Juliet - Avalonquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:06 schreef savelkoul het volgende:
Ik zoek de plaat er artiest in dit filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=4vDTOGQIhXk
'we'll take a holiday, you'd know i love you better'
Lekkere nineties houseplaat! Wie weet het?
New Order - Blue Mondayquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:19 schreef the_idiot het volgende:
Ik zoek de titel & artiest van de mars reclame, waar die kerel langsloopt en al die lampjes gaan branden.
Switch - A bit patchyquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:24 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek een lekker nummer met zo'n cowboy achtig begin stukje maar daarna wel lekker deuntje.. Het is een mixje volgens mij. Beetje lastig uitleggen.. maar tis wel zo'n bekend cowboyachtig stuk.
Ik heb t ff op de piano geprobeerd en de tonen zijn: g d g e d c d.
Dus voor degene die muziek kunnen spelen weten jullie t toevallig? Want het is echt een super leuk nummer!
thnxquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:57 schreef Sannelie het volgende:
ja die ken ik! Luke howard met hi life
Hmm nee die is t niet.. Maar tis iig wel apache... nu moet ik nog de goede remix.. Een beetje swingende beat komt er daarna. Richting bubblingquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Switch - A bit patchy
met als origineel The Shadows - Apache en ook nog (mede) gebruikt door Scooter, Missy Elliott & Club Generation..
Zoek eens op N'Oubliez Jamaisquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:59 schreef ruud_fr het volgende:
mijn pa zoekt een nummer van Joe Cocker, volgens hem is de titel Nubli Jaquin oid
google kan mij niet helpen
niemand?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:27 schreef Willempiehhh het volgende:
ik zoek eigenlijk twee nummers...De WC Experience heeft ze gecoverd en het gaat om ''Ik Goi Visse'' en ''Zatte Kop'', maar wat zijn de originele liederen?
Daar zou ik toch even een nieuw topic voor openen, dit topic is bedoeld voor het vinden van titels van bestaande nummers.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef VivOo. het volgende:
Help, ik zoek iemand die stemmen uit een liedje kan schrijven.
ik kon hier nergens een topic over vinden maar een vriend zei dat die er toch moest zijn, maar ik zie hem dus niet.
waarom moet jij dan die stemmen eruit hebben?
nou, omdat ik een tekst heb geschreven voor de fun voor carnaval hier, ingestuurd, en nou gaan ze hem dus gewoon gebruiken, nou moeten ze die melodie hebben(waarop de tekst is geschreven) dat liedje dus.
kan iemand mij uitleggen hoe ikd at moet doen, of wie dat even voor mij kan doen, of iemand weet die dat voor mij zou willen doen??
alvast bedankt. groetjes vivOo
het is het nummer van de gebroeders ko - ik heb een boot, maar helaas kunnen wij hier in huis niet downloade(iet met de telefoon ofzo? )quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:04 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Daar zou ik toch even een nieuw topic voor openen, dit topic is bedoeld voor het vinden van titels van bestaande nummers.
Als het een (enigszins) bekend nummer is, kan je ook zoeken in de bekende filesharingprogramma's op de instrumentale of karaoke-versie.
Gipsy Kings - Volarequote:Op maandag 30 oktober 2006 00:31 schreef Roppenzo het volgende:
krijg dit door op mn msn..
"volgens mij een spaans nummer met trommels ala gipsy kings"
het is een nieuw nummer..
iemand ideeen?
Nog steeds niemand?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:34 schreef timmie_loots het volgende:
Ik zoek dit nummer. Iemand?
EDIT: Ja, ik kan niet fluiten en het is weinig, sorry. Ik weet wel dat het vrij oud is.
Niet meer info? Beetje karig at the moment..quote:
Leah Andreone - Will You Still Love Me?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:40 schreef splendor het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer met de volgende tekst:
Will you will love me tomorrow, will you find out who I am.. blabla
of iets in die richting in ieder geval.Weet iemand welke ik bedoel? Google helpt me niet erg verder en er zijn teveel nummers die "Will you will love me tomorrow" heten om ze allemaal even te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |