maja welk recht :Squote:Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef Godlike02 het volgende:
> WGR
Aangezien het om je rechten gaat.
Maar jij hebt primair een relatie met de verkoper en wanneer jij je op rechten wilt beroepen, moet je toch bij de verkoper zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:58 schreef heemskerker het volgende:
ik heb alleen maar me laptop bij me verkoper gekocht en voor garantie en dergelijke ben ik alleen bij acer geweest en niet bij myn verkoper, en nu stuurd acer mij een rekening voor een probleem dat hun zelf veroorzaakt hebben
iets repareren en vervolgens kwam hij terug en was hij nog kapot maar nu de batterij van plaats het beeldscherm
Weet niet of dat zo maar opgaat, maar als je het direct via de winkel zou hebben gedaan, dan ja. De winkelier draagt verantwoording voor de garantieafhandeling. Maar aangezien je het nu buiten de winkel om hebt gedaan zal de winkelier ook zoiets hebben van "ja dag, bekijk het lekker".quote:Op woensdag 1 november 2006 20:50 schreef heemskerker het volgende:
he? dus omdat 'k me laptop door acer heb terug latenhalen, en deze 'n fout gemaakt hebben met de reparatie is de winkel aansprakelijk voor de reperatie koste?? als 'k het goed begrijp??
De garantie waar jij het over heb betreft dan wel het onderdeel wat vervangen is, en dus niet de gehele machine.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:04 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Trouwens, op reparaties zitten normaal gesproken ook garantie. De termijn zou misschien kunnen verschillen per leverancier (?).
Tip voor een volgende keer dus: direct naar je winkelier stappen...![]()
Nee,quote:Op woensdag 1 november 2006 20:50 schreef heemskerker het volgende:
he? dus omdat 'k me laptop door acer heb terug latenhalen, en deze 'n fout gemaakt hebben met de reparatie is de winkel aansprakelijk voor de reperatie koste?? als 'k het goed begrijp??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |