abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43350279
Mijn vriend en ik zijn over 2 maanden 2 jaar bijelkaar. We willen graag een lang weekend weg. We denken aan 1 van de wadden eilanden (Geen Ameland, al vaak geweest). Moet niet al te duur zijn.

Heeft iemand misschien een tip voor een bepaalde plek en leuk pension/appartementje?
  woensdag 8 november 2006 @ 09:26:00 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_43350477
Schiermonnikoog in zo'n houten hut daar. Met jacuzzi en souna
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_43350632
Schiermonnikoog, niet te druk.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_43350700
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:34 schreef Jaguarized het volgende:
Schiermonnikoog, niet te druk.
En waar kunnen we het beste overnachten? Pension of appartementje? Wat is het voordeligst, we willen namelijk niet heel veel geld uitgeven omdat we in het voorjaar een week naar Texel gaan.
pi_43350763
Ik zal ff aan pa en ma vragen waar zij heen gaan begin december.
pi_43350823
zelfde plek waar je poes is.
pi_43432591
Moet het per se zo'n waddeneiland zijn? in Noord-Groningen is het ook erg mooi (gebied Lauwersoog, oude Lauwerszee) Kun je als je wilt met de boot naar Schiermonnikoog, maar je kunt ook bij de Eemshaven gaan kijken, een dagje naar Delfzijl of Groningen-stad, of ehh zeehondjes kijken in Pieterburen.
pi_43472051
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Moet het per se zo'n waddeneiland zijn? in Noord-Groningen is het ook erg mooi (gebied Lauwersoog, oude Lauwerszee) Kun je als je wilt met de boot naar Schiermonnikoog, maar je kunt ook bij de Eemshaven gaan kijken, een dagje naar Delfzijl of Groningen-stad, of ehh zeehondjes kijken in Pieterburen.
Groningen-Stad is niks aan, komen we al wekelijks. Wonen maar 14km daarvanaf. Het is onze bedoeling om alle (behalve Ameland, daar zijn we al geweest) wadden-eilanden eens te bezoeken.
pi_43474372
quote:
Op zondag 12 november 2006 12:04 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:

[..]

Groningen-Stad is niks aan, komen we al wekelijks. Wonen maar 14km daarvanaf. Het is onze bedoeling om alle (behalve Ameland, daar zijn we al geweest) wadden-eilanden eens te bezoeken.
Vinden jullie Parijs (of buitenland) niet veel leuker om deze gelegenheid te vieren of ben je uberhaupt nog nooit buiten Friesland en Groningen geweest?
pi_43476230
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Vinden jullie Parijs (of buitenland) niet veel leuker om deze gelegenheid te vieren of ben je uberhaupt nog nooit buiten Friesland en Groningen geweest?
We willen het niet al te duur maken. We hebben niet zoveel geld om uit te geven en we willen graag eerst alle eilanden eens gezien hebben.
pi_43503436
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:37 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:

[..]

En waar kunnen we het beste overnachten? Pension of appartementje? Wat is het voordeligst, we willen namelijk niet heel veel geld uitgeven omdat we in het voorjaar een week naar Texel gaan.
Ik had nog even gevraagd. Mijn ouders verblijven in Best Western Zeewinde. Was iets van 60 euro per kamer per nacht inclusief ontbijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')