Veel koffie bv maakt bitter, kiwi's eten schijnt te helpenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:54 schreef DropjesLover het volgende:
ze vond het echt te ranzig smaken
Hoeveel betaal je dan voor dat pakket? 100 euro ofzo?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken er 1. meestal zit het wel in het pakket.
Tis wel weer goed met jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je dan voor dat pakket? 100 euro ofzo?
En jij, doe jij het?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Vriendin van me zal het ook nooit doen. Ze gaat er van kokhalzen zegt ze en ze vindt het smerig.
Er zijn vrouwen die juist dat heel prettig vinden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:07 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan mij best voorstellen dat vrouwen het niet willen. Het is toch een beetje jezelf opstellen als de inferieure.
Dat klopt, maar ik bedoelde dat als vrouwen daar niet van gediend zijn, zij daarom liever niet willen pijpen. Maar waarom vinden sommige vrouwen dat juist prettig?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die juist dat heel prettig vinden.
Dat vind ik juist geilquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:10 schreef ChillOutje het volgende:
ik vind t heel lekker en leuk en geil om te doen, maar ik hoef niet geneukt te worden in mn mond :S ik bepaal zelf t ritme etc
ik vind t ook geen geil omdat hij dan dominanter enzo is, maar dan moe tik wel heel goed op mn adem letten hele tijd om kokhalsen tegen te gaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat het vies zou smaken vind ik niet echt een excuus, als ie gewoon schoon is smaakt het eigenlijk nergens naar (ja naar huid ofzo), en als je geen zin hebt in die zaadsmaak kan je op tijd stoppen. maar das wel zonde
[..]
Dat vind ik juist geil![]()
ja maar dat geldt ook andersom dan, je ligt met je neus in ene flamoes, en dat verwachten ze vaak wel, terwijl ze zelf niet willen pijpen..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Je kan dat denk ik terugvoeren op een sm-achtig spel waarbij in dat geval de vrouw onderdanig is en de man dominant. Maar nu ik dat zo schrijf vraag ik me af of mannen cunnilingus ook als een onderdanige bezigheid beschouwen.
Right, dus jij doet hem spontaan, maar dan moet hij jou verplicht doen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:29 schreef tirannetje24 het volgende:
op zich geen probleem mee hoor.
moet de man er overigens niet over blijven vragen/zeuren. [..]
Daarnaast voor wat hoort wat ook bij vrouwen.
van mij hoeft het niet iedere keer hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef dvr het volgende:
[..]
Right, dus jij doet hem spontaan, maar dan moet hij jou verplicht doen?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:11 schreef Disorder het volgende:
Ik had een paar maanden geleden een 2e date met een meid. Het eindige in haar bed. Ze pijpte niet. Ik vroeg haar waarom niet en ze zei dat ze het vies vond.
"Heb je het wel eens eerder gedaan dan?"
-"Nee.."
Pompen en wegwezen. Dikke doei.
Waarom nou zo grof?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:11 schreef Disorder het volgende:
Ik had een paar maanden geleden een 2e date met een meid. Het eindige in haar bed. Ze pijpte niet. Ik vroeg haar waarom niet en ze zei dat ze het vies vond.
"Heb je het wel eens eerder gedaan dan?"
-"Nee.."
Pompen en wegwezen. Dikke doei.
't zegt wat over de persoon he.quote:
Niet pijpen nadat ik gebeft heb, dat is pas grof. Ik doe het met plezier hoor, vind beffen erg leuk, maar dan wil ik toch echt wel iets terug. En dan ook niet lafjes even je lippen af en toe over m'n voorhuid schuren. Er mag gezogen worden.quote:
waarom moet een voor wat hoort wat principe altijd opgaan. Je kunt toch ook de ene keer haar plezieren en zij een dag (of dagen )later jou.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
Niet pijpen nadat ik gebeft heb, dat is pas grof. Ik doe het met plezier hoor, vind beffen erg leuk, maar dan wil ik toch echt wel iets terug. En dan ook niet lafjes even je lippen af en toe over m'n voorhuid schuren. Er mag gezogen worden.
Het was in haar bed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:30 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik denk dat je daar meer mee bereikt had dan haar de deur te wijzen.
Ow bah een voor-wat-hoort-wat-ventquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
Niet pijpen nadat ik gebeft heb, dat is pas grof. Ik doe het met plezier hoor, vind beffen erg leuk, maar dan wil ik toch echt wel iets terug. En dan ook niet lafjes even je lippen af en toe over m'n voorhuid schuren. Er mag gezogen worden.
Zie boven je.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ow bah een voor-wat-hoort-wat-vent
Sex is geen handel hoor
precies, vroeger ach, maar tegenwoordig..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:07 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan mij best voorstellen dat vrouwen het niet willen. Het is toch een beetje jezelf opstellen als de inferieure.
Nilfisk er is geen betere..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
Met recht!quote:
dus een sexrelatie hoort voor jou altijd oraal bij. beiden kanten op ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het was in haar bed.
Tuurlijk hoef je niet altijd alles in één 'sessie' te gooien, maar we hadden afgesproken dat we het slechts voor de seks zouden blijven doen. Dat wil ik best, maar daar hoort oraal voor mij nou eenmaal bij.
Wel in de sexrelatie die ik prefereer ja. En ze wilde me dat niet geven wat ik erg lekker vind. Dus ging ik het ergens anders zoeken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dus een sexrelatie hoort voor jou altijd oraal bij. beiden kanten op ?
Je kunt toch ook een passionele sexrelatie hebben waarbij die niet hoeft ??
zal wel het vrouwelijk perspectief zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |