op zen minst zijn conditie trainen, en als je me verkoopt, doe het dan in het begin van volgend seizoenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:15 schreef pekel het volgende:
Voor hoeveel zou ik deze verkopen, of toch nog doortrainen?
Teunis Joling
TSI=4 710, 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef Grumpey het volgende:
trouwens +4 (een van de laatste weken, het einde van 103x verdedigingstrainingsweken met daarin 273x een stijging....nog 2 a 3x en het is over ermee...)
Als zn conditie nog omhoog gaat ongeveer 8 ton, en hopen dat kopers nog tegen elkaar opbieden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:15 schreef pekel het volgende:
Voor hoeveel zou ik deze verkopen, of toch nog doortrainen?
Teunis Joling
TSI=4 710, 18 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschap
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Ik dusquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoe flik je het om nu al je bekertegenstander te weten.
Is namelijk niet mogelijk
PS
Iemand interesse in een friendly tegen Hoolieganzen?
traint wellicht SPquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:25 schreef Oldbie het volgende:
OMG ik zat mijn bekertegenstander te bekijken. Ik ben vrij kansloos tegen een middenmoter in VI maar toch was ik benieuwd. Die gast heeft in totaal 47 spelers.
Wat moet je daar mee?
Of klaverjassen..quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
traint wellicht SP
woensdag naar chilihopelijk komen mn spelers met beide benen en armen weer terug
kut..heb er al 1...volgende week?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:30 schreef The_Hives het volgende:
ik heb ook nog geen friendly
Helmunt?
Wel mogelijk, mn broertje liep ook al te raaskallen dat hij tegen een BOT team moest voor beker.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoe flik je het om nu al je bekertegenstander te weten.
Is namelijk niet mogelijk
PS
Iemand interesse in een friendly tegen Hoolieganzen?
Dat dacht ik dus ook. Cup ranking bij Rambrandt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Wel mogelijk, mn broertje liep ook al te raaskallen dat hij tegen een BOT team moest voor beker.
Ik speel het zelf niet,dus ik ben er niet in thuis, maar zal vast via rembrandt/altijd hattrick wel te zien zijn.
neequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:26 schreef komrad het volgende:
JD gaat gij trouwen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |