Ik heb er nog geen een dus hij wordt van mijquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:48 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Maar net te duur als je 'n gewone hebt.
Microsoft heeft Lionhead gekocht.. Dus een PSP versie van B&W zullen we wel niet zien.. DS versie is nog wel mogelijk (onder een andere uitgever).quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:44 schreef Fir3fly het volgende:
Tvp.
Waar blijft trouwens die Black & White voor de DS? Was vorig jaar op de E3 aangekondigd geloof ik, nooit weer wat van gehoord
Bah, dat wordt dus B&W op de Xboyquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Microsoft heeft Lionhead gekocht.. Dus een PSP versie van B&W zullen we wel niet zien.. DS versie is nog wel mogelijk (onder een andere uitgever).
Boeie. Alsof B&W2 leuk was. 1 ding is iig zeker: B&W2 is de duurste game tutorial ever.quote:
@BMH: de game werd ontwikkeld door Majesco, die hadden er een licentie voor. Lionhead bleef erbuiten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:44 schreef Fir3fly het volgende:
Tvp.
Waar blijft trouwens die Black & White voor de DS? Was vorig jaar op de E3 aangekondigd geloof ik, nooit weer wat van gehoord
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Thomper zit bij DS-gamer.. Alles is van DS-gamer.nl. Vandaar dat je er nooit bron vermeldingen ziet.
quote:Door Thomas Haenen - 2006-06-08 - Nieuws - Bron: Jeux-France
Ik vond em wel leukquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Boeie. Alsof B&W2 leuk was. 1 ding is iig zeker: B&W2 is de duurste game tutorial ever.
Hier (kampen) had FRS hem al wel, Intertoys niet, en dixons ook niet. Dixons krijgt hem morgenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:21 schreef BadBadPresident het volgende:
Is dat train je brein spel nou al uit?
en versturen kan voor een zacht prijsjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:
zuiderpark-computers.nl heeft dat wel.
Daar net besteldquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:
zuiderpark-computers.nl heeft dat wel.
Ik heb het even gespeeld, en ik vind het wel een leuk spelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Metroid Prime Hunters eigenlijk?
Single player is matig. Multiplayer is wel ok. Je moet wel houden van games als Unreal tournament '99 & Quake 3.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Metroid Prime Hunters eigenlijk?
Ik zag het.. Het was een positief stukje. Wel beter dan het negatieve advies dat ze bij EditieNL gaven.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:07 schreef Cheiron het volgende:
Hee, DS vanochtend op het RTL nieuws, stukje over Brain Training!
Hier (op school) werken de fimpjes nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:13 schreef Xrenity het volgende:
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/video/
Gamen voor ouderen
Brain Training @ RTL nieuws
Stomme vraag, alles ligt aan jouquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hier (op school) werken de fimpjes nietLigt dat aan mij?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Zijn er al DS lite demopods in de Nederlandse winkels?
quote:
Je hebt zelf nog geen DS?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:00 schreef Maraca het volgende:
Wat is eigenlijk de kwaliteit van de spellen (grafisch gezien). Want ik stond laatst bij de intertoys en op de doosjes (achterkant) leek het wel alsof sommige spellen grafisch gezien erg verouderd zijn.![]()
Nog maar 13 dagen![]()
Nee, ik heb zelf nog geen DS. Ik wacht geduldig *ahem* op de DS Litequote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:30 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Je hebt zelf nog geen DS?
De kwaliteit verschilt idd erg per spel. Als de developers er tijd in steken dan kan het er behoorlijk tof uit zien. Maar verwacht geen psp achtige graphics. En sowieso geen EA games kopen.
Maar het is echt een hele vooruitgang ten opzichte van de GBA. Zelf vind ik de DS erg leuk omdat het een mooie brug slaat tussen de nieuwe, grafische krachtpatsers en games met het (nostalgische) gevoel van vroeger.
Spel ziet er overings op het juiste formaat, in beweging en op de DS een stuk beter uit.quote:Op zondag 11 juni 2006 08:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf nog geen DS. Ik wacht geduldig *ahem* op de DS Lite![]()
Maar ben blij met je antwoord!
Als dit ongeveer de kwaliteit is dat je kan verwachten:
[afbeelding]
Dan is het zeker een verbeterting t.o.v de GBA/GBC
¤149.99quote:Op zondag 11 juni 2006 10:04 schreef Maraca het volgende:
Ik dacht ¤ 150,00
150 euro.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:01 schreef tonks het volgende:
Hoe duur word ie?
Even duur als 'n MarioKartDS+DS-Pack.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:12 schreef tonks het volgende:
Niet echt duur!
Da's meestal maar 2 of drie euroquote:Op zondag 11 juni 2006 11:05 schreef __Saviour__ het volgende:
de mediamarkt zal het misschien wel iets goedkoper hebben. dat was bijv. bij de psp ook zo.
Ja het is echt een stuk beter. En de displays zijn iets groter.quote:Op zondag 11 juni 2006 08:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf nog geen DS. Ik wacht geduldig *ahem* op de DS Lite![]()
Maar ben blij met je antwoord!
Als dit ongeveer de kwaliteit is dat je kan verwachten:
[afbeelding]
Dan is het zeker een verbeterting t.o.v de GBA/GBC
foto! vertel! Maak ons gek!quote:Op maandag 12 juni 2006 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een dooie pixel.
Het is een rood stipje op het bovenste scherm. Maar gek genoeg zie je het alleen bij zwarte laadschermen. Er valt dus wel mee te leven.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:24 schreef BMH het volgende:
foto! vertel! Maak ons gek!
Grappig dat je er pas na 4-5 dagen achter komt
Import-DS = geen garantie. Zo simpel is het.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een rood stipje op het bovenste scherm. Maar gek genoeg zie je het alleen bij zwarte laadschermen. Er valt dus wel mee te leven.
Hoe zijn de garantiebepalingen van Nintendo m.b.t. dode pixels?
Maar eens een mailtje naar lik-sang sturen dan maar.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:28 schreef Thomper het volgende:
Import-DS = geen garantie. Zo simpel is het.
Good luck with that, then.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar eens een mailtje naar lik-sang sturen dan maar.
Je geen dode, maar een stuck pixel.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar eens een mailtje naar lik-sang sturen dan maar.
De EU/AUS versie iig niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:44 schreef turkish_n3z het volgende:
Zijn er al mensen die de DS lite in de winkel hebben zien liggen?
Staat het woord 'pixelneurose' eigenlijk al in de Van Dale? Dat mag er wel in na de introductie van de DS en de PSP.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Juist als je er op gaat letten is het erg irritant. En dan kun je het niet negeren.
Gaat zich om het idee inderdaad...moeten ze maar strengere kwaliteitscontroles uitvoeren.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:41 schreef Wepeel2 het volgende:
Ach die dode pixels zijn toch niet zo'n ramp? Een zo'n lullig puntje.Mijn psp heeft ook een dode pixel die je tijdens zwarte schermen ziet. Ik heb me er nooit druk om gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |