same here. Alleen heb die nachtbeugel nooit in gedaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kreeg beide![]()
Het draadje zit er touwens nog steeds!
gladde tandjes...quote:Beugel eruit en dan...?
Nou als ik mn nachtbeugel lange tijd niet in heb gehad gaan mn tanden echt weer schever staan hoor...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:34 schreef RPD het volgende:
[..]
gladde tandjes...
nah ik had een nacht ding van plastic maar die deed zeer, is ook niet nodig denk ik...
Nadat ik 'm 1 nachtje vergeet, doet ie de nacht erna weer heel veel pijn omdat alles weer anders staat..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Nou als ik mn nachtbeugel lange tijd niet in heb gehad gaan mn tanden echt weer schever staan hoor...
ik heb em na 3 dagen lijden nooit meer ingehad en staat nu nog precies zoals het hoortquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Nou als ik mn nachtbeugel lange tijd niet in heb gehad gaan mn tanden echt weer schever staan hoor...
Dat lijkt mij niet, want dat draadje loopt van hoektand tot hoektand. Bij mij althansquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:00 schreef RPD het volgende:
denk dat het ligt aan de tanden die zijn verplaatst, als het je voortanden zijn lijkt me zon draad praktischer, voor b.v. een hoektand is zo'n ding handiger
zoiets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |