abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43120713
Hoi ik heb outlook op me pc en ik wil hem graag gebruiken maar kan ik zelf een emailadres kiezen of moet ik perce een nemen die ik krijg van mijn provider.

En waar kan ik mijn POP3 server en SMTP server vinden. Ik heb namelijk geen brief meer?

Gr. Sjoerd
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_43120996
Die krijg je van je provider, bv waarmee op je Fok heb geregistreerd hebt.
pi_43121260
Dat heb ik toendertijd gedaan via iemand anders zijn @home
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:55:17 #4
38161 faculty
Always around
pi_43121577
dat instellen houd niet in dat je een email adres aanmaakt. Het enige wat outlook doet is de post van een bestaand email adres versturen en ophalen. Je moet dus al een email adres aanmaken en daarvan de pop3 en smtp gegevens hebben.
What goes around, Comes around
pi_43121895
als @home je provider is, dan kun je het gewoon terug vinden op www.home.nl en anders op www.troublesathome.nl
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43122568
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 22:55 schreef faculty het volgende:
dat instellen houd niet in dat je een email adres aanmaakt. Het enige wat outlook doet is de post van een bestaand email adres versturen en ophalen. Je moet dus al een email adres aanmaken en daarvan de pop3 en smtp gegevens hebben.
dat is het em nu juist. Ik heb een emailadres van xs4all en een gebruikersnaam en een wachtwoord maar het werkt gewoon niet. Ik weet ook al wat ik moet invullen bij pop3 en die smtp maar het lukt me gewoon niet.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:41:20 #7
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_43123444
Wat lukt er niet?
Krijg je een error?

Hier staat trouwens wat je moet instellen (als je outlookXP of 2003 heb)t:
http://www.xs4all.nl/help(...)lookxp/handmatig.php
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')