dus ook hoeslakens? krimpen die bij dan ook ?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:55 schreef _Magnolia_ het volgende:
Ik was mijn beddengoed altijd op 60 graden.
Die zijn bij mij nog nooit gekrompen. Ik vind het wel zo fris om het op 60 graden te wassen, tenslotte heb je er toch heel wat uurtjes onder doorgebracht.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:58 schreef candygirl het volgende:
[..]
dus ook hoeslakens? krimpen die bij dan ook ?
De huisstofmijt blijft er wel lekker in bivakkerenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Ben ik de enige die dit lekker op 30 doet? Op 30 blijft de kwaliteit zo mooi mogelijk, en schoon wordt het wel. Het ruikt weer fris en ik heb er nooit vieze plekken op kunnen ontdekken...
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 2 november 2006 14:45 schreef Coconut het volgende:
[..]
De huisstofmijt blijft er wel lekker in bivakkeren
2 seconden nadat je et uit je wasmachine haalt zitten er toch weer miljoenen in, dus waar maak je je druk om.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:45 schreef Coconut het volgende:
[..]
De huisstofmijt blijft er wel lekker in bivakkeren
Bij mij gaat al het beddengoed iedere week op 60 graden in de wasmachine. Er is nog nooit wat gekrompen of vaal geworden hierdoor, omdat het van goede kwaliteit is.
En een hete droger, gaan die dingen daar niet aan dood? Dat ding zet ik voor beddegoed altijd op de maximum stand, droogt lekker snel.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:58 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb ooit (nou ja eigenlijk twee weken geleden in de volkskrant nog) gelezen dat bij 40 graden juist de ideale temperatuur is om alle beestjes in je bed te laten voortplanten is. Dus al je 40 graden wast moet je in ieder geval meer zeep gebruiken. Vanaf 60 graden gaan ze juist dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |