Als ik het goed heb, ongeveer tegenover een houthandel, kort bij de bananenbar.quote:Op zondag 5 november 2006 11:15 schreef tonks het volgende:
EN waar stond dit meisje?
Protestanten op de Dam? In de buurt van de Nieuwe Kerk zeker?quote:Op zondag 5 november 2006 11:14 schreef Piovan het volgende:
Ook wordt ik schijtziek van die protestanten op de dam, gisteren waren we aan het kijken naar wat vuurspuwers, komen er ineens van die anti-bont dudes langs, met flinke speakers.
Wil je nooit meer in mijn stad komen? Dank je welquote:Op zondag 5 november 2006 11:14 schreef Piovan het volgende:
Gisteren liep ik met een vriend van mij over de wallen.
Ten eerste viel het mij op dat er gehele blote meiden avhter de ramen stonden.
Ook veel anorexia patienten waren er te vinden.
Maar het ergst schrokken wij van een meisje dat er stond, zeker weten nog geen 18.
Ze was echt nog een kind, en ze stond daar in een lelijke witte string.
Ook wordt ik schijtziek van die protestanten op de dam, gisteren waren we aan het kijken naar wat vuurspuwers, komen er ineens van die anti-bont dudes langs, met flinke speakers.
Waarom is het not done?quote:
als ze samen maar ouder dan 16 zijn.quote:
Whehe.quote:Op zondag 5 november 2006 11:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ze samen maar ouder dan 16 zijn.
Vrouwen kosten sowieso al geld ... laat staan ook nog eens betalen voor sexquote:
Is neuken met een hoer dan niet veel logischer? Je hoeft geen tijd (en geld) te besteden aan de voorbereiding. Je betaalt en je neukt.....quote:Op zondag 5 november 2006 11:58 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Vrouwen kosten sowieso al geld ... laat staan ook nog eens betalen voor sex![]()
mij niet. dat versieren is toch juist leuk om te doenquote:Op zondag 5 november 2006 12:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Is neuken met een hoer dan niet veel logischer? Je hoeft geen tijd (en geld) te besteden aan de voorbereiding. Je betaalt en je neukt.....
Bij versieren is het: praten, drank kopen, praten, drank kopen, enz enz, en hopelijk aan het einde vd avond heb je beet.
Naar de hoeren lijkt me dan een stuk efficienter
Doe je toch iets niet goed als je de hele tijd drank moet kopen..quote:Op zondag 5 november 2006 12:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Is neuken met een hoer dan niet veel logischer? Je hoeft geen tijd (en geld) te besteden aan de voorbereiding. Je betaalt en je neukt.....
Bij versieren is het: praten, drank kopen, praten, drank kopen, enz enz, en hopelijk aan het einde vd avond heb je beet.
Naar de hoeren lijkt me dan een stuk efficienter
dus, paar meiden van 4 vind je geil?quote:Op zondag 5 november 2006 11:45 schreef Burbo het volgende:
[..]
Als ze met z'n vieren bij elkaar nog onder de 18 zijn.
jij niet danquote:Op zondag 5 november 2006 12:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
dus, paar meiden van 4 vind je geil?![]()
Duhh...quote:Op zondag 5 november 2006 12:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
dus, paar meiden van 4 vind je geil?![]()
ik hou niet zo van milfen.quote:
Dat zijn nou eenmaal de gang van zaken hier.quote:
geniet ervan danquote:Op zondag 5 november 2006 12:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat zijn nou eenmaal de gang van zaken hier.
Zo af en toe gaan Opgebaarde en braun op pad om weerloze meisjes te ontvoeren en die bedwelmenzen ze dan met chlroform ofzo
en bij een ONZ meet gaan ze er lustig op tekeer met zijn allen en oja soms neuken ze elkaar ook in de reet omdat ze zo fukcing geil zijn en geen kutjes meer zijn
![]()
ik dacht dat meki jouw geil pompte, toch?quote:Op zondag 5 november 2006 12:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan zulks vunzigheid.
Ik kijk toe en aai me pik![]()
Nee ik en meki doen niet aan zulke ''fok liefde''quote:Op zondag 5 november 2006 12:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat meki jouw geil pompte, toch?
dan ben ik zeker in de war. sorry voor die aantijging.quote:Op zondag 5 november 2006 12:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee ik en meki doen niet aan zulke ''fok liefde''
aaien?quote:Op zondag 5 november 2006 12:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan zulks vunzigheid.
Ik kijk toe en aai me pik![]()
Moet jij d'r eerst 50 euro aan bier ingieten voordat ze met je willen neuken dan?quote:Op zondag 5 november 2006 12:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat moet je anders doen in een discotheek? Water drinken?quote:Op zondag 5 november 2006 12:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Doe je toch iets niet goed als je de hele tijd drank moet kopen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |