Ik heb er nog geen een dus hij wordt van mijquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:48 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Maar net te duur als je 'n gewone hebt.
Microsoft heeft Lionhead gekocht.. Dus een PSP versie van B&W zullen we wel niet zien.. DS versie is nog wel mogelijk (onder een andere uitgever).quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:44 schreef Fir3fly het volgende:
Tvp.
Waar blijft trouwens die Black & White voor de DS? Was vorig jaar op de E3 aangekondigd geloof ik, nooit weer wat van gehoord
Bah, dat wordt dus B&W op de Xboyquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Microsoft heeft Lionhead gekocht.. Dus een PSP versie van B&W zullen we wel niet zien.. DS versie is nog wel mogelijk (onder een andere uitgever).
Boeie. Alsof B&W2 leuk was. 1 ding is iig zeker: B&W2 is de duurste game tutorial ever.quote:
@BMH: de game werd ontwikkeld door Majesco, die hadden er een licentie voor. Lionhead bleef erbuiten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:44 schreef Fir3fly het volgende:
Tvp.
Waar blijft trouwens die Black & White voor de DS? Was vorig jaar op de E3 aangekondigd geloof ik, nooit weer wat van gehoord
quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Thomper zit bij DS-gamer.. Alles is van DS-gamer.nl. Vandaar dat je er nooit bron vermeldingen ziet.
quote:Door Thomas Haenen - 2006-06-08 - Nieuws - Bron: Jeux-France
Ik vond em wel leukquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Boeie. Alsof B&W2 leuk was. 1 ding is iig zeker: B&W2 is de duurste game tutorial ever.
Hier (kampen) had FRS hem al wel, Intertoys niet, en dixons ook niet. Dixons krijgt hem morgenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:21 schreef BadBadPresident het volgende:
Is dat train je brein spel nou al uit?
en versturen kan voor een zacht prijsjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:
zuiderpark-computers.nl heeft dat wel.
Daar net besteldquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:
zuiderpark-computers.nl heeft dat wel.
Ik heb het even gespeeld, en ik vind het wel een leuk spelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Metroid Prime Hunters eigenlijk?
Single player is matig. Multiplayer is wel ok. Je moet wel houden van games als Unreal tournament '99 & Quake 3.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Metroid Prime Hunters eigenlijk?
Ik zag het.. Het was een positief stukje. Wel beter dan het negatieve advies dat ze bij EditieNL gaven.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:07 schreef Cheiron het volgende:
Hee, DS vanochtend op het RTL nieuws, stukje over Brain Training!
Hier (op school) werken de fimpjes nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:13 schreef Xrenity het volgende:
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/video/
Gamen voor ouderen
Brain Training @ RTL nieuws
Stomme vraag, alles ligt aan jouquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hier (op school) werken de fimpjes nietLigt dat aan mij?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Zijn er al DS lite demopods in de Nederlandse winkels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |