quote:Op vrijdag 3 november 2006 @ 11:28 schreef Tommmmm het volgende:
Kinkt niet lekker, je schijnt ook brandwonden te kunnen krijgen als je lang in de kost ligt van het maagzuug wat je ook uitspuugt.
Het is Puss in Boots.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ken je het puss with boots effect niet?
Noggenees.... weer eens wat anders dan een Hageneesquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef yeremy het volgende:
Gister hoorde we dat die andere Imam niet uitgezet had mogen worden.
Deze kan noggenees uitgezet worden
quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:33 schreef Brain23 het volgende:
Of je bent op precies dezelfde datum geboren als ik?
Of ik ben op precies dezelfde datum geborden dan jou!.
het is maar hoe je het bekijkt.
Boem inderdaadquote:Op donderdag 2 november 2006 22:06 schreef Dennisch het volgende:
Als het goed is in Hilversum onder het marktterrein, maar of ie ook atoom-boem bestendig is.....
Kan met opzet gedaan zijn, maar moest echt ff goed kijken wat er stond, huishoudelijke middendeling? Ik vermoed huishoudelijke mededeling na verder te hebben gelezen. Maar het staat in ONZ, dus zal net zoals de rest van het verhaal wel onzin zijnquote:(Househuidelijke middendeling) 'Het gat gedicht'
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:54 schreef tnimble het volgende:
Ga lekker anderen dingen doen als je daar behoefte aan hebt dit topic is er straks ook nog wel (en je fans ook). Je ging als een bezetene en dat mag wel even wat rustiger. Dat je een beetje het gevoel hebt dat je gek aan het worden bent kan ik me goed voorstellen met alles wat je moet meemaken, je zal het overigeens niet snel worden je kan een boel hebben heb ik zo het idee. Als nerd of emo gast zie ik je zeker niet, in jou zie ik een dol enthausiaste , iets verlegen/beschijden intelligente, handige, seieuse en betrouwbare jongen. Het is jammer dat jij geen of ik geen en zo ver wonen anders had ik graag elk moment met je willen babbelen op de bank in de barkamer of op dat prachtige cinama bed van je. Maar die vind je vast of in A of in iemand anders don't worry.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:21 schreef Seal_force het volgende:
Ik zoek een oud nummer waar deze zinnen in voor komen.
A milon places, know to morrow
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat een eikel die Joustra... hij kan gewoon niet objectief een mening geven. Zoals niemand bij Elsevier dat kan.
Hallucinaties.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:52 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Zeer discutabel topic, maar waar zit de spelfout?
Een inmense vlammenzee, is dat een soort innerlijk vuur?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:39 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
En jij denk de schade beperkt te houden door het gebouw gewoon verder te laten fikken ?? Wanneer de brandweer totaal niets meer doet zal het vuur zich met zekerheid uitbreiden ( deed het ook al ) tot een inmense vuurzee. Da nis de beste optie om het zooitjes naar beneden te halen voordat de branden uit de hand liepen . eenmaal ingestort zullen veel branden doven maar hoop puin kan bovendien ook weer gewoon geblust worden .
Sja, de meiden zijn bloot; dan is het makkelijk te zien of ze alle ledematen nog hebben.quote:Op zondag 5 november 2006 11:14 schreef Piovan het volgende:
Ten eerste viel het mij op dat er gehele blote meiden avhter de ramen stonden.
quote:Op zondag 5 november 2006 18:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik heb een briefje opgehangen dat ie met klachten bij mn ouders moet zijn en bij verdere agressieve toon de politie wordt gebeld, misschien begint ie dan in zn lompe hoofd een beetje introperspectief te denken.
Ik heb maar niet alle fouten aangegevenquote:Op zondag 5 november 2006 22:27 schreef miss_schaapje het volgende:
Geweldig moet ik van de dokter een teer schampoo gebruiken omdat mijn hoofdhuid al zo lang geiriteerd is.
en erg brand. oorzaak kan hij mij niet vertellen.
ga ik de schamppo vandaag gebruiken ik heb heel snel me haar gewassen want ik kreeg gewoon geen adem die stank van de teer sloeg gewoon op me longen ik moest bijna overgeven ik ben snel de douche uitgevlucht op zoek naar frisse lucht zonder stank van die teer en nu ruikt mijn haar er ook nog naar
![]()
vreselijk
en dit zou ik dan 1 maand moeten uit proberen nou echt dus niet want die schampoo doet nou nog pijn aan me hoofden me haar stinkt gewoon naar de teer
quote:Op maandag 6 november 2006 09:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
In januari ga ik beginnen met het verbouwen van m'n huisje en er beginnen me nu een aantal vragen te reizen.
quote:Op zondag 5 november 2006 13:52 schreef Megumi het volgende:
Tja TS ben geen dokter. Maar waarom denk je gelijk dat je kanker hebt. Een wat positiefere instelling zou wellicht beter zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |