Dan moet je op zoek naar een andere vriendin die A.) bij jou in de buurt woont en B.) net zo geil is als jij.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:30 schreef anoniem444 het volgende:
Maar ik zou wel meer een relatie willen hebben dat gewoon heel wat spannerder is.
Is het niet dat het vaginisme maar een klein deel van het probleem is?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:39 schreef anoniem444 het volgende:
Het gaat me niet ook alleen maar om de seks maar om heel het complete beeld hoe ik er nou voor staat.
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is het niet dat het vaginisme maar een klein deel van het probleem is?
in dat geval past het topic beter in R&P
Een relatie moet je trouwens zelf spannend maken dat komt niet vanzelf.
Je kunt natuurlijk altijd samen op de bank hangen en afwachten tot het spannend wordt.
Als ik een ' scharrel' zou zoeken dat zou het toch al gelijk uit zijn met haar want zij zou het dan toch niet pikken( want eigenlijk is het wel vreemdgaan in me ogen)quote:Op woensdag 1 november 2006 15:42 schreef PeuRac het volgende:
Als t alleen om de sex was; zoek er een scharrel bij puur voor de sex.
Zoals je totale situatie is; pleur je vriendin aan de kant en zoek een ander.
Als jij onder romantiek sex verstaat, dan zou ik er maar mee ophoudenquote:Kwa romantiek is het nogal beneden peil, enigste wat we doen is mastuberen
Dat is het ook, maar als het bij op t punt staat om toch al uit te gaan, noem ik het altijd maar 'markt orientatie' (ja ik studeer marketingquote:Op woensdag 1 november 2006 15:51 schreef anoniem444 het volgende:
[..]
Als ik een ' scharrel' zou zoeken dat zou het toch al gelijk uit zijn met haar want zij zou het dan toch niet pikken( want eigenlijk is het wel vreemdgaan in me ogen)
huh ?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:36 schreef badlittlegirl het volgende:
Vaak is de oorzaak van vaginisme een schimmelinfectie.
In de meeste gevallen is dat candida.. dat is te behandelen door de huisarts. Een verandering in het voedingspatroon kan ook helpen.
Als je er lang mee loopt gaat het steeds meer tussen de oren zitten.. en kom je er steeds moeilijker vanaf.
Wil je er wat over lezen, er zijn verschillende boeken over.. gewoon op bol.com candida intikken.
Bij ons in de familie zijn er veel vrouwen met candida.. en daardoor ook vaginisme. Ik heb het geluk dat ik de genen van m'n vaders kant heb.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:01 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
huh ?
volgens mij heeft vaginisme meer te maken met het onwillekeurig aanspannen van spieren waardoor je vagina potdicht komt te zitten. Dat kan oa door ervaringen in het verleden komen maar ook een maagd kan er last van hebben door de angst voor wat er gaat komen ( pijn, zou het wel passen ). Een huisarts kan haar doorverwijzen naar een sexuoloog maar dan moet ze dat wel zelf willen natuurlijk.
Blijft de vraag of jij er tegen die tijd nog wel bent want jullie relatie stelt, los van het sex gedeelte, weinig voor ...
Door candida is het misschien pijnlijk om gemeenschap te hebben waardoor je als vrouw de boel automatisch aanspant .. dat zou kunnen. Maar je stelt het wel erg rigoreus: Als je candida hebt, heb je last van vaginisme, en dat is volgens mij toch echt niet zo.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:15 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Bij ons in de familie zijn er veel vrouwen met candida.. en daardoor ook vaginisme. Ik heb het geluk dat ik de genen van m'n vaders kant heb.
Ik heb een aantal mannen in m'n msn lijst staan met een vaginistische vriendin... bijna allemaal hebben ze candida.
http://www.sexwoordenboek.nl/candida_symptomen.html
Je moet zijn rechterboven arm eens zienquote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Door candida is het misschien pijnlijk om gemeenschap te hebben waardoor je als vrouw de boel automatisch aanspant .. dat zou kunnen. Maar je stelt het wel erg rigoreus: Als je candida hebt, heb je last van vaginisme, en dat is volgens mij toch echt niet zo.
oh ja, en: arme mannen
ze moet het vertrouwen krijgen dat het geen pijn doet ( in tegenstelling, ze moet gaan beseffen dat het hemels kan zijnquote:Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef anoniem444 het volgende:
Nee dat candida heeft ze niet..
Ik denk dat het meer in de zin is van:
kan er last van hebben door de angst voor wat er gaat komen ( pijn, zou het wel passen)
Want volgens haar doet het wel pijn als ik naar binnen probeer te gaan.
Kan een kleine gedeelte van me eikel wel inbrengen maar dieper gaat hij niet.
Sex is (minstens) 50% van een relatie (in mijn optiek). Ik zou als ik em er nooit in kon/mocht hangen een beter exemplaar uitzoeken. Serieus.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:36 schreef anoniem444 het volgende:
Maar ookal zou ze vagisme hebben zou je dan bij diegene blijven of zou je het echt een probleem vinden?
Het gaat wel heel erg vaak samen. M'n moeder en zusje hebben er beide last van... Ik heb alle ranzige verhalen aan moeten horen.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Door candida is het misschien pijnlijk om gemeenschap te hebben waardoor je als vrouw de boel automatisch aanspant .. dat zou kunnen. Maar je stelt het wel erg rigoreus: Als je candida hebt, heb je last van vaginisme, en dat is volgens mij toch echt niet zo.
oh ja, en: arme mannen
Avaron, liefje, bemoei je toch niet overal tegenaan. Heb je vrij vandaag ofzo? Aangezien je post-geil bezig bent.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:21 schreef Averon het volgende:
Wat ben je direct vandaag BGB, eerst dat bloed en nu dit weer.
Als er iemand post-geil bezig is ben jij het wel, dat jij graag snoeihard anaal geneukt wordt wil niet zeggen dat een vaginistische chick daar ook behoefte aan heeft.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:24 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Avaron, liefje, bemoei je toch niet overal tegenaan. Heb je vrij vandaag ofzo? Aangezien je post-geil bezig bent.![]()
Als haar bekkenbodemspieren zo hard aangespannen zijn dat hij hem er van voren niet in krijgt, dan zal haar aars ook wel dicht zitten, denk je ook niet?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:13 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ze heeft toch nog een gat waar je hem in kan stoppen?
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:36 schreef badlittlegirl het volgende:
Vaak is de oorzaak van vaginisme een schimmelinfectie.
Hoezo dat dan? Ze was er toch zelf bij en alcohol neemt remmingen weg en maakt ontspannender. En dan merkt ze dat het toch lukt en is ze de volgende keer minder angstigquote:Op donderdag 2 november 2006 22:53 schreef Enil het volgende:
En ik raad niemand aan datzelfde te doen als pietje heeft gedaan.
99,9% kans op veel pijn aan de vrouwelijke kant, dichtslaan, en totaal geen vertrouwen meer. Way to go :|
Ik lees masturberen, glijmiddel, vibrators, eikels, bekkenbodemoefeningen... maar bef je d'r wel eens?quote:Kwa romantiek is het nogal beneden peil, enigste wat we doen is mastuberen. Dus geen voorspel
"gewoon even doorduwen" is misvatting nr.1.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ze was er toch zelf bij en alcohol neemt remmingen weg en maakt ontspannender. En dan merkt ze dat het toch lukt en is ze de volgende keer minder angstig
Volgens mij heb je je nooit echt in dit probleem verdiept, of wel?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:51 schreef PietjePrecies het volgende:
wat zeur je nou toch, ik vertel toch dat dat juist gehopen heeft bij de acceptatie van dit probleem??
Hoe weet je dat het vaginisme is/was ? Bij Vaginisme is er meestal niet alleen pijn, maar ook een verkrampte/samengetrokken spier waardoor penetratie zowat onmogelijk is.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:29 schreef PietjePrecies het volgende:
Hey,
Ik heb ooit ook een vriendin met vaginisme gehad.
Kneusquote:Op maandag 6 november 2006 00:41 schreef aaipod het volgende:
Ach vaginisme. Gewoon een kwestie van een paar flinke glazen rode wodka redbull en ff flink doordrukken. Wil je vinger er wel in? Laat haar dan ff bovenop je zitten en stop dr een vinger in en dan snel je piemol drin als ze ff nie oplet. Geef me 2 uurtjes en 100 euro en ze heeft nooit ergens weer last van kan ik je vertelle. Maar ja ze lijkt me sowieso een trut dus beter dump je haar gewoon en zoek je een vriendin die jou de prioriteit over haar konijn geeft.
Omg. Wat een mafkees.quote:Op maandag 6 november 2006 00:41 schreef aaipod het volgende:
Ach vaginisme. Gewoon een kwestie van een paar flinke glazen rode wodka redbull en ff flink doordrukken. Wil je vinger er wel in? Laat haar dan ff bovenop je zitten en stop dr een vinger in en dan snel je piemol drin als ze ff nie oplet. Geef me 2 uurtjes en 100 euro en ze heeft nooit ergens weer last van kan ik je vertelle. Maar ja ze lijkt me sowieso een trut dus beter dump je haar gewoon en zoek je een vriendin die jou de prioriteit over haar konijn geeft.
He jongen, je hebt helemaal geen probleem, want je hebt geen vriendin zo te lezen!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:30 schreef anoniem444 het volgende:
Ik heb eigenlijk een paar vragen waar ik eigenlijk van iedere man eigenlijk antwoord op wilt hebben.
Stel je hebt nog nooit geneukt, en je komt je eerste vriendin tegen maar blijkt dus vaginisme te hebben.
Vaginisme= dat je vriendin haar bekkenbodemspier niet kan ontspannen zodat je er niet met je penis in kan om geslachtsgemeenschap te hebben (voor mensen die dit niet weten)
Wat zal je dan doen? Als je wel veel van haar houd en dat je relatie af en toe eens een aardige ruzie hebt.
Me eigen antwoord: Ik heb het wel moeilijk om haar los te laten omdat ik wel leuke dingen met haar hebt meegemaakt.
Maar aan de andere kant zit ik te denken om te stoppen, omdat:
1. Ze wilt er verlopig niks aan doen omdat ze daar geen zin in heeft. (waarschijnlijk over een paar jaar, maar ik denk dat ze er toch niks aan doet omdat ze ook geen doorzettingsvermogen heeft.
2. Kwa romantiek is het nogal beneden peil, enigste wat we doen is mastuberen. Dus geen voorspel en ze heeft zowat nooit zin tenzij ik haar opwind. Maar omdat de romantiek beneden peil is ben ik ook niet echt geneigd om sexy dingen voor haar te kopen.
3. Dat ze erg appart leeft. (tussen mij en haar zit 172km) Maar ik zie haar eigenlijk alleen in het weekend. Dus meestal hebben we dan contact via msn. Alleen het minder leuke is dat ze nogal erg voor de eigen leeft. Daarmee bedoel ik dat
ze dan nog eerst nog haar konijn moet verzorgen, daarna is ze aan het lezen / tv kijken / brieven schrijven naar mensen over de wereld. En dan op dat moment heeft ze nogal erg weinig aandacht voor mij.
Wat zouden jullie doen in deze situatie en waarom zou je die keuze maken.
Kom a.u.b niet met een reactie van oh wat zielig dat je nooit hebt geneukt, eigenlijk kan het op dit moment even me wat weinig schelen. Maar ik zou wel meer een relatie willen hebben dat gewoon heel wat spannerder is.
Die gedachte had ik dus ook, gewoon ditch the bitchquote:Op maandag 6 november 2006 15:14 schreef mgerben het volgende:
Wat TS beschrijft is absoluut geen ideale vriendin.
Haar hele houding jegens sex en jegens hem is er al één van desinteresse. Zo te lezen heeft ze dit vriendje 'erbij', om niet eenzaam te zijn, en voor de emotionele nood. Net als een konijn, zeg maar.
En dan ook nog 172km verderop en nooit zin...
Harde boodschap voor TS: Dumpen.
Ps. Het leven is hard, maar er is een dikke vette kans dat ze bij een volgend vriendje ineens nergens last meer van heeft.
Hier ben ik het dus niet mee eens, volgens mij heb je de kant van TS zijn vriendin bekeken, misschien is er vroeger wel iets gebeurd ofzo(ik noem maar wat) dat ze nu zo kortzichtig over sex denkt, dat weet je toch niet. Ik vind die conclusie veel te snel getrokken.quote:Op maandag 6 november 2006 15:47 schreef masterdave het volgende:
[..]
Die gedachte had ik dus ook, gewoon ditch the bitch
Of die daar nou zo blij mee moet zijnquote:Op maandag 6 november 2006 17:55 schreef Godshand het volgende:
- als het eenmaal 1x gelukt is kan je later met jou bovenop proberen en daarna heb je gewoon het sexleven zoals de meeste Fok!kers hier
Succes!
Dan is er nog een 3e optie.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:16 schreef dok het volgende:
[..]
Als haar bekkenbodemspieren zo hard aangespannen zijn dat hij hem er van voren niet in krijgt, dan zal haar aars ook wel dicht zitten, denk je ook niet?![]()
Deze dame in kwestie vind haar konijn belangrijker als haar vriend die langs wil komen, ze schenkt amper aandacht aan hem, ze wonen 172km van elkaar vandaan, dit zijn redenen om het uit te maken die niks met de sex te maken hebben. Een relatie uitmaken doordat je vriendin sexuele problemen heeft is not done.quote:Op maandag 6 november 2006 17:37 schreef pastor1986 het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus niet mee eens, volgens mij heb je de kant van TS zijn vriendin bekeken, misschien is er vroeger wel iets gebeurd ofzo(ik noem maar wat) dat ze nu zo kortzichtig over sex denkt, dat weet je toch niet. Ik vind die conclusie veel te snel getrokken.
Sorry maar ze wil er "voorlopig" niks aan doen???quote:Op woensdag 1 november 2006 15:30 schreef anoniem444 het volgende:1. Ze wilt er verlopig niks aan doen omdat ze daar geen zin in heeft. (waarschijnlijk over een paar jaar, maar ik denk dat ze er toch niks aan doet omdat ze ook geen doorzettingsvermogen heeft.
Sex is belangrijk in een relatie.quote:2. Kwa romantiek is het nogal beneden peil, enigste wat we doen is mastuberen. Dus geen voorspel en ze heeft zowat nooit zin tenzij ik haar opwind. Maar omdat de romantiek beneden peil is ben ik ook niet echt geneigd om sexy dingen voor haar te kopen.
Sorry maar punt drie is al helemaal belachelijk.quote:3. Dat ze erg appart leeft. (tussen mij en haar zit 172km) Maar ik zie haar eigenlijk alleen in het weekend. Dus meestal hebben we dan contact via msn. Alleen het minder leuke is dat ze nogal erg voor de eigen leeft. Daarmee bedoel ik dat
ze dan nog eerst nog haar konijn moet verzorgen, daarna is ze aan het lezen / tv kijken / brieven schrijven naar mensen over de wereld. En dan op dat moment heeft ze nogal erg weinig aandacht voor mij.
Een topic als dit hoeft niet op slot want er zijn altijd mensen met hetzelfde probleem die wellicht iets aan dit topic hebben.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:22 schreef anoniem444 het volgende:
Heb nog even zitten denken, maar het topic mag van mij op slot. Me vriendin schijnt naar niet weten al aardig paar keer geoefend te hebben. Toen we weer seks hadden ging me vinger al heel wat makkelijker haar vagina in. Het gaat dus al wel wat beter maar ik ben er nog niet.
Je moet er samen aan werken dus niet zij alleen.quote:Ik geef haar verlopig nog even de kans om er wat aan te doen. Mocht het echt niks meer worden tussen ons dan houd het vanzelf op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |