inhoudelijk is het meer op Frits van toepassingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef Dizer het volgende:
Is dat wat Nick had voorgedragen aan Charlie?
Ik moest daar ook aan denkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Jaaa, dacht ik ook al. Dat zag er echt bizar uit toen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar waar ging die hele scene nou eigenlijk over?!
ik kon het nut er niet echt in zien....
*Meldquote:
nee, dat is slechte timing......quote:
Afgezaagd.quote:
Ik wilde nog net na de cliff posten: 'Lekker ongeloofwaardig, alsof er echt mensen zijn die denken dat Laura nu dood is?'quote:
Ja maar Svensational heeft een IQ van..... Dennis...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wilde nog net na de cliff posten: 'Lekker ongeloofwaardig, alsof er echt mensen zijn die denken dat Laura nu dood is?'
Kennelijk wel dus![]()
![]()
Waarom zou ze niet dood zijn? Of wordt ze genoemd in de verhaaltjes van volgende week?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wilde nog net na de cliff posten: 'Lekker ongeloofwaardig, alsof er echt mensen zijn die denken dat Laura nu dood is?'
Kennelijk wel dus![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou ze niet dood zijn? Of wordt ze genoemd in de verhaaltjes van volgende week?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Friends don't let friends remain beardless...
Inderdaad, ook last van geheugenverliesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar Svensational heeft een IQ van..... Dennis...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:43 schreef babette21 het volgende:
wat dacht jij dan..... wij begrijpen elkaar toch altijd
zeg, van dat bankje, weet jij dat?
Dat zou ik ook doen als ik hen was. Meerdijk is namelijk de place to be vergeleken met Amsterdam.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:00 schreef Frey het volgende:
Aha. Dus die ONM-ers komen wel eens stiekem naar Meerdijk.
Heb je niet toevallig de hele aflevering?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:13 schreef Iwan1976 het volgende:
PICS
Hoezo, jij was er toch zelf bijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:17 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig de hele aflevering?.
Behalve dat, ga even na, als iemand gtst verlaat dan is ongeveer 70% hier al ruim 2 maanden van tevoren van op de hoogte.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zou ze niet dood zijn? Of wordt ze genoemd in de verhaaltjes van volgende week?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:17 schreef Dennis121 het volgende:
Heb je niet toevallig de hele aflevering?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |