quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:38 schreef REFUSED het volgende:
MatchID: 35935285
Een unpredictable keeper met een pass van 40 meter waaruit gescoord wordt.Ik was altijd in de veronderstelling dat specialities niet werkten bij goalies, zou bijvoorbeeld head dan ook meetellen voor het totaal aantal koppers?
Dat vroeg ik me ook af laatst. Hebn spelhervattingen zin voor een keeper?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat onvoospelbaarheid in combinatie met magisch spelhervatting me gaat brengen komend seizoen
Kruising tussen Piekenhaghen en Hooijdonk?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:46 schreef Yankee_One het volgende:
als je hem de vrij trappen laat nemen wel
Mijn keep heeft goed spelhervatting en heeft er al wat vrije trappen + penalty's ingeschotenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:42 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af laatst. Hebn spelhervattingen zin voor een keeper?
Ik ookquote:
Dat kan ook zonder geld hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik ook
Nu nog eens wat geld verdienen, dan kan er pas een retestrak trainingsregime geimplementeerd worden.
Je uitkomsten kan je enigszins inschatten van stadionuitbreiding en aankopen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:34 schreef maniack28 het volgende:
Mijn planning qua verkoop van trainees en stijgingen e.d. ligt al behoorlijk vast. Ik heb berekend wie wanneer gaat stijgen en wanneer en of ik die stijger verkoop. Ik heb berekend dat ik geld ga overhouden voor 2 wonderbaarlijk mids, die mn middenveld lekker kunnen boosten. Verder heb ik berekend dat ik mijn stadion ga uitbreiden tot +/- 30k, afhankelijk van mijn inkomsten de komende week... en verder.... ga ik proberen weer te strijden voor het kampioenschap, maar op het moment schat ik Uddel hoger in dan mezelf...
Correct, het is ook maar een planning hequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:37 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je uitkomsten kan je enigszins inschatten van stadionuitbreiding en aankopen.
Maar als je trainee geblesseerd raakt voor 6 weken, dan kan die en 4 weken iig niet spelen en je moet 4 weken lang 8 dokters in dienst nemen ofzo...
Dus geheel vast zit het niet!
Ja weet ik, ik train nu defs van redelijk tot zover mijn financien het toelaten. Ik bedoelde een trainingsopzet met 17 jarige goed/formidabel defs, dat kan ik nu niet betalen..quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:34 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder geld hoor.
En er zit geen verschil tussen de 11e en de 10e bij de inkomsten.
Je zal meer verdienen door meer supporters en omdat je sponsergeld gewoon geleidelijk zal blijven stijgen.
huh?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Is Hattrick nou verkocht voor 133 k ofzo?
Ga ik nog even bedenken.... ik denk dat ik een aantal awards ga maken (stuk of 5) en deze door verschillende 'jury's ' laat uitreiken. Misschien dat het dan wat 'eerlijker' gaat ipv veelal stemmen gebaseerd op hoe vaak iemand in een topic spamtquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:36 schreef Johan-Derksen het volgende:
Joralf is de man van de awards.. maar ja, het is al verdacht stil in huize Joralf...
Dus...
Als je nu al een redelijke trainer hebt zou ik trainees kopen, als je een matig trainer hebt zou ik voor de trainer gaan (hoewel een trainer zonder trainees nogal nutteloos is he).quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:27 schreef Japiejooo het volgende:
Ben nu aan het twijfelen voor komend seizoen. Speel nu 9e klasse, heb wel wat geld op de bank (¤400.000 ongeveer). Zit te twijfelen of ik een goede trainer zal kopen, of een aantal goede trainees...
advies: let niet meer zo op pm voor wingers, gezien het feit dat flink minder belangrijk geworden is, en de prijzen in de toekomst zich daar ook naar zullen gedragen imho.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:00 schreef ASSpirine het volgende:
Ik probeer nu weer een vleugel met pm en passen te halen, een 17-jarige, maar het lijkt alsof ze tegenwoordig duurder zijn dan vorig seizoen
Tis 100k duurder dan degene die ik vorig jaar heb gekocht
DIt is een nieuwe winger, kheb 2 plaatsen open die ik persé wil vullen met traineesquote:Horatiu Militaru (87259461)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 1 030
Loon: 868 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: uitstekend
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Tsssssssssssk...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn blij met een tweede plaats
Als je precies 10x aan der kont kan zitten wel...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssssk...
2e worden is hetzelfde als een lekker wijf net niet scoren
zoals toen in nijmegen SWquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssssk...
2e worden is hetzelfde als een lekker wijf net niet scoren
Lijkt me sowieso vrij hoog gegrepen voor een IX/X/XI klasser. Zelf koop ik ze nu ook nog bij redelijk en heb pas mn 1e 17 jarig goed verdediger gekocht. Pas als je een paar keer goed verkoopt zal je in staat zijn om goed/uitstekend aan te schaffen lijkt me.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik train nu defs van redelijk tot zover mijn financien het toelaten. Ik bedoelde een trainingsopzet met 17 jarige goed/formidabel defs, dat kan ik nu niet betalen..
Maar als ik al iets meer toeschouwers en sponsorgeld krijg, kan ik misschien uit het rood komen
Goed verkopen moet dan maar komend seizoen gebeuren. Ik kan er een paar naar uitstekend krijgen en die zijn dan 18quote:Op woensdag 21 december 2005 00:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso vrij hoog gegrepen voor een IX/X/XI klasser. Zelf koop ik ze nu ook nog bij redelijk en heb pas mn 1e 17 jarig goed verdediger gekocht. Pas als je een paar keer goed verkoopt zal je in staat zijn om goed/uitstekend aan te schaffen lijkt me.
Er is natuurlijk altijd de grote Tombola YPquote:Vooral aan het begin van het seizoen is het altijd amper te betalen....
Kan je beter doortrainen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:34 schreef Bonobo11 het volgende:
Goed verkopen moet dan maar komend seizoen gebeuren. Ik kan er een paar naar uitstekend krijgen en die zijn dan 18
Geldgebrek gaat mij dan dwingen iets te verkopen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:51 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Kan je beter doortrainen.
Krijg je meer voor en wordt je linie sterker van.
Ik train PM, en ik weet het verschil in prijzen niet zo goed, maar ik heb nu 9 trainees, 5 goed, waarvan 4 17, en 2 of 3 die snel moeten poppen. 2 redelijk, en 2 matig met bijstats. redelijk ook beide 17 en matig 1 18 en 1 17. Ik sta wel 200k in de min, maar volgens mij zijn goed trainees van 17 toch niet te hoog gegrepen. Heb ze wel op de helft van het seizoen ongeveer pas gehaald.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso vrij hoog gegrepen voor een IX/X/XI klasser. Zelf koop ik ze nu ook nog bij redelijk en heb pas mn 1e 17 jarig goed verdediger gekocht. Pas als je een paar keer goed verkoopt zal je in staat zijn om goed/uitstekend aan te schaffen lijkt me.
Vooral aan het begin van het seizoen is het altijd amper te betalen....
sommige mensen zijn nu eenmaal snel tevredenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je precies 10x aan der kont kan zitten wel...
Goed trainees halverwege het seizoen kosten bij spitsen (wat ik train) tussen de 700k en de 2 miljoen, afhankelijk van hoeveel passing ze hebben. Het is dus best betaalbaar. Wat je beter kan doen (naar mijn idee) is in week 1 of 2 een redelijk 17 jarige kopen, heb ik ook gedaan en kostte slechts 343k en deze is aan het eind van het seizoen ook gewoon uitstekendquote:Op woensdag 21 december 2005 09:08 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik train PM, en ik weet het verschil in prijzen niet zo goed, maar ik heb nu 9 trainees, 5 goed, waarvan 4 17, en 2 of 3 die snel moeten poppen. 2 redelijk, en 2 matig met bijstats. redelijk ook beide 17 en matig 1 18 en 1 17. Ik sta wel 200k in de min, maar volgens mij zijn goed trainees van 17 toch niet te hoog gegrepen. Heb ze wel op de helft van het seizoen ongeveer pas gehaald.
De 17-jarige goed trainees die ik kocht waren 50k of minder. PM dan. Hadden dan ook wel weinig bijstats maar dat scheelt wel heel veel als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Goed trainees halverwege het seizoen kosten bij spitsen (wat ik train) tussen de 700k en de 2 miljoen, afhankelijk van hoeveel passing ze hebben. Het is dus best betaalbaar. Wat je beter kan doen (naar mijn idee) is in week 1 of 2 een redelijk 17 jarige kopen, heb ik ook gedaan en kostte slechts 343k en deze is aan het eind van het seizoen ook gewoon uitstekend
dat zal dan nog wel minder zijn dan de 11k die je voor die 17 jarige hebt betaald........Alhoewel ik dat persoonlijk wel een koopje vind!quote:Op woensdag 21 december 2005 09:46 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb ook nog een volgens mij 17-jarige redelijk scoren redelijk passen. Heb er maar 11k voor betaald, en vraag me af wat een 18-jarige redelijk/redelijk oplevert aan het begin van het seizoen. Ik heb 5 spitsen waar ik er maar 4 nodig heb, dus kan er nog 1tje verkopen.
Weet iemand dat ongeveer?
Dat vond ik ook wel, dacht dat het wel meer op zou leveren eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef Tim_G het volgende:
[..]
dat zal dan nog wel minder zijn dan de 11k die je voor die 17 jarige hebt betaald........Alhoewel ik dat persoonlijk wel een koopje vind!
Maar je kan toch gewoon aan het begin van het seizoen op transfervergelijking klikken..... weet je het precies![]()
Dat is waar maar met een beetje geluk duurt dat nog even.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:53 schreef Grumpey het volgende:
als je weet hoeveel mensen zich nu massaal op die FD zullen storten.....
dat wordt nooit een goedkoop grapje
wordt lastig... ik zit in een all-3-5-2 league.. bijna iedereen speelt wel met iig 1 winger. gewoon mn beste defs als wingback opstellen (dat deed ik opzich al..)quote:Op woensdag 21 december 2005 12:48 schreef Grumpey het volgende:
towards middle, en dan hopen op geen winger tegenover je
Ik heb 2 x formidabel, 3 x uitstekend en binnenkort stijgen er weer 3 naar uitstekend (allemaal worden ze 19 volgend seizoen) En dan heb ik nog 2 x 17 jaar redelijk en 1 17 jaar goed.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:08 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik train PM, en ik weet het verschil in prijzen niet zo goed, maar ik heb nu 9 trainees, 5 goed, waarvan 4 17, en 2 of 3 die snel moeten poppen. 2 redelijk, en 2 matig met bijstats. redelijk ook beide 17 en matig 1 18 en 1 17. Ik sta wel 200k in de min, maar volgens mij zijn goed trainees van 17 toch niet te hoog gegrepen. Heb ze wel op de helft van het seizoen ongeveer pas gehaald.
koopjequote:Op woensdag 21 december 2005 13:34 schreef Lennox het volgende:
Armando Modesto
TSI=970, 29 jaar, zwak vorm
Heeft matig ervaring en matig leiderschap
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Ik kon voor 21k niet tobben, zakken zie ik hem ook niet snel.
Ik zou ze allebei aan Vliegende Harries verkopen voor 4K het stukquote:Op woensdag 21 december 2005 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
ff advies nodig.
Ik heb nu 1 uitmuntend spits van 19 en formidabel (vrijdag wss uitmunted) van ook 19.
Ik zit al een miljoen in de plus en heb al een goede ploeg, zal ik die twee gewoon behouden? Zodat ik een sterke aanval behoud.
Of ongeveer 3 miljoen in de plus komen en dan met allemaal 17 jarigen in de spits?
Zit komend seizoen in VII
Ik zou de 2e verkopen aan het begin van het seizoen (niet meer trainen in het tussenseizoen als hij dus gestegen is naar uitmuntend). De eerste kan je houden als hoofdspits. De 2e levert met uitmuntend zo rond de 1.3 miljoen op (afhankelijk van passing) en dan heb je dus 2.3 mil over. Ik weet de verdere situatie in je team niet, misschien heb je een zwak middenveld, een zwakke verdediging, moet je het stadion uitbreiden of wil je een nieuwe coach. Maar als je dat allemaal niet wil, zou ik ervoor kiezen om een formidabel spits van 18 of 19 te kopen aan het begin van het nieuwe seizoen (als vervanger van de net gestegen uitmuntende) en de rest van je geld op de bank houden tot pak hem beet week 8 a 9 en dan voor ongeveer 1.4 a 1.6 miljoen een spits van 17 met goed scoren, goed passen en een speciality kopen. Als je hem een beetje hoog inkoopt, stijgt hij vrij snel naar uitstekend, kan je hem op begin 18 met formidabel verkopen voor een extreem hoog bedrag (of doortrainen als dat niet lukt en dan heb je voor de lange termijn een hele leuke spitsquote:Op woensdag 21 december 2005 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
ff advies nodig.
Ik heb nu 1 uitmuntend spits van 19 en formidabel (vrijdag wss uitmunted) van ook 19.
Ik zit al een miljoen in de plus en heb al een goede ploeg, zal ik die twee gewoon behouden? Zodat ik een sterke aanval behoud.
Of ongeveer 3 miljoen in de plus komen en dan met allemaal 17 jarigen in de spits?
Zit komend seizoen in VII
daar heb je één minuut over nagedachtquote:Op woensdag 21 december 2005 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Dutch Grass Hoppers
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
daar heb je één minuut over nagedacht
toch bedankt
FC GrubbleKingquote:Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
For two weeks following the end of the season you are able to rename your club. There is a cost associated with it...
het kriebelt weer... ik wil al een paar seizoenen mn naam wat internationaliseren.. iemand nog suggesties?
Of beter nogquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
ROCLON (Revenge Of Cees Lok Of Nijmegen)
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:47 schreef Lortnoc het volgende:
De Terrifying Asperge Farmers Known As Schelbergen (TAFKAS)
quote:
Ik ben klaar voor volgend seizoenquote:Eloï Schoeters (46323206) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 24 390
Loon: 7 080 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wereldklasse
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:31 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou het gewoon FC Knudde noemen VK, want met die defs van je wordt het natuurlijk nooit wat
Hamburger Crew; internationaler kan niet.quote:
Sommigen vragen er echt om...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef Uddel het volgende:
das ook niet lief...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:06 schreef SuperWeber het volgende:
The Naughty Motherfuckers??
op werk, dus geen IRCquote:Op woensdag 21 december 2005 17:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
das ook niet lief...
om slowchat een beetje te voorkomen, doe liever suggesties op IRC
Is dat die gast die dat eindeloze triviantscript gemaakt heeft?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
Lukas Dessauer van Triviacafe buitte in de 44e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde zo 0 - 2. In de 45e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Kevin Shufflebottom van Triviacafe werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0 - 3. Hierna verlaagde Triviacafe het tempo, zodat de spelers meer aandacht konden besteden aan hun verdedigende taken. Er was wat verwarring bij Hoolieganzen over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar slecht. Agustín Sbampato liet op pure snelheid zijn directe tegenstander staan en legde de bal vervolgens panklaar neer voor Kevin Shufflebottom, die de 0 - 4 scoorde. Met dit derde doelpunt kreeg Kevin Shufflebottom een hattrick op zijn naam. Kevin Shufflebottom van Triviacafe buitte in de 45e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde zo 0 - 5. Er was wat verwarring bij Triviacafe over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar zwak. De ruststand was 0 - 5. Triviacafe had het meeste balbezit, namelijk 100 procent.
In de 44e minuut 1 doelpunt tegen
In de 45e minuut 3 doelpunten tegen...
En dat balbezit ...
Die maat waar ik tegen speel, zal tevreden zijn
Het was spannendquote:0-1 Kevin Shufflebottom (6)
0-2 Lukas Dessauer (44)
0-3 Kevin Shufflebottom (45)
0-4 Kevin Shufflebottom (45)
0-5 Kevin Shufflebottom (45)
0-6 Kevin Shufflebottom (50)
0-7 Kevin Shufflebottom (51)
0-8 Arnold Burtscher (60)
0-9 Giuseppe Telesca (67)
0-10 Gosse Zeegers (77)
0-11 Lukas Dessauer (82)
0-12 Kevin Shufflebottom (86)
Hier dus ook al aan het spammenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:19 schreef Daemon19 het volgende:
Sibolt Van Beveren (65394072) en Tommy Zentveld (16380717), deadline om 21:40!!
En JD, afgelopen zondag had ik eerste 40 minuten niks..
Toen eerst 2 doelpunten tegen achter elkaar en toen 3 doelpunten voor..
Je snapt precies wat ik bedoel.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:35 schreef Daemon19 het volgende:
Onder spammen, versta ik het meerdere keren posten van hetzelfde bericht.
Ik heb het maar 1x hiero bij een reactie gezet..
Voor 2000 euro, z'n conditie en positiespel wordt aan gewerkt zodra hij onderdeel is van deVliegende selectie. Als centrale verdediger lijkt me dit wel een aardige investering.quote:Martin Garvey (81698527) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Cymru
Total Skill Index (TSI): 1 550
Loon: 802 ¤/week
Eigenaar: Tarantella Sheepdip
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Aardige versterking voor m'n middenveld voor 3kquote:Francisco Baena (41815880) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 590
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: no time for losers
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 8
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Wat train je eigenlijk? Want deze zwak pos stelt niet zo heel veel voor op het middenveld hoor... je kan beter 3 kale goed pos met uitstekend conditie halen, dan zit je zo rond de waardeloos (zeer hoog)quote:Op donderdag 22 december 2005 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:
en een mogelijk nieuwe aanvoerder voor komend seizoen:
[..]
Aardige versterking voor m'n middenveld voor 3k
ik heb 55K overgehouden aan m'n promotie (45K promotiebonus+10k voor topscorer(die 5K kostte, dus nu al zichzelf terugbetaald heeft)), dus m'n geld is voorlopig nog niet op. Ik ben nog op zoek naar een goede winger, als jullie iemand weten, ik houd me aanbevolen.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:49 schreef ExCibular het volgende:
@social disorder, geef nog niet al je geld uit! Het tussenseizoen heeft soms ook hele interessante koopjes.
Btw, gisterochtend ging er een goed keeper weg voor 60.000
Dat is ook een koopje! Ik heb voor die van mij bijna 120 betaald.
enquote:Göran Duvmo (81371296) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 750
Loon: 1 048 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: houthakkers
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
enquote:Dennis Diepelt (32125500) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Deutsch!
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 6 010
Loon: 2 808 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: VC Kampvuur
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 11
Competitiedoelpunten dit seizoen: 3
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
graag adviesquote:Nélson Oliveira (65484640) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 4 230
Eigenaar: tangen van sammy
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
ehm denk je nu echt dat deze spelers voor die bedragen eruit gaan? die brilajnte knikker gaat volgens de transfervergelijking al 1,7kk kosten.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:41 schreef SocialDisorder het volgende:
van boven naar beneden:
2K
11K
11K
in hoeverre is passing belangrijk voor een vleugelspeler?
Passen is belangrijk voor de aanvallende capaciteiten, net als vleugelspel.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:41 schreef SocialDisorder het volgende:
van boven naar beneden:
2K
11K
11K
Hoeveel dagen voor de deadline? Want geloof nooit dat je zulke bedragen betaald voor spelers met zulke stats...quote:Op donderdag 22 december 2005 10:41 schreef SocialDisorder het volgende:
van boven naar beneden:
2K
11K
11K
Wat waren beide TSI's, want bij keepers kun je beter naar de TSI kijken dan naar de hoogte vd vaardigheden. Mijn goed keeper kostte ruim over de 200k, maar is dan ook een bijna uitstekend keeper.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:49 schreef ExCibular het volgende:
@social disorder, geef nog niet al je geld uit! Het tussenseizoen heeft soms ook hele interessante koopjes.
Btw, gisterochtend ging er een goed keeper weg voor 60.000
Dat is ook een koopje! Ik heb voor die van mij bijna 120 betaald.
kerel vergeet het maar...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben nu aan het bieden op die laatste knakker, zit op 20K, en morgenavond is de deadline.
18 jaar en formidabel vleugelspel, dat red je niet met je geld denk ikquote:Op donderdag 22 december 2005 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben nu aan het bieden op die laatste knakker, zit op 20K, en morgenavond is de deadline.
mensen gaan pas bieden wanneer de deadline in zicht komt. de prijs opdrijven is voor jou als koper niet echt gunstigquote:Op donderdag 22 december 2005 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb ook wel zo'n vermoeden, hoewel er niet echt fanatiek op geboden wordt.
Ik ga wel verder zoeken.....quote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef SocialDisorder het volgende:
alst lukt heb ik wel een mooi koopje.....zo niet, ga ik wel verder zoeken.
Je bedoelt: ik zorg dat ik de hoogste prijs heb en hoop dat hattrick plat gaat?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben nu aan het DDOS-enquote:Op donderdag 22 december 2005 13:51 schreef Uddel het volgende:
[..]
Je bedoelt: ik zorg dat ik de hoogste prijs heb en hoop dat hattrick plat gaat?
als het lukt is dat omdat hattrick down is geweest wanneer de deadline verloopt. wat train je trouwens? ik zie nergens jonge spelers in je teamquote:Op donderdag 22 december 2005 13:44 schreef SocialDisorder het volgende:
jeugdopleiding moet je niet aan doen, daar komt toch niets nuttigs uit. geloof me.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef SocialDisorder het volgende:
ik train momenteel op Positiespel, en ik heb geen jonkies in m'n team, omdat ik niet het budget had om een behoorlijke jeugdopleiding te doen, en niet voldoende tijd erin stak om serieus jeugdspelers te kopen, opleiden en weer verkopen.
die speler is wat oud om te trainen en bovendien met zn waardeloos ervaring zou ik m voorlopig nog geen aanvoerder maken. ervaring is geloof ik minstens zo belangrijk voor een aanvoerder.quote:Op donderdag 22 december 2005 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:
en een mogelijk nieuwe aanvoerder voor komend seizoen:
[..]
Aardige versterking voor m'n middenveld voor 3k
Hey Voreg,quote:Op donderdag 22 december 2005 14:41 schreef VoreG het volgende:
Ja hoi,
Ik heb me ook maar eens aangemeld voor dit spel, sta alleen nog op de wachtlijst... Maar kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt en hoe je het moet aanpakken in het begin
In de OP staan een aantal mooie links voor beginners.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:41 schreef VoreG het volgende:
Ja hoi,
Ik heb me ook maar eens aangemeld voor dit spel, sta alleen nog op de wachtlijst... Maar kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt en hoe je het moet aanpakken in het begin
Waarom heb je die voor je middenveld gekocht?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:
Francisco Baena (41815880) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 590
Eigenaar: no time for losers
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Doelpunten in carrière: 8
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Zit jij bij Antz dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:28 schreef KaheemSaid het volgende:
He Maniack, kun je me voortaan niet ff groeten als je op onze Teamspeak zit.
Daarnaast wil ik dat van die woordvoeders net vragen en aangezien ik in de X kom wacht ik nog even.
Daarnaast wil ik jou ook van harte welkom heten.![]()
- bepalen wat je wilt gaan trainenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:41 schreef VoreG het volgende:
Ja hoi,
Ik zat tussen die anteaters met mijn eigen voornaam, Siebren.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zit jij bij Antz dan?Ik zie nooit Wikingleden hoor, welke naam heb je? Ow en btw.. ik kan niet meer (veel) spelen vanwege videokaartprobelemen
Wat heb je hieraanquote:Op donderdag 22 december 2005 19:24 schreef ExCibular het volgende:
En begin alvast met de HT regels dan kan je snel je managers diploma halen!![]()
Laat maar, ik heb er al eentjequote:Op donderdag 22 december 2005 19:14 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben op zoek naar een future coach, vanaf wanneer was dat ook alweer goedkoper en wat moet die future coach dan max kosten?
Ah dat is mooi voor de volgende set veranderingen, vliegende keep!quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:09 schreef DaMadKow het volgende:
Vorm: +5 / -5
TSI: +5.690 / -1.320
Scoren: +1
Mijn reservekeeper is gestegen naar zwak scoren
Piekenhagen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:09 schreef DaMadKow het volgende:
Vorm: +5 / -5
TSI: +5.690 / -1.320
Scoren: +1
Mijn reservekeeper is gestegen naar zwak scoren
Geen erg lekkere TU qua vorm, maar vormdaling kun je beter nu hebben dan middenin het seizoenquote:Giampaolo Murru (78750666) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een gemeen persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 1 960
Loon: 757 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Die heeft niet zwak scoren, maar uitmuntend scoren.quote:
Leeftijd is voor conditietraining even belangrijk als bij bijv PM training. Een speler van 18 kan 3 niveau's stijgen in 2 weken. Een speler van 27 maar 1 niveau. Althans zo heb ik het ervaren het vorige tussenseizoen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:42 schreef Japiejooo het volgende:
Weet iemand hoe lang je conditie moet trainen om deze enigszins te verbeteren?
En kan je dit het beste nu doen, tussen twee seizoenen in?
Keb het al...quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:24 schreef SuperWeber het volgende:
Is er iemand die een lijstje bij de hand heeft wat aangeeft vanaf hoeveel miljoen euro's je hoeveel economen moet aannemen??
Ik zou er in de 9e maar iets van 3 hooguit nemen. Het hangt een beetje van 2 dingen af:quote:Op donderdag 22 december 2005 16:51 schreef HT-Jeroen het volgende:
Ik denk trouwens aan het inhuren van wat meer woordvoerders begin volgend seizoen (heb er nu 1), ben benieuwd naar jullie meningen hierover, en naar hoeveel woordvoerders jullie hebben/hadden in de negende divisie.
Jeroen
Ik onthoud altijd:quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:24 schreef SuperWeber het volgende:
Is er iemand die een lijstje bij de hand heeft wat aangeeft vanaf hoeveel miljoen euro's je hoeveel economen moet aannemen??
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef Grumpey het volgende:
trouwens +4 (een van de laatste weken, het einde van 103x verdedigingstrainingsweken met daarin 273x een stijging....nog 2 a 3x en het is over ermee...)
En mijn vorm is iets gedaald maar niet enorm dus kom maar op met de PD
op zen minst zijn conditie trainen, en als je me verkoopt, doe het dan in het begin van volgend seizoenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:15 schreef pekel het volgende:
Voor hoeveel zou ik deze verkopen, of toch nog doortrainen?
Teunis Joling
TSI=4 710, 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap
Spelmaken: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef Grumpey het volgende:
trouwens +4 (een van de laatste weken, het einde van 103x verdedigingstrainingsweken met daarin 273x een stijging....nog 2 a 3x en het is over ermee...)
Als zn conditie nog omhoog gaat ongeveer 8 ton, en hopen dat kopers nog tegen elkaar opbieden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:15 schreef pekel het volgende:
Voor hoeveel zou ik deze verkopen, of toch nog doortrainen?
Teunis Joling
TSI=4 710, 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap
Spelmaken: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Ik dusquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoe flik je het om nu al je bekertegenstander te weten.
Is namelijk niet mogelijk
PS
Iemand interesse in een friendly tegen Hoolieganzen?
traint wellicht SPquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:25 schreef Oldbie het volgende:
OMG ik zat mijn bekertegenstander te bekijken. Ik ben vrij kansloos tegen een middenmoter in VI maar toch was ik benieuwd. Die gast heeft in totaal 47 spelers.
Wat moet je daar mee?
Of klaverjassen..quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
traint wellicht SP
woensdag naar chilihopelijk komen mn spelers met beide benen en armen weer terug
kut..heb er al 1...volgende week?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:30 schreef The_Hives het volgende:
ik heb ook nog geen friendly
Helmunt?
Wel mogelijk, mn broertje liep ook al te raaskallen dat hij tegen een BOT team moest voor beker.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoe flik je het om nu al je bekertegenstander te weten.
Is namelijk niet mogelijk
PS
Iemand interesse in een friendly tegen Hoolieganzen?
Dat dacht ik dus ook. Cup ranking bij Rambrandt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Wel mogelijk, mn broertje liep ook al te raaskallen dat hij tegen een BOT team moest voor beker.
Ik speel het zelf niet,dus ik ben er niet in thuis, maar zal vast via rembrandt/altijd hattrick wel te zien zijn.
neequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:26 schreef komrad het volgende:
JD gaat gij trouwen???
quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:46 schreef maniack28 het volgende:
Joh nog even en JD wordt voorbij gestreefd door zn koters, die natuurlijk ook actief gaan hattricken
Daarvoor ben je ook docent, dan kan je ze zonder beperkingen de hele dag kapotschelden omdat ze die stomme kutwiskunde niet snappenquote:
Net geuppedquote:Andro Bauman
TSI = 12 940, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: slecht Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
eindelijk een begrijpende zielquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarvoor ben je ook docent, dan kan je ze zonder beperkingen de hele dag kapotschelden omdat ze die stomme kutwiskunde niet snappen
Gepulled? Nahquote:
Train je nog steeds keepers??quote:
kan niet.. en zie hierquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:48 schreef DeHovenier het volgende:
Gepulled JD. Miereneuker![]()
Had ik al gezegd dat ik iets anders ging trainen Joralf? Nee
Er is dus helemaal geen loting bij HT voor de beker?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:19 schreef Grumpey het volgende:
cup-ranking werkt wel van rembrandt, dus je kan gewoon je bekertegenstander zien.
Niet dat het voor mij uitmaakt, moet sowieso tegen een kneus...![]()
Doen ze dat niet met de hand, dat je teamnaam in een balletje zit samen met 1000'en andere balletjes in een grote komquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:44 schreef maniack28 het volgende:
Joh... het is gewoon gebaseerd op rankings
Dat blijkt....quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:44 schreef maniack28 het volgende:
Joh... het is gewoon gebaseerd op rankings
Een beetje random generator kan een leuke "loting" verrichten. Nu is het eigenlijk allemaal vantevoren bekend en is het lang niet zo leuk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doen ze dat niet met de hand, dat je teamnaam in een balletje zit samen met 1000'en andere balletjes in een grote kom
dit was ook vooraf bepaaldquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:53 schreef ArTiC het volgende:
Zo gaat het altijd al Oldbie.
Geen
[afbeelding]
Bij hattrick
Waarom? Ik zou dan een eredivisieploeg kunnen loten. Dan ben ik net zo kansloos als nu maar het staat wel leuk in mijn CV. Ook kan ik een IX klasser loten. Dan heb ik grote kans een ronde verder te komen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:55 schreef Grumpey het volgende:
hoezo is dat minder leuk?
Een van de krachten van het spel is dat het eerlijk is, daarnaast ligt het niet vast aangezien je vantevoren nooit kan uitrekenen tegen wie je moet spelen als je zou winnen.
Het enige wat vast staat is dat iedereen van hetzelfde niveau als jezelf in elke ronde even sterke tegenstanders tegenkomt. Een random loting zou de nekslag zijn voor de eerlijkheid van de beker.
Er komen over een week ruim 9000 teams bij. Je bent zo aan de beurtquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:56 schreef VoreG het volgende:
duurt erg lang voordat ik eindelijk aangemeld ben... er zijn nog ... wachtenden voor u
Er staan momenteel 3112 gebruikers op de wachtlijst van jouw land. Gisteren hebben 77 mensen in jouw land hun team toegewezen gekregen. De laatste van hen had zich ingeschreven op 2005-11-16 11:10:00.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Er komen over een week ruim 9000 teams bij. Je bent zo aan de beurt
ik moest toen 2 of 3 maanden wachten ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er staan momenteel 3112 gebruikers op de wachtlijst van jouw land. Gisteren hebben 77 mensen in jouw land hun team toegewezen gekregen. De laatste van hen had zich ingeschreven op 2005-11-16 11:10:00.
Op 2005-12-18 21:59:34 heb je een team aangevraagd.
maar over een week begint dus eindelijk het nieuwe seizoen? Mooi
Eindelijk?? Je staat al wel 6 dagen op de wachtlijst!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er staan momenteel 3112 gebruikers op de wachtlijst van jouw land. Gisteren hebben 77 mensen in jouw land hun team toegewezen gekregen. De laatste van hen had zich ingeschreven op 2005-11-16 11:10:00.
Op 2005-12-18 21:59:34 heb je een team aangevraagd.
maar over een week begint dus eindelijk het nieuwe seizoen? Mooi
en slecht in vormquote:Klaas-Jan Huntelaar (21520974) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
26 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SC Huntelaar
Doelpunten in carrière: 47
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
en Belgquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:03 schreef The_Hives het volgende:
Klaas-Jan is al 26
[..]
en slecht in vorm. Een typische Ajax-spits
Sommige mensen verdienen het gewoonquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Eindelijk?? Je staat al wel 6 dagen op de wachtlijst!!!
Ik heb ruim 3 maanden gewacht op mijn team....ik had geen mazzel van een nieuwe competitie
klaas Jan is nog een belg ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:03 schreef The_Hives het volgende:
Klaas-Jan is al 26
[..]
en slecht in vorm. Een typische Ajax-spits
Een IXer verliest toch wel in de cup en het is leuk ernaast, maar voor hooggeplaatste teams is het soms een manier om te overleven. Hoe oneerlijk zou het zijn als er twee IIe klassers tegenmekaar zouden moeten in ronde 1 of 2? Hoe competitievervalsing zou dat zijn gezien de pics en het geld...quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Waarom? Ik zou dan een eredivisieploeg kunnen loten. Dan ben ik net zo kansloos als nu maar het staat wel leuk in mijn CV. Ook kan ik een IX klasser loten. Dan heb ik grote kans een ronde verder te komen.
Uiteindelijk komen de sterke ploegen toch wel bovendrijven. Lijkt me niets oneerlijks aan. Zo gaat het in de, zeer gewaardeerde, Gatorade cuptoch ook?
Ergens heb je misschien wel gelijk maar toch vind ik een loting leuker, spannender en eerlijker.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Een IXer verliest toch wel in de cup en het is leuk ernaast, maar voor hooggeplaatste teams is het soms een manier om te overleven. Hoe oneerlijk zou het zijn als er twee IIe klassers tegenmekaar zouden moeten in ronde 1 of 2? Hoe competitievervalsing zou dat zijn gezien de pics en het geld...
loting staat ten eerste niet gelijk aan random.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ergens heb je misschien wel gelijk maar toch vind ik een loting leuker, spannender en eerlijker.
Zo vind de "loting" voor een WK, EK of Champions League ook niet leuk meer. Ook dat is steeds meer een plaatsing dan een loting.....
Een kampioen moet van iedereen kunnen winnen.
Het moet natuurlijk wel een loting blijven. Noem het anders in vredesnaam "Plaatsing om de grote clubs te sparen" en gooi de term loting aan de kant.
Ik ben het niet met je eens dat het oneerlijk is als 2 tweede klassers tegen elkaar zouden moeten, dat het vervelend is wel maar dat is de charme van de beker. Dat zie je ook bij de Gatorade cup, in de achtste/kwart finale zitten soms nog gg divisie teams omdat die gunstig hebben geloot en dus nog niet tegen een eredivisie team hebben hoeven spelen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Een IXer verliest toch wel in de cup en het is leuk ernaast, maar voor hooggeplaatste teams is het soms een manier om te overleven. Hoe oneerlijk zou het zijn als er twee IIe klassers tegenmekaar zouden moeten in ronde 1 of 2? Hoe competitievervalsing zou dat zijn gezien de pics en het geld...
Een loting is niets anders dan random. De oudejaarsloterij is toch ook pure random? Dat is een echte loting en dat is eerlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
loting staat ten eerste niet gelijk aan random.
Spannender is het misschien wel, dat ben ik met je eens, maar eerlijker is het absoluut niet. Leuker is relatief, want de belangrijke wedstrijden zullen gewoon wat eerder in de cup gespeeld worden ipv aan het eind, maar gespeeld worden ze toch wel. En ik zie de lol niet van genaait worden, aangezien 50% dat ongeveer zal denken na random toewijzen.
Neej, alleen de spanning van de loting is er niet, maar voor de rest kan ik me goed vinden in het afschaffen van pure random toewijzing (ik had ook een alternatief voor fok cup in die richting ooit gemaakt enzo)
Alle ideeen zijn natuurlijk welkom, maar dan wel in het Fok!-Cup topicquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:55 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wat is trouwens je opzet voor een Fokcup plaatsing?
De naam is iets, de rest is weinig tot nietsquote:Lajos Langelaan (89184339) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 60
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
and kickingquote:Op zondag 25 december 2005 10:21 schreef komrad het volgende:
zo wat een steun hier zeg,
Hives: he's alive, alive
Trainee die ik te koop heb staan, deadline is morgenochtend om vijf voor achtquote:Ewald Mommers
TSI = 120 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and weak leadership abilities
Stamina: poor Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: poor
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: poor Set pieces: weak
Is al 5 ton op geboden, nog door een vriend van me ookquote:Wilibrord Worm
TSI = 1 690 , 17 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Unpredictable]
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: inadequate
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: passable Set pieces: weak
Waarom ontsla jij een formidabel vleugelspeler?quote:Op zondag 25 december 2005 11:06 schreef Ruudt het volgende:
M'n pull, ontslagen natuurlijk
[..]
Trainee die ik te koop heb staan, deadline is morgenochtend om vijf voor acht
[..]
Is al 5 ton op geboden, nog door een vriend van me ook
Nick? Nee, Frits. Frits Fluitketel.quote:Op zondag 25 december 2005 12:49 schreef Grumpey het volgende:
geniale nick heb je trouwens, kan hem bijna niet serieus nemen
Hoe heet je team? FC Gasfornuis?
Het zal wat minder dalen en dan vervolgens wat makkelijker stijgen. Maar ook weer niet heel spectaculair hoor, de grote stap komt beetje door het seizoen heen. Na 8 weken denk je opeens: "heej hij is wel flink hoger dan vroeger"...tenminste dat heb ik altijdquote:Op zondag 25 december 2005 10:48 schreef Yankee_One het volgende:
en ja hoor ik sta weer in de min. maarja stadion moest uitgebreid worden.
hoe zit het trouwens met het sponsorgeld wanneer je promoveert. ik weet wel dat het daalt aan het begin van het seizoen maar hoe zit dat in mijn geval?
quote:25-12-2005 Verkocht Anders Sörensson aan R.C. Deportivo 4 266 000 ¤ 146 980
22-12-2005 Verkocht Qasem Askari aan Ashim 131 000 ¤ 1 490
22-12-2005 Verkocht Jim Lévesque aan fc hechtkiller 1 734 000 ¤ 13 950
22-12-2005 Verkocht Mats Fridén aan FC Almsted 3 249 000 ¤ 124 590
22-12-2005 Verkocht Roberto Facchin aan noukies 2 000 000 ¤ 16 960
Jètèdèquote:Op zondag 25 december 2005 13:01 schreef Grumpey het volgende:
gewoon paar waailappen en je trainies opstellen en je verliest echt wel...Geen keeper wil nog wel eens helpen.
En: ik heb nu medailles in4
verschillende kleurtjes!
quote:25-12-2005 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 48 420 ¤.
25-12-2005 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 60 000 ¤ aan prijzengeld.
kloptquote:Op zondag 25 december 2005 14:35 schreef ASSpirine het volgende:
Deze YP's zijn de laatste van dit seizoen hé?
Volgende YP is voor het nieuwe seizoen toch? Dus die worden niet ouder?
Ik zit mij dat ook af te vragen, ik zie nog 10% supporters bijkomen!quote:Op zondag 25 december 2005 14:38 schreef ASSpirine het volgende:
EH, is het trouwens niet logisch dat eerst 10% van mijn supporters weggaan en daarna pas geld krijgen voor hun clubkaarten
ik zie nog geen supporters weggaan...
yep, had me een paar pagina's terug al voorgesteld. Blijft trouwens saai, dat tussenseizoen, helemaal met het vooruitzicht dat je maar liefst 4 bot teams volgend seizoen hebt (aldus rembrandt)quote:Op zondag 25 december 2005 10:48 schreef komrad het volgende:
HT-Jeroen, nieuw hier??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |