Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
bronquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:42 schreef NordicBlue het volgende:
En ik zoek het liedje uit die SIRE reclame
van wie houd uw kind in de gaten op internet
(Meisje dat zegt: En morgen slaan we je helemaal kapot)
Van Don Williams?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:45 schreef NordicBlue het volgende:
Listen to the radio van robbie williams?
Misschien heb je hier iets aan...quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:19 schreef SuperRogier het volgende:
"Owh tell me that you love me .. Like the way I do .. baby tell me that you love me" ofzo(vrouwenstem)
Heel duidelijk ik weet het, maartoch, ik hoorde een remixje ervan met een vrij stevige beat en de tekst was vrij lastig te verstaan. Iemand een idee?
The Riddle van Nik Kershaw?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:22 schreef SuperFruitig het volgende:
nogmaals:
KLIKKKKKK
Gigi Dagostino heeft deze ooit ( heel slecht weliswaar ) gecovered, mijn vraag: hoe heet t? ( het is niet silence ( wat ik eerst dacht ))
nopequote:
Melissa Etheridge - Like the way I do lijkt me het origineel iigquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:19 schreef SuperRogier het volgende:
"Owh tell me that you love me .. Like the way I do .. baby tell me that you love me" ofzo(vrouwenstem)
Heel duidelijk ik weet het, maartoch, ik hoorde een remixje ervan met een vrij stevige beat en de tekst was vrij lastig te verstaan. Iemand een idee?
Begin 's bij Once upon a Time in the Westquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:46 schreef adnansupernew het volgende:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een nummer die je wel vaak hoort bij commercials en gewoon tv shows enz. Er zit geen zang bij. Het melodietje is een beetje western, maar dan creepy. Kent iemand deze?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:44 schreef Borkydude het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik in een cafe hoorde, een vriend zei dat het iets van Franz Ferdinand was...
Ging zo iets van: " Heard it on the radio-o-o" of " Listen to the radio-o-o" met zo'n gitaarlijntje erachteraan.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:56 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Begin 's bij Once upon a Time in the West
Dit zal hem sws niet zijn omdat het niet op franz ferdinant lijkt maartoch, een pogingquote:
Starkoo - Wat zullen we drinkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:37 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik zoek... het nummer Zeven Dagen Lang, maar dan niet de akoestische versie van Bots, maar de kroegenversie, je weet wel, die stampversie. Wie kan mij de uitvoerende van dit nummer vertellen?
Wat zullen we drinken, zeven dagen lang
Wat zullen we drinken, wat een dorst
etc.
Alvast bedankt!
Of de lawine boysquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:43 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Starkoo - Wat zullen we drinken![]()
Graag gedaanquote:
Iemand?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:08 schreef Arcee het volgende:
Hoe heet het muziekje dat te horen is in de 'Niets is zeker'-reclames van Delta Lloyd?
Juliet - Avalonquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:06 schreef savelkoul het volgende:
Ik zoek de plaat er artiest in dit filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=4vDTOGQIhXk
'we'll take a holiday, you'd know i love you better'
Lekkere nineties houseplaat! Wie weet het?
New Order - Blue Mondayquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:19 schreef the_idiot het volgende:
Ik zoek de titel & artiest van de mars reclame, waar die kerel langsloopt en al die lampjes gaan branden.
Switch - A bit patchyquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:24 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek een lekker nummer met zo'n cowboy achtig begin stukje maar daarna wel lekker deuntje.. Het is een mixje volgens mij. Beetje lastig uitleggen.. maar tis wel zo'n bekend cowboyachtig stuk.
Ik heb t ff op de piano geprobeerd en de tonen zijn: g d g e d c d.
Dus voor degene die muziek kunnen spelen weten jullie t toevallig? Want het is echt een super leuk nummer!
thnxquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:57 schreef Sannelie het volgende:
ja die ken ik! Luke howard met hi life
Hmm nee die is t niet.. Maar tis iig wel apache... nu moet ik nog de goede remix.. Een beetje swingende beat komt er daarna. Richting bubblingquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Switch - A bit patchy
met als origineel The Shadows - Apache en ook nog (mede) gebruikt door Scooter, Missy Elliott & Club Generation..
Zoek eens op N'Oubliez Jamaisquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:59 schreef ruud_fr het volgende:
mijn pa zoekt een nummer van Joe Cocker, volgens hem is de titel Nubli Jaquin oid
google kan mij niet helpen
niemand?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:27 schreef Willempiehhh het volgende:
ik zoek eigenlijk twee nummers...De WC Experience heeft ze gecoverd en het gaat om ''Ik Goi Visse'' en ''Zatte Kop'', maar wat zijn de originele liederen?
Daar zou ik toch even een nieuw topic voor openen, dit topic is bedoeld voor het vinden van titels van bestaande nummers.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef VivOo. het volgende:
Help, ik zoek iemand die stemmen uit een liedje kan schrijven.
ik kon hier nergens een topic over vinden maar een vriend zei dat die er toch moest zijn, maar ik zie hem dus niet.
waarom moet jij dan die stemmen eruit hebben?
nou, omdat ik een tekst heb geschreven voor de fun voor carnaval hier, ingestuurd, en nou gaan ze hem dus gewoon gebruiken, nou moeten ze die melodie hebben(waarop de tekst is geschreven) dat liedje dus.
kan iemand mij uitleggen hoe ikd at moet doen, of wie dat even voor mij kan doen, of iemand weet die dat voor mij zou willen doen??
alvast bedankt. groetjes vivOo
het is het nummer van de gebroeders ko - ik heb een boot, maar helaas kunnen wij hier in huis niet downloade(iet met de telefoon ofzo? )quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:04 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Daar zou ik toch even een nieuw topic voor openen, dit topic is bedoeld voor het vinden van titels van bestaande nummers.
Als het een (enigszins) bekend nummer is, kan je ook zoeken in de bekende filesharingprogramma's op de instrumentale of karaoke-versie.
Gipsy Kings - Volarequote:Op maandag 30 oktober 2006 00:31 schreef Roppenzo het volgende:
krijg dit door op mn msn..
"volgens mij een spaans nummer met trommels ala gipsy kings"
het is een nieuw nummer..
iemand ideeen?
Nog steeds niemand?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:34 schreef timmie_loots het volgende:
Ik zoek dit nummer. Iemand?
EDIT: Ja, ik kan niet fluiten en het is weinig, sorry. Ik weet wel dat het vrij oud is.
Niet meer info? Beetje karig at the moment..quote:
Leah Andreone - Will You Still Love Me?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:40 schreef splendor het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer met de volgende tekst:
Will you will love me tomorrow, will you find out who I am.. blabla
of iets in die richting in ieder geval.Weet iemand welke ik bedoel? Google helpt me niet erg verder en er zijn teveel nummers die "Will you will love me tomorrow" heten om ze allemaal even te luisteren.
Volgens mij is hem dat jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leah Andreone - Will You Still Love Me?
Talentloos gecoverd door ons aller Fabienne de Vries.
Gezongen door een man of vrouw?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:28 schreef timmie_loots het volgende:
Nou, het is een heel oubollig nummer. Het werd bij de Albert Heijn in Enkhuizen afgespeeld samen met nummers als Little Lies van Fleetwood Mac, Tonight van New Kids On The Block en Nothing's Gonna Change My Love van Glen Medeiros. Dat soort (ietwat zeikerige) muziek.
Ik kan zo nog wel even proberen wat meer te fluiten, maar dan wordt het meer een aan-een-gefloten stukje fragmenten..
EDIT: zo beter?
Ik denk aan I Say a Little Prayer for You van onder andere Dionne Warwick.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:28 schreef timmie_loots het volgende:
Nou, het is een heel oubollig nummer. Het werd bij de Albert Heijn in Enkhuizen afgespeeld samen met nummers als Little Lies van Fleetwood Mac, Tonight van New Kids On The Block en Nothing's Gonna Change My Love van Glen Medeiros. Dat soort (ietwat zeikerige) muziek.
Ik kan zo nog wel even proberen wat meer te fluiten, maar dan wordt het meer een aan-een-gefloten stukje fragmenten..
Ik heb geen idee, maar ik en mijn vriendin bescheuren ons om je ingezonden stukje.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:28 schreef timmie_loots het volgende:
Goed dat je 'm nu wel weetquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef timmie_loots het volgende:
Nou, die van Dionne Warwick had ik in mijn hoofd. Die van Aretha is wat swingender, die van Dionne is vrij clean.
EDIT: Saillant detail is dat ik dit nummer dus zo'n 6 maanden lang zeker 3 keer in de week heb gehoord. Nadeel was dat ik de tekst nooit hoorde waardoor ik hem zelf niet op kon zoeken. [/nuttelozeinfo]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef timmie_loots het volgende:
EEUWIGE dank aan TheSilentEnigma want dat is inderdaad het nummer! (I Say A Little Prayer For You dus).
zou rob gee kunnen zijn..quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:55 schreef steve-urkel het volgende:
smells like teen spirit van nirvana.. is gecoverd door een of andere figuur op sensation black??
en daar was ook nog een vage cover van voodoo people van prodigy maar ook weer op sensation.. beat zit net iets anders in elkaar
Arno Hintjens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:58 schreef satecl het volgende:
ik zoek een zanger, hij komt uit Belgie en zingt frans, en zijn naam begint met een A. meer weet ik eigenlijk niet, als ik het zie weet ik het meteen weer....
Weet iemand het misschien??
niemand??quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik zoek dat nr. in het slot scene van de film Traffic slot scene is waar de kinderen baseball spelen.. muziek wat er wordt gedraaid op de achtergrond is beetje droefig maar erg mooi.. weet iemand van wie dat is?? thnx
nee ik dacht het niet, het was 1 woord...quote:
Adamo misschien?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:21 schreef satecl het volgende:
[..]
nee ik dacht het niet, het was 1 woord...
http://www.imdb.com/title/tt0181865/soundtrack bekeken?quote:
Bodyrox - Yeah Yeahquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:11 schreef ElmarNieser het volgende:
Ik zoek een dance nummer waar een wijfie telkens iets singt van "You think you got it all worked out!!" en dat herhaalt ze telkens.. ik dacht dat het van fedde le grand was.. maar volgens mij toch niet..
graag help!
Heb je voor de gein al een keer gekeken naar de trackinfo die Windows Media Player / WinAmp geeft?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik ben op zoek naar dit nummer:
http://download.yousendit.com/E634C1ED2CD20C72
Heel bekend als het goed is?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:36 schreef MarBu het volgende:
[..]
Heb je voor de gein al een keer gekeken naar de trackinfo die Windows Media Player / WinAmp geeft?![]()
Ook dit is dus Bodyrox - Yeah Yeah
Daar heb ik hem van gerip ja. Maar als ik dat nummer download (quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:36 schreef MarBu het volgende:
[..]
Heb je voor de gein al een keer gekeken naar de trackinfo die Windows Media Player / WinAmp geeft?![]()
Ook dit is dus Bodyrox - Yeah Yeah
Dan download je de verkeerdequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Daar heb ik hem van gerip ja. Maar als ik dat nummer download () dan krijg k dus niet het nummer met dat vette toontje.
is het Yeah Yeah (D Ramirez instrumental), te beluisteren via http://www.juno.co.uk/electro-house/eight-weeks/2/quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Daar heb ik hem van gerip ja. Maar als ik dat nummer download () dan krijg k dus niet het nummer met dat vette toontje.
Ja die heb ik dus, maar dat is toch niet het origineel?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
is het Yeah Yeah (D Ramirez instrumental), te beluisteren via http://www.juno.co.uk/electro-house/eight-weeks/2/
De bekendste versies (en ook de enige die ik gehoord heb) zijn inderdaad die met en zonder vocals:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:08 schreef ChatGirl het volgende:
Het origineel is met zang, ze hebben er zelf (zo snel te zien) een aantal remixen van gemaakt.
Dat is Phunk-A-Delic met Rockin'quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:08 schreef VikingGold het volgende:
Ik zoek de naam van het liedje dat op de achtergrond draait van het programma Jensen. Ongeveer vanaf minuut 25 tot het einde hoor je het liedje op de achtergrond. Wie helpt mij...
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)ulette.avi_plain.xml
Dus er zijn zo ongeveer 45649484 versies van dit nummer?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:37 schreef MarBu het volgende:
[..]
De bekendste versies (en ook de enige die ik gehoord heb) zijn inderdaad die met en zonder vocals:
Met vocals: Bodyrox feat. Luciana - Yeah Yeah
Zonder: Bodyrox - Yeah Yeah (D Ramirez edit)
Dit is de naamgeving die ik het meeste tegen ben gekomen, maar zo-ongeveer alle combinaties hiervan heb ik ook al langs zien komen (dus een vocal versie zonder Luciana erin, een vocal versie die ook D Ramirez edit was enzovoort)
2e: Vorwerk - Cambodiaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:04 schreef steve-urkel het volgende:
ik zoek deze 2 nummertjes van sensation black de 2e cd?
de 2e heeft een deuntje van abba..
http://www.xs4all.nl/~caeculus/frank/nummertjes.mp3
Zijn achternaam was ter verduidelijking, platen maakt hij altijd onder zijn voornaam, Arno dus. Of bedoel je soms Adamo? Maar die is meer uit de oude doos.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:21 schreef satecl het volgende:
[..]
nee ik dacht het niet, het was 1 woord...
Altijd leuk dat een nummer van van het voorjaar nu bekend wordt op de radio en in de cafe's he :-)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus, maar dat is toch niet het origineel?
Het duurde effe voor ik de titel weer wist, maar bij deze:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:33 schreef Syndicate het volgende:
Zat laatst in de auto.. en hoorde een tof nummer op de radio..
Heb t maar ff opgenomen met de filmfunctie van mn telefoon..
Weet iemand hoe dit nummer heet?
Ohja: af te spelen met quicktime..
Frank van Etten.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:17 schreef PAA-053 het volgende:
En van wie is "Leef als een zigeuner"?
'n Vriend van Andre Hazesquote:Op woensdag 1 november 2006 11:17 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet dat nummer van Andre Hazes waarbij iedereen in de kroeg altijd meeblert: "In de goot .... HOER"? Lekker nummer
En van wie is "Leef als een zigeuner"?
Thanks! Zeer geweldige plaatquote:Op woensdag 1 november 2006 10:26 schreef MarBu het volgende:
[..]
Het duurde effe voor ik de titel weer wist, maar bij deze:
Oxia met Domino
Geweldige plaat![]()
Klinkt als Milky - Just The Way You Are, maar dat is niet echt een nieuw nummer (2002/2003 ongeveer)quote:Op woensdag 1 november 2006 17:49 schreef rew- het volgende:
Ik zoek een nummer, best nieuw en volgens mij best top40 materiaal, een vrouw in het liedje zingt steeds dingen als: "The way you (...), the way you do your (...) now" en volgens mij is telkens aan het eind van een stuk "I like you just the way you are". Dan begint het refrein, wat misschien het herkenbaarst is, "Du-du-duuuuu-du-du-du-du-duu". Het is wel een redelijk snel nummer, maar valt denk ik het best in de catagorie pop.
Kan iemand me helpen? Ik weet zeker dat iemand weet wat ik bedoel, maar google-en met deze lyrics heeft weinig zin.
Ik ken het nummer al een tijdje, maar hoorde het toevallig laatst weer.quote:Op woensdag 1 november 2006 04:02 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Altijd leuk dat een nummer van van het voorjaar nu bekend wordt op de radio en in de cafe's he :-)
lees dit topic weleens door en volgens mij is de ramirez rmx van yeah yeah al 20 keer geIDt. en dat terwijl het om een nummer gaat van meer dan een half jaar oud..
Voordat iedereen gaat vragen hoe dit heet:
Plump DJs - "Electric Disco" (D Ramirez remix)
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef sioux_ het volgende:
ik zoek het nummer dat nu draait op Fresh FM
www.fresh.fm voor de snelle reaguurder
EDIT: nu niet meer
het is een leuk caribisch-achtig muziekje met leuke beat. er zit geen tekst in ofzo, het is alleen muziek. een beetje steelband achtig.
Oei, zit ik dus net NIET te luisterenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef sioux_ het volgende:
ik zoek het nummer dat nu draait op Fresh FM
www.fresh.fm voor de snelle reaguurder
EDIT: nu niet meer
het is een leuk caribisch-achtig muziekje met leuke beat. er zit geen tekst in ofzo, het is alleen muziek. een beetje steelband achtig.
Asia - Heat of the moment?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:54 schreef VivOo. het volgende:
ik zoek een liedje, en dat gaat als volgt(stukje): its the heat of the moment
van wie is dat liedje? ik heb het liedje, maar volgens mij is het niet de goede, dit liedje wat ik hier heb is van pit bailey deze is een b eetje trance achtig, klopt dat gewoon?
is dat liedje eigenlijk niet heel langzaam? dacht ik eigenlijk ik hoorde het cartman zingen in de southpark serie toen kenny ging overleiden(doet ie altijd wel, maar nu was het serieus)quote:
Dion - Abraham, Martin And Johnquote:Op donderdag 2 november 2006 00:08 schreef DoorBell het volgende:
Ik zoek een nummer dat schijnbaar gaat over amerikaanse president(en) en waarin ook gesproken wordt als ware het een nieuwsuitzending. Als ik me niet vergis is het zelfs een nummer over Kennedy. Het nummer is niet mooi maar eerder apart.
Het leuke aan google video is dat je reacties kan geven. En soms vraagt iemand: hoe heet dit nummer? En dan zegt iemand anders: zo heet het! En dat kan je dan zien en dan weet je hoe het nummer heet.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:01 schreef SpyEye het volgende:
Hoi iedereen, ik ben op zoek naar het nummer uit
>Dit Filmpje<
en het nummer uit Dit filmpje (op 1:45)
Thx alvast![]()
![]()
![]()
![]()
greetz, SpyEye
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
En die 2e is 10CC - Dreadlock Holiday
Zover was ik niet gekomenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:27 schreef Syndicate het volgende:
[..]
Vanaf 1:45 is Storm - Time To Burn
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Zover was ik niet gekomen
oke dan, sorry maar die functie kende ik nog niet, ik leer elke dag bijquote:Op donderdag 2 november 2006 12:13 schreef MarBu het volgende:
[..]
Het leuke aan google video is dat je reacties kan geven. En soms vraagt iemand: hoe heet dit nummer? En dan zegt iemand anders: zo heet het! En dat kan je dan zien en dan weet je hoe het nummer heet.![]()
Video 1 is dus: The Dreamteam - Thunderball(Serano Mix)
John Marks -Carnivalquote:Op donderdag 2 november 2006 19:31 schreef Zebbie het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3666226518952888415&q=crofty+bom
Iemand een idee welk nummer er hier op de achtergrond draait?
Brian Eno - An Endingquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik zoek dat nr. in het slot scene van de film Traffic slot scene is waar de kinderen baseball spelen.. muziek wat er wordt gedraaid op de achtergrond is beetje droefig maar erg mooi.. weet iemand van wie dat is?? thnx
top dank je wel!quote:Op donderdag 2 november 2006 20:26 schreef Verstreujem het volgende:
Sander kleinenberg - This is miami (ook wel bekend als this is not miami, en this is sensation)
De overture van The Thieving Magpie (Opera)quote:Op donderdag 2 november 2006 20:46 schreef edje34 het volgende:
Hoe heet het klassieke nummer uit de tv reclame van de nieuwe Sony tv Colour ?
Beetje late reactie maarja je hebt een nummer van System of a Down dat radio video heet,quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:07 schreef Borkydude het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik in een cafe hoorde, een vriend zei dat het iets van Franz Ferdinand was...
Ging zo iets van: " Heard it on the radio-o-o" of " Listen to the radio-o-o" met zo'n gitaarlijntje erachteraan.
[..]
Wir Sind Helden - Wenn Es Passiertquote:Op donderdag 2 november 2006 21:47 schreef paullo het volgende:
Tijdens het wk afgelopen zomer werd er aan het eind van Villa BvD een complicatie getoond met daarin een nummer. Ken alleen nog een stukje tekst waarin je hoort: Ich bin dabei ofzoiets.Volgens mij een Duits nummer als ik het niet verkeerd heb.
Iemand een idee welk nummer dat is?
En nee het is niet dat nummer van futbal ofziets.
Dacht ik ook, maar niet dus. Het nummer wat ik bedoel lijkt me eerder gezongen door iemand als Johnny Cash (niet zijn Gettysburg song). Als ik me niet vergis wordt er gedurende het liedje zelfs (gedeeltelijk) het volkslied gespeeld. Maar dat ben ik niet meer 100% zekers.quote:Op donderdag 2 november 2006 05:46 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dion - Abraham, Martin And John
D&F - Buzz Clickquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:55 schreef octopussy het volgende:
Beetje suf, maar ik zit met een 'liedje' in mijn hoofd en ik wil graag weten wat dit voor nummer is (en van wie). Het is een oud Techno nummer, ik denk van rond 1990 (had het op een bandje staan samen met das boot van u96, kaplaarsen, de skippybal enzo)....
het gaat om een grappig robotachtig stemmetje wat steeds zegt: pmm pa pmm paas klek, pm pm pa pmm paas klek
![]()
ik 'zing' het nu nog wel eens en mensen kijken me dan heel raar aan![]()
Geen idee. Stuur een mailtje naar NOS, die weten het vast wel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:29 schreef TheKaasX het volgende:
Beste allemaal!
Ik hoor de laatste tijd 's nachts op NOS text tv altijd een heel gaaf nummer! Nu wil ik dondersgraag weten wie dit nummer gemaakt heeft! Het is een klassiek nummer en ik heb ook een sample opgenomen:
www.ongezoet.nl/memo.wav
Hoop dat iemand mij kan helpen!!!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:55 schreef octopussy het volgende:
pmm pa pmm paas klek, pm pm pa pmm paas klek
ah superquote:
Ja ik wordt heel vrolijk als ik dit deuntje in mijn hoofd hebquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:19 schreef Sequencial het volgende:
[..]
paas klek biebopbiebopbiebiebiebop, notting notting kommet 'n biebop
Lachen is dat als je niet weet wat ze zeggen/zingen en het dan zelf maar gaat bedenken! Tof nummer nog steeds trouwens, van D&F inderdaad. Ik hem 'm op Techno Trance 4 staan.
Snowquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:04 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nummer van de red hot chili peppers? Erg mooi nummer
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:18 schreef paulmadejong het volgende:
[..]
De overture van The Thieving Magpie (Opera)
Dead 60s - Riot radioquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:44 schreef Borkydude het volgende:
Volgens hun (overigens brakke) playlist zou het Fouradi - 1 Ding moeten zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:34 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb nu een keer of 3 op de radio een nederlands nummer gehoord. Er wordt min of meer in gerapt, en dan komt er zo'n mokkel dat begint te zingen over "geen vrouw zo mooi als jij". Mja kutomschrijving, maar ik kan er niet meer van maken. Ik heb het om half 5 nog op Slam FM gehoord, maar ik heb niet onthouden wat/wie het was, maar het is wel heel erg nieuw.
Iemand?
Erick E - The beat is rockin'quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:35 schreef JeroenV het volgende:
Een dance-house nummertje met: 'The beat is rocking, my body's rocking'
Daar staat het volgende antwoord:quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:07 schreef smvs het volgende:
Ik zoek het nummer uit speltip 9 van Holland Casino.
Tot nu toe heb ik slechts deze info: http://www.tvreclames.nl/forum/topic/1214/1/25
quote:Ook te horen op site van Holland Casino. Nummer heet Mister Perfect, niet iets bestaand, maar in opdracht gemaakt door Massive Music. Luister op op hun site naar de muziek... (http://www.massivemusic.nl/index_flash5.html)
Ik kan het nummer op die site niet vinden. Daarnaast is het origineel dus iets anders, zie post daar onder.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Daar staat het volgende antwoord:
[..]
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:42 schreef PAA-053 het volgende:
Dit keer op zoek naar:Titels van ballads van Blof!
Klinkt toch wel HEEL erg veel als een rip off van het nummer Born Dead van Bodycountquote:Op donderdag 2 november 2006 20:21 schreef Maart85 het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik vanmiddag hoorde op fresh fm.
Het was een dance/house nummer en er kwamen weinig teksten in voor.
De teksten begonnen iedere keer met een standaard zin, en er achteraan kwam iedere keer een stad.
Onder andere New-york, Chicago etc.
Iemand enig idee? vond het wel een lekker nummer namelijk maar google bood geen uitkomst
Maart
Ah, je zoekt het nummer, en niet zozeer de titel en/of de artiest? Dan zit je hier verkeerd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:43 schreef smvs het volgende:
Ik kan het nummer op die site niet vinden. Daarnaast is het origineel dus iets anders, zie post daar onder.
Pennywise - Bro hymnquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:06 schreef Dutchcrown44 het volgende:
Weet iemand uit welke song dit komt?
http://www.footballnostalgia.eu/20061102195836.mp3
Mogelijkheden:quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:21 schreef Seal_force het volgende:
Ik zoek een oud nummer waar deze zinnen in voor komen.
A milon places, know to morrow hoorde hem op sbs6 toen ze het voorbeeld gaven van een interview van een vrouw ( die in de playboy stond ) en haar zoon net op een onmogelijke manier is gestorven.
Gary Jules -- Mad worldquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:21 schreef Seal_force het volgende:
Ik zoek een oud nummer waar deze zinnen in voor komen.
A milon places, know to morrow hoorde hem op sbs6 toen ze het voorbeeld gaven van een interview van een vrouw ( die in de playboy stond ) en haar zoon net op een onmogelijke manier is gestorven.
akon ft. eminem - smack that (geen idee of er een vrouw in voorkomt, wel meerdere malen smackquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:22 schreef -ladybird- het volgende:
Ik zoek een rap/hip hop nummer met het woord 'smack' of 'smeck' steeds erin voorkomend, volgens mij hoor je een mannelijke rapper en af en toe een vrouw erdoorheen, iemand?:)
Thanx! Had em stiekem al gevonden;)quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:45 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
akon ft. eminem - smack that (geen idee of er een vrouw in voorkomt, wel meerdere malen smack)
Dat klopt, dat is 'm, thxquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens hun (overigens brakke) playlist zou het Fouradi - 1 Ding moeten zijn.
Ik weet het niet, maar hier kun je 'm vinden: http://www.vodafonemayfly.co.uk/quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:32 schreef Roa het volgende:
Hoe heet dat nummer gebruikt in de reclame van Vodaphone die ik alleen in de bioscoop gezien heb, de reclame met 'The common Mayflower', kortom, de ééndagsvlieg die geniet van zijn leven? Heerlijk nummer, maar kan er niets over vinden! Helaas is omroep.nl geen optie, omdat hij (volgens mij) niet op tv is geweest...
Pet Shop Boys - Se a Vida équote:Op zondag 5 november 2006 10:24 schreef PAA-053 het volgende:
En gisteren keek ik naar The X-Factor, en daar zag ik wat leuke nummers voorbijkomen.
Eentje van the Pet Shop Boys gezongen door Ian van 32, een idioot uit Arnhem.
En eentje die door die neger van Curacao werd geongen: "Sheeeeee". Is een bekend nummer, jaren 60/70 gok ik, absoluut een negernummer![]()
Iemand een idee?
BVD!
Blur - Song 2quote:Op zondag 5 november 2006 15:24 schreef MosPos het volgende:
Goedemiddag, Hoe heet het nummer in dit filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=xbx2Hv3moWo&mode=related&search=
Alvast bedankt.
New Order -- Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix)quote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zo aan het midden van Play it loud(er) van Randy Katana slaat het over in een soort continue basgeluid. Een soort van 'Tu tu tutu tututu'. Dit komt volgens mij uit een ander lied, weet iemand of dat klopt en waarvan het dan is?
The Zombies - She's not there.quote:Op zondag 5 november 2006 16:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik zoek een wat ouder nummer, met Hendrix achtig gitaarspel af en toe. Mijn vader dacht dat het van Gary Moore was, maar ik kan het niet vinden... er zit een best wel hoge (en gave) gitaarsolo in, het is een vrij bekend nummer, en er zit tekst in als "Well let me tell you bout the way she looks" en "the color of my haaaaaaair"
Wie helpt mij
Dankjequote:Op zondag 5 november 2006 16:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
The Zombies - She's not there.
The Roots - The Seed 2.0quote:Op donderdag 2 november 2006 18:30 schreef waynie het volgende:
Ik zoek een redelijk nieuw nummer, waarin rap en zang in voorkomen. Een zin is ong; I am gonna make her rock and roll
bvd
quote:Op zondag 5 november 2006 15:32 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
New Order -- Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix)
hardstikke goed! dat is hem!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:54 schreef MarBu het volgende:
[..]
Oei, zit ik dus net NIET te luisteren![]()
Maar gezien de stijl van Fresh denk ik dat ik een goede gok kan doen:
Luke Howard - Hi Life
HIER kun je een sampletje horen
Ik krijg dit gegoogled, maar is een nieuwe zangeres:quote:Op maandag 6 november 2006 00:34 schreef StefanP het volgende:
Ik zoek wederom een of ander nummer uit de jaren 70 of 80, en heb weer niet meer dan een flard tekst van het refrein:
"sweet taste in my mouth, bitter whisper out loud"
Google op alle mogelijke combinaties levert weer niets op...
U2 - Running to stand still?quote:Op maandag 6 november 2006 00:34 schreef StefanP het volgende:
Ik zoek wederom een of ander nummer uit de jaren 70 of 80, en heb weer niet meer dan een flard tekst van het refrein:
"sweet taste in my mouth, bitter whisper out loud"
Google op alle mogelijke combinaties levert weer niets op...
Gracias!quote:Op zondag 5 november 2006 12:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Pet Shop Boys - Se a Vida é
Charles Aznavour - She
The Rapsody Overture - Prince Igorquote:Op maandag 6 november 2006 13:36 schreef s00z het volgende:
Ben op zoek naar een hiphop/rap nummer van vóór 1995 schat ik.
Het begint met een viool, en ontwikkelt langzaam aan in een hiphop beat.
Het is een klassiek stukje viool van een bekend klassiek nummer. Ik denk beethoven ofzo.
Anyone?
Dat zou hem best weleens heel erg goed kunnen zijn, meteen in de d-load om te checken!quote:Op maandag 6 november 2006 13:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
The Rapsody Overture - Prince Igor
Kan eventueel ook te vinden zijn als Warren G - Prince Igor.
Hijs uit 98quote:Op maandag 6 november 2006 13:41 schreef s00z het volgende:
[..]
Dat zou hem best weleens heel erg goed kunnen zijn, meteen in de d-load om te checken!
thx(mijn pa is er al... 10 jaar naar op zoek)
Maar het is hem toch nietquote:Op maandag 6 november 2006 13:41 schreef s00z het volgende:
[..]
Dat zou hem best weleens heel erg goed kunnen zijn, meteen in de d-load om te checken!
thx(mijn pa is er al... 10 jaar naar op zoek)
A+ -- Enjoy yourselfquote:Op maandag 6 november 2006 13:49 schreef s00z het volgende:
[..]
Maar het is hem toch niet
Dat nummer is van na '95..
(en geen viool hehehe)
Dus wederom:
Het is een klassiek stukje viool van een bekend klassiek nummer. Ik denk beethoven ofzo.
Super! Bedankt!quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar hier kun je 'm vinden: http://www.vodafonemayfly.co.uk/
Edit: K-Os - Love Song
George Clinton -- Atomic Dogquote:Op maandag 6 november 2006 17:33 schreef MrSASO het volgende:
Muziek van de film Menace to society, en dan het nummertje wanneer ze binnen gaan in dat huis waar een feest word gegeven.
Wie weet van wie dat nummertje is?
Die zijn ook te nieuw, en helaas nee, geen hitquote:Op maandag 6 november 2006 13:51 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
A+ -- Enjoy yourself
Xzibit -- Paparazzi
Dit is 'm zeker ook niet?quote:Op maandag 6 november 2006 19:02 schreef s00z het volgende:
Die zijn ook te nieuw, en helaas nee, geen hit
Het nummer begint met peter and the wolf (prokofiev)![]()
En eerste was het nog iets van Beethovenquote:Op maandag 6 november 2006 19:02 schreef s00z het volgende:
[..]
Die zijn ook te nieuw, en helaas nee, geen hit
Het nummer begint met peter and the wolf (prokofiev)![]()
Atomic Kitten - Don't call me babyquote:Op maandag 6 november 2006 21:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoorde daarnet weer zo een oud liedje en ik wil echt graag weten hoe hij heet. Stukje van de tekst:
"Don't call me baby
another nanananana
you know I don't belong to you"
Wie weet hoe hij heet? Het is een heel vrolijk liedje en ik denk uit eind jaren negentig?
Madison Avenue - don't call me baby (uit het jaar 2000)quote:Op maandag 6 november 2006 21:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoorde daarnet weer zo een oud liedje en ik wil echt graag weten hoe hij heet. Stukje van de tekst:
"Don't call me baby
another nanananana
you know I don't belong to you"
Wie weet hoe hij heet? Het is een heel vrolijk liedje en ik denk uit eind jaren negentig?
quote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef octopussy het volgende:
[..]
Madison Avenue - don't call me baby (uit het jaar 2000)
"Dont' call me baby
You got some nerve, and baby that'll never do
You know I don't belong t o you
It's time you knew I'm not your baby
I belong to me, so
Don't call me baby"
nog maar een keer dan...quote:Op zondag 5 november 2006 21:02 schreef donroyco het volgende:
Een dancenummer waarin 50 Cent - Candy shop (versneld) in gebruikt wordt...![]()
OKay duidelijker: Het nummer dat ik zoek begint met 'Peter en de Wolf' van Prokofiev.quote:Op maandag 6 november 2006 21:06 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
En eerste was het nog iets van Beethoven![]()
Dank u welquote:
Shaggy - Boom Shakalakaquote:Op maandag 6 november 2006 21:47 schreef s00z het volgende:
[..]
OKay duidelijker: Het nummer dat ik zoek begint met 'Peter en de Wolf' van Prokofiev.
Coldcut heeft het aan het eind gemixt in dit nummer: "More Beats + Pieces"
Maar is niet het nummer dat ik zoek.
Voor de duidelijkheid: Ik zoek iets van vóór 1995.
Het nummer is een soort hiphop/rap nummer en gaat van Peter en de Wolf over naar een zware beat. Langzaamaan wordt het dus een rap nummer. Er zou ook iets van 'boom shakalaka boom' in voor moeten komen.
Anybody!?![]()
Far from, dit is hem dus ook nietquote:
Bronski Beat ft. Smalltown Boy.quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef Avenger84 het volgende:
Ik luister nu naar Supermode - Tell me why
Weet iemand van wie het orgineel is? En hoe die heet?
Misschien Bronski Beat? (Why)quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef Avenger84 het volgende:
Ik luister nu naar Supermode - Tell me why
Weet iemand van wie het orgineel is? En hoe die heet?
http://www.dearbornband.com/music.phpquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:43 schreef twiFight het volgende:
Ik heb een nummer gehoord in een serie. Ik (her)ken de band niet, kan niks vinden via google en ook vrienden kennen het nummer niet.
Het komt uit de serie Kidnapped, episode 2.
Ik heb het betreffende stukje eruit geknipt, je hoort er gelul doorheen maar dat komt dus door de serie..
linkje (700 kb)
[edit] het is een beetje relaxte rock, mocht dat helpen ..
Het LaLa lied van One Two Trioquote:Op maandag 6 november 2006 19:38 schreef Koepert het volgende:
Ok k heb ook weer n vraagje.
Ik wil n kameraad van me ff een ettercadeautje geven. Dus wil ik hem n cd volbranden met 1 nummer. Maar nu weet ik niet meer hoe dat nummer heet
t gaat zo:
Geef me n L . Geef me n A
LALALALA etc.![]()
Ik denk dat ik em heb (na wat uitgebreide google research)quote:Op maandag 6 november 2006 21:47 schreef s00z het volgende:
[..]
OKay duidelijker: Het nummer dat ik zoek begint met 'Peter en de Wolf' van Prokofiev.
Coldcut heeft het aan het eind gemixt in dit nummer: "More Beats + Pieces"
Maar is niet het nummer dat ik zoek.
Voor de duidelijkheid: Ik zoek iets van vóór 1995.
Het nummer is een soort hiphop/rap nummer en gaat van Peter en de Wolf over naar een zware beat. Langzaamaan wordt het dus een rap nummer. Er zou ook iets van 'boom shakalaka boom' in voor moeten komen.
Anybody!?![]()
quote:About the Album
This is a Hyper CD, which contains regular audio tracks and also provides a link to the artist's website with the help of a web browser.
Despite using a surname of the prophet Muhammed as a moniker, Quarashi hails from the land of Sigur Ros as opposed to Saudi Arabia. Closer in sound to the Beastie Boys than Bjork, these Reykjavik natives are a hard-hitting, sample-happy rap-rock outfit whose lead voice Hossi Olaffson bears an uncanny vocal resemblance to former Rage Against The Machine firebrand Zack de la Rocha. Thankfully, Quarashi avoids getting stuck in a rut of unimaginative pounding guitar and screaming vocals. Instead they maintain a smooth yet aggressive flow that ranges from the righteous bounce of "Weirdo" and its snatching of lyrics from Shaggy's "Boombastic" to the surprisingly coherent contrast of Bizkit-sized bombast and a sample of Prokofiev's "Peter & The Wolf."
The epic "Xeneizes" vibes along nicely to a soulful Friends Of Distinction sample and heavy fuzz guitar while the ethereal "Dive In" shelves the testosterone for a more ambient approach. Other notable cuts include the funk-heavy "Tarfur" (supposedly the first rap joint written and recorded in Icelandic) and the infectious, over-the-top breakout single "Stick 'Em Up." JINX proves to be as exotic an outing as the land from which Quarashi hails.
Wow, snelle reactie en idd de goede plaat. SUPER!quote:Op dinsdag 7 november 2006 04:57 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
http://www.dearbornband.com/music.php
Dearborn - Spread it out
Inderdaad lekker nummer!
Thx dit is hem idd!quote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Bronski Beat ft. Smalltown Boy.
Google is je vriend
iemand?quote:Op zondag 5 november 2006 12:37 schreef Driber het volgende:
hallo ik ben op zoek naar de naam van een song die een paar maanden geleden vrij vaak op MTV werd gespeeld
in de clip zie je een vrouw die aan een tafeltje zit met een man zonder gezicht en handen
je ziet haar ook piano spelen en aan 't einde van de clip gooien die twee droge verfstof naar elkaar en de man wordt levend en heeft opeens een gezicht
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef GrupoBalanca het volgende:
Kijk even een paar posts terugquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:35 schreef satecl het volgende:
vaak ik in de discoteek hoor ik zo;n feest nummer die zo gaat: 'we hebben de L, we hebben de A...' en dan komt er een melodietje in de 'la' vorm... weet iemand misschien welk nummer ik bedoel...?
The Verve? met Bittersweet symphony?quote:Op maandag 6 november 2006 13:36 schreef s00z het volgende:
Anyone?
Niemand??quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:46 schreef lenin het volgende:
Hallo
Ik zoek het liedje dat gebruikt wordt als tune van het talpa TV programma Man en paard (met Beau van erven dorens) ik kom er niet uit kan iemand mij helpen?????
http://download.aim4music.com/shopsupport/download_process/track$prelisten.aspx?media_partner_id=9&bundle_id=50957&sequence_nr=1
Vet hiphopnummer inderdaadquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:14 schreef lenin het volgende:
[..]
The Verve? met Bittersweet symphony?
Dj Fox ft Chicago Zone - Just a Melodyquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:03 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wat enorm veel gebruikt wordt in die Jump-vids,
bijv hier
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:29 schreef Koepert het volgende:
Dj Fox ft Chicago Zone - Just a Melody
Is al gepost elders in deze topic.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:30 schreef Zebbie het volgende:
Weet iemand het nummer dat hierzo op de achtergrond draait?
http://www.hollandcasino.(...)3CC08/0/speltip9.mpg
BVD.
Ace of Base - All that she wants. Denk ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:48 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek een nummer uit de vroege 90's. Klinkt een beetje als Coco Jumbo - Mr.President, maar dan iets van " all that you want ... my baby, yeheh!"
![]()
Sorry, het is vrij onlogisch om 57850 reacties door te gaan lezen om te kijken of het nr al gepost was, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Is al gepost elders in deze topic.
Edit: Nummer heet Mister Perfect, niet iets bestaand, maar in opdracht gemaakt door Massive Music. Luister op op hun site naar de muziek... (http://www.massivemusic.nl/index_flash5.html)
Het is in dezelfde topic, anderhalf pagina terug. Maar toch graag gedaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:54 schreef Zebbie het volgende:
Sorry, het is vrij onlogisch om 57850 reacties door te gaan lezen om te kijken of het nr al gepost was, maar toch bedankt.
kickquote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef julekes het volgende:
http://www.stereogum.com/Borat%20-%20Born%20To%20Be%20Wild.mp3
Zou een onderdeel moeten zijn van de borat soundtrack. Doet mij erg denken aan gogol bordello, klopt dat?
Dat kon ik van tevoren natuurlijk niet weten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het is in dezelfde topic, anderhalf pagina terug. Maar toch graag gedaan.
Dat er maximaal 301 posts in een topic gaan daarentegen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat kon ik van tevoren natuurlijk niet weten.
Wel als je de topic had doorgelezen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat kon ik van tevoren natuurlijk niet weten.
[afbeelding]
die ja! dankjewel. hoorde hem een maandje geleden op de radio en vergat het toen. Toen kwam ik steeds op een deuntje maar dat bleek Coco Jumbo te zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ace of Base - All that she wants. Denk ik.
Justin Timberlake -- Sexy Backquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Bij Jensen draaien ze bij iedere gast die opkomt een deuntje, van wie is dat deuntje?
anyone?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:40 schreef jovink het volgende:
ik heb het al http://www.webfile.ws/d/13781
pas woord 1234
alvast bedankt. ik dahct dat het The wihistle heette maar dat klopte niet?
wie weet het
Hey thanks voor je zoektocht!quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:52 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik em heb (na wat uitgebreide google research)
http://www.walmart.com/catalog/product.do?product_id=1792335
[..]
-edit-.... hmmm ik heb ded boel eens doorgeluisterd en die boombastic sample ben ik wel tegen gekomen , maar geen peter en de wolf en al helemaal niet volgens je beschrijving..
Yello - Oh Yeahquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:31 schreef Pracissor het volgende:
Ik zoek een nr waarvan een stukje voorkwam in een recente Southpark aflevering, dit is het stukje:
http://download.yousendit.com/74134AD614AFAE36
Je bedoelt dat nummer van requiem for a dream? Nope.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:49 schreef Neleos het volgende:
Lux Aeterna?
Ja, die bedoel ik. Anders zou ik het zo ook niet direct weten.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:00 schreef Disorder het volgende:
[..]
Je bedoelt dat nummer van requiem for a dream? Nope.
Een instrumentale versie van Falling van Julee Cruise?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:39 schreef Disorder het volgende:
Help me iets vinden aub.. Ik ben al een tijdje op zoek naar een instrumentaal nummer. Klinkt erg melancholisch en een tikkeltje romantisch.
Twee elementen in het nummer nemen de boventoon. Een lage bastoon en een wat hogere (piano?)klank die daar op reageerd.
DOMMMM........................................... DOM DOMMMMM........ (doet die lage toon)..
Kan iemand me zeggen wat dit is? Het gaat dus om een instrumentaal nummer. Tijd van uitgave is me compleet onbekend.
Even gezocht, en BINGO! Thank you!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een instrumentale versie van Falling van Julee Cruise?
Heeft iemand misschien een idee in welke richting ik kan zoeken?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:00 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Wie weet welk muziekje op de achtergrond draait bij de X faktor.
Het is een piano muziekje.
gewoon "austin powers theme" staat er op de soundtrackquote:Op woensdag 8 november 2006 16:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek dat nummer van Austin Powers met dat synchroomzwemmen.
Weet iemand die?
Dat is Fidelity van Regina Spektor. Ze heeft nog veel meer leuke nummers.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:03 schreef Driber het volgende:
iemand?
het kenmerkende van dit liedje was dat de zangeres het eerste gedeelte van sommige woorden herhaalde, zo van "...and it feels so ha-ha-ha-ha-hard", terwijl ze achter een piano zit
de setting van de clip was in een witte, lichte ruimte met kleurvolle objecten IIRC
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een instrumentale versie van Falling van Julee Cruise?
Kristofer Astrom met How can u live with yourself? (hulde aan google, en gezellige tekst trouwensquote:Op woensdag 8 november 2006 18:05 schreef morgane het volgende:
Ik zag laatst op 3voor12 geloof ik een live clipje van een rockband en ze speelden een heel leuk liedje. Heb al vanalles geprobeerd te googlen maar kon niks vinden. Iig zaten er ong. de volgende zinnen in:
- how can you live with yourself
- how much I dislike you
- how much I hate to do
- how much I hate you
ik kan het volgens mij gelijk opgeven maarja, it's worth a try![]()
edit: en nee, hij is niet van The Tubes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |