¤149.99quote:Op zondag 11 juni 2006 10:04 schreef Maraca het volgende:
Ik dacht ¤ 150,00
150 euro.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:01 schreef tonks het volgende:
Hoe duur word ie?
Even duur als 'n MarioKartDS+DS-Pack.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:12 schreef tonks het volgende:
Niet echt duur!
Da's meestal maar 2 of drie euroquote:Op zondag 11 juni 2006 11:05 schreef __Saviour__ het volgende:
de mediamarkt zal het misschien wel iets goedkoper hebben. dat was bijv. bij de psp ook zo.
Ja het is echt een stuk beter. En de displays zijn iets groter.quote:Op zondag 11 juni 2006 08:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf nog geen DS. Ik wacht geduldig *ahem* op de DS Lite![]()
Maar ben blij met je antwoord!
Als dit ongeveer de kwaliteit is dat je kan verwachten:
[afbeelding]
Dan is het zeker een verbeterting t.o.v de GBA/GBC
foto! vertel! Maak ons gek!quote:Op maandag 12 juni 2006 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een dooie pixel.
Het is een rood stipje op het bovenste scherm. Maar gek genoeg zie je het alleen bij zwarte laadschermen. Er valt dus wel mee te leven.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:24 schreef BMH het volgende:
foto! vertel! Maak ons gek!
Grappig dat je er pas na 4-5 dagen achter komt
Import-DS = geen garantie. Zo simpel is het.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een rood stipje op het bovenste scherm. Maar gek genoeg zie je het alleen bij zwarte laadschermen. Er valt dus wel mee te leven.
Hoe zijn de garantiebepalingen van Nintendo m.b.t. dode pixels?
Maar eens een mailtje naar lik-sang sturen dan maar.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:28 schreef Thomper het volgende:
Import-DS = geen garantie. Zo simpel is het.
Good luck with that, then.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar eens een mailtje naar lik-sang sturen dan maar.
Je geen dode, maar een stuck pixel.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar eens een mailtje naar lik-sang sturen dan maar.
De EU/AUS versie iig niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:44 schreef turkish_n3z het volgende:
Zijn er al mensen die de DS lite in de winkel hebben zien liggen?
Staat het woord 'pixelneurose' eigenlijk al in de Van Dale? Dat mag er wel in na de introductie van de DS en de PSP.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Juist als je er op gaat letten is het erg irritant. En dan kun je het niet negeren.
Gaat zich om het idee inderdaad...moeten ze maar strengere kwaliteitscontroles uitvoeren.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:41 schreef Wepeel2 het volgende:
Ach die dode pixels zijn toch niet zo'n ramp? Een zo'n lullig puntje.Mijn psp heeft ook een dode pixel die je tijdens zwarte schermen ziet. Ik heb me er nooit druk om gemaakt.
weer 10 seconden van m'n leven verspild met selecterenquote:
dan is het gewoon ff afwachtenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond de prijzen van elektronica in Hong Kong vorig jaar nogal tegenvallen. Scheelt wel iets, maar niet zoveel. Al had het halve vliegtuig op de terugweg wel een PSP.
Ja, gister gespot bij MM Rotterdam Alexander.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft de mediamarkt al lite demopods?
quote:Dear Strolie75,
Thank you for your email. If you have a stuck pixel, then this should clear up over
time as the pixel is refreshed by the display. Unfortunately, this is a downside to
LCD technology and common in all devices that use LCD screens such as NDS, PSP, iPod
and even PC monitors. Unfortunately, it is not a manufacturing fault and therefore
not applicable for return under warranty. I am very sorry we cannot assist you
further with this problem and hope that the pixel is refreshed and 'unstuck' soon.
Best regards,
Zal
----------------------------
Lik-Sang.com - Alternative Gaming Community.
Hier eigenlijk ook.. als de DS lite niet uitkwam had ik er nooit over nagedacht om een DS te kopenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:16 schreef Wessiej het volgende:
11 Maart van vorig jaar.
Leek mij altijd interresant, nooit gekocht dat ding.
Dus nu komt de lite er wel aan.
[DS] animal crossing wild world (deel 17)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:12 schreef JimmyJames het volgende:
Hoe koel is Animal Crossing WW? Ik heb mn al op de GC gespeeld en groot nadeel vond ik de beperkte reacties van je medebewoners, hebben ze de AI wat verbeterd? Zijn hun reacties minder voorspelbaar en gevarieerder?
Online gameplay... Genoeg reactiequote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:12 schreef JimmyJames het volgende:
Hoe koel is Animal Crossing WW? Ik heb mn al op de GC gespeeld en groot nadeel vond ik de beperkte reacties van je medebewoners, hebben ze de AI wat verbeterd? Zijn hun reacties minder voorspelbaar en gevarieerder?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hier eigenlijk ook.. als de DS lite niet uitkwam had ik er nooit over nagedacht om een DS te kopen
Gelul, de DS is tof. Alleen is de DS lite iets toffer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:32 schreef jap85 het volgende:
geldt voor mij ook, de gewone ds zuigt namelijk behoorlijk hard
![]()
DS > DS.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelul, de DS is tof. Alleen is de DS iets toffer.
Tuurlijk de games die je erop speelt zijn hetzelfde, dus de gewone is best leuk, maar voor mij is het design en het formaat van de gewone niet acceptabel, van de lite wel dus die koop ik welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelul, de DS is tof. Alleen is de DS lite iets toffer.
Intertoys Eindhoven in ieder geval al wel. Gekanteld met de Brain Training Demo en normaal met M&Lquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft de mediamarkt al lite demopods?
quote:Service Type: GROUND
Weight: 2.00 Lbs
Package Progress:
Location Date Local Time Activity
LENEXA, KS, US 06/12/2006 6:24 P.M. ARRIVAL SCAN
06/12/2006 10:00 A.M. THE PACKAGE IS DELAYED DUE TO A TRAIN DERAILMENT
LOS ANGELES, CA, US 06/08/2006 2:54 A.M. DEPARTURE SCAN
06/08/2006 12:45 A.M. ARRIVAL SCAN
ANAHEIM, CA, US 06/07/2006 11:58 P.M. DEPARTURE SCAN
06/07/2006 10:49 P.M. ORIGIN SCAN
US 06/07/2006 7:48 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED
Tracking results provided by UPS: 06/12/2006 10:53 P.M. Eastern Time (USA)
Als ik nu terug ga naar m'n oude DS...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelul, de DS is tof. Alleen is de DS lite iets toffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |