abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42642753
Goed je hebt een slotjesbeugel gehad, al je tandjes staan weer keurig op een rij, en dan?

Waarom krijgen sommigen een nachtbeugel, en anderen zo'n draadje achter hun tanden?

Ik heb zelf een nachtbeugel, maar zoals bij (denk ik) vrijwel iedereen die een nachtbeugel heeft, op den duur vergeet je het gewoon en als je hem dan nog eens in probeert te doen is het al te laat....
Waarom krijgt dus niet gewoon iedereen zo'n draadje achter zn tanden, hier hoef je verder niks aan te doen en je tanden blijven mooi recht staan!
pi_42642774
Ik kreeg beide

Het draadje zit er touwens nog steeds!
pi_42642809
Ja kijk ik snap wel dat als je die nachtbeugel gewoon braaf elke nacht in doet er ook niks aan de hand is, maar echt makkelijk is het niet als je bij iemand anders gaat logeren, loop je daar met dat ding in je mond, nou nee dankje!

Lekker opwindend als je met je vriend in bed ligt, en jij hebt dat ding in je mond....

Ik snap het dus niet, waarom niet iedereen zo'n draadje!
pi_42642964
draadje help niet genoeg, als ik opnieuw zou moeten kiezen zou ik beide kiezen
pi_42642974
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kreeg beide

Het draadje zit er touwens nog steeds!
same here. Alleen heb die nachtbeugel nooit in gedaan.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:25:19 #6
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_42643367
Nachtbeugel heb ik maar even in gehad, mijn tanden staan nog steeds recht maar doordat mijn verstandskiezen zijn doorgekomen staat het allemaal weer net even anders waardoor de nachtbeugel mij nu niet meer past.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:34:28 #7
137831 RPD
'Forget about it'
pi_42643648
quote:
Beugel eruit en dan...?
gladde tandjes...

nah ik had een nacht ding van plastic maar die deed zeer, is ook niet nodig denk ik...
'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
"His Excellency, President for Life"
pi_42644092
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:34 schreef RPD het volgende:

[..]

gladde tandjes...

nah ik had een nacht ding van plastic maar die deed zeer, is ook niet nodig denk ik...
Nou als ik mn nachtbeugel lange tijd niet in heb gehad gaan mn tanden echt weer schever staan hoor...
pi_42644120
Ik heb zo'n nachtbeugel. Ik kreeg geen draadje omdat die ongemerkt los zou kunnen schieten met alle gevolgen van dien, er zou allemaal prut en plak onder en achter en aan kunnen gaan hangen.
Ik heb een hekel aan m'n nachtbeugel, maar ik draag 'm nu al wel bijna een half jaar elke nacht. Bij activiteiten waar vriendlief bij betrokken is, wacht ik gewoon met het indoen, en 's ochtends doe ik 'm na m'n eerste keer het bed uit om te plassen ook uit. Gewoon goed spoelen en een beetje poetsen en tada. Hetzelfde bij logeren ed.
I will take the sun in my mouth
pi_42644152
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Nou als ik mn nachtbeugel lange tijd niet in heb gehad gaan mn tanden echt weer schever staan hoor...
Nadat ik 'm 1 nachtje vergeet, doet ie de nacht erna weer heel veel pijn omdat alles weer anders staat..
I will take the sun in my mouth
pi_42644179
Draadje eruit gevallen, te lui om naar de ortho te gaan. Onderste tanden iets scheef, best mooi. Rest mooit recht. Nooit een nachtbeugel gehad overigens.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:54:45 #12
137831 RPD
'Forget about it'
pi_42644259
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

ik heb em na 3 dagen lijden nooit meer ingehad en staat nu nog precies zoals het hoort
'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
pi_42644370
Maar goed waarom krijgt de ene nou een nachtbeugel, de ander een draadje en sommigen zelfs allebei?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:00:36 #14
137831 RPD
'Forget about it'
pi_42644412
denk dat het ligt aan de tanden die zijn verplaatst, als het je voortanden zijn lijkt me zon draad praktischer, voor b.v. een hoektand is zo'n ding handiger

zoiets?

[ Bericht 1% gewijzigd door RPD op 13-10-2006 16:03:16 (spelling was weer een drama) ]
pi_42646421
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 16:00 schreef RPD het volgende:
denk dat het ligt aan de tanden die zijn verplaatst, als het je voortanden zijn lijkt me zon draad praktischer, voor b.v. een hoektand is zo'n ding handiger

zoiets?
Dat lijkt mij niet, want dat draadje loopt van hoektand tot hoektand. Bij mij althans

Ik denk dat het vooral ligt aan de voorkeur van de orthodontist in actie, en waar die het meest aan verdient.
Zo heeft die leijer bij mij ook met een scalpel in m'n tandvlees gesneden, om de peesjes tussen de tanden door te snijden zodat ze elkaar niet terug naar de oude plaats zouden trekken. Aaaaaaaight

Nouja, de draadjes heb ik nog altijd, en het hele spul staat nogsteeds recht
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_42648209
Bij bovengebit loop je een grotere kans op heb losbijten van een draad met evt schade als gevolg; ondergebit valt aan de binnenkant van het bovengebit.
Voor al uw medicijnperikelen, aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
pi_42648716
Ik heb ook zon nachtbeugel maar ik vind het vet k.t. In eerste instantie kon ik hem nog wel redelijk dragen, maar als ik hem nu indoe heb ik t gevoel dat da ding veels te klein is. Heb t gevoel alsof mijn hele bovenkaak openbreekt en als ik dan smorgens wakker word is me hele gehemelte open.

Hoe zit dat eigenlijk, ik heb bij me ondergebit zon draad, als ie eruit valt wat dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')