Als er gras op groeit mag je d'r op spelen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:17 schreef Dizer het volgende:
Damn... na alle bejaarden sex, incest.. nu ook pedofiele sex?![]()
Wat niet rekt dat schuurt welquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als er gras op groeit mag je d'r op spelen.
Hoe dichter bij de 0, hoe strakker om de ...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat niet rekt dat schuurt wel![]()
![]()
(Slaat meer op Bing...
)
het gras van nina of van morrisquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als er gras op groeit mag je d'r op spelen.
Zestien dacht ik. Marly herself is 18.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:21 schreef Yeahinho het volgende:
Florien ziet er na de restyle een stuk beter uit.
Hoe oud moet Nina eigenlijk voorstellen, en hoe oud is dat meske in het echt?
Scheurt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat niet rekt dat schuurt wel![]()
![]()
(Slaat meer op Bing...
)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:16 schreef Terreros85 het volgende:
dat heb ik ook, maar dan van de stem van Ireen Wüst![]()
16. 18. Volgens mij.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:21 schreef Yeahinho het volgende:
Florien ziet er na de restyle een stuk beter uit.
Hoe oud moet Nina eigenlijk voorstellen, en hoe oud is dat meske in het echt?
-edit-
M'n eerste post in een GTST-topic, waar gaat dit heen?
Als je 18 bent en je praat als een neuroot van 12 die gevallen is bij de geboorte doe je wat fout.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:22 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Zestien dacht ik. Marly herself is 18.
je weet toch dat ik mezelf voor jou bewaarquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:17 schreef Svensational het volgende:
Hoezo, jij hebt ook eindelijk iemand ontmoet?
Beetje hetzelfde als mijn 'ik moet schijten maar ik kan niet'-face.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef Terreros85 het volgende:
Nina met haar ''ik wil neuken''-face![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als mijn 'ik moet schijten maar ik kan niet'-face.
als Nina haar zin had gekregen, dan was dat beeld vast direct bijgetrokkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Al die meisjes die nu GTST krijgen een wel heel positieve review van de eerste keer. Wat gaan er veel balen de komende weken.
of het huilgezicht van Dianquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Bing krijgt veel vrouwen in bed met zo'n face.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja ook zeer au-naturel.quote:
precies! wie zegt dat het meisje altijd liegtquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Ah, nu kan Nina ook zeggen dat ze met Morris naar bed is geweest.
Ik wist niet dat obstipatie zo'n babe magnet was.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Bing krijgt veel vrouwen in bed met zo'n face.
Ze hebben allebei nog nooit liggen rommelen. Nog nooit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Ja, Bing en Sjors lijken erg op elkaar.
quote:Carolien Spoor (23 december 1987) is een Nederlands actrice die voornamelijk bekend is door "Baantjer, de film" en de oscar-winnende film "Antonia". Vanaf 31 oktober 2005 is zij te zien als Florien Fischer, het nichtje van Barbara Fischer, in de soapserie Goede tijden, slechte tijden op RTL4. Zij combineert dit met haar eindexamen gymnasium.
Nee, ze wil hem dat alleen wijsmaken en in een relatie dwingen door te zeggen dat ze dat anders tegen L-udo zegt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
Hebben Morris en Nina het nou wel gedaan maar dan in de ochtend
HIj had z'n kuisheidsgordel nog om dus ik denk van niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
Hebben Morris en Nina het nou wel gedaan maar dan in de ochtend
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij is wel consistent in z'n kledingstijl.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef babette21 het volgende:
staat dat héle fucking gebouw daar nou leeg? alleen voor die vrieskist???????
oh gód, die onderbroek van Morris
dit wordt me echt teveel hoor
Ik had niet raar opgekeken als Frits spontaan was weggelopen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
oh nu Sjors weer: "hai pap" tegen een vrieskist
Jij was bij Nina naar uitstekende (hulde aan deze woordspeling) lichaamsdelen aan het zoeken?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:55 schreef TrenTs het volgende:
Ik heb eigenlijk Morris zijn onderbroek niet gezien, maar dat kan liggen aan het feit dat ik hetero ben.
Als ik heel eerlijk ben was ik toen een reactie aan het typen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij was bij Nina naar uitstekende (hulde aan deze woordspeling) lichaamsdelen aan het zoeken?
Okay, ik heb niks gemist dus.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Ondergoed/fout... (GTST #3123, WO. 22-02-2006)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Ondergoed/fout... (GTST #3123, WO. 22-02-2006)
zei ik ook alquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Je hoort de hele tijd BLIEP BLIEP BLIEP, maar Sjors hoort dat schijnbaar niet in de telefoon!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:48 schreef BVO het volgende:
Waar is Linda eigenlijk gebleven??
Terug naar Braziliëquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:48 schreef BVO het volgende:
Waar is Linda eigenlijk gebleven??
best wel een droge aktiequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
oh nu Sjors weer: "hai pap" tegen een vrieskist
(8) it runs in the family (8)quote:
Hij duurt veel te lang .quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:29 schreef Terreros85 het volgende:
Die Dennis/Arnie-verhaallijn is de meeste waardeloze lijn ooit![]()
Ben ik zo slim danquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij duurt veel te lang .
@Frey jij doet me een beetje denken aan Peter van der Vorst zo als jij post![]()
Ik wil je niet opnaaien, maar als iemand me zo zou beledigen zou ik rammen hoor.quote:
Ach, laat die nieuwelingen tochquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:38 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik wil je niet opnaaien, maar als iemand me zo zou beledigen zou ik rammen hoor.
Nee ik vind je een beetje rel nichterigquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij duurt veel te lang .
@Frey jij doet me een beetje denken aan Peter van der Vorst zo als jij post![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee ik vind je een beetje rel nichterig![]()
Ja, ze zou daarna toch verdwijnen en het is Sjors maar...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:01 schreef Neuralnet het volgende:
Dians reactie nadat ze "betrapt" werd door Sjors viel me een beetje tegen. Ik had op z'n minst een bedreiging of geweld verwacht om zodoende toch de amulet te bemachtigen.
Schaam je, pas 15 keerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:22 schreef Rhanna het volgende:
Vanavond kijk ik GTST voor de 15e keer in mijn hele leven, ik ben er nu pas verslaafd aan.
Nina enzo
En florien in tuinbroek![]()
Dzjordsj betrapte Dian en Frits is weer koud gemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't gisteren niet gezien, hoe is het eigenlijk afgelopen met die vrieskist?
is Fritsje ontdooit?!
dat kind kan écht alleen maar alles verzieken he.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Dzjordsj betrapte Dian en Frits is weer koud gemaakt.
Morris is dan wel bi maar een wijf ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:12 schreef TrenTs het volgende:
Ah, miss spraakgebrek doet ook weer mee.
Ik had het over Nina.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Morris is dan wel bi maar een wijf ?
En Laura, Roetmop, Charlie, Nina, Jack, Sjors...quote:
Nina heeft een soort half-anorexia ofzo.quote:
Van....?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:26 schreef babette21 het volgende:
volgens mij was dat het bankje van Niels en Claire..............
Gevalletje 'y0 907 574110wn3d'.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:28 schreef T1andonly het volgende:
En dan krijgt ze zo'n knommel whehe
Wat nep.quote:
Die lege blik doet-ie in ieder geval goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
wat een lulscene terwijl Dennis net de waarheid heeft gehoord
Daar deed mij dit ook aan denkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:36 schreef babette21 het volgende:
gadver!! de eerste keer sinds het spiegelincident dat ik m'n ogen dicht heb gedaan!!
Dat weet ik niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:36 schreef babette21 het volgende:
gadver!! de eerste keer sinds het spiegelincident dat ik m'n ogen dicht heb gedaan!!
ik had het over Charlie en Nick....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef TrenTs het volgende:
Die lege blik doet-ie in ieder geval goed.
Ik ben niet de enige.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:36 schreef babette21 het volgende:
Het hergebruiken van het bankje.quote:
Ha, wel juistquote:
Robert is jaren geleden in een spiegel gevallen [duwtje van Laura], dat zag er ook zo ranzig uitquote:
Ja vooral toen Robert in het midden ging staan .quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Laura
Ik krijg een flashback naar het spiegelincident.
Nee! Nooit! En ze gaat ook niet dood, helaas voor jouquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dizer op 24-02-2006 21:28:15 ]Friends don't let friends remain beardless...
In 2 delen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef PM-girl het volgende:
Gaat laura eruit ofzo?
caps?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Robert is jaren geleden in een spiegel gevallen [duwtje van Laura], dat zag er ook zo ranzig uit
ow dat.... ja je kan het nep noemen... ik ben dat hergebruik inmiddels wel gewendquote:
Dat krijgt ook een wending!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee! Nooit! En ze gaat ook niet dood, helaas voor jou![]()
Maar wat een spannende ontwikkelingen![]()
Heb er zin in maandag. De reactie van Dennis en de ontmaskering van Hans en Augusta![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat krijgt ook een wending!Ik zag 'm net in de preview, ik vond hem maar gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
Graag.quote:
Snif.quote:
Jaaa, dacht ik ook al. Dat zag er echt bizar uit toen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Laura
Ik krijg een flashback naar het spiegelincident.
EDIT:
[..]
Ik ben niet de enige.![]()
Het had ook niet echt nut verder nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar waar ging die hele scene nou eigenlijk over?!
ik kon het nut er niet echt in zien....
inhoudelijk is het meer op Frits van toepassingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef Dizer het volgende:
Is dat wat Nick had voorgedragen aan Charlie?
Ik moest daar ook aan denkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Jaaa, dacht ik ook al. Dat zag er echt bizar uit toen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar waar ging die hele scene nou eigenlijk over?!
ik kon het nut er niet echt in zien....
*Meldquote:
nee, dat is slechte timing......quote:
Afgezaagd.quote:
Ik wilde nog net na de cliff posten: 'Lekker ongeloofwaardig, alsof er echt mensen zijn die denken dat Laura nu dood is?'quote:
Ja maar Svensational heeft een IQ van..... Dennis...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wilde nog net na de cliff posten: 'Lekker ongeloofwaardig, alsof er echt mensen zijn die denken dat Laura nu dood is?'
Kennelijk wel dus![]()
![]()
Waarom zou ze niet dood zijn? Of wordt ze genoemd in de verhaaltjes van volgende week?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wilde nog net na de cliff posten: 'Lekker ongeloofwaardig, alsof er echt mensen zijn die denken dat Laura nu dood is?'
Kennelijk wel dus![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou ze niet dood zijn? Of wordt ze genoemd in de verhaaltjes van volgende week?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Friends don't let friends remain beardless...
Inderdaad, ook last van geheugenverliesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar Svensational heeft een IQ van..... Dennis...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:43 schreef babette21 het volgende:
wat dacht jij dan..... wij begrijpen elkaar toch altijd
zeg, van dat bankje, weet jij dat?
Dat zou ik ook doen als ik hen was. Meerdijk is namelijk de place to be vergeleken met Amsterdam.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:00 schreef Frey het volgende:
Aha. Dus die ONM-ers komen wel eens stiekem naar Meerdijk.
Heb je niet toevallig de hele aflevering?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:13 schreef Iwan1976 het volgende:
PICS
Hoezo, jij was er toch zelf bijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:17 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig de hele aflevering?.
Behalve dat, ga even na, als iemand gtst verlaat dan is ongeveer 70% hier al ruim 2 maanden van tevoren van op de hoogte.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou ze niet dood zijn? Of wordt ze genoemd in de verhaaltjes van volgende week?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:17 schreef Dennis121 het volgende:
Heb je niet toevallig de hele aflevering?.
De keus is gewoon aan je jezelf, er zijn users die een tijdje weggaan als er teveel gespoilerd wordt rond het einde van een seizoen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef Neuralnet het volgende:
Het zou leuk zijn als iemand eruit gaat zonder dat het van te voren bekend is.
Dat weet ik nog volgens mij!quote:
Ik heb er geen problemen mee hoor.quote:De keus is gewoon aan je jezelf, er zijn users die een tijdje weggaan als er teveel gespoilerd wordt rond het einde van een seizoen bijvoorbeeld
Goh.. op zo een kandelaar waar geen kaars in zit waarvan het pinnetje waar de kaars in vast komt te zitten door je keel gaat... is niksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:53 schreef Canisfire het volgende:
Best raar eigenlijk ze valt op 1 kaarsje.
Dat is toch niet scherp ofzo ?
Ooh ik dacht dat het een kaars puntje wasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goh.. op zo een kandelaar waar geen kaars in zit waarvan het pinnetje waar de kaars in vast komt te zitten door je keel gaat... is niks
Nee manquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat het een kaars puntje was![]()
Toen Dorothea haar visioen kreeg zat ik meer te denken aan Laura die zich verslikt in een gesponsord zoutje en dat Dennis haar zou redden, maar die kandelaar had ik niet aan zien komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:36 schreef Neuralnet het volgende:
Het was een goede scene. Je kon verwachten dat Dennis haar zou gaan wurgen, maar dit is wel weer erg bizar.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:54 schreef JohnDDD het volgende:
Volgende uitzending:
*Robert knielt bij Laura*
Robert: Laura, LAURA!
Dennis: ...
Robert: Wat sta je daar nou? Bel een ambulance!
Robert: Schiet op!ennis loopt naar de telefoon*
Robert: BEL DAN VERDOMME!
Dennis: Ik weet het nummer niet meer
Zo dodelijk ziet dat ding er nou niet echt uit. Alsof dat hele ding door haar keel heen kan gaan, daar is de vorm helemaal niet goed voor.quote:
Dennis heeft z'n geheugenverlies nota bene te danken aan een (ex-)politieagent.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:54 schreef JohnDDD het volgende:
Volgende uitzending:
*Robert knielt bij Laura*
Robert: Laura, LAURA!
Robert: Wat sta je daar nou? Bel een ambulance!
Robert: Schiet op!ennis loopt naar de telefoon*
Robert: BEL DAN VERDOMME!
Dennis: Ik weet het nummer niet meer
Misschien de pin om een kaars op te prikkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo dodelijk ziet dat ding er nou niet echt uit. Alsof dat hele ding door haar keel heen kan gaan, daar is de vorm helemaal niet goed voor.
Ook deze -quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Laten we allemaal een kaarsje branden voor Laura.
[afbeelding]
quote:Candle In The Wind
Goodbye Laura Selmhorst
Though I never knew you at all
You had the grace to hold yourself
While those around you crawled
They crawled out of the woodwork
And they whispered into your brain
They set you on the treadmill
And they made you change your name
And it seems to me you lived your life
Like a candle in the wind
Never knowing who to cling to
When the rain set in
And I would have liked to have known you
But I was just a kid
Your candle burned out long before
Your legend ever did
Loneliness was tough
The toughest role you ever played
Hollywood created a superstar
And pain was the price you paid
Even when you died
Oh the press still hounded you
All the papers had to say
Was that Marilyn was found in the nude
Goodbye Laura Selmhorst
From the young man in the 22nd row
Who sees you as something as more than sexual
More than just our Marilyn Monroe
Ja, maar dat klinkt zo onlogischquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:31 schreef Canisfire het volgende:
Niet ouwe he he!
Zo iets roept hij
quote:Jack van Houten: "Onze overgrootvader, Klaas van Houten, hij was fout in de oorlog."
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Het zou me niks verbazen als 'Mutti' fout is geweest in de oorlog.
wow hoe góed ben ik!??!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Het bankje van Claire & Niels... (ONM #2174, DO. 16-12-2004)
Het bankje van Nina & Morris... (GTST #3125, VR. 24-02-2006)
Sapperdeflap!![]()
![]()
![]()
Sjors komt erachter dat Dian Frits aan het ontdooien is. Ze stuurt Dian weg. Dian probeert het goed te maken met Sjors, maar zij trapt er niet meer in. Sjors doet haar verhaal bij Jack. Jack denkt dat Sjors even afstand moet nemen, van alles en iedereen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:07 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb het gemist, wat is er nou gebeurd nadat dian op de knop had gedrukt om vrieskisten-frits te gaan ontdooien?
Zelf geschreven?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sjors komt erachter dat Dian Frits aan het ontdooien is. Ze stuurt Dian weg. Dian probeert het goed te maken met Sjors, maar zij trapt er niet meer in. Sjors doet haar verhaal bij Jack. Jack denkt dat Sjors even afstand moet nemen, van alles en iedereen.
Daantje is enorm verliefd op Dennis. Robert zegt haar dat ze hem moet vergeten. Hij vertelt haar de waarheid. Daantje voelt zich mooi klote. Wel begrijpt ze beter waarom ze zo'n goed gevoel bij hem heeft. Robert wil het Dennis voorlopig niet vertellen. Hij heeft tijd nodig. Daantje vindt dat hij het hoort te weten. Ze zegt Dennis dat hij naar Robert toe moet gaan, dan wordt alles duidelijk.
Jack wil weten wie die man is die zegt dat hij Frits is. Ook is hij benieuwd wie die oude vrouw is die steeds met hem wil lunchen. Hij maakt stiekem een foto van haar met zijn telefoon. Jack confronteert zijn oma met Wales. De vrouw schrikt! Jack vertelt Sjors dat hij heeft ontdekt dat de vrouw hun oma is!
Charlie heeft het huis van Sanders omgebouwd tot een bordeel, althans dat vindt Ludo. Nick staat continu tussen Charlie en Ludo in.
Ik ben er nog niet achter en ik wil het echt weten. Zo frustrerendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef Frey het volgende:
Wat roept Dennis eigenlijk 2 keer op het eind?
1e keer is HOU OPquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter en ik wil het echt weten. Zo frustrerend
Wat roept hij nou
Wat dacht je van een vreselijk ochtendadem?! IK wil echt niet gelijk zoenen met iemand die net wakker is!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Sexy slip.
Wel vreemd hoor, als ik wakker word moet ik altijd rustenruften. Maar de personen in GTST niet.
Die reactie van haar ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef Beaudien het volgende:
En die Dorothea achter het raam!! Jeetje, jeetje, ze moet ook echt overal bij zijn met haar grote neus!![]()
tnxquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sjors komt erachter dat Dian Frits aan het ontdooien is. Ze stuurt Dian weg. Dian probeert het goed te maken met Sjors, maar zij trapt er niet meer in. Sjors doet haar verhaal bij Jack. Jack denkt dat Sjors even afstand moet nemen, van alles en iedereen.
Daantje is enorm verliefd op Dennis. Robert zegt haar dat ze hem moet vergeten. Hij vertelt haar de waarheid. Daantje voelt zich mooi klote. Wel begrijpt ze beter waarom ze zo'n goed gevoel bij hem heeft. Robert wil het Dennis voorlopig niet vertellen. Hij heeft tijd nodig. Daantje vindt dat hij het hoort te weten. Ze zegt Dennis dat hij naar Robert toe moet gaan, dan wordt alles duidelijk.
Jack wil weten wie die man is die zegt dat hij Frits is. Ook is hij benieuwd wie die oude vrouw is die steeds met hem wil lunchen. Hij maakt stiekem een foto van haar met zijn telefoon. Jack confronteert zijn oma met Wales. De vrouw schrikt! Jack vertelt Sjors dat hij heeft ontdekt dat de vrouw hun oma is!
Charlie heeft het huis van Sanders omgebouwd tot een bordeel, althans dat vindt Ludo. Nick staat continu tussen Charlie en Ludo in.
Dat idee kreeg ik ook al. Hij mag wel eens wat harder worden. De waarschuwing die hij in het vooruitzicht gaf aan Sjors over Augusta kan echt niet.quote:Zo schrijft hij dat Hans het sarcasme mist dat Frits had en dat hij ook een stuk zachter is omdat hij zich nooit van Augusta heeft kunnen losmaken, terwijl Frits dit al op jonge leeftijd gedaan heeft....
OUWE! (?)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter en ik wil het echt weten. Zo frustrerend
Wat roept hij nou
Anders zou ze niet in een ziekenhuis liggen....quote:Op maandag 27 februari 2006 08:23 schreef Beaudien het volgende:
Ze is vast niet dood.........................![]()
Jammer hequote:Op maandag 27 februari 2006 08:23 schreef Beaudien het volgende:
Ze is vast niet dood.........................![]()
Yasmin toch ook?quote:Op maandag 27 februari 2006 08:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jammer he
@Jaapstam Benjamin lag ook eens dood in het ziekenhuis![]()
Volgens mij wel jaquote:
Neequote:Op maandag 27 februari 2006 20:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou heb ik het begin gemist
Zagen we ook hoe die ouwe graftak van die kandelaar af werd getrokken???
Ik ookquote:Op maandag 27 februari 2006 20:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou heb ik het begin gemist
Zagen we ook hoe die ouwe graftak van die kandelaar af werd getrokken???
Laat het hem maar niet horen, voor je het weet lig je in stukken!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
2 miljoen kijkers wisten het al!
lekker nep.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De eerste scene was met Laura op een ziekenhuisbed die door het ziekenhuis gereden werd met Robert erachteraan hollend![]()
Nee, ze weten dat Frits op ijs legt en dat Hans een jokkebrokje is.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Augusta
Maar ik snap het ff niet, denken Sjors en Jack nu dat Hans ligt ingevroren ipv Frits??
van Robert en Hans(je?)quote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
Dennis en Daantje halfzus / -broer?
Van wie is Daantje een kind dan?
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:14 schreef babette21 het volgende:
verdomme, een sprongetje in de tijd
en volgens mij weten de schrijvers niet helemaal wanneer het oorlog was
Oh gut ja, daar kreeg ik al helemááál een slappe van.quote:
Nu weet Hansje Pansje Kevertje waarschijnlijk dat daar ook de amulet moet liggen.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
Naast dom is Sjors niet bepaald slim.
typisch Sjors: jéé weer 'n familielid erbijquote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En het is inderdaad wel dom dat ze direct naar Oma wil
De ene wijn wordt steeds beter... de ander wordt azijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
als Augusta een kind was in de oorlog, dan zou ze nu 60-70 zijn...
ik geef haar eerder 75+
waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Sjors is nu al aan het hopen dat dr NSB overgrootvader ook nog leeft
Dat iemand zo weinig inhoud kan hebben eh.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Sjors is nu al aan het hopen dat dr NSB overgrootvader ook nog leeft
"Me moedah".quote:Op maandag 27 februari 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
45-jarige man: "M'n moeder"
Ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
Robert moet eens met Sjors gaan praten: "familie is meer dan een bij elkaar geraapt zooitje dna"
dat carnavalgedoe was natuurlijk té triest, en dan vooral het feit dat Dennis en Daantje daar ook nog eens een serieus gesprek gaan staan voeren
Dat is iets wat vrouwen vooral aanspreekt, die denken dat dat altijd samen moet gaanquote:Op maandag 27 februari 2006 20:38 schreef pberends het volgende:
Waarom moeten relaties tussen jongeren altijd het fenomeen verliefdheid kennen in GTST? Je hoeft toch niet verliefd op Florien te zijn om een relatie met haar te hebben.
Ja hij brak wel snel eh?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat een zielig mannetje die Hans van Houten![]()
Nou ja schreeuwen, meer een poging tot, er staat op de CD ROM een fragment waarbij je de echte Frits hoort schreeuwen......quote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Maar hij schreeuwde daarna wel tegen z'n moeder! Dus dat wordt morgen smullen van de scene waarin zij hem met de grond gelijk maak.
De CD-ROM?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja schreeuwen, meer een poging tot, er staat op de CD ROM een fragment waarbij je de echte Frits hoort schreeuwen......
Frey?![]()
Het lijkt net alsof er wanneer er (fictief gezien) twee broers in het spel zijn er 1 succesvol is, terwijl de ander het er toch altijd tegen moet afleggen:quote:Op maandag 27 februari 2006 22:32 schreef Beaudien het volgende:
Hoe kan die Hans in godsnaam uit hetzelfde donkere gat gekropen zijn als Frits! Wat een lulletje!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |