Nou dat is niet echt leuk hoor, mijn vader is/was op sinterklaas (5 december) jarig. Er is dan ook nooit iets geviert aan een verjaardag van vader en het liefst kwam hij ook niet op de verjaardag van iemand anders.quote:
Ga lekker anderen dingen doen als je daar behoefte aan hebt dit topic is er straks ook nog wel (en je fans ook). Je ging als een bezetene en dat mag wel even wat rustiger. Dat je een beetje het gevoel hebt dat je gek aan het worden bent kan ik me goed voorstellen met alles wat je moet meemaken, je zal het overigeens niet snel worden je kan een boel hebben heb ik zo het idee. Als nerd of emo gast zie ik je zeker niet, in jou zie ik een dol enthausiaste , iets verlegen/beschijden intelligente, handige, seieuse en betrouwbare jongen. Het is jammer dat jij geen of ik geen en zo ver wonen anders had ik graag elk moment met je willen babbelen op de bank in de barkamer of op dat prachtige cinama bed van je. Maar die vind je vast of in A of in iemand anders don't worry.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:57 schreef MMach het volgende:
Ik heb tijdens de vakantie al in de Hubo gewerkt, en dat lijkt niet op klussen, eerder rekken vullen enzo.
Ik heb intussen wel mijn bijverdienste gevonden. In de weekends soms eens bij een grote traiteur feesten ed verzorgen. Dan kom ik meteen eens onder de mensen, en dat is een taak waar je je hoofd bij moet houden, dus dubbel prijs. Met de feestdagen die eraan komen wordt het hopelijk geld scheppen, want die feestdagen (kerstavond=mijn verjaardag, kerstdag, nieuwjaar enzo) vieren we hier toch niet thuis, dus kan ik maar beter werken![]()
En vandaag gewoon niks gedaan aan de keuken, en dat blijft wel even zo. Helaasch voor dit topic
Volgende week zal er wss wel een update zijn, een kleintje. Ik ben op zoek naar melkkleurig plexiglas, maar het moet natuurlijk doorschijnend zijn. Helaas blijkt dat hier nagenoeg onvindbaar. Tegen volgende week zou de tegelboer ook terug moeten zijn van vakantie, dus mss kan ik dan es beginnen aan de vloer op het gemakje.quote:Op zondag 5 november 2006 18:41 schreef lesley het volgende:
we wachten gewoon rustig af
melk glas is naar mijn wete duurquote:Op zondag 5 november 2006 19:09 schreef MMach het volgende:
[..]
Volgende week zal er wss wel een update zijn, een kleintje. Ik ben op zoek naar melkkleurig plexiglas, maar het moet natuurlijk doorschijnend zijn. Helaas blijkt dat hier nagenoeg onvindbaar. Tegen volgende week zou de tegelboer ook terug moeten zijn van vakantie, dus mss kan ik dan es beginnen aan de vloer op het gemakje.
De bijjob is tot nu toe (zaterdagavond/nacht, en zondag morgen/middag)wel fantastisch. Wijze collega's, leuke sfeer, wel redelijk hard werken, maar constant omringd door het duurste voedsel. Ook een zeer positief effect op het gemoed, ik voel me nuttig en ik hou er iets aan over.
![]()
Dat was ook een idee waar ik aan zat te denken.quote:Op maandag 6 november 2006 09:44 schreef realbase het volgende:
misschien gek idee hoor..
maar kan je niet een "witte" folie plakken achter normaal glas ?
Ook een sort of melk glas dan toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |