1 Waarvoor ben jij al wel eens gebanned?
een of andere melding dat er meer dan zoveel keer ingegrepen was.
2 Vond je de ban terecht?
Absoluut niet, iemand beweerde dat het normaal was dat je een leerraar mocht slaan, en dat sowieso alle leraren pedofielen waren. Hierop antwoordde ik met dat ik het jammer vond dat hij zich niet voordat hij kinderen kreeg had laten steriliseren, zodat hij geen last van leraren zou hebben, en de rest van de wereld niet van zijn kinderen.Dat vind ik een hele normale reactie, als ik gewoon was gaan schelden ala, maar dat deed ik niet.
3 Hoe lang duurde dit?
Geen idee, uit frustratie en onvrede een aantal maanden van Fok weg gebleven, en een tijdje op volkomenkut lopen etteren.
4 Wil je wraak?
Heeft weinig zin, ik heb gemaild met het verzoek waarom precies dat gebeurd was kreeg netjes een mailtje terug, maar in discusie gaan heeft toch geen zin. Ik heb ook niet de behoeftte om de server plat te leggen, want dan raak ik meer anderen, dan die paar moderatoren. zal toch wel weer zoiets krijgen, is nu alweer (ben pas 3 dagen terug op Fok) iets weggehaald, omdat het offtopic was, terwijl dit na mijn idee gebeurt omdat bleuz(of bleus) als moderator het gewoon seksisties (schrijf ik dat goed?) vond. Zeg dat dan (kan ik er trots op zijn)
![]()
en noem het niet offtopic.Ik maakte een opmerking over iemands avatar die bestaat uit 2 (grote
![]()
) tieten in een strak shirt met daarop de tekst stop staring at my tits, ja daar mag je natuurlijk niets over zeggen.
In ieder geval mijn sig iets anders geformuleerd.
Volgens de statistieken is 98% van de moderators dit gaan doen vanwege het machtsgevoel.
Weer iets offtopic verklaard (en verwijderd), wat niet grof/beledigend was, maar het naampje is tata humor.
onderzoek5303