of zo. Zo'n lekkere paardenpik in je, zou jij dat bij voorbaat uitsluiten of als je vriendin zou zeggen doe dat even dan toch maar doen?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_43189439
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef Lucille het volgende:

[..]

Beetje vreemde redenatie. Ik ga ook geen stront eten omdat me dat enorm smerig lijkt. En dat terwijl ik nog nooit stront heb gegeten. Moet ik dan in jouw ogen eerst stront eten om te kunnen oordelen of het daadwerkelijk smerig is?

En hoe zit het met jou dan om bijvoorbeeld anaal geneukt te worden door een paard of zo. Zo'n lekkere paardenpik in je, zou jij dat bij voorbaat uitsluiten of als je vriendin zou zeggen doe dat even dan toch maar doen?
appels met peren

- Edgar Davids
pi_43189569
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:47 schreef BigFire het volgende:

[..]

appels met peren
Want? Als je op het internet rond kijkt zijn er best wel veel filmpjes en foto's te vinden van seks met dieren, zo ongewoon is het blijkbaar niet. Onderzoeken hebben ooit aangetoont dat in de VS in het begin van de vorige eeuw zo'n 1 op de 3 mannen op het platteland wel eens seks had gehad met een dier.
pi_43190155
quote:

[..]

strak punt, dat geef ik toe.
maar voor 90% raak, maar toch

tvp
pi_43191049
quote:

[..]

Goeie vergelijkingen Lucille. Chapeau.
pi_43191433
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:49 schreef Lucille het volgende:

[..]

Want? Als je op het internet rond kijkt zijn er best wel veel filmpjes en foto's te vinden van seks met dieren, zo ongewoon is het blijkbaar niet. Onderzoeken hebben ooit aangetoont dat in de VS in het begin van de vorige eeuw zo'n 1 op de 3 mannen op het platteland wel eens seks had gehad met een dier.
want seks met een dier is vies(of stront eten), het geslachtsdeel van je partner niet. tuurlijk, het blijft slechts MIJN mening... maar die lijkt mij zeer redelijk

- Edgar Davids
pi_43191449
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:24 schreef Disorder het volgende:

[..]

Goeie vergelijkingen Lucille. Chapeau.
Waar het mij om gaat dat is dat niet iedereen hetzelfde tegen anale seks aankijkt. Voor sommige mensen is pijpen net zo smerig als seks met dieren. Klinkt misschien raar, maar zo zien sommige mensen het wel. Ze zien het als onnatuurlijk (seks doe je alleen op de manier waarop je je ook voortplant) en dus raar, vreemd, vies.
pi_43191487
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef BigFire het volgende:

[..]

want seks met een dier is vies(of stront eten), het geslachtsdeel van je partner niet. tuurlijk, het blijft slechts MIJN mening... maar die lijkt mij zeer redelijk
Waarom is seks met een dier viezer (bacterieel gezien) dan het geslachtsdeel van een vent in je mond stoppen?
pi_43191488
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:34 schreef Lucille het volgende:

[..]

Waar het mij om gaat dat is dat niet iedereen hetzelfde tegen anale seks aankijkt. Voor sommige mensen is pijpen net zo smerig als seks met dieren. Klinkt misschien raar, maar zo zien sommige mensen het wel. Ze zien het als onnatuurlijk (seks doe je alleen op de manier waarop je je ook voortplant) en dus raar, vreemd, vies.
En dan nog? Als zij het harstikke smerig lijkt en ik gepijpt worden heerlijk vind dan is het toch mijn goedrecht om er na die sexpartij een einde aan te breien om op zoek te gaan naar iemand die me wel wil geven wat ik wil?
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef Lucille het volgende:

[..]

Waarom is seks met een dier viezer (bacterieel gezien) dan het geslachtsdeel van een vent in je mond stoppen?
Gebruik je wel eens zeep?
pi_43191547
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef Disorder het volgende:

[..]

En dan nog? Als zij het harstikke smerig lijkt en ik gepijpt worden heerlijk vind dan is het toch mijn goedrecht om er na die sexpartij een einde aan te breien om op zoek te gaan naar iemand die me wel wil geven wat ik wil?
Niemand die je verbied om er een eind aan te maken, maar je betoog is iets anders, namelijk dat iemand die niet pijpt in jouw ogen in feite niet deugd.
pi_43191580
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef Disorder het volgende:

Gebruik je wel eens zeep?
Je zou het dier ook eerst kunnen wassen.
pi_43196022
en dan nu de hamvraag "what about u, Lucille?"

Jij bent immers ook een vrouw.....
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:09:05 #86
131369 RobinK
pi_43196754
quote:

[..]

Om te kunnen oordelen of het smerig is? Ja dan moet je het eerst proeven.
Je kan wel het idee hebben dat het smerig is...

Wat betreft die paardepik.. het lijkt me, naast dat het me onmogelijk lijkt om zoiets in je anuskanaal te proppen, ook erg smerig.
Maar ik weet het niet zeker (en zal het ook nooit zeker weten) omdat ik het nog nooit heb gedaan.
pi_43198073
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:36 schreef Lucille het volgende:

[..]

Niemand die je verbied om er een eind aan te maken, maar je betoog is iets anders, namelijk dat iemand die niet pijpt in jouw ogen in feite niet deugd.
Wat?
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:53:44 #88
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_43198850
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:50 schreef Chrishop het volgende:
ik zeg gewoon altijd:

You, actin, like you, don't, do, dicks
That's the kinda bitch I hate fuckin wit
Baby was a virgin, that's what she said
So I gave her some Hennesey, she gave me some head

Me dunkt.
En dat zeg je dan heel stoer tegen je vrienden
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_43201789
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:54 schreef RobinK het volgende:

[..]

en hebben ze daar ook bepaalde redenen voor?
Of is het een feministisch iets?
Of zijn ze 'gewoon' pot?
Ze vinden het vies? Je hoeft niet gelijk pot te zijn om niet te pijpen hoor! Sjees!
Ik geniet ervan, vind het heerlijk om een man te laten genieten en te zien wat het met hem doet!
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:50:12 #90
124948 Averon
One of the good guys
pi_43202234
Das op zich wel een vereiste, niets zo'n turn of als een vrouw die pijpt omdat ze denkt dat het moet en zelf het niet lekker vind. Of omdat ze graag gebeft wil worden. Dan hoeft het voor mij niet meer.

(heren, dat geld natuurlijk ook andersom)
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:59:27 #91
131369 RobinK
pi_43202452
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:35 schreef Marjolijnnn het volgende:

[..]

Ze vinden het vies? Je hoeft niet gelijk pot te zijn om niet te pijpen hoor! Sjees!
Ik geniet ervan, vind het heerlijk om een man te laten genieten en te zien wat het met hem doet!
ik suggereer alleen een paar opties...
jij trekt daar conclusies uit, hele kortzichtige ook naar mijn idee
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:20:59 #92
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_43203054
quote:
Waarom leest niemand het gedeelte waarin ik schreef dat ze gewoon niet pijpt. Niet. Niet. NIET. Als ze me niet pijpte en die keer daarop wel, probleem opgelost. Maar ze wilde het gewoon echt NIET omdat ze het smerig vind (terwijl ze het nooit gedaan heeft).
En als ze verder wel vanalles doet, met het handje of allerlei geile standjes of locaties enzo.. Dan nog steeds "pijpen, anders zoek ik wel een ander".. ? Ik vind dat je er nogal gefrustreerd over doet, maar goed das mijn mening..
quote:
Met zo iemand wilde ik gewoon niet verder. Jesus fucking christ.
dat zeg ik.. gefrustreerd
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:49:18 #93
146230 Liewec
70's movies rule
pi_43203935
quote:
Eh ik persoonlijk vind mijn positie tijdens het pijpen kwetsbaarder dan die van mijn vriendin, maar dat kan aan mij liggen...
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:52:57 #94
146230 Liewec
70's movies rule
pi_43204020
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:33 schreef FUFR het volgende:

soms leidt pijpen dan ook ontzettend af.
"Nu even niet, ik ben aan het internetbankieren."
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_43204056
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:49 schreef Liewec het volgende:

[..]

Eh ik persoonlijk vind mijn positie tijdens het pijpen kwetsbaarder dan die van mijn vriendin, maar dat kan aan mij liggen...
ik kijk dan altijd extra goed uit wat ik zeg
pi_43204070
eik zon beetje alle kutwijve die k tegenkom segge nee
wursjip technojunk _O_
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:57:19 #97
146230 Liewec
70's movies rule
pi_43204132
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:54 schreef FUFR het volgende:

[..]

ik kijk dan altijd extra goed uit wat ik zeg
Tot ze over 20 jaar me kan pijpen terwijl haar kunstgebit op het nachtkastje ligt, maar dan krijgt ze ook de wind van voren
pi_43204169
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:20 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

En als ze verder wel vanalles doet, met het handje of allerlei geile standjes of locaties enzo.. Dan nog steeds "pijpen, anders zoek ik wel een ander".. ? Ik vind dat je er nogal gefrustreerd over doet, maar goed das mijn mening..
[..]

dat zeg ik.. gefrustreerd
Jezus idioot lees die posts dan gewoon. Daarin stond dat ze preuts was en ook nog eens niet wilde pijpen. Ik wilde iemand die seksueel gezien op hetzelfde niveau zit. Klaar. Einde verhaal.
pi_43204200
Mijn vrouwtje wel iig, verjaardagscadeautje
Onder voorbehoud, weet ik alles!
Aanwezig op dit Forum sinds 21-12-2001(Mr_Opel)
Dus geen Newb..
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:01:29 #100
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_43204251
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:59 schreef Dennisch het volgende:
Mijn vrouwtje wel iig, verjaardagscadeautje
Ah, eens per jaar dus. Lullig voor je
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')