Neequote:Op maandag 27 februari 2006 20:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou heb ik het begin gemist
Zagen we ook hoe die ouwe graftak van die kandelaar af werd getrokken???
Ik ookquote:Op maandag 27 februari 2006 20:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou heb ik het begin gemist
Zagen we ook hoe die ouwe graftak van die kandelaar af werd getrokken???
Laat het hem maar niet horen, voor je het weet lig je in stukken!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
2 miljoen kijkers wisten het al!
lekker nep.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De eerste scene was met Laura op een ziekenhuisbed die door het ziekenhuis gereden werd met Robert erachteraan hollend![]()
Nee, ze weten dat Frits op ijs legt en dat Hans een jokkebrokje is.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Augusta
Maar ik snap het ff niet, denken Sjors en Jack nu dat Hans ligt ingevroren ipv Frits??
van Robert en Hans(je?)quote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
Dennis en Daantje halfzus / -broer?
Van wie is Daantje een kind dan?
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:14 schreef babette21 het volgende:
verdomme, een sprongetje in de tijd
en volgens mij weten de schrijvers niet helemaal wanneer het oorlog was
Oh gut ja, daar kreeg ik al helemááál een slappe van.quote:
Nu weet Hansje Pansje Kevertje waarschijnlijk dat daar ook de amulet moet liggen.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
Naast dom is Sjors niet bepaald slim.
typisch Sjors: jéé weer 'n familielid erbijquote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En het is inderdaad wel dom dat ze direct naar Oma wil
De ene wijn wordt steeds beter... de ander wordt azijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
als Augusta een kind was in de oorlog, dan zou ze nu 60-70 zijn...
ik geef haar eerder 75+
waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Sjors is nu al aan het hopen dat dr NSB overgrootvader ook nog leeft
Dat iemand zo weinig inhoud kan hebben eh.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Sjors is nu al aan het hopen dat dr NSB overgrootvader ook nog leeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |