kippenneuker is met tussen-nquote:Op woensdag 30 november 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Een kippeneuker
Vond je de ban terecht? Nee, discriminatie! (van kippeneukers)
Hoe lang duurde dit? Tot in de eeuwigheid... Zoals bij elke permban
Wil je wraak? Ik ben al mod geweest, dat is voorlopig wel weer even voldoende...
Hehequote:Op woensdag 30 november 2005 01:42 schreef LostFormat het volgende:
"Rekt het niet dan scheurt het wel" of iets in die richting.
- Bagger in V&A tijdens de 1-april-ONZ-ruiming van 2003quote:Op woensdag 30 november 2005 01:31 schreef RijstNatie het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned?
Vond je de ban terecht?
Hoe lang duurde dit?
Wil je wraak?![]()
nou doe je het weerquote:Op woensdag 30 november 2005 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
Multiposten
Leverde me wel een algehele ban op
Nu is Dago er niet en durf ik het welquote:
Ali B?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
Kritiek op de gemiddelde doodgeknuffelde kutmarokkaan.
en zijn broertjes.quote:
Nog harder knuffelen dan.quote:
Nog harder knuffelen dan.quote:
Die met Q3YMB erin? hehequote:Op woensdag 30 november 2005 01:35 schreef erikkll het volgende:
het posten van de fckgw key van windows xp in dig
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nog harder knuffelen dan.
Dood moeten ze , allemaal
Spoilers zijn 13.gifquote:Op woensdag 30 november 2005 02:09 schreef Joeriii het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Het spoilen van wie er dood gaat in het nieuwe Harry Potter boek
Vond je de ban terecht? Nee
Hoe lang duurde dit? 7 dagen
Wil je wraak? Ja
Samen doen?quote:
Lijkt me lief.quote:
* PrintScreen met liefde medelanders doodknuffelen doetquote:
dat vind ik op zich al banwaardigquote:Op woensdag 30 november 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen met liefde medelanders doodknuffelen doet
Tief op joh, kutkneus.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:21 schreef remlof het volgende:
[..]
dat vind ik op zich al banwaardig![]()
He apekop jij bent toch ook door @Home gebanned of nie?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Een kippeneuker
Vond je de ban terecht? Nee, discriminatie! (van kippeneukers)
Hoe lang duurde dit? Tot in de eeuwigheid... Zoals bij elke permban
Wil je wraak? Ik ben al mod geweest, dat is voorlopig wel weer even voldoende...
mods bannen nietquote:Op woensdag 30 november 2005 01:45 schreef chip_h het volgende:
- nee, als mods zich goed voelen bij bannen, dan moeten ze dat vooral doen
En die ban voor het posten van bevers dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:59 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog nooit een ban gehad.
ik ben 2 keer uit mezelf weggegaan.
ik blijf HIER !
quote:Op woensdag 30 november 2005 08:50 schreef ShaoliN het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Onderandere voor het ronselen van pubers voor de jihad
Vond je de ban terecht? Nee, de jihad is een nobel streven
Hoe lang duurde dit? Een week ofzo
Wil je wraak? Mijn rugzak met dynamiet is al ingepakt. Alleen nog een treinkaartje richting redbus
Dudequote:Op woensdag 30 november 2005 10:17 schreef bima het volgende:
1 Waarvoor ben jij al wel eens gebanned?
een of andere melding dat er meer dan zoveel keer ingegrepen was.
2 Vond je de ban terecht?
Absoluut niet, iemand beweerde dat het normaal was dat je een leerraar mocht slaan, en dat sowieso alle leraren pedofielen waren. Hierop antwoordde ik met dat ik het jammer vond dat hij zich niet voordat hij kinderen kreeg had laten steriliseren, zodat hij geen last van leraren zou hebben, en de rest van de wereld niet van zijn kinderen.Dat vind ik een hele normale reactie, als ik gewoon was gaan schelden ala, maar dat deed ik niet.
3 Hoe lang duurde dit?
Geen idee, uit frustratie en onvrede een aantal maanden van Fok weg gebleven, en een tijdje op volkomenkut lopen etteren.
4 Wil je wraak?
Heeft weinig zin, ik heb gemaild met het verzoek waarom precies dat gebeurd was kreeg netjes een mailtje terug, maar in discusie gaan heeft toch geen zin. Ik heb ook niet de behoeftte om de server plat te leggen, want dan raak ik meer anderen, dan die paar moderatoren. zal toch wel weer zoiets krijgen, is nu alweer (ben pas 3 dagen terug op Fok) iets weggehaald, omdat het offtopic was, terwijl dit na mijn idee gebeurt omdat bleuz(of bleus) als moderator het gewoon seksisties (schrijf ik dat goed?) vond. Zeg dat dan (kan ik er trots op zijn)en noem het niet offtopic.Ik maakte een opmerking over iemands avatar die bestaat uit 2 (grote
) tieten in een strak shirt met daarop de tekst stop staring at my tits, ja daar mag je natuurlijk niets over zeggen.
In ieder geval mijn sig iets anders geformuleerd.
nja...quote:Op woensdag 30 november 2005 12:12 schreef Orealo het volgende:
Wil je wraak? Alleen op Slarioux.
de pot verwijt de ketelquote:Op woensdag 30 november 2005 13:07 schreef RetepV het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Met bijtend sarcasme iemand volledig op zijn plaats zetten op de FP. Meerdere malen.
Vond je de ban terecht? Nee, sommige mensen lopen ZO ONGELOOFELIJK LUID HUN DOMHEID TENTOON TE SPREIDEN dat ze het verdienen. Eigenlijk zouden de mods deze mensen moeten aanpakken.
Hoe lang duurde dit? 48 uur meestal
Wil je wraak? Ja, op die ONGELOOFELIJK DOMME MENSEN DIE MET LUIDE STEM hun achterlijke mening lopen te verkondigen op de FP.
Als het goed is kan ik dit posten, want als het goed is ben ik alleen op de FP gebanned.
Edit: Ja, het lukt!
Zonder die edit hadden we het ook wel gezien hoorquote:
Die is dan ook wel heel lelijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:23 schreef Herald het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Het posten van een foto van Eva Ionesco
Vond je de ban terecht? Nee
Hoe lang duurde dit? Een dag, Danny heeft me persoonlijk unbanned
Wil je wraak? Nee
vertel? wat heeft Slari je misdaan?quote:
Slarioux pijpt negerlullen voor ontbijt, is de anti-christ onder de mods & is gewoon vervelend. Lijken me genoeg redenen, niet?quote:
- Belachlijk maken van serieuze TRU-mensjesquote:Op woensdag 30 november 2005 01:31 schreef RijstNatie het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned?
Vond je de ban terecht?
Hoe lang duurde dit?
Wil je wraak?![]()
Ban!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:19 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Slarioux pijpt negerlullen voor ontbijt, is de anti-christ onder de mods & is gewoon vervelend. Lijken me genoeg redenen, niet?
En 't is een onwijze zeikerd... dat ook nog 'ns...quote:Op woensdag 30 november 2005 17:19 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Slarioux pijpt negerlullen voor ontbijt, is de anti-christ onder de mods & is gewoon vervelend. Lijken me genoeg redenen, niet?
*proest*quote:Op woensdag 30 november 2005 08:50 schreef ShaoliN het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Onderandere voor het ronselen van pubers voor de jihad
Vond je de ban terecht? Nee, de jihad is een nobel streven
Hoe lang duurde dit? Een week ofzo
Wil je wraak? Mijn rugzak met dynamiet is al ingepakt. Alleen nog een treinkaartje richting redbus
Het valt iets verfijnder te zeggen,maar ik ben blij dat ik niet de enige ben in de anti-slarioux groepquote:Op woensdag 30 november 2005 17:19 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ach... 't is best 'n goeie mod, ergens...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:07 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het valt iets verfijnder te zeggen,maar ik ben blij dat ik niet de enige ben in de anti-slarioux groep
Ik heb ook wel eens SC in design geopend, nooit gebandquote:Op woensdag 30 november 2005 12:12 schreef Orealo het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Goeie topics in ONZ/ Lemming in KLB/ Slowchat topics in Design.
Vond je de ban terecht? Eerste twee wel, laatste niet![]()
Hoe lang duurde dit? week/dag/tot 1 december![]()
Wil je wraak? Alleen op Slarioux.
Oneerlijk!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens SC in design geopend, nooit geband![]()
Nog nooit geband, vind ik onterecht, ik wil wraak![]()
![]()
ti's net een mensquote:Op woensdag 30 november 2005 19:35 schreef Orealo het volgende:
[..]
Oneerlijk!
Zie die Slarioux is nog geen eens consuquent !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |