abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35475331
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef Iwan1976 het volgende:
820MB
.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:52:39 #227
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35482274
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Het bankje van Claire & Niels... (ONM #2174, DO. 16-12-2004)
Het bankje van Nina & Morris... (GTST #3125, VR. 24-02-2006)
Sapperdeflap!
wow hoe góed ben ik!??!
maar nu is Het Bankje dus is waarde gedaald, aangezien Morris erop gezeten heeft.....
pi_35485038
ik heb het gemist, wat is er nou gebeurd nadat dian op de knop had gedrukt om vrieskisten-frits te gaan ontdooien?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_35485106
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:07 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb het gemist, wat is er nou gebeurd nadat dian op de knop had gedrukt om vrieskisten-frits te gaan ontdooien?
Sjors komt erachter dat Dian Frits aan het ontdooien is. Ze stuurt Dian weg. Dian probeert het goed te maken met Sjors, maar zij trapt er niet meer in. Sjors doet haar verhaal bij Jack. Jack denkt dat Sjors even afstand moet nemen, van alles en iedereen.

Daantje is enorm verliefd op Dennis. Robert zegt haar dat ze hem moet vergeten. Hij vertelt haar de waarheid. Daantje voelt zich mooi klote. Wel begrijpt ze beter waarom ze zo'n goed gevoel bij hem heeft. Robert wil het Dennis voorlopig niet vertellen. Hij heeft tijd nodig. Daantje vindt dat hij het hoort te weten. Ze zegt Dennis dat hij naar Robert toe moet gaan, dan wordt alles duidelijk.

Jack wil weten wie die man is die zegt dat hij Frits is. Ook is hij benieuwd wie die oude vrouw is die steeds met hem wil lunchen. Hij maakt stiekem een foto van haar met zijn telefoon. Jack confronteert zijn oma met Wales. De vrouw schrikt! Jack vertelt Sjors dat hij heeft ontdekt dat de vrouw hun oma is!

Charlie heeft het huis van Sanders omgebouwd tot een bordeel, althans dat vindt Ludo. Nick staat continu tussen Charlie en Ludo in.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:11:09 #230
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35485147
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:09 schreef Svensational het volgende:

[..]

Sjors komt erachter dat Dian Frits aan het ontdooien is. Ze stuurt Dian weg. Dian probeert het goed te maken met Sjors, maar zij trapt er niet meer in. Sjors doet haar verhaal bij Jack. Jack denkt dat Sjors even afstand moet nemen, van alles en iedereen.

Daantje is enorm verliefd op Dennis. Robert zegt haar dat ze hem moet vergeten. Hij vertelt haar de waarheid. Daantje voelt zich mooi klote. Wel begrijpt ze beter waarom ze zo'n goed gevoel bij hem heeft. Robert wil het Dennis voorlopig niet vertellen. Hij heeft tijd nodig. Daantje vindt dat hij het hoort te weten. Ze zegt Dennis dat hij naar Robert toe moet gaan, dan wordt alles duidelijk.

Jack wil weten wie die man is die zegt dat hij Frits is. Ook is hij benieuwd wie die oude vrouw is die steeds met hem wil lunchen. Hij maakt stiekem een foto van haar met zijn telefoon. Jack confronteert zijn oma met Wales. De vrouw schrikt! Jack vertelt Sjors dat hij heeft ontdekt dat de vrouw hun oma is!

Charlie heeft het huis van Sanders omgebouwd tot een bordeel, althans dat vindt Ludo. Nick staat continu tussen Charlie en Ludo in.
Zelf geschreven?
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:00:45 #231
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_35486999
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef Frey het volgende:
Wat roept Dennis eigenlijk 2 keer op het eind?
Ik ben er nog niet achter en ik wil het echt weten. Zo frustrerend
Wat roept hij nou
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:15:14 #232
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35489793
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef Frey het volgende:

[..]

Wat roept hij nou
1e keer is HOU OP
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:16:43 #233
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35489852
Of je kijkt maandag met ondertiteling?
pi_35495582
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Sexy slip.

Wel vreemd hoor, als ik wakker word moet ik altijd rustenruften. Maar de personen in GTST niet.
Wat dacht je van een vreselijk ochtendadem?! IK wil echt niet gelijk zoenen met iemand die net wakker is!
Age is something you grow on
pi_35496188
En die Dorothea achter het raam!! Jeetje, jeetje, ze moet ook echt overal bij zijn met haar grote neus!

Ik vond het er best luguber uitzien....................
pi_35496269
Op de gtst site is een leuk stuk te lezen, waarin Casper van Bohemen zijn visie geeft over Frits en Hans, wel interressant.
Zo schrijft hij dat Hans het sarcasme mist dat Frits had en dat hij ook een stuk zachter is omdat hij zich nooit van Augusta heeft kunnen losmaken, terwijl Frits dit al op jonge leeftijd gedaan heeft....

Casper van Bohemen
Een heer met stijl
  zondag 26 februari 2006 @ 02:16:12 #237
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_35500139
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef Beaudien het volgende:
En die Dorothea achter het raam!! Jeetje, jeetje, ze moet ook echt overal bij zijn met haar grote neus!
Die reactie van haar ook

Was wel even bang dat ze naar binnen zou gaan en het geheim alsnog niet uit zou komen. Je kon dat ook niet zien aan de vooruitzichten. Gelukkig kwam ze niet verder dan het raam
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_35503027
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:09 schreef Svensational het volgende:

[..]

tnx
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_35510110
quote:
Zo schrijft hij dat Hans het sarcasme mist dat Frits had en dat hij ook een stuk zachter is omdat hij zich nooit van Augusta heeft kunnen losmaken, terwijl Frits dit al op jonge leeftijd gedaan heeft....
Dat idee kreeg ik ook al. Hij mag wel eens wat harder worden. De waarschuwing die hij in het vooruitzicht gaf aan Sjors over Augusta kan echt niet.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_35518809
IK moest lachen toen Laura in de kandelaar viel ehehehehehhe
pi_35519090
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef Frey het volgende:

[..]

Wat roept hij nou
OUWE! (?)
pi_35534014
Ze is vast niet dood.........................
  maandag 27 februari 2006 @ 08:26:05 #243
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35534035
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:23 schreef Beaudien het volgende:
Anders zou ze niet in een ziekenhuis liggen....
pi_35534067
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:23 schreef Beaudien het volgende:
Jammer he

@Jaapstam Benjamin lag ook eens dood in het ziekenhuis
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_35549254
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:29 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Jammer he

@Jaapstam Benjamin lag ook eens dood in het ziekenhuis
Yasmin toch ook?
Back in business.
  maandag 27 februari 2006 @ 20:02:25 #246
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_35552823
sjongenjonge wanneer krijgen we dat extra luchtgat van Laura nou eens te zien
* Babette trappelt van ongeduld
  maandag 27 februari 2006 @ 20:05:15 #247
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35552934
*naar RTL 4 zapt*

pi_35552944
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:19 schreef Shirley het volgende:

[..]

Yasmin toch ook?
Volgens mij wel ja
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_35552980
Matig hoor zien we niet eens hoe ze die pin er uit trekken.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_35552988
Nou heb ik het begin gemist
Zagen we ook hoe die ouwe graftak van die kandelaar af werd getrokken???
Why are you wearing that stupid man suit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')