Internetquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:44 schreef Herr.Flick het volgende:
Winkels gaan pas om 9.00 uur open...![]()
Bah...quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:08 schreef AcidBurner het volgende:
zo lekker? ik heb het nog niet geproefd... ik wil suiker in mijn cola!
Opdrinkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:53 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wat moet je trouwens met Duitse cola light Tonks?
8 euro bij die supermarkt op schiphol. Heerlijk een vriendin die in amsterdam studeert en het even voor je wil halen.quote:
Dat is het zeker maar het is ook nergens goedkoper te krijgen, en ik wilde het gewoon weer eens eten. Bij van die delicatesse zaken betaal je 10 euro dat is helemaal te gek. Dus voor een keertje kan het wel.quote:
En hoe smaakt het?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:13 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is het zeker maar het is ook nergens goedkoper te krijgen, en ik wilde het gewoon weer eens eten. Bij van die delicatesse zaken betaal je 10 euro dat is helemaal te gek. Dus voor een keertje kan het wel.
ik heb vorig jaar 1500 betaald en ik heb welgeteld 90 uur college gehad.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:00 schreef tonks het volgende:
Ja zo kan je alles wel gaan vergelijkenheb 933 euro schoolgeld betaald en merk er niks van.
Nou daar heb je toch bijna 200 pakken oreo cornflakes voorquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar 1500 betaald en ik heb welgeteld 90 uur college gehad.
dat was wel een betere deal geweestquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou daar heb je toch bijna 200 pakken oreo cornflakes voor![]()
.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat was wel een betere deal geweest.
Meer als kleine oreokoekjes. Er zijn helemaal niet van die granenmeuk in die wel in cornflakes zit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:14 schreef heaven7 het volgende:
ZekerHeb je ze al gegeten? Ik ben zo benieuwd of het cornflakes zijn met een oreoachtige smaak of meer kleine oreokoekjes..
Erg offtopic
Mooi !quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:42 schreef afraidtech het volgende:
nieuwe schoenen, was nodig
deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:44 schreef soylent het volgende:
Wacht maar.. Wacht maar... Ff m'n schoenen aan en dan ga ik...
Ja hele mooie schoenen zo te zien dus bij prosport gekocht......waren ze ook in het zwart want ik wil zwartequote:Op zaterdag 4 november 2006 15:42 schreef afraidtech het volgende:
nieuwe schoenen, was nodig
deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
nee sorry :d intersportquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:37 schreef kluivie het volgende:
[..]
Ja hele mooie schoenen zo te zien dus bij prosport gekocht......waren ze ook in het zwart want ik wil zwarte
Gaaaf! Ik wil ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Meer als kleine oreokoekjes. Er zijn helemaal niet van die granenmeuk in die wel in cornflakes zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |