coffeïne.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:48 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb overigens meestal Panadol Plus (die rooie), daar zit cafeïne? in... De groene is puur paracetamol geloof ik.
Isa, wat doet die cafeïne eigenlijk?
ook panadol, de rode versie. gewone paracetamol krijg ik niet door mijn keel. ibuprofen slik ik zo wie zo niet, heb daar een van de gevaarlijke bijwerkingen van (onverklaarbare blauwe plekken)quote:Op woensdag 1 november 2006 18:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben panadol addictSlik nooit dingen als nurofen (schrijf je dat zo?) of saridon...
Een NSAID is ook ontstekingsremmend, dat is paracetamol niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:35 schreef Liejannuh het volgende:
Toen ik pas met mijn arm liep kreeg ik te horen dat ik Ibuprofen moest gebruiken als pijnstiller. Is dat spul zoveel sterker dan Paracetamol dan?
maar, maar, maar... paracetamol werkt nietquote:Op woensdag 1 november 2006 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Wat me wel steeds vaker opvalt is dat niemand meer paracetamol slikt. Een uitstekende pijnstiller met eigenlijk geen bijwerkingen (in de normale dosering). Superspul dus!
Ja!!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:13 schreef ymme het volgende:
Ja Liejannuh, we worden nog eens allemaal ontzettend slim hier bij de dieetclub![]()
Klopt, echt (egtquote:Op woensdag 1 november 2006 21:17 schreef Rewimo het volgende:
Wat geef je ook alweer voor vak, teigan?
Als je hier op Fok! ziet hoe sommige kids Nederlands schrijven word je daar echt niet vrolijk van
Das allerheiligen, iets met heiligen herdenken, meer weet ik er ook niet vanquote:Op woensdag 1 november 2006 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Wat zou 1 november moeten zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |