abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 december 2005 @ 00:59:13 #51
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_33264183
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:51 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Kan je beter doortrainen.
Krijg je meer voor en wordt je linie sterker van.
Geldgebrek gaat mij dan dwingen iets te verkopen.
Ik ga ze wel zo lang mogelijk vasthouden
en hoop op wat meer toeschouwers, kweet ook nog niet precies in welke league ik terecht kom.

Oh wacht ik krijg natuurlijk nog kampioensbonussen
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 21 december 2005 @ 01:19:03 #52
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_33264588
Krijg je zondag..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
  woensdag 21 december 2005 @ 07:06:47 #53
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_33265919
6-2 gewonnen in Bolivia.....geen blessures.
Weer een geslaagde oefenpot
pi_33266275
tvp

Komende zondag promotie/degradatieduel.... zou ik theoretisch moeten kunnen winnen. Ik heb echter eens gekeken wat er bij me in de divisie komt, en als dit klopt..... dan hoef ik volgend seizoen waarschijnlijk geen p/d duel te spelen.
Dan degradeer ik gewoon direct
Signature?
pi_33266644
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:13 schreef Lennox het volgende:

[..]

Lijkt me sowieso vrij hoog gegrepen voor een IX/X/XI klasser. Zelf koop ik ze nu ook nog bij redelijk en heb pas mn 1e 17 jarig goed verdediger gekocht. Pas als je een paar keer goed verkoopt zal je in staat zijn om goed/uitstekend aan te schaffen lijkt me.

Vooral aan het begin van het seizoen is het altijd amper te betalen....
Ik train PM, en ik weet het verschil in prijzen niet zo goed, maar ik heb nu 9 trainees, 5 goed, waarvan 4 17, en 2 of 3 die snel moeten poppen. 2 redelijk, en 2 matig met bijstats. redelijk ook beide 17 en matig 1 18 en 1 17. Ik sta wel 200k in de min, maar volgens mij zijn goed trainees van 17 toch niet te hoog gegrepen. Heb ze wel op de helft van het seizoen ongeveer pas gehaald.
pi_33266765
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Als je precies 10x aan der kont kan zitten wel...
sommige mensen zijn nu eenmaal snel tevreden
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 21 december 2005 @ 09:23:45 #57
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33266859
quote:
Op woensdag 21 december 2005 09:08 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Ik train PM, en ik weet het verschil in prijzen niet zo goed, maar ik heb nu 9 trainees, 5 goed, waarvan 4 17, en 2 of 3 die snel moeten poppen. 2 redelijk, en 2 matig met bijstats. redelijk ook beide 17 en matig 1 18 en 1 17. Ik sta wel 200k in de min, maar volgens mij zijn goed trainees van 17 toch niet te hoog gegrepen. Heb ze wel op de helft van het seizoen ongeveer pas gehaald.
Goed trainees halverwege het seizoen kosten bij spitsen (wat ik train) tussen de 700k en de 2 miljoen, afhankelijk van hoeveel passing ze hebben. Het is dus best betaalbaar. Wat je beter kan doen (naar mijn idee) is in week 1 of 2 een redelijk 17 jarige kopen, heb ik ook gedaan en kostte slechts 343k en deze is aan het eind van het seizoen ook gewoon uitstekend
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_33267037
quote:
Op woensdag 21 december 2005 09:23 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Goed trainees halverwege het seizoen kosten bij spitsen (wat ik train) tussen de 700k en de 2 miljoen, afhankelijk van hoeveel passing ze hebben. Het is dus best betaalbaar. Wat je beter kan doen (naar mijn idee) is in week 1 of 2 een redelijk 17 jarige kopen, heb ik ook gedaan en kostte slechts 343k en deze is aan het eind van het seizoen ook gewoon uitstekend
De 17-jarige goed trainees die ik kocht waren 50k of minder. PM dan. Hadden dan ook wel weinig bijstats maar dat scheelt wel heel veel als je het mij vraagt.
pi_33267058
En ik moet eigenlijk wel een betere coach aannemen, maar daar heb ik geen geld voor. Als ik wat geld heb, ga ik die eerst maar aanschaffen, en daarna weer nieuwe trainees kopen.
pi_33267117
Ik heb ook nog een volgens mij 17-jarige redelijk scoren redelijk passen. Heb er maar 11k voor betaald, en vraag me af wat een 18-jarige redelijk/redelijk oplevert aan het begin van het seizoen. Ik heb 5 spitsen waar ik er maar 4 nodig heb, dus kan er nog 1tje verkopen.
Weet iemand dat ongeveer?
pi_33268096
quote:
Op woensdag 21 december 2005 09:46 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb ook nog een volgens mij 17-jarige redelijk scoren redelijk passen. Heb er maar 11k voor betaald, en vraag me af wat een 18-jarige redelijk/redelijk oplevert aan het begin van het seizoen. Ik heb 5 spitsen waar ik er maar 4 nodig heb, dus kan er nog 1tje verkopen.
Weet iemand dat ongeveer?
dat zal dan nog wel minder zijn dan de 11k die je voor die 17 jarige hebt betaald........Alhoewel ik dat persoonlijk wel een koopje vind!

Maar je kan toch gewoon aan het begin van het seizoen op transfervergelijking klikken..... weet je het precies
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_33268553
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef Tim_G het volgende:

[..]

dat zal dan nog wel minder zijn dan de 11k die je voor die 17 jarige hebt betaald........Alhoewel ik dat persoonlijk wel een koopje vind!

Maar je kan toch gewoon aan het begin van het seizoen op transfervergelijking klikken..... weet je het precies
Dat vond ik ook wel, dacht dat het wel meer op zou leveren eigenlijk.
Gewoon volgend seizoen ff kijken dus.
  woensdag 21 december 2005 @ 11:09:46 #63
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33268570
nee hoor, redelijk/matig van 18 kost al 30k (mits ze een beetje hoger zitten), dus ik neem aan dat het je sowiezo meer oplevert. Misschien ligt de transfermarkt even op zn gat
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_33269178
Aardige veranderingen in HT land:

Voor het volgende seizoen worden de volgende 12 aanpassingen verricht aan de match engine. Allemaal worden ze actief op 2 januari, 2006. De wijzigingen hebben ten doel een wijder, hoewel nog altijd realistisch gebruik van de verschillende tactieken te stimuleren en om voor evenwicht in de engine te zorgen.

Natuurlijker posities in het veld

1. Momenteel kan het moeilijk zijn een uitgebalanceerde formatie op het veld te zetten met behulp van repositioneringen. Om dat aan te pakken gaan we de spelers die worden gerepositioneerd op een "natuurlijker" manier hun posities laten innemen.
Een linkerverdediger die wordt gerepositioneerd naar het middenveld behoudt tijdens de wedstrijd niet langer, zo als dat nu het geval is, zijn oriëntatie op links, maar speelt geheel centraal op het veld.

Centraal spelende centrale middenvelders dragen voortaan half zoveel bij aan de vleugelverdediging, maar dan wel aan de verdediging van beide vleugels. Je zou dus kunnen zeggen dat ze hun inzet gelijk verdelen over beide vleugels.

Veranderingen in verdedigen door middenvelders en vleugelspelers

2. De bijdrage aan de vleugelverdediging gaat van alle centrale middenvelders met 30% naar beneden, behalve voor centrale middenvelders die "Naar de vleugel" spelen - die zien hun bijdrage ongewijzigd. Dit komt boven op de wijzigingen als gevolg van de "gecentreerde" centrale middenvelders en centrale verdedigers, zoals genoemd onder punt 1.

3. De bijdrage van centrale middenvelders aan de centrale verdediging gaat 10% omhoog.

4. De bijdrage aan de vleugelverdediging wordt met 40% verhoogd voor vleugelspelers op "Normaal" en met 30% voor vleugelspelers op "Verdedigend".

Veranderingen in het verdedigen door verdedigers

5. De bijdrage van centrale verdedigers aan de vleugelverdediging wordt met 8% verminderd, terwijl hun bijdrage aan de centrale verdediging met 8% omhooggaat.

6. Een centrale verdediger met als individuele order "Naar de vleugel" zal zijn bijdrage aan de vleugelverdediging met 10% zien dalen, maar zijn bijdrage aan de centrale verdediging gaat 10% omhoog.

7. Vleugelverdedigers op "Verdedigend" verliezen 20% van hun bijdrage aan de centrale verdediging.

8. Vleugelverdedigers met als order "Naar het midden" krijgen een 20%s-verhoging op hun bijdrage aan de centrale verdediging.

Keeperaanpassing

9. bijdrage van de keeper wordt met 1% verminderd en de invloed van de verdedigingsvaardigheid der verdedigers gaat met 1% omhoog.

Een nieuw leven voor de verdedigende aanvaller

10. De bijdrage van de passen-vaardigheid van aanvallers die op "Verdedigend" staan, groeit met 30%.

11. In aanvulling op de hierboven vermelde groei zullen "technische" aanvallers met een verdedigende order nog eens een boost van 50% krijgen op hun passen-vaardigheid bij aanvallen door het midden, en ook hun bijdragen aan de vleugelaanvallen gaan op basis van hun passes een fractie omhoog. De gedachte hierachter is om de 'real life'-optie te simuleren van een hangende spits (iemand die tussen de middenvelders en de diepe spitsen blijft), die zijn balgevoel gebruikt voor fraaie passes.

Flexibeler opstellingen

12. Er komt de mogelijkheid om vleugelspelers te repositioneren naar het centrale middenveld. En het wordt mogelijk vleugelverdedigers te repositioneren naar de centrale verdediging. Bedenk evenwel dat de positiespelwinst van een gerepositioneerde centrale middenvelder heel erg klein is, vergeleken met een vleugelaar die "Naar het midden" staat.

[ Bericht 8% gewijzigd door ExCibular op 21-12-2005 11:40:26 ]
pi_33269373
Ik speel 3-4-3 en ik ben dan ook erg gecharmeerd van puntje 1. Bij een goede tegenstander kwam het er vaak op neer dat ik mijn CD die ik naar voren had staan compenseerde met een verdedigende winger. En dat kan nu anders. Ook de FD vind ik leuk. Ik moet volgend jaar toch nieuwe trainees hebben dus dan gaann we daar maar eens mee beginnen!
  woensdag 21 december 2005 @ 11:53:35 #66
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_33269680
als je weet hoeveel mensen zich nu massaal op die FD zullen storten.....
dat wordt nooit een goedkoop grapje
pi_33269832
FD?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 21 december 2005 @ 12:00:34 #68
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_33269860
Forward defensive, met technical skills --> lees nieuwe updates puntje 10
pi_33270007
ah, maak ik geen gebruik van. Ik speel volgens de Cruyff-methode: "4 tegendoelpunten is niet erg, zolang je er zelf maar 5 of meer inschopt."
pi_33270290
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:53 schreef Grumpey het volgende:
als je weet hoeveel mensen zich nu massaal op die FD zullen storten.....
dat wordt nooit een goedkoop grapje
Dat is waar maar met een beetje geluk duurt dat nog even.

Dit was de uitleg van HT tjecken bij deze aanpassing:

You're correct, that change is to make room for a 'new" type of player. The 'trequartista", a technical guy with great passing skill who often plays just behind the forwards (like Totti for example). We decided that this change didn't need any prior announcement as the defensive forward hardly is used at all, and secondly - it has just become a lot better.
pi_33270931
The contribution to wing defense from all inner midfielders is reduced by 30%,
The contribution to wing defense from IDs is reduced by 8%,
Inner Defender with order Towards Wing will have his contribution to wing defense reduced by 10%
The contribution to wing defense is increased by 40% for wingers with order "Normal" and with 30% for wingers with order "Defensive".
Wing-Back with Defensive order will lose 20% of his contribution to central defense.

hoe moet ik mn wing defense nog een beetje fatsoenlijk houden, met een winger ... als def trainer heb ik toch geen wingers met def skill
plus dat mn defensive ingestelde wingback minder aan de centrale verdediging gaat mee doen, terwijl ie JUIST defensive staat

def trainers, hoe dit nu aan te pakken?
  woensdag 21 december 2005 @ 12:48:20 #72
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_33271191
towards middle, en dan hopen op geen winger tegenover je
pi_33271473
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:48 schreef Grumpey het volgende:
towards middle, en dan hopen op geen winger tegenover je
wordt lastig... ik zit in een all-3-5-2 league.. bijna iedereen speelt wel met iig 1 winger. gewoon mn beste defs als wingback opstellen (dat deed ik opzich al..)
maar t feit dat andere spelers minder aan de wing defence bijdragen, wil misschien gewoon zeggen dat mn wingback het defensief gezien bijna helemaal alleen voor zn rekening houdt? (deze zin klinkt wel erg cruyffiaans...) dan valt t misschien nog mee.. iig ff afwachten.
pi_33271551
Daarnaast met FTW wordt het belang van goede WB in sommige gevallen groter omdat ze minder kunnen steunen op de CD.

Maar volgens mij draagt een defence winger nu wel veel meer bij aan de WB dus misschien is dat een manier?
pi_33272172
quote:
Op woensdag 21 december 2005 09:08 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Ik heb 2 x formidabel, 3 x uitstekend en binnenkort stijgen er weer 3 naar uitstekend (allemaal worden ze 19 volgend seizoen) En dan heb ik nog 2 x 17 jaar redelijk en 1 17 jaar goed.

Verdedigen duurt natuurlijk ook iets langer. Weekje ofzo? Voor een 17 jarige redelijk verdediger betaal je rond de 15/20k.

Maar idd gewoon beter doortrainen, daar heb je veel meer aan. Ik hoop als ik geen blessures krijg 2 x briljant te hebben aan eind vh seizoen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_33272775
Armando Modesto
TSI=970, 29 jaar, zwak vorm
Heeft matig ervaring en matig leiderschap

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Ik kon voor 21k niet tobben, zakken zie ik hem ook niet snel.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_33273017
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:34 schreef Lennox het volgende:
Armando Modesto
TSI=970, 29 jaar, zwak vorm
Heeft matig ervaring en matig leiderschap

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig

Ik kon voor 21k niet tobben, zakken zie ik hem ook niet snel.
koopje 3 sterren in redelijke vorm denk ik zo
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_33273421
Bij beste prestatie stond 3.5

Ik moet me nu afleren om spelers te kopen, ik wilde juist opruiming houden. Met deze selectie promoveer ik ook makkelijk in IX. Blijft lastig die koopjes te laten staan
  woensdag 21 december 2005 @ 14:25:32 #79
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_33274058
ff advies nodig.

Ik heb nu 1 uitmuntend spits van 19 en formidabel (vrijdag wss uitmunted) van ook 19.
Ik zit al een miljoen in de plus en heb al een goede ploeg, zal ik die twee gewoon behouden? Zodat ik een sterke aanval behoud.

Of ongeveer 3 miljoen in de plus komen en dan met allemaal 17 jarigen in de spits ?

Zit komend seizoen in VII
pi_33274120
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
ff advies nodig.

Ik heb nu 1 uitmuntend spits van 19 en formidabel (vrijdag wss uitmunted) van ook 19.
Ik zit al een miljoen in de plus en heb al een goede ploeg, zal ik die twee gewoon behouden? Zodat ik een sterke aanval behoud.

Of ongeveer 3 miljoen in de plus komen en dan met allemaal 17 jarigen in de spits ?

Ik zou ze allebei aan Vliegende Harries verkopen voor 4K het stuk

Gewoon houden. Je bent zo goed als je reserves.
pi_33274217
Heb je kans om erin te blijven? Dat lijkt mij het belangrijkst.

Als het je sowieso niet gaat lukken, kan je net zo goed aan een nieuwe voorhoude bouwen. Anders lekker houden. Hoewel ze natuurlijk al wel 20 worden....
pi_33275596
For two weeks following the end of the season you are able to rename your club. There is a cost associated with it...

het kriebelt weer... ik wil al een paar seizoenen mn naam wat internationaliseren.. iemand nog suggesties?
pi_33275630
Dutch Grass Hoppers
pi_33275916
dus als ik het goed begrijp van allerlei veranderingen, een schaduwspits wordt de nieuwe shit. omdat ik midfielders train is dus het slimste om 2 wingbacks op verdedigend neer te zetten(ik heb geen echte verdedigers met wing :p) en dan 2 wingers op normaal, omdat die meer bijdragen aan je defense alhoewel mijn wingaanval nog crappier wordt dan nu. Dan heb ik 2 spitsen over waarvan ik er eentje of towards wing kan zetten of een verdedigende(gelukkig heb ik wel pm :p en passing) hmmmmmz correct me if im wrong, pm trainers of whoever
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  woensdag 21 december 2005 @ 15:23:40 #85
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33276010
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
ff advies nodig.

Ik zou de 2e verkopen aan het begin van het seizoen (niet meer trainen in het tussenseizoen als hij dus gestegen is naar uitmuntend). De eerste kan je houden als hoofdspits. De 2e levert met uitmuntend zo rond de 1.3 miljoen op (afhankelijk van passing) en dan heb je dus 2.3 mil over. Ik weet de verdere situatie in je team niet, misschien heb je een zwak middenveld, een zwakke verdediging, moet je het stadion uitbreiden of wil je een nieuwe coach. Maar als je dat allemaal niet wil, zou ik ervoor kiezen om een formidabel spits van 18 of 19 te kopen aan het begin van het nieuwe seizoen (als vervanger van de net gestegen uitmuntende) en de rest van je geld op de bank houden tot pak hem beet week 8 a 9 en dan voor ongeveer 1.4 a 1.6 miljoen een spits van 17 met goed scoren, goed passen en een speciality kopen. Als je hem een beetje hoog inkoopt, stijgt hij vrij snel naar uitstekend, kan je hem op begin 18 met formidabel verkopen voor een extreem hoog bedrag (of doortrainen als dat niet lukt en dan heb je voor de lange termijn een hele leuke spits )
pi_33276225
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Dutch Grass Hoppers
daar heb je één minuut over nagedacht
toch bedankt
pi_33276312
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:30 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

daar heb je één minuut over nagedacht
toch bedankt
I make my momma proud
  woensdag 21 december 2005 @ 15:40:39 #88
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_33276551
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
For two weeks following the end of the season you are able to rename your club. There is a cost associated with it...

het kriebelt weer... ik wil al een paar seizoenen mn naam wat internationaliseren.. iemand nog suggesties?
FC GrubbleKing
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  woensdag 21 december 2005 @ 15:41:43 #89
27167 SuperWeber
pi_33276583
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:40 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

FC GrubbleKing
Of beter nog

GrubbleKing FC
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_33276756
De Terrifying Asperge Farmers Known As Schelbergen (TAFKAS)
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_33276831
ROCLON (Revenge Of Cees Lok Of Nijmegen)
pi_33277180
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
ROCLON (Revenge Of Cees Lok Of Nijmegen)
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:47 schreef Lortnoc het volgende:
De Terrifying Asperge Farmers Known As Schelbergen (TAFKAS)
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:41 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Of beter nog

GrubbleKing FC

thanks guys..
ik wou zelf misschien voor t minder spectaculaire Claypole Athletic gaan, wat zich afkort tot CA
pi_33277300
VERBAL

Very Enthousiastic Retarded Ballers All Laugh
pi_33277728
Technical Unemployed Polish Asperge Cutters
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_33278093
Holy
Adopted
Middle-aged
Burqa
Users
Reading
Goofy-comics
Every
Round

Conducted on
Rockhard
Emulated
Windows
  woensdag 21 december 2005 @ 16:31:51 #96
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33278335
Ik zou het gewoon FC Knudde noemen VK, want met die defs van je wordt het natuurlijk nooit wat
pi_33279022
Gisteravond beetje uit "gein" op een worldclass +2 def geboden, 2,7M, ik dacht, als ik hem heb is het mooi goedkoop en als ik hem niet heb, dan zoek ik wel een wonderbaarlijk, maar ik heb um
quote:
Eloï Schoeters (46323206) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 24 390
Loon: 7 080 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wereldklasse
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Ik ben klaar voor volgend seizoen
pi_33279371
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:31 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou het gewoon FC Knudde noemen VK, want met die defs van je wordt het natuurlijk nooit wat

is geen engels he
pi_33279607
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:59 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

is geen engels he
Hamburger Crew; internationaler kan niet.
  woensdag 21 december 2005 @ 17:06:23 #100
27167 SuperWeber
pi_33279649
The Naughty Motherfuckers??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')