Geldgebrek gaat mij dan dwingen iets te verkopen.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:51 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Kan je beter doortrainen.
Krijg je meer voor en wordt je linie sterker van.
Ik train PM, en ik weet het verschil in prijzen niet zo goed, maar ik heb nu 9 trainees, 5 goed, waarvan 4 17, en 2 of 3 die snel moeten poppen. 2 redelijk, en 2 matig met bijstats. redelijk ook beide 17 en matig 1 18 en 1 17. Ik sta wel 200k in de min, maar volgens mij zijn goed trainees van 17 toch niet te hoog gegrepen. Heb ze wel op de helft van het seizoen ongeveer pas gehaald.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso vrij hoog gegrepen voor een IX/X/XI klasser. Zelf koop ik ze nu ook nog bij redelijk en heb pas mn 1e 17 jarig goed verdediger gekocht. Pas als je een paar keer goed verkoopt zal je in staat zijn om goed/uitstekend aan te schaffen lijkt me.
Vooral aan het begin van het seizoen is het altijd amper te betalen....
sommige mensen zijn nu eenmaal snel tevredenquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je precies 10x aan der kont kan zitten wel...
Goed trainees halverwege het seizoen kosten bij spitsen (wat ik train) tussen de 700k en de 2 miljoen, afhankelijk van hoeveel passing ze hebben. Het is dus best betaalbaar. Wat je beter kan doen (naar mijn idee) is in week 1 of 2 een redelijk 17 jarige kopen, heb ik ook gedaan en kostte slechts 343k en deze is aan het eind van het seizoen ook gewoon uitstekendquote:Op woensdag 21 december 2005 09:08 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik train PM, en ik weet het verschil in prijzen niet zo goed, maar ik heb nu 9 trainees, 5 goed, waarvan 4 17, en 2 of 3 die snel moeten poppen. 2 redelijk, en 2 matig met bijstats. redelijk ook beide 17 en matig 1 18 en 1 17. Ik sta wel 200k in de min, maar volgens mij zijn goed trainees van 17 toch niet te hoog gegrepen. Heb ze wel op de helft van het seizoen ongeveer pas gehaald.
De 17-jarige goed trainees die ik kocht waren 50k of minder. PM dan. Hadden dan ook wel weinig bijstats maar dat scheelt wel heel veel als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Goed trainees halverwege het seizoen kosten bij spitsen (wat ik train) tussen de 700k en de 2 miljoen, afhankelijk van hoeveel passing ze hebben. Het is dus best betaalbaar. Wat je beter kan doen (naar mijn idee) is in week 1 of 2 een redelijk 17 jarige kopen, heb ik ook gedaan en kostte slechts 343k en deze is aan het eind van het seizoen ook gewoon uitstekend
dat zal dan nog wel minder zijn dan de 11k die je voor die 17 jarige hebt betaald........Alhoewel ik dat persoonlijk wel een koopje vind!quote:Op woensdag 21 december 2005 09:46 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb ook nog een volgens mij 17-jarige redelijk scoren redelijk passen. Heb er maar 11k voor betaald, en vraag me af wat een 18-jarige redelijk/redelijk oplevert aan het begin van het seizoen. Ik heb 5 spitsen waar ik er maar 4 nodig heb, dus kan er nog 1tje verkopen.
Weet iemand dat ongeveer?
Dat vond ik ook wel, dacht dat het wel meer op zou leveren eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef Tim_G het volgende:
[..]
dat zal dan nog wel minder zijn dan de 11k die je voor die 17 jarige hebt betaald........Alhoewel ik dat persoonlijk wel een koopje vind!
Maar je kan toch gewoon aan het begin van het seizoen op transfervergelijking klikken..... weet je het precies![]()
Dat is waar maar met een beetje geluk duurt dat nog even.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:53 schreef Grumpey het volgende:
als je weet hoeveel mensen zich nu massaal op die FD zullen storten.....
dat wordt nooit een goedkoop grapje
wordt lastig... ik zit in een all-3-5-2 league.. bijna iedereen speelt wel met iig 1 winger. gewoon mn beste defs als wingback opstellen (dat deed ik opzich al..)quote:Op woensdag 21 december 2005 12:48 schreef Grumpey het volgende:
towards middle, en dan hopen op geen winger tegenover je
Ik heb 2 x formidabel, 3 x uitstekend en binnenkort stijgen er weer 3 naar uitstekend (allemaal worden ze 19 volgend seizoen) En dan heb ik nog 2 x 17 jaar redelijk en 1 17 jaar goed.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:08 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik train PM, en ik weet het verschil in prijzen niet zo goed, maar ik heb nu 9 trainees, 5 goed, waarvan 4 17, en 2 of 3 die snel moeten poppen. 2 redelijk, en 2 matig met bijstats. redelijk ook beide 17 en matig 1 18 en 1 17. Ik sta wel 200k in de min, maar volgens mij zijn goed trainees van 17 toch niet te hoog gegrepen. Heb ze wel op de helft van het seizoen ongeveer pas gehaald.
koopjequote:Op woensdag 21 december 2005 13:34 schreef Lennox het volgende:
Armando Modesto
TSI=970, 29 jaar, zwak vorm
Heeft matig ervaring en matig leiderschap
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Ik kon voor 21k niet tobben, zakken zie ik hem ook niet snel.
Ik zou ze allebei aan Vliegende Harries verkopen voor 4K het stukquote:Op woensdag 21 december 2005 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
ff advies nodig.
Ik heb nu 1 uitmuntend spits van 19 en formidabel (vrijdag wss uitmunted) van ook 19.
Ik zit al een miljoen in de plus en heb al een goede ploeg, zal ik die twee gewoon behouden? Zodat ik een sterke aanval behoud.
Of ongeveer 3 miljoen in de plus komen en dan met allemaal 17 jarigen in de spits?
Zit komend seizoen in VII
Ik zou de 2e verkopen aan het begin van het seizoen (niet meer trainen in het tussenseizoen als hij dus gestegen is naar uitmuntend). De eerste kan je houden als hoofdspits. De 2e levert met uitmuntend zo rond de 1.3 miljoen op (afhankelijk van passing) en dan heb je dus 2.3 mil over. Ik weet de verdere situatie in je team niet, misschien heb je een zwak middenveld, een zwakke verdediging, moet je het stadion uitbreiden of wil je een nieuwe coach. Maar als je dat allemaal niet wil, zou ik ervoor kiezen om een formidabel spits van 18 of 19 te kopen aan het begin van het nieuwe seizoen (als vervanger van de net gestegen uitmuntende) en de rest van je geld op de bank houden tot pak hem beet week 8 a 9 en dan voor ongeveer 1.4 a 1.6 miljoen een spits van 17 met goed scoren, goed passen en een speciality kopen. Als je hem een beetje hoog inkoopt, stijgt hij vrij snel naar uitstekend, kan je hem op begin 18 met formidabel verkopen voor een extreem hoog bedrag (of doortrainen als dat niet lukt en dan heb je voor de lange termijn een hele leuke spitsquote:Op woensdag 21 december 2005 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
ff advies nodig.
Ik heb nu 1 uitmuntend spits van 19 en formidabel (vrijdag wss uitmunted) van ook 19.
Ik zit al een miljoen in de plus en heb al een goede ploeg, zal ik die twee gewoon behouden? Zodat ik een sterke aanval behoud.
Of ongeveer 3 miljoen in de plus komen en dan met allemaal 17 jarigen in de spits?
Zit komend seizoen in VII
daar heb je één minuut over nagedachtquote:Op woensdag 21 december 2005 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Dutch Grass Hoppers
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
daar heb je één minuut over nagedacht
toch bedankt
FC GrubbleKingquote:Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
For two weeks following the end of the season you are able to rename your club. There is a cost associated with it...
het kriebelt weer... ik wil al een paar seizoenen mn naam wat internationaliseren.. iemand nog suggesties?
Of beter nogquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:
ROCLON (Revenge Of Cees Lok Of Nijmegen)
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:47 schreef Lortnoc het volgende:
De Terrifying Asperge Farmers Known As Schelbergen (TAFKAS)
quote:
Ik ben klaar voor volgend seizoenquote:Eloï Schoeters (46323206) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 24 390
Loon: 7 080 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wereldklasse
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:31 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou het gewoon FC Knudde noemen VK, want met die defs van je wordt het natuurlijk nooit wat
Hamburger Crew; internationaler kan niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |