Ik ben niet de enige.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:36 schreef babette21 het volgende:
gadver!! de eerste keer sinds het spiegelincident dat ik m'n ogen dicht heb gedaan!!
Het hergebruiken van het bankje.quote:
Ha, wel juistquote:
Robert is jaren geleden in een spiegel gevallen [duwtje van Laura], dat zag er ook zo ranzig uitquote:
Ja vooral toen Robert in het midden ging staan .quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Laura
Ik krijg een flashback naar het spiegelincident.
Nee! Nooit! En ze gaat ook niet dood, helaas voor jouquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dizer op 24-02-2006 21:28:15 ]Friends don't let friends remain beardless...
In 2 delen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef PM-girl het volgende:
Gaat laura eruit ofzo?
caps?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Robert is jaren geleden in een spiegel gevallen [duwtje van Laura], dat zag er ook zo ranzig uit
ow dat.... ja je kan het nep noemen... ik ben dat hergebruik inmiddels wel gewendquote:
Dat krijgt ook een wending!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee! Nooit! En ze gaat ook niet dood, helaas voor jou![]()
Maar wat een spannende ontwikkelingen![]()
Heb er zin in maandag. De reactie van Dennis en de ontmaskering van Hans en Augusta![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat krijgt ook een wending!Ik zag 'm net in de preview, ik vond hem maar gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
Graag.quote:
Snif.quote:
Jaaa, dacht ik ook al. Dat zag er echt bizar uit toen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Laura
Ik krijg een flashback naar het spiegelincident.
EDIT:
[..]
Ik ben niet de enige.![]()
Het had ook niet echt nut verder nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar waar ging die hele scene nou eigenlijk over?!
ik kon het nut er niet echt in zien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |